Pendik

distritu de la provincia d'Istanbul (Turquía)

Pendik ye un distritu d'Istambul (Turquía), asitiáu na parte anatolia de la ciudá. Cuenta con una población de 541 619 habitantes (2008).

Pendik
Alministración
PaísBandera de Turquía Turquía
Provincia provincia d'Istanbul
Tipu d'entidá distritu de Turquía
Nome llocal Pendik (tr)
Xeografía
Coordenaes 40°54′38″N 29°17′46″E / 40.91046°N 29.29613°E / 40.91046; 29.29613
Pendik alcuéntrase en Turquía
Pendik
Pendik
Pendik (Turquía)
Superficie 180.2 km²
Demografía
Población 693 599 hab. (2018)
Porcentaxe 0% de provincia d'Istanbul
0.81% de Turquía
Densidá 3849,05 hab/km²
Más información
Estaya horaria UTC+03:00
Llocalidaes hermaniaes
pendik.gov.tr
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Esisten testimonios d'asentamientos en Pendik que se remonten a los antiguos macedonios nel II mileniu e. C., un asentamientu romanu del 753 e.C., y munches otres ocupaciones.

En 1080, la ciudá foi conquistada polos turcos selyúcides, y reocupada polos bizantinos en 1086. Mientres el periodu bizantín, la zona conocer col nome de Pantikion o Pentikion, y primeramente Pantikàpion y Pantikàpeum en griegu (una y bones la ciudá tenía cinco muralles o cinco puertes). Mientres el sieglu XX, el distritu viose chiscáu de cases de vacaciones de la población faneguera d'Istambul.

Pendik na actualidá editar

Hasta los años 1970, Pendik yera una zona rural alloñada de la ciudá. Sicasí, col pasu del tiempu fuéronse construyendo numberoses edificaciones modestes (especialmente escontra l'autopista Y5) y caros apartamentos con vistes al mar na mariña. Esiste una popular área comercial (con un gran mercáu al campu los sábados), restoranes y cines.

Pendik ta alloñáu de la ciudá y el tresporte públicu llindar a autobuses, minibuses y trenes a Kadıköy. La carretera de la mariña ye rápida, anque nun almite tresporte públicu. La zona de Pendik, Tuzla y Gebze tien un altu nivel d'empléu, con un importante desenvolvimientu industrial nos años 1990.

Nos años setenta, numberosos refuxaos de la guerra de Bosnia instalar nel barriu de Sapanbağlları. Amás de nomar les cais y tiendes col nome del so pueblu en Bosnia, entemeciéronse perbién col estilu de vida del restu de Pendik.

A finales de los años 1990, creáronse dos centros educativos privaos en Pendik, Koç Özel Lisesi y la Universidá de Sabancı. La zona cunta amás con un circuitu de Fórmula 1. Esiste un barcu d'alta velocidá que crucia'l mar de Mármara hasta Yalova pa los que suelen viaxar a Bursa y l'Exéu. L'aeropuertu de Sabiha Gökçen atópase relativamente cerca.

Referencies editar

Enllaces esternos editar