Sistema de la Reserva Federal

El Sistema de la Reserva Federal (inglés: Federal Reserve System, tamién conocíu como Reserva Federal o informalmente Fed) ye'l bancu central de los Estaos Xuníos.[1] Ye una entidá autónomo y privao que controla la estructura organizativa na cual participa una axencia gubernamental, conocida como Xunta de Gobernadores, con sede en Washington D. C.[2] Asina, dalgunos consideren esto como l'aspeutu públicu del sistema y los 12 Bancos de la Reserva de tol país, l'aspeutu priváu.[3] Ta encargada de curiar parte de les reserves de los "bancos miembros" estauxunidenses: los federales, y los estatales acomuñaos voluntariamente.[4]

Sistema de la Reserva Federal
Federal Reserve System (en)
bancu central y Agencias independientes del gobierno de Estados Unidos (es) Traducir
Llocalización
Sede Edificio Eccles (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación23 avientu 1913
Fundador Robert Latham Owen
Organigrama
Presidente Jerome Powell (5 febreru 2018)
Participación empresarial
Filiales
Formáu por Bancu de la Reserva Federal
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La Xunta de Gobernadores del Sistema de la Reserva Federal ye una axencia gubernamental independiente, sicasí ta suxeta a la Llei de Llibertá d'Información (Freedom of Information Act). Como munches de les axencies independientes, les sos decisiones nun tienen que ser aprobaes pol Presidente o por dalguna persona del poder executivu o llexislativu: son decisiones de calter unillateral. La Xunta de Gobernadores nun recibe dineru del Congresu, y el so mandatu tien una duración que toma delles llexislatures. Una vegada que'l presidente designa a un miembru de la xunta, ésti actúa con "independencia", anque pue ser destituyíu pol presidente según lo establecío na seición 242, Títulu 12, del Códigu d'Estaos Xuníos.[5]

El Sistema de la Reserva Federal foi creáu'l 23 d'avientu de 1913 pola Llei de la Reserva Federal (Federal Reserve Act). Tolos bancos nacionales tuvieron que xunise al sistema. Los billetes de la Reserva Federal (Federal Reserve Notes) fueron creaos pa tener una ufierta monetaria "flexible".[6]

Política Monetaria editar

Esisten tres herramienta pa llevar a cabu una política monetaria.

  • Operaciones de Mercáu Abiertu. Cuando la Fed merca preseos financieros, pon más dineru en circulación. Con más dineru disponible, les tases d'interés tienden a menguar, y asina más dineru ye emprestáu y gastáu. Cuando la Fed viende preseos financieros, saca de circulación el dineru, causando que les tases d'interés aumenten, faciendo los préstamos más caros y, poro, menos accesibles.
  • Regular la cantidá de reserves. Un bancu miembru empresta la mayor parte del dineru depositáu nél. Si la Fed diz que tienen de quedase con una mayor reserva, la cantidá de dineru qu'un bancu puede emprestar mengua, faciendo los creitos más inaccesibles y provocando alces na tasa d'interés.
  • Tases de Descuentu. Camudar la tasa d'interés a la cual los bancos pueden pidir del Sistema de la Reserva Federal. Bancos miembros pueden pidir préstamos de curtiu plazu a la FED. L'interés que cobra la Fed a los bancos polos préstamu ye llamáu Tasa de Descuentu, que ye cimeru a la tasa d'interés de los bancos comerciales. Esto tien un efeutu na cantidá de dineru que los bancos sobregiran.

Operaciones de Mercáu Abiertu, la ferramienta más importante editar

El Sistema de la Reserva Federal controla'l tamañu de la ufierta monetaria llevando a cabo operaciones de mercáu abiertu, onde la Fed comprometer a emprestar o mercar ciertu tipu de preseos financieros a participantes autorizaos, esti mercáu ye conocíu como mercáu primariu. Toles operaciones de mercáu abiertu n'Estaos Xuníos son llevaes a cabu nel Open Market Desk nel Bancu de la Reserva Federal de Nueva York. El propósitu ye caltener la tasa de fondos federales lo más cerca posible de la tasa entamada.

El Open Market Desk tien dos herramienta pa controlar la ufierta monetaria: contratos de recompra (repurchase agreements) y transaiciones permanentes (outright transactions).

Influencia del gobiernu editar

La Reserva Federal caltiénse lloñe del control políticu na teoría, pero non tantu na práutica. Si l'oxetivu ye caltener la inflación en niveles moderaos, ríquese alzar la tasa d'interés, lo cual incentiva la especulación financiera y provoca amenorgamientu nel nivel d'empléu.

De toes formes, la Fed ta suxetu a regulación del Congresu, que dacuando revisa les actividaes. La Fed unvia semestralmente un informe al Congresu por que sía revisáu por dambes cámares. De toes formes, la Fed tien independencia en ciertes decisiones, o siquier un marxe de maniobra, pos si ello nun fuera asina, los gobiernos afitaríense tases d'interés más baxes pa les sos propies deldes.

Crítiques a la Fed editar

 
Eccles Building, asitiáu na "avenida de la Constitución" en Washington D. C.

Milton Friedman (premiu Nobel d'Economía y fundador de la Escuela d'Economía de Chicago) y Friedrich Hayek (premiu Nobel d'Economía y unu de los máximos representantes de la Escuela austriaca d'economía) pensaben que la Fed tendría de ser abolida.

Milton Friedman esplicar refechamente nuna entrevista que-y fixo Brian Lamb en C-SPAN el 28 d'ochobre de 1994 con motivu del llibru Camín de servidume de Friedrich Hayek, prologáu por Milton Friedman.[7]

Amás, Milton Friedman sofitó oficialmente (xunto con 157 universidaes norteamericanes) el plan espuestu n'el documentu por una reforma monetaria nos Estaos Xuníos salíu en 1936 y postuláu por Irving Fisher, Paul Douglas, Earl J. Hamilton, Willford I. King, Charles R. Whittlesey y Frank D. Graham.[8]

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. http://www.docstoc.com/docs/20643194/Estructura-de-los Bancos Centrales-y-del Sistema-de-la Reserva Federal
  2. http://www.expansion.com/diccionario-economico/reserva-federal.html
  3. http://www.federalreserve.gov/faqs/about_14986.htm
  4. John Kenneth Galbrait: El dineru (1983). "Money" (1975). pg. 150. Ediciones Orbis S.A. ISBN 84-7530-173-8
  5. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 15 de marzu de 2013. Consultáu'l 24 de xunu de 2013.
  6. http://www.federalreserve.gov/pubs/frseries/frseri.htm
  7. http://www.c-span.org/video/?61272-1/book-discussion-road-serfdom
  8. «Copia archivada». Archiváu dende l'orixinal, el 3 de payares de 2012. Consultáu'l 13 de setiembre de 2010.

Enllaces esternos editar

Enllaces críticos cola FED