Pirates of the Caribbean

Plantía:Ficha de franquicia Pirates of the Caribbean (n'asturianu Pirates del Caribe) ye'l títulu d'una serie cinematográfica d'aventura fantástica y pirates, producíes por Jerry Bruckheimer basada na atraición del mesmu nome nel Parque Temáticu de Walt Disney. La saga Pirates of the Caribbean cunta con 5 partes hasta agora.

Los direutores d'estes películes fueron, Gore Verbinski (13), Rob Marshall (4), y Joachim Rønning y Espen Sandberg (5). Foi escrita especialmente por Ted Elliott y Terry Rossio (14); amás d'otros escritores tales como Stuart Beattie (1), Jay Wolpert (1), y Jeff Nathanson (5).

Les hestories siguen les aventures del Capitán Jack Sparrow (Johnny Depp), Will Turner (Orlando Bloom) y Elizabeth Swann (Keira Knightley). Los personaxes Hector Barbossa (Geoffrey Rush) y Joshamee Gibbs (Kevin McNally) siguen a Jack, Will y Elizabeth nel intre de les películes. La cuarta película cunta con Philip Swift (Sam Claflin) y Syrena (Àstrid Bergès-Frisbey), ente que la quinta película cunta con Henry Turner (Brenton Thwaites), Carina Smyth (Kaya Scodelario), will (Orlando Bloom) y Elizabeth (Keira Knigthtley).

Esta saga de películes básase llibremente en fechos históricos y mitolóxicos, como'l pirata Davy Jones y la so tripulación fantasmal a bordu de L'holandés errante; tamién se basa na mitoloxía griega qu'inclúi dioses del mar, bisarmes como'l Kraken, y tamién nun contestu ficticiu referente a dellos personaxes qu'apaecen nes películes d'esta franquicia. Nun mundu gobernáu en gran parte por versiones alternatives del Imperiu británicu, la Compañía de les Indies Orientales y l'Imperiu Español, colos pirates representando l'autonomía respeuto de los poderes gobernantes.

La serie empezó col so primer llanzamientu na pantalla grande en 2003 con Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, que recibió crítiques positives de los críticos y recaldó 654 millones de dólares en tol mundu.[1] convirtiéndose nun ésitu total, dempués de la primer película, Walt Disney Pictures reveló que preparaba una triloxía. La segunda película de la franquicia, sol títulu de L'arca del home muertu, foi llanzada tres años dempués; La remortina resultó esitosa, rompiendo récores de taquilla en tol mundu'l día del so estrenu. L'arca del home muertu terminó siendo la película más taquillera del añu, en ganando casi 1.100 millones de dólares a nivel mundial. La tercer película de la serie, col subtítulu Nel fin del mundu, siguió en 2007 rompiendo records el día del estrenu, Disney llanzó una cuarta película, subtitulada On Stranger Tides, en 2011 en 2D convencional, Dixital 3-D y IMAX 3D. En Stranger Tides llogró tamién recaldar más de $ 1 mil millones,[1] convirtiéndose na segunda película de la franquicia en llogralo y namái la octava película na hestoria en llograr esti récor.

En 2015 Disney empecipió la filmación de la quinta parte de la franquicia, que estrenóse en 2017 titulada Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales, teniendo como fecha d'estrenu mundial el 26 de mayu.

Películes editar

Nᵘ Títulu orixinal
1 Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl
2 Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
3 Pirates of the Caribbean: At World's End
4 Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
5 Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003) editar

 
Johnny Depp, actor qu'interpreta a Jack Sparrow.

La trama xira en redol a Elizabeth Swann (Keira Knightley), una moza aristócrata qu'amás ye fía del gobernador Weatherby Swann, quien trata de casala col Capitán James Norrington. Sicasí, ella vive namorada de callao del so amigu de la infancia, el ferreru Will Turner, quien nun va dexar que Norrington casar.

Nel intre, unos pirates ataquen la colonia na que vive y secuestren a la moza col propósitu de quitar un medallón que los va ayudar a romper cola eterna maldición a la que fueron condergaos por robar una ayalga maldita. Desesperáu, Turner allega al Capitán Jack Sparrow, pirata al que desprecia pero que-y será pieza clave p'atopar el barcu onde s'atopa la damisela.

Sicasí, tanto Sparrow como Turner van enfrentar mientres la so travesía oceánica a la enorme tripulación maldita del que curiosamente fora nun pasáu'l barcu encabezáu por Sparrow. Esta tripulación sufre la condena de convertise en cadarmes insensibles cuando la lluz de la lluna les toca.

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) editar

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest ye la segunda parte de la pentalogia fílmica. El Capitán Jack Sparrow (Johnny Depp) ta de regresu col so espíritu rebalbu y una delda de sangre que pagar: él debe la so alma al llexendariu Capitán Davy Jones (Bill Nighy), l'amu fantasmal de les fondures del océanu.[2]

Nesta ocasión, Will Turner (Orlando Bloom), Elizabeth Swann (Keira Knightley) y l'ex Comodoro James Norrington (Jack Davenport), saleen a un aturbolináu torbolín de desventures, afalaos por Jack y la so carrera por salvase d'una condena eterna nel armariu de Jones, consiguiendo la llexendaria Arca del Home Muertu.

