Organización pa la Unidá Africana

La Organización pa la Unidá Africana (OUA) foi una organización rexonal qu'arrexuntaba a los países del continente africanu. Foi fundada'l 25 de mayu de 1963, un añu dempués de la disolución de la Unión d'Estaos Africanos (1958-1962), y reemplazada el 9 de xunetu de 2002 pola Xunión Africana.

Organización pa la Unidá Africana
organización internacional y organismu internacional
Llocalización
Sede Adís Abeba
Historia
Fundación1963
Disolución 2002
Cambiar los datos en Wikidata
Incorporación progresiva de les naciones africanes a la organización.

La so fundación deber al impulsu panafricanista d'importantes líderes del Tercer Mundu como l'emperador d'Etiopía Haile Selassie I, Kwame Nkrumah y Gamal Abdel Nasser.

Los sos fines fueron promover la unidá y solidaridá de los estaos africanos y sirvir como portavocía coleutiva del continente. Tamién taba dedicada a erradicar el colonialismu y promover la cooperación internacional. La so sede taba n'Adís Abeba (Etiopía).

En definitiva queríen crear un equivalente a la Xunión Europea pero compuesta pola totalidá de países que componen el continente africanu.

Cuntaba al 2002 con 53 estaos miembros más la República Árabe Saḥariana Democrática (Sáḥara Occidental). Por cuenta de esta última incorporación, Marruecos retirar de la OUA en 1985.

La OUA foi una de les principales promotores del boicó y protestes diplomátiques y polítiques contra Sudáfrica por cuenta de la aplicación del apartheid como política oficial del so gobiernu, siendo readmitida en xunu de 1994 debíu a la fin del sistema del apartheid.

Tres la so disolución, creóse la Xunión Africana.

Secretarios Xenerales de la OUA (1963-2002) editar

Estaos miembros editar

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar