Puertu de Ciutadella

El puerto de Ciutadella ta asitiau al oeste de la islla de Menorca. Aproximadamente tien una lonxitú de 1.170 metros y un anchor d'ente 110 a 15 metros, dependiendo del tramu. Nesti puertu calen los buques de pasaxeros y carga que xunen la islla de Menorca con Mallorca y Barcelona per aciu líneas regulares de les empreses Iscomar y Balearia. Tien 174 amarres y dispón d'una grúa de 6,5 tonelaes.

Puertu de Ciutadella
puertu
Llocalización
País España
Autonomía Islles Baleares
Provincia histórica provincia de Baleares (es) Traducir
Islla Menorca
Conceyu Ciutadella de Menorca
Coordenaes 40°00′02″N 3°49′58″E / 40.0005°N 3.83277°E / 40.0005; 3.83277
Puertu de Ciutadella alcuéntrase n'España
Puertu de Ciutadella
Puertu de Ciutadella
Puertu de Ciutadella (España)
Cambiar los datos en Wikidata

Rissagues editar

Unos de los problemes que tien el puertu de Ciutadella son les rissagues, que se propaguen por causes meteorolóxiques como los vientos fuertes na troposfera (aire cálido en niveles de l'atmósfera y débil o moderáu na superficie) xubíes y baxaes brusques del nivel del mar en mui poco tiempu. Cuando asocede esto, puen producise estroces mui graves como la pérdida de les terraces de los bares, embarcaciones, etc.

Dique esterior de Ciutadella (2011) editar

L'añu 2011 inauguróse'l nuevu dique pa amarrar barcos de gran eslora a Son Blanc (Ciutadella de Menorca). Esti dique construyóse cola intención de que la zona de Ponent y el puertu de Ciutadella pudieren acoyer barcos de gran eslora, aumentando la oferta y asegurando la proteición de les embarcaciones frente a males condiciones meteorolóxiques.

Referencies editar

Enllaces esternos editar