Pirates of the Caribbean: At World's End (2007) editar

 
Keira Knightley na presentación en Londres de Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest.

Nesta entrega, Will (Orlando Bloom) y Elizabeth (Keira Knightley) decidieron faer lo imposible por rescatar a Jack Sparrow (Johnny Depp), yá que Elizabeth dexar a la mercé del Kraken, y, pa ello xúnese n'alianza con Barbossa y la so tripulación, quien entamen una gran travesía con destín al cabu'l mundu.

Mentanto, L'Holandés Errante ye controláu pola East India Trading Company.

Mientres la so travesía, Barbossa, Turner y Swann lleguen al so destín: Singapur, onde s'atopen col misteriosu pirata chinu Sao Feng, unu de los nueve señores de la piratería. Tienen De axuntar a la hermandá pirata p'asina lliberar a Calypso, una diosa atrapada nel cuerpu mortal de Tia Dalma, por que dirixa los océanos y caltenga l'orde.

Más allá de les llendes de la Tierra, cada unu de los pirates tendrá d'escoyer a qué bandu pertenecer pa enfrentase nuna titánica batalla final y vencer a Davy Jones y la so tripulación - yá que non yá les sos vides y los sos destinos tán en verdaderu peligru, sinón qu'amás ta en riesgu la forma de vida de cualquier bucaneru: sinónimu de llibertá.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) editar

El Capitán Jack Sparrow cruciar con una muyer del so pasáu, llamada Anxélica (Penélope Cruz) (fía del tarrecíu por tolos tiempos Barbanegra, el más malváu de tolos pirates xuntos), de la que nun ta seguru si siente amor por ella o si namái ye una estafadora despiadada que-y ta utilizando p'atopar la llexendaria Fonte de la Mocedá ya intentar salvar de la muerte al so queríu padre. Cuando ella oblíga-y a encetar el Queen Anne's Revenge (Vengación de la reina Ana), encabezáu por Barbanegra (Ian McShane), por aciu mentires y golpes, Jack va atopar nuna graciosa aventura na que nun sabe a quién tarrecer más: al tarrecible Barbanegra o a la muyer del so pasáu.

Jack va xunir con Barbossa pa poder llograr dos de los elementos necesarios pal ritual de la Fuente de la Mocedá y per otra parte con Barbanegra que, xunto cola so tripulación macabra, va apoderar d'una serena que se namora d'un predicador.

Nos últimos minutos de la cinta, Jack abandona a Anxélica nuna islla del Caribe esperando ser salvada por dalgún comerciante yá que la islla ye una vía de comerciu.

Nesta obra aprecia l'infortuniu de Barbanegra y l'amor de Jack escontra Anxélica, nun puede pasase per alto l'alcuentru de Jack cola so Perlla Negra en miniatura gracies al Contramaestre Gibbs quien tamién recupera una flota completa ente que Barbossa traiciona a la Corona Inglesa y toma posesión de la Vengación de la Reina Ana. La fonte de la Mocedá vese destruyida a manes de los españoles que quieren dar fin a rituales paganos. Tou lo anterior paez indicar que nuna posible siguiente apaición na pantalla grande del Capitán Jack Sparrow, ésti y la so tripulación van dar "vida" de nuevu a la Perlla Negra y a la flota recuperada por Gibbs.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (2017) editar

Esta última película enagora foi estrenada'l 11 de mayu de 2017 en Xangai. L'aventura atopa al Capitán Jack Sparrow pasando por una mala racha, causada pol so antiguu amor Angelica, cola sensación de que los vientos de la mala fortuna soplen fuertemente na so direición cuando los letales marineres pantasmes, lideraos pol apavoriante Capitán Armando Salazar (Javier Bardem), escapar del Triángulu del Diañu empeñaos en matar a tolos pirates del marsobremanera, a Jack. La única esperanza que tien Jack de sobrevivir xaz nel llexendariu Tridente de Poseidón, pero p'atopalo tien de formar una incómoda alianza con Carina Smyth (Kaya Scodelario), una brillosa y formosa astrónoma, y con Henry Turner (Brenton Thwaites), un mozu y decidíu marineru de la Marina Real, fíu de William Turner (Orlando Bloom) y Elizabeth Swann (Keira Knightley ). Al timón del Dying Gull, el so llastimosu barquín gastáu, el Capitán Jack procura non solo revertir el so recién ábanu de mala fortuna, sinó tamién salvar la so vida del enemigu más terrible y malinu al que s'enfrentara. Finalmente Will y Elizabeth realcuéntrense y una vegada mas y siguen cola so vida amorosa de nuevu.

Atraición editar

 
Atraición de Pirates of the Caribbean.

