Perfect Blue

película de 1997 dirixida por Satoshi Kon

Perfect Blue ye una película del xéneru thriller psicolóxicu dirixida por Satoshi Kon, siendo ésta'l so opera prima. Perfect Blue collechó aponderamientu per parte de la crítica y ye considerada anguaño una obra maestra de l'animación, siendo escoyida como una de les meyores películes d'anime.[8][9]

Perfect Blue
Datos
Títulu orixinal パーフェクトブルー (ja)
Xéneru anime de suspenso (es) Traducir[1] y anime de misterio (es) Traducir[2]
País d'orixe Xapón
Estrenu 1997
6 xunetu 2000 (Alemaña)
28 febreru 1998 (Xapón)
20 agostu 1999 (Estaos Xuníos)
Idioma orixinal xaponés
Duración 81 min
Color en color
Ficha téunica
Direición Satoshi Kon
Producción Hiroaki Inoue y Masao Maruyama
Guión Sadayuki Murai
Ver llista completa
Compañíes
Productora Madhouse (es) Traducir
Distribuidora Yamato Video (en) Traducir y Netflix
Costu 830 442 $
Recaldación 558 598 $ (Estaos Xuníos)
Calificaciones
CNC prohibido para menores de 12 años (es) Traducir[6]
FSK FSK 16 (es) Traducir
MPAA R (es) Traducir[7]
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Cambiar los datos en Wikidata

Diversos medios señalaron que'l direutor de cine d'Estaos Xuníos Darren Aronofsky, mercó los derechos de Perfect Blue pa poder crear un remake que finalmente terminó siendo Black Swan filme que llogró más de 80 premios internacionales.[10]

Sinopsis editar

Acorica Kirigoe ye una cantante perteneciente al tríu de J-PopCHAM”, onde tán dando un conciertu nun eventu na ciudá; mientres este, Acorica anuncia públicamente que va dexar de ser cantante pa dedicase de llenu a l'actuación y solicita atentamente a les sos fans el so sofitu. Dalgunos de los sos fans atópense cafiantes pol so cambéu de carrera, incluyendo a Me-zuna, un acosador vixilante con aspeutu deforme mirando de forma encegolada a Acorica. Al salir, Acorica recibe unes cartes per parte de les sos fans. Al llegar al so apartamentu revisa les cartes, ente elles una especial onde diz “dende equí puedo ver el cuartu d'Acorica”, depués recibe un fax anónimu onde lu llamen “traidora”.

Al momentu del so debú na actuación en Double Bind, Acorica siente como los compañeros del set nun la traten en serio, burllándose pola so imaxe anxelical. El so mánager, Tadokoro, y Rumi (amiga d'Acorica y ex-estrella pop), reciben una carta d'un fan dirixida a Acorica la cual esplota mancando de gravedá a Tadokoro. Al llegar al so apartamentu, Acorica coménta-y lo asocedío a Rumi, que ella esplica que “el cuartu d'Acorica”, citáu na primer carta, tratar d'una páxina web. Rumi enséñalu a navegar pola rede pero alviérte-y que ye innecesariu revisar tal sitiu.

A pesar de l'alvertencia, Acorica revisa'l sitiu web, atopando una serie de publicaciones feches en primer persona onde rellata la vida cotidiana d'Acorica, inclusive comenta aspeutos que solo ella y daquién bien cercanu conocen, creciendo la so esmolición. Depués, Acorica visita a les sos antigües compañeres dándose cuenta de qu'elles, como dúu, aumentaron la so popularidá; sicasí ella nun consiguió trescender nel mundu de l'actuación, creciendo con ello sentimientos de frustración y murnia.

Finalmente a Acorica otorgar una escena especial de la cual Tadokoro aprovecha pa camudar la so imaxe anxelical, pero esta escena ye de violación onde tien altu conteníu sexual y podría perxudicar la imaxe d'Acorica. A pesar de les alvertencies de Rumi a nun faer parte de la escena, Acorica acepta creyendo asina que'l futuru de la so carrera como actriz va ser más madura.

En realizando esta escena y de ver les opiniones d'un grupu d'amigos siguidores de la serie, el guionista de la serie disponer a xubir n'ascensor dende'l parking cuando se da cuenta de que ta sonando un cantar que va n'aumentu. Ábrense les puertes del ascensor y revelen el radiocassette que taba reproduciendo'l cantar. Al abrir de nuevu les puertes del asensor, esta vegada na quinta planta, podemos ver el cadabre del guionista tendíu nel suelu y ensin güeyos.

A partir d'equí, Acorica vese acosada pol so otru yo, una figura anxelical d'ella mesma qu'inda cree que pertenez a CHAM y qu'al pie de les sos antigües compañeres dan conciertos alredor de la ciudá. “Acorica idol” acusar de dexar el grupu, de tomar la vida d'actriz y de rebaxase na so imaxe; alegando qu'Acorica ye una impostora. Tamién se ve cómo Me-zuna xixilar dende lloñe y como él ye l'autor de la páxina web, teniendo allucinaciones con “Acorica idol”.

Tiempu dempués, el productor de Double Bind ye brutalmente asesináu, arrincándo-y los güeyos. Acorica ve la noticia y piensa que ye obra del so otru yo. Ella empieza a sufrir allucinaciones y llagunes, onde siempres espierta a otru día nel so cuartu ensin entender que lo que pasó ye real o non. Tamién puede reparase l'asesinatu del fotógrafu que-y tomó fotografíes erótiques a Acorica per parte d'un repartidor de pizza onde se revela que ye en realidá “Acorica idol”.

Arriendes de les noticies de los asesinatos del productor y del fotógrafu, y de la ropa del repartidor ensangrecida atopada nel so roperu, Acorica cada vez va creyendo qu'ella ye l'autor de los asesinatos, considerando a “Acorica idol” como una parte de la so personalidá. Al realizar la última escena de Double Bind, Rumi felicita a Acorica pola so actuación y van celebrar con Tadokoro; pero cuando va saliendo de los estudios, Acorica ye atacada por Me-zuna qu'intenta violala pero ella solména-y un golpe con un martiellu, matándolo. A la salida atopar con Rumi, comentándo-y lo asocedío; sicasí, Rumi decatar de que nun atacaron a Acorica y que tou eso foi parte de la so imaxinación.

Finalmente, Acorica llega a la so habitación con Rumi, onde se da cuenta que ta decorada como la tenía d'antiguo cuando taba en CHAM; ella llama al so mánager ensin llograr respuesta, reparándose al otru llau de la llinia a Tadokoro y Me-zuna brutalmente asesinaos. Sorpresivamente “Acorica idol” entra a l'habitación con un vistíu coloráu amenaciando a Acorica, pero ella mira al traviés del espeyu y dase cuenta de la verdá, “Acorica idol” nesi momentu ye real y ta personificada por Rumi. Revélase que foi Rumi la que creó “el cuartu d'Acorica”, tamién la perpetradora de los asesinatos y qu'utilizó a Me-zuna pa mandar les cartes amenazadores; tou coles mires de volver ser una estrella pop como lo foi Acorica ya intentar demostrar qu'Acorica yera una impostora.

Rumi manca a Acorica, onde s'empecipia una persecución por tola ciudá, onde termina na cera d'una cai con una Acorica mancada y una delirante Rumi a puntu de ser pillada por un camión, onde ye salvada por Acoricar.

Tiempu dempués, una Acorica más madura visita un hospital psiquiátricu onde s'atopa interna Rumi, entá creyéndose “Acorica idol”, ella abandona la cortil y xube al so vehículu. La película termina con Acorica diciendo “soi real”.

Premios y nominaciones editar

Fantasia Film Festival editar

Añu Categoría Nomáu Resultáu
1997 Meyor película Asiática Ganadora

B-Movie Film Festival editar

Añu Categoría Nomáu Resultáu
1997 Meyor película Animada Ganadora

Fantasporto editar

Añu Categoría Nomáu Resultáu
2000 Meyor película Animada Ganadora

Referencies editar

Enllaces rellacionaos editar