Silvassa (en maratí: Tocante a esti soníu सिल्वासा , en guyaratí: સેલ્વાસ, en portugués: Silvassá) ye la capital del territoriu de la unión de Dadra y Nagar Haveli na India.

Silvassa
Alministración
PaísBandera de India India
Territorios Dadra y Nagar Haveli y Damán y Diu (es) Traducir
Distritu Dadra y Nagar Haveli
Tipu d'entidá ciudad de la India (es) Traducir
Códigu postal 396230
Xeografía
Coordenaes 20°16′N 73°01′E / 20.27°N 73.02°E / 20.27; 73.02
Silvassa alcuéntrase n'India
Silvassa
Silvassa
Silvassa (India)
Altitú 32 m
Más información
Fundación 1885
Prefixu telefónicu 0260
Estaya horaria UTC+05:30
Cambiar los datos en Wikidata

Mientres el gobiernu portugués, Silvassa tamién yera conocíu como Vila de Paço d'Arcos, el mesmu nome d'un pueblu cercanu a Lisboa (Paço d'Arcos en Oeiras).

La ciudá cunta con un gran númberu de fábriques ya industries qu'apurren los ingresos públicos significativos, lo que dexa a la ciudá caltener un baxu nivel d'impuestos y tributos.

Historia editar

Hasta finales del sieglu XIX, Silvassa yera pocu más qu'un pequeñu pueblu. La creciente importancia de Silvassa empezó en 1885, cuando l'alministración portuguesa decidió treslladar ellí la sede de Nagar Haveli, qu'hasta entós taba en Darara. Por decretu del 11 de febreru de 1885, Silvassa foi creáu como una ciudá, col nome de Vila de Paço d'Arcos. Sicasí, el nome orixinal impúnxose y la ciudá siguió siendo conocida principalmente como Silvassa y refirióse asina, inclusive nos documentos oficiales.

Demografía editar

Nel 2001, según los datos del censu de la India,[1] Silvassa tenía una población de 21.890 habitantes. Los varones constitúin el 57% de la población y les muyeres 43%. Silvassa tien un índiz permediu de alfabetismo del 75%, superior a la media nacional del 59.5%: la instrucción masculina ye'l 80% y nel sexu femenín ye del 68%. En Silvassa, el 15% de la población ye de 6 años d'edá. El maratí y el guyaratí son los principales idiomes que se falen.[2]

A Silvassa ye consideráu'l llar de la cultura warli o varli. El warli (o varli) ye la llingua falada pol pueblu warli, que ye básicamente un amiestu de los idiomes maratí y guyaratí con un toque local.

La película de Bollywood Phool Aur Kaante foi rodada en Silvassa.

Al ser un antiguu enclave portugués, Silvassa tien una importante población católica, falando un dialeutu distintu del portugués.

Industria editar

Lloñe de ser una rexón tribal, convirtióse na actualidá nun centru industrial n'espansión. Grandes empreses industriales establecieron les sos bases de producción na rexón. El status de zona llibre d'impuestos dau pol gobiernu de la India pa impulsar la inversión industrial nel territoriu de la unión de Dadra y Nagar Haveli contribuyó en gran midida a la crecedera industrial de la rexón.

L'establecimientu en Silvassa y la so contorna de grupos tales como Ramco Industries Ltd. (R.I.L.), Sterlite, Hindalco, Hind Aluminium, Associated Group, Meyora Detchem Ltd., Gulf Oil, Castrol, Reliance Industries, Blue Star, Siyaram Silk Mills Limited, Global Wind Power (dependencia de ADAG), Hindustan Unilever, Generators Pvt. Ltd. una empresa acomuñada de Shapoorji & Pallonji Group, Dabur; y siendo anfitrión d'otros productores nel área testil como Alok Industries, VRIL, y munchos otros bienes de consumu, grupos electróxenos, electrodomésticos, bienes d'inxeniería pesada, químicos, insecticides, pintures, por nomar dalgunos; alterió dramáticamente la rexón. Ye unu de los estaos más grandes na recaldación d'impuestos especiales de más de 3.500 pequeñes y medianes industries. Silvassa ye un centru importante productor de productos plásticos. Los sos productos como bolses de plásticu, contenedores, etc. pueden atopase en tola India, por cuenta de la so calidá y baxu costu.

Silvassa tamién recibe una población flotante de más de 200.000 persones, que vien de toes partes del país, na so gran mayoría trabayadores provienen d'Uttar Pradesh, Bihar y Orissa. Otres comunidaes flotantes provienen de los estaos de Madhya Pradesh, Maharastra, Gujarat, Kerala, Karnataka, Tamil Nadu, Andhra Pradesh y Rajasthan.


Tresporte editar

Silvassa nel so haber cuenta con escelentes carreteres les cualos tán arrodiaes a los llaos por d'árboles estelantes. La estación de tren más cercana, Vapi ta a unos 18 km.

Daman ta de 30 km al traviés de la vía Bhilad na carretera nacional númberu 8 .

Bombay ta a unos 180 km de Silvassa al traviés de la vía Bhilad, na carretera nacional númberu 8.

Servicios Rickshaw comuniquen Vapi y Silvassa a intervalos regulares y de bon accesu dende la estación de tren Vapi (Y).

Los buses de tresporte pela ruta Gujarat comuniquen a Silvassa con Vapi nun intervalu regular.

Salú editar

Nun hai enforma tiempu, l'escenariu d'atención de la salú de Silvassa yera bien probe, namái estatal. Esto ye, l'Hospital Civil yera l'únicu qu'atendía a la creciente población de Silvassa y la so contorna.

Afortunadamente, la industria de la salú, dempués de reconocer la necesidá de la población cada vez mayor, presentó y puesta en marcha hospitales que dieron a la población d'esta rexón un accesu más fácil pa llograr una bona atención de salú calidable a costu razonable.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar