El rabu de gochu ye la parte trasera del gochu, suel ser de consistencia cartilaxinosa.

Rabu de gochu
Nome Rabu de gochu
Detalles
Materiales usaos pig's tail (en) Traducir
Productu natural de Sus scrofa domestica
Más información
[editar datos en Wikidata]
Rabu de gochu fritu.

Usos editar

Na cocina española del norte esisten platos ellaboraos con rabu de gochu nos que ye ingrediente principal y ye cocináu con llegumes (fabones, garbanzos, ente otres), dellos platos famosos son les: fabes coloraes con rabu de gochu, rabu de gochu en mueyu, etc. Otru exemplu na cocina zamorana ye la sanantonada (platu ellaboráu con fabes, oreya, rabu y cabeza). Esisten otros nos que ye un ingrediente secundariu, como son: caldereta valenciana, griñones, fabada asturiana, xudíes d'El Barco de Ávila, olla de San Antón, etc. Los rabos de gochu pueden adquirise en carniceríes especializaes, casqueríes, y otros locales similares. Suel ser un subproductu de la matanza del gochu y dacuando puede atopase como embutíu, adobáu o en salazón. Suelse incluyir nel botillo.

Na provincia d'Albacete, el rabu tostáu ye un platu que s'usa enforma como aperitivo nos chigres de tapes y restoranes, siendo una de les tapes que más sospriende a los visitantes a la provincia pol so sabor. Como más sabrosu ta ye cortáu a trocitos, cociéndolo mientres 15-20 minutos hasta que quede blandu, y una vegada ensugáu, echar nuna sarten bien tapada con aceite caliente pa freirlo mientres unos 10 minutos a fueu fuerte.

Significaos editar

Nes creencies populares el rabu de gochu forma parte d'unu de los atributos del diañu xunto coles pates de cabra. Antes teníase la creeencia de que los fíos de los matrimonios ente familiares cercanos podíen llegar a nacer con rabu de gochu (Cien años de soledad de Gabriel García Márquez).

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar