Prefeutura de Kanagawa

prefeutura de Xapón
(Redirixío dende Prefectura de Kanagawa)

La prefeutura de Kanagawa (神奈川県 Kanagawa-ken?) ta allugada na rexón de Kantō sobre la islla de Honshū en Xapón. La capital ye Yokohama. Ye la prefeutura más poblada del país, dempués de Tokiu.

Prefeutura de Kanagawa
flag of Kanagawa prefecture (en) Traducir
Alministración
PaísBandera de Xapón Xapón
ISO 3166-2 JP-14
Tipu d'entidá prefeutura de Xapón
Capital Yokohama
Governor of Kanagawa Prefecture (en) Traducir Yūji Kuroiwa
Nome llocal 神奈川県 (ja)
División
Xeografía
Coordenaes 35°26′52″N 139°38′33″E / 35.44775°N 139.64253°E / 35.44775; 139.64253
Superficie 2416.1 km²
Llenda con Tokiu, prefeutura de Shizuoka y prefeutura de Yamanashi
Puntu más altu Mount Hiru (en) Traducir
Puntu más baxu Bahía de Sagami (es) Traducir
Demografía
Población 9 216 009 hab. (1r setiembre 2020)
Densidá 3814,42 hab/km²
Más información
Estaya horaria UTC+09:00 y Asia/Tokiu
Fundación 11 abril 1868
pref.kanagawa.jp
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La prefeutura cuenta con sitios arqueolóxicos que daten del periodu Jōmon (alredor del añu 400 e. C.). Fai 3000 años, el monte Hakone causó una esplosión volcánica que resultó na creación del Llagu Ashi na parte oeste de la prefeutura.

 
La famosa pintura de La Gran Fola de Kanagawa

Créese que la dinastía Yamato gobernó esta área nel sieglu 5 d'equí p'arriba. Na era ancestral, les sos llaneres taben habitaes bien escasamente.

Kamakura, na parte central de Sagami, foi la capital de Xapón mientres el periodu Kamakura (1185-1333).

Na era medieval, Kanagawa foi parte de les provincies de Sagami y Musashi.

Mientres el periodu Edo, la parte occidental de la provincia Sagami foi gobernada polos daimyō del castiellu Odawara, ente que la parte oriental foi gobernada principalmente pol Shogunato Tokugawa en Edo (Tokiu)

El comodoro Matthew Perry desembarcó en Kanagawa nos años 1853 y 1854 y robló el Tratáu de Kanagawa forzando asina l'apertura de los puertos a Estaos Xuníos. Yokohama, el puertu más grande na Badea de Tokiu, foi abiertu pa comerciantes estranxeros en 1859 dempués de severos años de presión estranxera, y col tiempu convertir nel puertu comercial más grande de Xapón. Cercanu a Yokosuka, mui cerca de la boca de la Badea de Tokiu, desenvolvióse como puertu naval y agora sirve como base principal de la Séptima Flota de los Estaos Xuníos y tamién de base d'operaciones de la Fuercia Marítimo de Autodefensa de Xapón. Dempués del periodu Meiji, munchos estranxeros vivieron na ciudá de Yokohama. El gobiernu de Meiji desenvolvió los primeros sistemes ferroviarios en Xapón, dende Shinbashi (en Tokiu) hasta Yokohama en 1872.

 
Minato Mirai 21 de nueche en Yokohama

L'epicentru del Gran Terremotu de Kantō provieno debaxo de la islla Izu Ōshima na badea Sagami. Esti terremotu afaró a Tokiu, el puertu y ciudá de Yokohama, la contorna de les prefeutures de Chiba, Kanagawa y Shizuoka, y causando un gran dañu al traviés de la rexón de Kantō. El mar reculó un cuartu de milla dende la mariña nel Puntu Manazuru. En Kamakura, el númberu total de muertos causaos pol tsunami, terremotu y quemes foi de 2.000 víctimes. En Odawara, el noventa per cientu de los edificios colapsaron darréu, y fueos subsecuentes afararon con tou ensin dexar nada de pies.

Yokohama, Kawasaki, y otres ciudaes grandes fueron gravemente estropiaes polos bombardeos d'Estaos Xuníos en 1945 que dexaron miles de muertos. Dempués de la guerra, el xeneral Douglas MacArthur, comandante supremu de les Fuercies Aliaes, aterrizó en Kanagawa y depués movióse a otres árees. Les bases militares d'Estaos Xuníos inda siguen el día de güei, incluyendo'l campamentu Zama, la base naval de Yokosuka y la base aeronaval de Atsugi.

En 1945, Kanagawa foi la decimoquinta prefeutura más poblada de Xapón, con una población d'avera 1,9 millones. Nos años dempués de la guerra, la prefeutura produció rápido urbanización como parte de la Gran Zona de Tokiu. La población tuvo alredor de 8,9 millones en 2008, y llogró segundu llugar en 2006 como la prefeutura más poblada en Xapón.

Xeografía editar

Kanagawa ye una prefeutura relativamente pequeña asitiada na esquina suroeste de la llanura de Kanto asitiada ente Tokiu nel norte, les estribaciones del monte Fuji nel noroeste, y la badea de Sagami y de Tokyo nel sur y l'este. El llau oriental de la prefeutura ye relativamente plana y fuertemente urbanizada, incluyendo les grandes ciudaes portuaries de Yokohama y Kawasaki .

L'área del sureste cerca de la península de Miura ye la menos urbanizaes, cola antigua ciudá de Kamakura fuertemente turística polos templos y santuarios. La parte occidental, llenda cola prefeutura de Yamanashi y la prefeutura de Shizuoka, ye más montascosa ya inclúi zones turístiques como Odawara y Hakone onde s'atopa'l llagu Ashi. La prefeutura estiéndese 80 quilómetros d'este a oeste y 60 quilómetros de norte a sur, ocupa 2.400 quilómetros cuadraos (930 milles cuadraes) de tierra, que representen el 0,64% de la superficie total de Xapón.

A partir del 1 d'abril 2012, el 23% de la superficie total de la prefeutura foi designáu como parques naturales, esto ye, el Parque Nacional Fuji-Hakone-Izu, Parque Cuasi Nacional Tanzawa-Oyama, y Jinba Sagamiko, Manazuru Hanto, Okuyugawara y Tanzawa-Oyama prefeutura Parques Naturales.

Topografía editar

Topográficamente, la prefeutura componer de tres árees distintes. La rexón montascosa occidental cuenta cola Cordal Tanzawa y el volcán Hakone . La rexón oriental montascosa carauterizar pola Hills Tama y la península de Miura . La rexón central, qu'arrodia'l Tama Hills y la península de Miura, consta de terraces planes de tresmisión y de tierres baxes alredor de los grandes ríos como'l ríu Sagami , Ríu Sakai , ríu Tsurumi , y el ríu Tama .

El ríu Tama forma gran parte de la frontera ente Kanagawa y Tokiu. El ríu Sagami flúi al traviés del centru de la prefeutura. Na rexón occidental, el Sakawa (ríu) cuerre al traviés d'una pequeña llanura, la llanura de Sakawa , ente'l volcán Hakone al oeste y les llombes Ōiso al este y desagua na badea de Sagami.

El Cordal Tanzawa , parte de la cordal de Kanto , contién el Monte Hiru (1.673 m o 5.489 pies), el picu más altu de la prefeutura. Otros montes d'altores de gama media similares: Monte Hinokiboramaru (1.601 m o 5.253 pies), Monte Tanzawa , (1.567 m ó 5.141 pies), Monte Omuro (1.588 m o 5.210 pies), Monte Himetsugi (1.433 m o 4.701 pies), y el Monte Usu (1.460 m o 4.790 pies). El cordal ye más baxa n'altor escontra'l sur que conduz a la Cuenca Hadano a les Llombes Ōiso . Nes estribaciones orientales de la cordal atopa la pandu Isehara y al traviés del ríu Sagami la pandu Sagami.

Ciudaes editar

 
mapa políticu de kanagawa

Cultura editar

Principalmente conocida pola pintura del reconocíu artista xaponés Katsushika Hokusai "La Gran Fola de Kanagawa".

D'esta ciudá xaponesa ye orixinariu unu de los más famosos grupos de J-rock, "Asian Kung-Fu Generation", que brindó la so música pa les entraes de famoses series d'anime como Naruto, Fullmetal Alchemist y Bleach. Tamién dalgunos de los integrantes de la famosa banda de visual kei "The GazettE", una de les bandes más populares de la PS Company, Ruki [ルキ] (Matsumoto Takanori) como vocalista, Uruha [麗] (Takashima Kouyou) como guitarrista principal, Reita [れいた] (Suzuki Akira) como baxista, provienen d'esta rexón y los sos otros dos integrantes, Aoi [葵] (Shiroyama Yuu) como guitarrista secundariu provién de Mie y Kai [戒] (Uke Yutaka) como'l batería provién de Tokiu. En Yokosuka nació Hide, guitarrista del legenario grupu de rock "X Japan". Tamién ye'l llugar de nacencia de Tegoshi Yuya, conocíu miembru de la banda NEWS y de Itano Tomomi del grupu AKB48.

L'equipu Shohoku del anime y manga "Slam Dunk" ye orixinariu d'esta prefeutura. En Kanagawa nacieron la mayoría de los miembros de la banda Luna Sea, con esceición de J, el baxista, que nació en Tokiu. Nel anime y na manga Kare Kano la historia de Yukino Miyazawa y del institutu Hokkuei asocede na prefeutura de Kanagawa.

La residencia Hinata de la manga Love Hina, atopar nesta prefeutura.

Referencies editar

Enllaces esternos editar