La SG-1000 Mark III (セガ・マークIII Sega Māku Surī?) ye una videoconsola de 8 bits creada por Sega. Foi l'antecesora xaponesa de la Sega Master System.

Ficha de softwareSG-1000 Mark III
Tipu modelu
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La Mark III foi llanzáu'l 20 d'ochobre de 1985 en Xapón pa competir cola Famicom, como socesor de la SG-1000 Mark I y la SG-1000 Mark II. La Mark III foi construyíu de forma similar a la Mark II, col agregu de meyores nel hardware de videu y una medría na cantidá de memoria RAM.

El sistema guarda compatibilidá colos títulos de los anteriores SG-1000. Amás de la típica ranura pa cartuchos, añadióse-y una ranura pa les Sega Card, que son físicamente idéntiques a les tarxetes del un agregu disponible pal Sega SG-1000.

 
Controles del Mark III.

Sega Mark III construyir de manera similar a la SG-1000 II, tantu ye asina que pal güeyu inespertu, ye fácil confundir unu pal otru. Ye un llargu sistema, blancu lluciendo una ranura de cartuchos, una ranura pa tarxetes y dos DE-9 puertos de mandu na parte delantera de la unidá. A la izquierda atópase un puertu d'espansión, más tarde utilizáu pola unidá de soníu FM , y amás de la salida de televisión RF, un puertu de 8-pin A / V, dando mayor calidá d'imaxe que predecesores del sistema. Al igual que la SG-1000 II (y Famicom), el controladores (agora SJ-152s ) pueden acoplase a cada llau de la unidá. El Mark III foi rediseñáu como la Sega Master System pa ser llanzáu n'otros mercaos. La mayoría de los cambeos realizaos fueron estéticos, la parte interna de la consola permaneció virtualmente igual. La consola rediseñada foi llanzada en Xapón nel 1987, añader un chip de soníu FM YM2413 de la compañía Yamaha (una opción adicional nel Mark III), Unidá de Fueu Rápido, y un adaptador de lentes 3-D.

Los cartuchos del Sega Master System llanzaos fora de Xapón teníen una configuración de pines d'entrada distinta a la de los cartuchos xaponeses del Master System/Mark III. Esta yera una midida de control rexonal.

Nin el Mark III nin el Sega Master System tuvieron ésitu comercial en Xapón, por cuenta de la gran competencia que representaba'l Nintendo Famicom. L'últimu xuegu xaponés llanzáu pal Mark III foi Bomber Raid, el 4 de febreru de 1989.

Especificaciones editar

  • Hasta 32 colores simultáneamente, disponibles d'una paleta de 64 (tamién podía amosar 64 colores simultáneamente utilizando trucos de programación)
  • Resolvimientos de pantalla de 256x192 y 256x224
  • 8x8 pixeles de calteres, máximu 488 (por cuenta de llimitaciones d'espaciu de la memoria VRAM)
  • 8x8 o 8x16 pixeles animaos, máximu 64
  • Movimientu de pantalla horizontal, diagonal y vertical
  • 4 canales d'audiu monu :*

3 xeneradores de tonu, 10 octaves cada unu, 1 xenerador de ruiu blanco * Soníu (FM): Yamaha YM2413

  • 9 canales monu de soníu FM
  • disponibles como modulo adicional nel Mark III :*

soportáu solo por dellos xuegos

  • ROM: 64 kbit (8 kB)
  • RAM principal: 64 kbit (8 kB)
  • Video RAM: 128 kbit (16 kB)
  • Ranura de tarxeta de xuegos


Predecesor:
SG-1000
Videoconsoles de Sega
1985
Socesor:
 

Referencies editar

Enllaces esternos editar