Orixinalmente concebida a mediaos de los años 1950 como una atraición-muséu de cera alrodiu de pirates históricos, Pirates of the Caribbean tresformar nun paséu en bote al traviés d'un edificiu con paisaxes, decoraciones y robots alusivos a la temática orixinal. El cambéu de planes amenóse dempués de la visita fecha por Walt Disney a la Feria Mundial de Nueva York de 1964, onde adquirió diverses teunoloxíes para los sos parques temáticos. L'inxenieru Marc Fraser Davis foi unu de los que s'encargó de fundir la temática histórica con una serie de sketches cola cuenta de faer l'atraición más risondera. Les sos collaboraciones pueden reparase inda en dellos segmentos del percorríu, inclusive dempués de les renovaciones de les que l'atraición foi oxetu. Los nuevos diseños consistieron nun percorríu en bote por corrientes artificiales d'agua, asemeyando una travesía al interior d'un imaxinariu paisaxe pirata, onde s'apreciaríen los vezos, aspeutu y costumes cotidianes na vida d'un pirata. En adición a les risibles presentaciones feches por Marc Davis, el trayeutu taría finalmente acompañáu d'avanzaos robots y un audiu-animatrónicos, que brindaríen una esperiencia más realista al paséu, cola inclusión de personaxes inspiraos nes fábules pirates a nivel rexonal. Decidieron amestar tamién un cantar representativu a l'atraición, "Yo-Ho (A Pirate life for me)".

El 18 de marzu de 1967, l'atraición foi inaugurada al públicu polo xeneral, convirtiéndose nel proyeutu col mayor númberu de robots d'entós. Foi tamién la última atraición en que'l so diseñu tuvo arreyáu Disney antes de finar, y terminó allugada nel área temática de New Orleans Square aniciada nel interior del parque. La so popularidá foi aumentando tres la introducción d'atraiciones asemeyaes nos futuros parques de Tokiu Disneyland y Disneyland París, sicasí la primer adautación realizada al sector fílmico coles interpretaciones estelares de Johnny Depp y Geoffrey Rush en 2003, amontó la importancia de l'atraición dientro de la franquicia Disney. Tres el llanzamientu de Pirates of the Caribbean 2 en 2006, l'atraición foi clausurada de volao pa ser modificada acorde a los personaxes y argumentos incluyíos en dambes películes, siendo reinaugurada tiempo antes del llanzamientu mundial del segundu filme ya incluyendo nel so percorríu a personaxes convertíos en clásicos pa les audiencies como, por casu, Jack Sparrow y Davy Jones.

Adautaciones al cine editar

Títulu !

Fecha d'estrenu

Direutor: Ganancies totales
mundiales
Duración: Presupuestu: Posición:
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 9 de xunetu de 2003 Gore Verbinski $654 300 000 2:17 $140 000 000 106
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 7 de xunetu de 2006 $1 066 200 000 2:24 $225 000 000 21
Pirates of the Caribbean: At World's End 24 de mayu de 2007 $963 400 000 2:41 $300 000 000 35
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 20 de mayu de 2011 Rob Marshall $1 045 700 000 2:21 $250 000 000 23
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 26 de mayu de 2017[3] Joachim Rønning & Espen Sandberg $794 482 259 2:09 $230 000 000 78
Total $4 484 600 000 11:12 $1145 000 000
  • Posición qu'ocupa na llista de películes más taquilleres a nivel mundial.
  • Fonte: BoxOfficeMojo
  • Última actualización: 1 de xunetu de 2017.

Planteamientu y redaición editar

A principios de la década de los años 90, los escritores Ted Elliot y Terry Rossio empezaron el planteamientu pa redactar un nuevu guión basáu direutamente na atraición denominada Pirates of the Caribbean, asitiada nel interior de Disneyland. Los primeros bocetos escritos daben el rol protagonista a Will Turner, ente que los pirates restantes buscaben a cencielles una ayalga.

Steven Spielberg amosó ciertu interés en filmar el futuru proyeutu al escoyer a Bill Murray, Robin Williams ya inclusive Steve Martin, como posibles candidatos pa interpretar al personaxe Jack Sparrow, al faer el casting. Sicasí, Walt Disney Pictures refugó la realización de la película, pola mor del entós recién estrenu de Los Muppets y la Islla de l'ayalga, que la so llinia histórica, tamién taba basada na piratería y busca d'ayalgues

Principales personaxes editar

Personaxes Llargumetraxes Curtiumetraxes
The Curse of the Black Pearl
(2003)
Dead Man's Chest
(2006)
At World's End
(2007)
On Stranger Tides
(2011)
Dead Men Tell No Tales
(2017)
Tales of the Code: Wedlocked
(2008)
Jack Sparrow Johnny Depp
Hector Barbossa Geoffrey Rush  
Elizabeth Swann Keira Knightley   Keira Knightley  
Will Turner Orlando Bloom   Orlando Bloom[4]  
Joshamee Gibbs Kevin McNally  
James Norrington Jack Davenport  
Weatherby Swann Jonathan Pryce  
Pintel Llei Arenberg  
Ragetti Mackenzie Crook  
Cotton David Bailie   David Bailie
Marty Martin Klebba   Martin Klebba  
Giselle Vanessa Branch   Vanessa Branch
Scarlett Lauren Maher   Lauren Maher
Cotton's Parrot Christopher S. Capp   Christopher S. Capp
Prison Dog Twister Chopper  
Jack the Monkey Alifaz
Levi
Boo Boo
Mercedes
 
Murtogg Giles New   Giles New   Giles New  
Mullroy Angus Barnett   Angus Barnett   Angus Barnett  
Anamaria Zoe Saldana  
Davy Jones   Bill Nighy  
Bootstrap Bill Turner   Stellan Skarsgård  
Cutler Beckett   Tom Hollander  
Tida Dalma
Calypso
  Naomie Harris  
Mr. Mercer   David Schofield
Sao Feng   Chow Yun-fat  
Capitán Teague   Keith Richards  
Angelica   Penélope Cruz  
Blackbeard   Ian McShane  
Philip Swift   Sam Claflin  
Syrena   Àstrid Bergès-Frisbey  
Scrum   Stephen Graham  
Capitán Salazar   Javier Bardem[5]  
Henry Turner   Dominic Scott Kay   Brenton Thwaites  
Carina Smyth   Kaya Scodelario  
Tíu Jack   Paul McCartney  

Repartu realizador editar

Equipu/detalles Filme
The Curse of the Black Pearl (2003) Dead Man's Chest (2006) At World's End (2007) On Stranger Tides (2011) Dead Men Tell No Tales (2017)
Direutor(s) Gore Verbinski Rob Marshall Joachim Rønning & Espen Sandberg
Productor Jerry Bruckheimer
Guionista (s) Guión por:
Ted Elliott & Terry Rossio
Hestoria por:
Ted Elliott & Terry Rossio
Stuart Beattie
Jay Wolpert
Ted Elliott & Terry Rossio Ted Elliott & Terry Rossio
Basada en:
On Stranger Tides
by Tim Powers
Guión por:
Jeff Nathanson
Hestoria por:
Jeff Nathanson
Terry Rossio
Compositor(s) Klaus Badelt y [[Hans

Zimmer]]

Hans Zimmer Hans Zimmer con

Rodrigo y Gabriela

Geoff Zanelli
Fotógrafu Dariusz Wolski Paul Cameron
Distribuidor Walt Disney Studios Motion Pictures
Duración 143 minutos 150 minutos 169 minutos 136 minutos 129 minutos
Clasificación de la MPAA PG-13

Escenarios editar

  • Port Royal. La capital del comerciu marítimu mientres el sieglu XVII en Xamaica, apaez como locación principal dientro de la triloxía, calteniendo'l mesmu calter históricu dientro del argumentu. Ye tamién el sitiu onde s'alcuentra la East India Trading Company, polo que los sos puertos suelen tar abellugaos frecuentemente por elementos al serviciu de la Marina Real Británica, conformando un territoriu, de primeres, gobernáu por Weatherby Swann -padre de Elizabeth -.
  • Islla de la Muerte. Islla despinta ante la geografía cartográfica onde, l'entós subleváu capitán de La Perlla Negra, Héctor Barbossa y la so tripulación escuenden l'ayalga azteca malditu de Hernán Cortés. La so apaición namái llindar al primer filme, pos a partir del quebrantamiento de la maldición, ye mentáu de volao nel segundu filme, que sume nes fondures del océanu.
  • Islla Tortúa. Islla real allugada al norte d'Haití y que pertenez a esti país habitada na so mayor parte por pirates. Dientro del argumentu nel primer filme, llugar aparente para Jack Sparrow y Will Turner, quien -a bordu del barcu británicu robáu HSM Interceptor y escorríos por Barbossa -, alleguen ende col fin de reclutar la so propia tripulación, finalmente integrada por Joshame Gibbs, Anamaria, Cotton y Marty. Mientres el segundu filme, Sparrow torna al pie de la so nueva tripulación pa reclutar a 99 marineros que, supuestamente, han de saldar la so delda con Davy Jones. Ente los contrataos atópase James Norrington, quien, desahuciadamente, llega al puertu tres el so fracasu intentando prindar a Sparrow y la Perlla Negra -quien llograron escapar a la fin del primer filme -. Finalmente nel tercer filme, Tortúa solo ye percibida nes últimes escenes, pos ye'l sitiu onde Gibbs y Sparrow son abandonaos por Barbossa -quien llogra faese una vegada más cola Perlla Negra y la so tripulación -.
  • Pelegosto. Ye la islla tropical onde enriba Jack Sparrow y la so tripulación a bordu de la Perlla Negra, con tal d'escapar del kraken controláu por Jones pa cobrar les sos deldes alternes, incluyida la suya. Sicasí, al atopase habitada por una tribu caníbal que -de primeres consagra equivocadamente a Sparrow como'l so proféticu dios, pero al afayar la inmiscuición de Jack -, va tratar de prindalo al pie de Will, Gibbs, Cotton, Marty y la restante tripulación.
  • Islla Crucies. Islla abandonada onde Jones caltién ocultu l'arca que contién el so corazón latente, y onde Sparrow, Norrington, Turner y Swann apuerten p'abrir dichu arca y apoderase del órganu extirpado col cual namái puede ser manipoliáu, ya inclusive asesináu, el capitán del holandés errante.
  • El reinu de Davy Jones. Consiste nuna especie de purgatoriu onde lleguen aquellos que fueron condergaos por Davy Jones y morrieron nel océanu. Debíu al aprisionamiento de Sparrow nesti llugar de condena tres el so enfrentamientu direutu col Kraken, Tida Dalma resucita a Barbossa -quien fora asesináu primeramente por Jack nel primer filme -, que se xune a la tripulación incluyida Dalma -, pa emponelos hasta'l fin del mundu, la única manera de poder llegar a los dominios de Jones, lliberar a Sparrow y poder finalmente escapar con vida.
  • Islla de los naufraxos y Cala de los Naufraxos. Fortaleza impenetrable mentada mientres la xunta de la hermandá como posible opción pa la batalla final ente los nueve lores pirates y les embarcaciones de la East India Trading Company, siendo capaz d'aguantar múltiples sitios ensin sufrir daños considerables na so estructura.
  • Singapur. Ye visitáu por Barbossa y la tripulación al so cargu tres la so resurrección, con tal d'atopar a Sao Feng pa roba-y les cartes de navegación -qu'indiquen el camín pa llegar al cabu'l mundu y salir de los dominios de Davy Jones -, embarcaciones y tripulación. Sicasí, al ser asediados de secute polos oficiales de la Marina Real Británica, consiguen abandonar el llugar pa entamar el percorríu faía'l fin del mundu.
  • El Viejo San Juan, Castillo San Jerónimo, Islla Palominito ya Islla Mona. Puertu Ricu. Llugar onde asocede la mayoría de les escenes de "On Stranger Tides"
  • Florida. Llugar onde asocede la mayoría de los fechos de On Stranger Tides, y onde s'atopa la Fonte de la Mocedá.
  • Londres. Onde'l Rei Xurde II de Gran Bretaña recluta a Jack Sparrow (a cargu del capitán Héctor Barbossa) pa buscar la Fonte de la Mocedá col fin de consiguila primero que los españoles.
  • Cádiz. Llugar onde'l Rei Fernandu VI d'España enterar de la esistencia de la Fuente de la Mocedá gracies al descubrimientu de Ponce de León.
  • Triángulu del Diañu: Un llugar conformáu per montes tenebrosos en mediu del océanu, onde Jack Sparrow tendió-y una trampa a Armando Salazar, capitán de l'Armada Española, pa quedase atrapáu ellí xunto cola so tripulación. Dichu Triángulu se desmorona en cuánto Jack esprender de la brúxula y inconscientemente llibera a les pantasmes del Silent Mary.
  • St. Martin: Una pequeña islla perteneciente al Imperiu Británicu onde habitaba Carina Smyth antes del so alcuentru con Jack Sparrow y la so tripulación. Ta sol cuidu de Scarfield, un malévolo y avariciosu teniente de l'armada.
  • Hangman Bay: Llugar onde Jack Sparrow ye forzáu a contraer matrimoniu, al que llega xunto con Henry y Carina siendo escorríos por Salazar.
  • Islla d'Estrelles: Una islla con piedres precioses que son el retruque exactu del Firmamentu, llugar al que puede llegase al traviés del Mapa que nengún home lleó nel diariu de Galileo Galilei.
  • Tumba de Poseidón: Un llugar sol océanu, al que s'apuerta depués de pasar pola Islla de les Estrelles, siguiendo'l mapa nel Diariu de Galileo Galilei. En dichu llugar, atópase la tumba del dios Poseidón de los siete mares y el so tridente.

Barcos editar

 
El Perlla Negra ye'l barcu encabezáu por Jack Sparrow.
  • El Perlla Negra. Unu de los meyores barcos. (S.C)...el barcu más rápidu de tolos mares encabezáu nun principiu por Jack Sparrow. Foi construyíu por encargu de la East India Trading Company sol nome inicial de The Wicked Winch, dizse que yera un navío de veles negres, siendo fundíu por una falta ente Sparrow y Beckett -pa quien trabayaba como corsariu inglés -. Darréu, foi "resucitáu" por Davy Jones al traviés d'un alcuerdu nel que, Sparrow tendría que ser capitán del rebautizado Perlla Negra por 13 años, tres los cualos tenía de sirvi-y nel L'Holandés Errante como integrante de la tripulación. Por cuenta de que Jack intentó safar l'alcuerdu, Jones unvió al Kraken pa fundir de nuevu'l barcu de Jack. Tres la desapaición física de Jack -cautivu nos dominios de Davy Jones -, Calipso foi a buscalo al pie de el so intactu barcu, llogrando rescatalo pa empecipiar la colosal batalla ente l'Armada Inglesa y Davy Jones contra los pirates de cada unu de los mares del mundu. N'ocasiones, el Perlla Negra foi encabezáu por Will Turner, Héctor Barbossa y Elizabeth Swann; toos ellos tomaron el so mandu ante les ausencies de Jack como capitán del mesmu.
  • HMS Dauntless. Ye'l primer barcu qu'apaez na escena inicial del primer filme dientro de la tetraloxía. Pertenez a la East India Trading Company, siendo encabezáu por James Norrington. La so encomienda más significativa ye atopar a Sparrow y la so tripulación a bordu del Perlla Negra pa encarcelalos pol delitu de piratería.
  • Interceptor. Foi calificáu pola marina d'Inglaterra como'l barcu más rápidu nel mar Caribe, pero cabo destacar que la Perlla Negra ye más rápidu, como se demuestra na persecución antes de la batalla que sostuvieron dambes naves. Anque ye encabezáu orixinalmente por Norrington, foi robáu por Sparrow -ya inclusive agasayáu por ésti a Ana María, una de los sos amantes. Tamién foi encabezáu por Will Turner na batalla antes mentada.
  • Edinburgh Trader. Ye un barcu alternu que ta al mandu del Capitán Bellamy, al cual enceta Elizabeth Swann pa llograr treslladase hasta Puerto Tortuga, onde espera atopase con Turner. Dempués de que Turner roba la llave de l'arca de Jones, xube a bordu del mesmu ya intenta enfrentase a L'Holandés Errante, anque'l Kraken llogra fundilo por completu rápido.
  • L'Holandés Errante. Barcu encabezáu por Davy Jones. depués de la so muerte; asume la capitanía Will Turner. De primeres, tien la misión de sirvir como mediu de treslláu pal so capitán na so encomienda d'emponer a los espíritus de toos aquellos que perecieron nel mar. Sicasí, por cuenta del arrenunciu de Jones por cumplir la enmienda en enterándose que Calypso nun lo esperó nel puertu como él esperaba, el barcu sufre una conversión total, convirtiéndose entós nun barcu respigante con tripulación destinada a sirvir nel barcu mientres un periodu de 100 años, anque tres l'intre de dichu periodu los tripulantes conformen la estructura del propiu barcu, permutando los sos texíos y órganos como parte del mesmu. Na segunda entrega de la saga, mientres L'Holandés escuerre a La perlla, dizse que contra'l vientu ye capaz d'atrapar a cualquier barcu. Sicasí, col vientu a favor, La Perla Negra sigue siendo'l navío más rápidu. Na tercer parte de la tetraloxía, dizse que La Perla ye l'únicu barcu capaz de dexar tras al Holandés Errante, polo que s'entiende qu'El Holandés ye'l segundu barcu más rápidu de los que derruempen los mares.
  • El Santiago. El barcu de Ponce de León. Ta escondíu nun monte. Tien qu'haber el mesmu pesu de cada llau o cayería escontra la sablera.
  • HMS Providence. Barcu qu'usen Barbossa y los soldaos del rei pa dir a la Badea de Caboblanco. Ye fundíu ellí poles serenes llenu d'homes del rei.
  • Dying Gull: Pequeñu barcu foliáu que ye encabezáu por Jack Sparrow y conformáu pola so tripulación en reemplazu temporal de la Perlla Negra.
  • Silent Mary: Un antiguu barcu de l'Armada Española que foi encabezáu por Armando Salazar, quedando atrapáu nel Triángulu del Diañu por obra de Jack Sparrow. Resurde como una embarcación pantasma aparentemente desmoronada, d'aspeutu tenebrosu y esqueléticu.
  • Monarch: Barcu de la Marina Británica onde tripulaba Henry Turner
  • Essex: Barcu británicu propiedá del teniente Scarfield

Aliances editar

East India Trading CompanyMarina Real Británica • Corte de Brethren • Imperiu españolCofradería de los Hermanos de la Mariña

Códigu pirata editar

Mientres tola saga los pirates paecen siguir un códigu de conducta específicu pa pirates, que consiste en "unes direutrices" a siguir pa un bon orde nesa anárquica sociedá de filibusteros. El Códigu al que faen referencia ye un Códigu pirata arrexuntáu polos famosos pirates Henry Morgan y Bartholomew Roberts. Dambos redactaron códigos pirata, el de la película paez ser un códigu onde s'arrexunten los dos.

Principales productos y mercadotecnia editar

Bandes sonores editar

  • Pirates of the Caribbean (Álbum) (2000) - 25 canciones + 3 pistes extra.
  • Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (Banda sonora orixinal) (2003) - 15 pistes.
  • Pirates Remixed (Extended play) (2006) - 9 pistes.
  • Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (banda sonora) (2006) - 12 pistes + 5 bonus.
  • Pirates of the Caribbean: At World's End (banda sonora) (2007) - 13 pistes.
  • Pirates of the Caribbean: At World's End Remix (Extended play) (2007) - 5 pistes.
  • Pirates of the Caribbean: Soundtracks Treasures Collection (Escoyeta de bandes sonores) (2007) - 4 discos con 55 pistes y un DVD bonus con 3 capítulos alrodiu de la composición musical de les bandes sonores nes películes de Pirates of the Caribbean.
  • Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (banda sonora) (2011) - 18 pistes.

Videoxuegos editar

Títulu Añu Consola Detalles
Aventures in Magic Kingdom 1992 Nintendo NES El xuegu ta basáu íntegramente nes seiciones temátiques de Disneyland, ente elles la de Pirates of the Caribbean
Magical Racing Tour 2000 Dreamcast, Game Boy Color, PC, PlayStation Versión asemeyada a l'anterior, sicasí equí son carreres múltiples al traviés de los escenarios virtuales del Magic Kingdom.
Pirates of the Caribbean 2003 Game Boy Advance, Teléfonu móvil, PC, Xbox El primer xuegu inspiráu totalmente na franquicia, y sacáu a la venta al par del llanzamientu del primer filme de la tetraloxía.
Kingdom Hearts II 2005-2006 PlayStation 2 Apaecen dos locaciones esenciales na adautación fílmica: Port Royal ya Islla de Muerta. Foi desenvueltu por Square Enix.
Pirates of the Caribbean: The Legend of Jack Sparrow 2006 PlayStation 2, PC Les aventures del capitán protagonista de la franquicia dempués de la primer aventura.
Pirates of the Caribbean Multiplayer Mobile 2006 Teléfonu móvil Foi'l tercer xuegu multixugador en tiempu real esistente pa celulares.
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 2006 Game Boy Advance, Nintendo DS, PSP Aventures interactivas non incluyíes na película.
Pirates of the Caribbean: At World's End 2007 Nintendo DS, PC, PlayStation 3, PSP, PlayStation 2, Wii, Xbox 360 Llanzáu coles mesmes que la película.
Pirates of the Caribbean Online 2007 Online Xuegu freeware multixugador en tiempu real creáu pola Disney Company pa los sistemes: Windows 2000, XP y Vista.
Lego Pirates of the Caribbean: The Video Game 2011 Nintendo DS, Nintendo 3DS, PC, PlayStation 3, PSP, Wii, Xbox 360 Xuegu ambientáu na película, considerando munchos escenarios y combates col humor y estilu de les sagues Lego.
Disney Infinity:Set de xuegu de los Pirates of the Caribbean 2013 PlayStation 3, Nintendo 3DS, Xbox 360, Nintendo Wii U , Nintendo Wii Xuegu ambientáu en tola saga de Pirates of the Caribbean, considerando munchos escenarios y combates de les películes.
Kingdom Hearts III 2019 PlayStation 4, Xbox One Nel E3 2018 amosóse un trailer nel qu'apaecen Sora, Donald y Goofy de nuevu nesti mundu, basándose na trama de la película Pirates of the Caribbean: At World's End. Ta siendo desenvueltu por Square Enix.


  • Amás de los videoxuegos oficiales que se comercializaron a partir de 1992, surdieron delles versiones inspiraes pola atraición orixinal de Disneyland -na cual tamién basar la franquicia fílmica -:
  • En xunetu de 2003 -tiempu en que La maldición de la Perlla Negra estrenar en Hispanoamérica -, la compañía rusa desarrolladora de software Akella, desenvolvió un videoxuegu -de primeres llamáu Sea Dogs II, darréu renombráu como Pirates of the Caribbean - para PC y Xbox basáu nel argumentu de la primer película, so llicencia de la Disney Company.
  • Nel 2000, Walt Disney World Resort en Florida estrenó l'atraición mecánica Pirates of the Caribbean: Battle for Buccaneer Gold, que consiste en que los visitantes al parque comandan el so propiu barcu pirata virtual tratando de fundir en batalla a los barcos adversarios.
  • El diseñador de software, Ron Gilbert espresó que'l videoxuegu The Secret of Monkey Island -desenvueltu por LucasArts en 1990 -, amás de tar basáu nel llibru En mariñes estrañes, ta basáu na atraición de Pirates of the Caribbean de Disneyland, al igual que la serie derivada sol títulu Monkey Island -conformada pol xuegu yá mentáu y los sos remortines Monkey Island 2: LeChuck's Revenge (1991), The Curse of Monkey Island (1997) y finalmente, Escape from Monkey Island (2000) -.
  • Una edición especial del xuegu de mesa, Monopoly foi sacada a la venta.
  • Una versión alterna del xuegu Batalla Naval basada na franquicia de Pirates of the Caribbean ye producida por Hasbro sol títulu de Battleship Command.

Receición editar

Taquilla editar

Película !

rowspan="2" |Fecha d'estrenu

Taquilla bruta !

colspan="2" |Ranking de taquilla ! rowspan="2" |Presupuestu ! rowspan="2" |Referencia

Norteamérica Otros

territorios

Tol mundu Tolos

tiempos Norteamérica

Tolos

tiempos mundialmente

The Curse of the Black Pearl 02003-07-09 9 de xunetu de 2003 $305,413,918 $348,850,097 $654,264,015 #64

#102(A)

#107 $140 000 000 [6]
Dead Man's Chest 02006-07-07 7 de xunetu de 2006 $423,315,812 $642,863,913 $1,066,179,725 #17

#48(A)

#21 $225 000 000 [7]
At World's End 02007-05-25 25 de mayu de 2007 $309,420,425 $654,000,000 $963,420,425 #61

#132(A)

#35 $300 000 000 [8]
On Stranger Tides 02011-05-20 20 de mayu de 2011 $241,071,802 $804,642,000 $1,045,713,802 #120 #23 $240 000 000 [9]
Dead Men Tell No Tales 02017-05-25 25 de mayu de 2017 $172,558,876 $622,302,918 $794,861,794 #255 #69 $220 000 000 [10]
Total $1,451,759,096 $3,071,865,951 $4,523,625,047 #13 #9 $1 363 500 000 [11]
Llista d'indicadores
  • (A) Indica los totales con axustes, basaos nos precios actuales de los tickets (calculáu por Box Office Mojo).

Crítica editar

Películes Rotten Tomatoes Metacritic IMDb FilmAffinity CinemaScore
Críticos Críticos Importantes Audiencia
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl 79% (210 reseñes)[12] 67% (43 reseñes) 86% (33 123 926 votos) 63 (40 reseñes)[13] 8.0 (863 007 votos) 7.2 (145 514 votos) A[14]
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest 54% (220 reseñes)[15] 39% (46 reseñes) 72% (1 846 335 votos) 53 (37 reseñes)[16] 7.3 (553 583 votos) 6.4 (91 983 votos) A−[14]
Pirates of the Caribbean: At World's End 45% (220 reseñes)[17] 30% (46 reseñes) 72% (2 737 220 votos) 50 (36 reseñes)[18] 7.1 (500 525 votos) 6.1 (81 174 votos) A−[14]
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides 32% (260 reseñes)[19] 25% (44 reseñes) 54% (198 377 votos) 45 (39 reseñes)[20] 6.7 (396 325 votos) 5.4 (48 362 votos) B+[14]
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 31% (182 reseñes)[21] 25% (36 reseñes) 74% (115 578 votos) 39 (44 reseñes)[22] 7.2 (30 465 votos) 6.0 (1 308 votos) A−[14]
Permediu 48% 37% 74% 50 7.3 6.2 A–

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 «Johnny Depp Movies List» (inglés). Consultáu'l 20 de febreru de 2017.
  2. Imdb. «Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest». Consultáu'l 20 de payares de 2008.
  3. «La quinta parte de “Pirates of the Caribbean” va llegar en 2017». Consultáu'l 23 de xunetu de 2014.
  4. «Orlando Bloom Will Return for the Fifth Pirates of the Caribbean Movie». Vanity Fair. 15 d'agostu de 2015. http://www.vanityfair.com/hollywood/2015/08/orlando-bloom-pirates-of-the-caribbean-5. Consultáu'l 15 d'agostu de 2014. 
  5. Vejvoda, Jim (17 de febreru de 2015). «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales Begins Production». IGN. Consultáu'l 17 de febreru de 2015.
  6. «Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)». Box Office Mojo. Consultáu'l 31 d'agostu de 2012.
  7. «Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006)». Box Office Mojo. Consultáu'l 31 d'agostu de 2012.
  8. «Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)». Box Office Mojo. Consultáu'l 31 d'agostu de 2012.
  9. «Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)». Box Office Mojo. Consultáu'l 22 d'agostu de 2011.
  10. «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales». boxofficemojo.com. Amazon.com. Consultáu'l 26 de febreru de 2015.
  11. «Pirates of the Caribbean Movies at the Box Office». Box Office Mojo.
  12. «Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl Movie Reviews». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 26 de mayu de 2017.
  13. «Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003): Reviews». Metacritic. Consultáu'l 30 de xineru de 2009.
  14. 14,0 14,1 14,2 14,3 14,4 «Cinemascore». Cinemascore.com. Consultáu'l 27 de mayu de 2017.
  15. «Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest Movie Reviews». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 26 de mayu de 2017.
  16. «Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006): Reviews». Metacritic. Consultáu'l 30 de xineru de 2009.
  17. «Pirates of the Caribbean: At World's End Movie Reviews». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 26 de mayu de 2017.
  18. «Pirates of the Caribbean: At World's End (2007): Reviews». Metacritic. Consultáu'l 30 de xineru de 2009.
  19. «Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides Movie Reviews». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 26 de mayu de 2017.
  20. «Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011): Reviews». Metacritic. Consultáu'l 20 de mayu de 2011.
  21. «Pirates of the Carribean: Dead Men Tell No Tales (2017)». Rotten Tomatoes. Consultáu'l 28 de mayu de 2017.
  22. «Pirates of the Carribean: Dead Men Tell No Tales reviews». Metacritic. Consultáu'l 28 de mayu de 2017.

Enllaces esternos editar