Sergey Mijáilovich Brin (en rusu: Серге́й Миха́йлович Брин)(21 d'agostu de 1973Moscú) ye un científicu de la computación y empresariu d'Internet estauxunidense d'orixe rusu que, xunto a Larry Page, fundó Google, una de les más rentables, grandes y célebres compañíes d'Internet. En xunto, Brin y Page entá caltienen el control d'un 16% de la compañía. Ye de la mesma una de les persones más riques del mundu, con una fortuna personal envalorada en 44 800 millones de dólares a xunu de 2017.[7]

Serguéi Brin
board of directors member (en) Traducir

1998 -
Vida
Nacimientu Moscú21 d'agostu de 1973[1] (50 años)
Nacionalidá Bandera de la Xunión Soviética Xunión Soviética  (1973 -  1979)
Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos  (valor desconocíu - [2]
Residencia Los Altos (es) Traducir
Grupu étnicu pueblu xudíu
Llingua materna rusu
Familia
Padre Michael Brin
Madre Eugenia Brin
Casáu con Anne Wojcicki (2007 – div. 2015)
Nicole Shanahan (2018 – div. 2021)[3]
Fíos/es
Hermanos/es Sam Brin (en) Traducir
Estudios
Estudios Johns Hopkins Center for Talented Youth (en) Traducir
Eleanor Roosevelt High School (en) Traducir
(1987 - 1990)
Universidá de Maryland
(setiembre 1990 - mayu 1993) bachiller de ciencies : matemátiques, Informática
Universidá Stanford
(setiembre 1993 - agostu 1995) maestría : Informática
Llingües falaes inglés
rusu
Oficiu informáticu teóricu, inventorxefe d'empresa
Emplegadores Alphabet Inc. (es) Traducir
Premios
Miembru de Academia de les Artes y les Ciencies d'Estaos Xuníos
Academia Nacional d'Inxeniería
IMDb nm1962236
Cambiar los datos en Wikidata

Brin emigró a Estaos Xuníos cola so familia dende la Xunión Soviética cuando cuntaba con apenes seis años d'edá.[8] Llicenciar pola Universidá de Maryland, siguiendo los pasos del so güelu y del so padre nel estudiu de les matemátiques y les ciencies de la computación. Dempués de la so graduación treslladar a la Universidá de Stanford pa doctorase en ciencies de la computación gracies a una beca. Ellí conoció a Larry Page, con quien más tarde entablaría amistá. Nuna habitación compartida desenvolvieron gracies a la minería de datos un motor de busca. El buscador fíxose popular en Stanford y suspendieron los sos estudios pa poner en marcha'l futuru buscador de Google nun garaxe arrendáu. La empresa en pocos años tuvo un gran ésitu a nivel mundial.

Brin ta interesáu n'otres árees y financia diversos proyeutos d'investigación y filantropía. The Economist describir como un Home Ilustráu» y como daquién que pensaba que la conocencia siempres ye bonu, y ensin dulda siempres meyor que la inorancia,[9] una filosofía que puede aplicase a la misión» de Google de «entamar la información de tol mundu y faela universal y preséu pa tou»;[10] asina, el lema non oficial que Google tien ye: nun sías malváu.[11]

Primeros años: los sos principios editar

Nacíu'l 21 d'agostu de 1973 en Moscú, Xunión Soviética (actual Rusia), ye fíu de la investigadora del Goddard Space Flight Center de la NASA, Eugenia Brin y del profesor de Matemátiques na Universidá de Maryland, Michael Brin. Emigró a Estaos Xuníos cuando tenía namái 6 años.

Estudió na Paint Branch Montessori School (Adelphi, Maryland). El so padre afaló'l so interés poles matemátiques, pa les que siempres tuvo disposición. Dempués del institutu, matricular na Universidá de Maryland pa estudiar Ciencies Matemátiques y Ciencies de la Computación. Recibió'l so graduáu con honores en mayu de 1993 y empezó los sos estudios de posgráu na Universidá de Stanford, gracies a una beca de la National Science Foundation. Esi mesmu añu, amás, empezó a trabayar en Wolfram Research, la empresa creadora de Mathematica.

Google editar

Brin conoció a Larry Page mientres unes xornaes d'orientación pa nuevos estudiantes na Universidá de Stanford. Anque primeramente topetaron, nun tardaron en coneutar y empezaron a compartir idees. Xuníalos especialmente'l so interés matemáticu pola World Wide Web. Frutu d'esta unión nacería en 1996 BackRub, el buscador predecesor de Google. El proyeutu creció rápido y diéronse cuenta de que crearen un magníficu motor de busca, qu'aplicaron a la web con escelentes resultancies. Optaron por dexar los sos estudios na Universidá y dedicase por completu al buscador, solicitando ayudes económiques a profesores, familia y amigos. Mercaron servidores y arrendaron un garaxe en Menlo Park. La hestoria de Google Inc. empezara.[9]

El 10 d'agostu foi escoyíu como nuevu Presidente d'Alphabet Inc. fundada esi mesmu día, dempués de la reorganización de Google d'onde taba al cargu de Google X

Otros datos editar

Brin, Page y Google fueron gallardoniaos con munchos premios. Brin foi ponente en dellos foros académicos, empresariales y teunolóxicos internacionales, incluyíos el Foru Económicu Mundial y la Conferencia sobre Teunoloxía, Entretenimientu y Diseñu. En 2004 él y Page fueron nomaos Marconi Fellows.[12]

Vida privada editar

En mayu de 2007, Brin casóse con Anne Wojcicki en Les Bahames. Wojcicki ye una biotecnóloga graduada na universidá de Yale en 1996, con una llicenciatura en bioloxía. Ella tuvo un interés activu na información sobre la salú, y xunto a Brin, tuvo desenvolviendo nueves formes d'ameyorar l'accesu a ésta. Como parte de los sos esfuercios, tuvieron conversaciones con investigadores líderes nel proyeutu del xenoma humanu. Brin instintivamente refierse a la xenética como una base de datos y un problema computacional. Ye según la so esposa convertir en co-fundadora de la empresa 23andMe, que dexa a la xente analizar y comparar el so propiu mapa xenéticu (consistente en 23 pares de cromosomes). Nun recién anunciu na conferencia de Google Zeitgeist, Brin dixo qu'espera que dalgún día podamos aprender del nuesu códigu xenéticu, según ayudar a los doctores, pacientes ya investigadores a analizar la información y de esa manera intentar reparar los errores d'ésti.

La madre de Brin, Eugenia foi diagnosticada del mal de Parkinson. En 2008, él decidió faer una donación a la Escuela de Medicina de la Universidá de Maryland, onde la so madre tuvo siendo tratada. Brin usó los servicios de 23andMe y afayó que con too y con eso, el Parkinson xeneralmente nun ye hereditariu. Nun editorial del The Economist pregúntase-y si la felicidá nun ye la inorancia alrodiu de estes temes, él respuende que non, porque agora puede tomar midíes pa prevenir esta enfermedá. Anguaño Brin y la so esposa dirixen la organización ensin fines d'arriquecimientu: The Brin Wojcicki Foundation.

Otros intereses editar

Brin ta arreyáu n'otros proyeutos más personales fuera del ámbitu de Google. Asina, xunto a Larry Page, busca la manera de resolver el problema de la enerxía mundial y los peligros medioambientales al traviés del área filantrópica de Google llamada Google.org, qu'invierte na industria de la enerxía p'atopar nueves fontes anovables. La compañía reconoz que los sos fundadores quieren "resolver los grandes problemes de la humanidá utilizando la teunoloxía".[13]

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1962236. Data de consulta: 13 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: http://www.nytimes.com/2004/04/30/technology/30founders.html.
  3. «The Wall Street Journal» (inglés). Dow Jones & Company. Consultáu'l 24 xunetu 2022.
  4. URL de la referencia: https://www-math.umd.edu/undergraduate/math-majors.html?id=164.
  5. URL de la referencia: https://www.carnegie.org/awards/search/great-immigrants-search/.
  6. URL de la referencia: https://www.tatlerasia.com/people/sergey-brin. Data de consulta: 3 payares 2022.
  7. Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes Forbes
  8. Google Co-founder: My Family Left Russia Because of anti-Semitism
  9. 9,0 9,1 Brain scan: Enlightenment man. The Economist. 4 d'avientu de 2008. http://www.economist.com/node/12673407. Consultáu'l 8 d'avientu de 2014. 
  10. Google. «La misión de Google ye entamar la información del mundu y faela accesible y preséu de forma universal» (inglés). Consultáu'l 8 d'avientu de 2014.
  11. Google. «Code of Conduct» (inglés). Consultáu'l 8 d'avientu de 2014.
  12. «News & Events» (inglés). IE Business School. Consultáu'l 8 d'avientu de 2014.
  13. Cars and Wind: What's next for Google as it pushes beyond the Web?. Washington Post. http://voices.washingtonpost.com/posttech/2010/10/google_a_vanguard_of_the.html. Consultáu'l 8 d'avientu de 2014. 

Enllaces esternos editar