La PlayStation Portable 3000 ye una videoconsola portátil fabricada por Sony.

Ficha de softwarePSP 3000
Sistema operativu PlayStation Portable system software (en) Traducir
Tipu modelu
Cambiar los datos en Wikidata

Cambeos nel sistema editar

En comparanza col PlayStation Portable Slim & Lite, la PlayStation Portable 3000 tien una meyor pantalla LCD con una mayor gama de colores, cinco veces más la rellación de contraste, la metá del tiempu de respuesta de los píxeles p'amenorgar los efeutos borrosos, una nueva estructura de sub-píxel, y la teunoloxía anti reflectiva p'ameyorar la xugabilidá al campu. La pantalla consume más corriente que la de la PSP-2000, provocando primeramente un amenorgamientu del tiempu de vida de la batería de la consola por "alredor de 20 minutos", acordies con el Direutor de comercialización de hardware de Sony Corporation John Koller. Sicasí, depués publicó una declaración retratándose d'esti comentariu, diciendo que "la pantalla de la nueva PSP consume un pocu más d'enerxía", pero "los nuesos inxenieros en Xapón, trabayaron p'amenorgar el consumu total d'enerxía nel sistema incluyendo los sos componentes".

Micrófonu integráu

Tien un micrófonu integráu, que'l so oxetivu ye establecer la PSP como "un dispositivu de comunicación vidable", según el xefe de Sony Europa, David Reeves. Anguaño, esti micrófonu ye necesariu pa faer usu del serviciu telefónicu vía Internet Wi-Fi de Skype, que añadióse al traviés d'actualizaciones de firmware en xineru de 2008. Los xuegos de PSP van poder trate en televisiones con esploración enxareyada (non d'escanio progresivu) por aciu cables de videu compuestos pero los resultaos nun son los mesmos que con un cable por componentes una y bones el xuegu va visualizar nuna pantalla bien amenorgada na televisión o monitor. Los botones START y SELECT camudaron de semi-circular a círculos rectángulados, el botón home sustituyir por un botón PS similar al del PlayStation 3.

Carauterístiques nueves editar

  • Micrófonos incorporaos
  • El símbolu del botón HOME foi reemplazáu pol símbolu ' (signu de Playstation). Los botones inferiores camuden de forma.
  • Un aniellu más finu.
  • La pantalla ufierta daqué más de contraste.
  • La batería va durar lo mesmo que la PSP Slim & Lite, anque nun principiu díxose que duraría menos.

El nuevu modelu PlayStation PSP-3000, amás d'incluyir les funciones principales y el diseñu ergonómicu de PSP-2000, tien una pantalla ameyorada, que ufierta meyor visibilidá al esponer el sistema a la lluz natural. El modelu PSP-3000 cuenta tamién con un micrófonu integráu que va dexar saca-y el máximu partíu a les funciones de comunicación de Skype, ente otros productos.

Carauterístiques téuniques de PlayStation PSP-3000 editar

  • Tamañu de pantalla: 4.3 pulgaes, proporción 16:9.
  • Resolvimientu de pantalla : 480 x 272, 16 millones de colores.
  • CPU: MIPS R4000; 333 MHz
  • Tamañu: 6,7 x 2,9 x 0,9 pulgaes.
  • Memoria: Memory Stick (hasta 32GB).

Go!Cam editar

Gracies a la cámara, que se coneuta al traviés d'un puertu USB d'alta velocidá, Go!Cam convierte la PSP nuna cámara de semeyes y videu. Con una Memory Stick Duo de 8 GB, vas poder grabar na to PSP más de cuatro hores de videu y reproducir darréu'l conteníu na pantalla del sistema PSP. La cámara cunta con una resolución de 1,3 MP y foi rellanzada en color negru xunto al xuegu Invizimals

Go!Explore editar

Go!Explore incorpora un receptor de GPS p'acoplar a PSP y un UMD de software colos mapes escoyíos. Desenvueltu en collaboración con TeleAtlas y NavNGo, Go!Explore ufierta lo último en datos de mapes y software de navegación, incluyíos mapes en 3D de les ciudaes más importantes

Función uso a distancia editar

Cola función Uso a distancia ye posible controlar y aportar a conteníos de PLAYSTATION 3 dende la PSP, yá sía por aciu una rede privada local ente PLAYSTATION 3 y PSP de casa o de forma inalámbrica al traviés d'Internet dende cualesquier parte del mundu.

Gracies a esta opción, puede encender el sistema PLAYSTATION 3 dende cualesquier parte y aportar a archivos de semeyes, música y videu almacenaos na unidá de discu duru.

Configurar la comunicación ente PS3 y PSP ye un procesu bien senciellu y, en cuestión de minutos, podrá aportase a conteníos de la PLAYSTATION 3 dende una PSP por aciu la teunoloxía inalámbrica integrada de dambos dispositivos.

Chat de voz y videu de PSP* editar

Ye un UMD que sirve pa chatear al traviés de voz y video cola cámara, mientres xuegues xuegos online.

Go!Messenger editar

Go!Messenger puede utilizase en toles versiones del PSP, pa tar en contautu con amigos de manera gratuita y teniendo accesu a una rede inalámbrica, yá sía de casa por aciu conexón de banda ancha o en cualesquier otra parte al traviés de los puntos d'accesu públicos.

La última versión del software del sistema pa PSP dexa aportar a esti serviciu, incluyida la mensaxería instantánea por aciu un nuevu ya intuitivu tecláu virtual. Amás, con unos auriculares con micrófonu coneutaos ('headset'), tamién podrá utilizase el chat y los mensaxes de voz. Pela so parte, los usuarios que dispongan d'una cámara PSP van tener accesu al serviciu de videoconferencia.

Na versión 5.50 del Firmware oficial esti serviciu quedó evacuáu pal accesu. Esto debe a que nun cumplió les mires de Sony.

Skype editar

Skype dexa realizar llamaes gratuites dende'l sistema PSP Slim & Lite (PSP 2000) a los usuarios d'esti serviciu que dispongan d'un sistema PSP o dispositivu compatible, como un PC, un Pocket PC o un Mac, en cualesquier parte del mundu, dende cualquier manera inalámbrica. Tamién con Skype ye posible llamar a teléfonos fixos y móviles con tarifes bien competitives. Al instalar el software Skype nel sistema PSP, vas poder xestionar la to cuenta añadiendo, editando y esaniciando contactos, según llamar a cualquier númberu de teléfonu fixu o móvil por aciu el tecláu numbéricu. Skype tamién puede llamar a otru PSP que tien Skype

PSP Online editar

PSP ufierta una gran variedá de posibilidaes online que van más allá de los xuegos multixugador: navegación per Internet, corréu electrónicu, canales RSS y radio per Internet. El so navegador integráu te dexa utilizar el sistema PSP pa navegar per Internet y consultar el to corréu teas onde teas, siempres que tengas accesu a una rede inalámbrica. Gracies a la función RSS, ye posible descargar y grabar canales RSS d'audiu, videu y fotografía.

Radio per internet editar

La radio per Internet te dexa escuchar emisores de radio al traviés d'Internet.

Media Go editar

Media Go pa PSP ye una aplicación de PC bien versátil pa tresferir archivos dende l'ordenador a la PSP. Dexa intercambiar videos, semeyes, música y documentos ente'l PC y la PSP, incluyíos temes de CD y videos de películes doméstiques en DVD o cámares de DVD, amás inclúi PlayStation Store onde puede descargase videos, música, temes, imáxenes y demo (videoxuegu) y muncho más.

Películes na PSP editar

Reproduz películes en formatu UMD como si ye un videu guardáu nel to Memory Stick Duo, PSP ufierta una bona calidá d'imaxe y reproducción. Tamién llee videos en formatu MP4. Incorpora cámara, pa grabar y ver videos (420x272 na PSP-3010)

Música editar

Reproduz música nuna gran variedá de formatos, incluyíos .mp3, .wav, .wma y ATRAC3, PSP ufierta una fantástica calidá de reproducción y una gran capacidá d'ampliación gracies a la Memory Stick Duo la psp 3000 puede reproducila gracies a que les sos parlantes incorporaos dan mayor rendimientu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar