La Mega Drive 32X (n'Europa), tamién llamada Sega 32X (n'América) o Super 32X (en Xapón), ye un periféricu llanzáu por Sega en 1994, qu'ufiertaba una ampliación de 32 bits pa la consola de 16 bits Sega Mega Drive/Genesis. El periféricu ensertar na ranura de cartuchu de la Mega Drive y tenía la so propia ranura na qu'ensertar cartuchos específicos pa 32X. Dellos títulos esporádicos podíen venir en formatu CD, riquiendo en tal casu la conexón a la Mega Drive d'un Sega Mega-CD. Resultó ser un fracasu comercial por múltiples causes, incluyendo un eleváu preciu de llanzamientu y un catálogu de xuegos pequeñu.

Ficha de softwareSega 32X
Sistema operativu valor desconocíu
Tipu accesoriu de videoconsola, modelu y videoconsola
Parte de videoconsoles de cuarta xeneración
Cambiar los datos en Wikidata

Sega confirmara que, debíu al llanzamientu d'una nueva consola de 32 bits Sega Saturn, esti combu seria compatible; o nel so defectu, la suma de Mega Drive + Sega Mega-CD + 32X igualaría a Sega Saturn. Aun así la mayoría de los consumidores decidieron esperar a Sega Saturn.

Munchos de los sos xuegos taben totalmente enfocaos a les 3D. Por aquella dómina, los polígonos taben de moda. El 32X foi un intentu de desbancar a la Super Nintendo de la so recién consiguíu primer puestu pero la Super Nintendo respondió al 32X incorporando chips nos sos cartuchos qu'ameyoraben les prestaciones de la consola de manera espectacular y tamién supieron esplotar la so consola al máximu con xuegos como Donkey Kong Country y los sos dos remortines; sicasí, fueron bien pocos xuegos los que desenvolvimientu Sega.

Compatibilidá con Sega Mega-CD editar

Amás de los xuegos en cartuchu, Sega tamién llanzó una ínfima cantidá de xuegos que riquíen tanto la Sega Mega-CD como la Sega 32X (en total, namái 6 xuegos fueron llanzaos, de los cualos, namái Fahrenheit nun yera una reedición de Sega Mega-CD). Esta cantidá deber a que la 32X nunca se llegó a asitiar y a que mercar los trés componentes (Megadrive, Sega Mega-CD y la 32X) suponía un desembolsu considerable.

Carauterístiques editar

  • CPU: 2 procesadores Hitachi SH2 RISC de 32 bits a 23.011 MHz, aproximao 20 MIPS cada unu (ximielgos a los de Saturn).
  • Co-Procesador: Nueva VDP, amás utiliza'l motorola 68000 de MegaDrive.
  • Polígonos: Hasta 50000 Polígonos/seg.
  • RAM: 256 KB (2 Megabits) destinaos al programa, 2 framebuffers de 128 KB (1 Megabit).
  • Paleta: 32.768 colores simultáneos en pantalla sobre paleta total de 32.768.
  • Resolvimientu: 320x224.
  • Soníu: Amiéstense canales extra de soníu PWM dixital pa un total de 12 canales xunto al Megadrive (22 en total amestando los del Sega CD).
  • Tamañu: 107x205x110 mm.
  • Pesu: 495 gramos.

Xuegos destacaos editar

Xuegos 32X-CD editar


Predecesor:
Sega Picu
Videoconsoles de Sega
1994
Socesor:
Sega Saturn



Referencies editar

Enllaces esternos editar