El pointer inglés ye una raza de perru de caza utilizáu tradicionalmente n'Inglaterra. Dio nome a los perros de muestra (o pointers).

Raza de perruPointer inglés
Datos xenerales
Nomes alternativos Pointer inglés
Perdigueru inglés
Orixe Inglaterra
Tamañu de la reciella 7,2
Carauterístiques físiques
Altor machu: 63 cm (mínimu)
machu: 69 cm (máximu)
fema: 61 cm (mínimu)
fema: 66 cm (máximu)
Altor machu 63 cm (mínimu)
69 cm (máximu)
Altor fema 61 cm (mínimu)
66 cm (máximu)
Clasificación y estándar de la raza
Códigu de catálogu 001 (Federación Cinológica Internacional)
Federaciones FCI,[1]AKC,[2]ANKC,[3]CKC,[4]KC,[5]NZKC,[6]UKC[7]
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

L'orixe remontar nel sieglu XVII, cuando dellos ingleses empezaron la cría de perros de caza que s'afixeren a la práutica d'esti deporte con escopeta. Na primera esposición canina celebrada n'Inglaterra namái s'almitíen perros de races pointer o spaniel.

Como asocede tantes vegaes, esisten delles teoríes alrodiu de los oríxenes del pointer. Dellos espertos afirmen que ye descendiente del bracu francés mientres otros dicen que'l so antepasáu nel bracu inglés. Una tercera corriente tien la opinión de que foi'l bracu español el padre d'esti fonduxe, una y bones esti perru establecer en Gran Bretaña por 1793.

Descripción de la raza editar

 
Pointer inglés.

El pointer foi definíu como'l perru de caza por excelencia[ensin referencies], en virtú de les sos clásiques formes. Rápidu ya incansable cazador, arguyu de los apasionaos de les grandes busques polos sos grandes cualidaes, que sabe poner de manifiestu sobre terrenales llanos y llimpios.

Dotáu d'un perfinu olfatu sabe percibir el más leve golor de cualesquier animal, inclusive en climes templaos y secos. Galopador incansable, d'ánimu impetuosu y buscador rápidu.

Les carauterístiques de la so manera de trabayar son la muestra bien firme, arguta y bien espresiva, y la guía decidida y vehemente. Nel campu doméstico, esta raza carauterizar por ser bien fiel, noble y cariñosu.

Carauterístiques editar

Tien un tórax anchu, zanques y pates bien desenvueltos y musculosos. Pies ovalaos, con deos narquiaos. Cola de medianu llargor, gruesa na base, va afinándose gradualmente escontra la punta, llevada a nivel del cuerpu. La pelame ye finu, curtiu, ríxidu, perfectamente llisu y polencu.

Salú y Curiaos editar

En dellos casos el Pointer sufre de entropión, enfermedá coronaria, dacuando de sordera; la so esperanza de vida ye de 12-15 años[ensin referencies]. El Pointer precisa a lo menos una hora exerciciu diariu. En casa precisa espaciu pa exerciciu al campu. El Pointer puede vivir al campu en climes templaos a templaos, siempres y cuando se-y da una cama nidia y un abellugu templáu.

Midíes editar

L'altor a la cruz deseyada, pal machu, ye de 63 a 69 cm, pa la fema de 61 a 66 cm. Nos machos el pesu va bazcuyar ente los 20 y 30 kg.[ensin referencies]

Llonxevidá editar

Usualmente viven ente 12 a 15 años.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar