Skyfall ye la vigésimotercera película de James Bond producida por Eon Productions. Cuenta con Daniel Craig na so tercer actuación como James Bond, y Javier Bardem como Raoul Silva, el villanu de la película. Foi dirixida por Sam Mendes y escrita por Neal Purvis, Robert Wade y John Logan, y cuenta con un tema ganador d'un Óscar, cantáu por Adele. Foi distribuyíu por Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) y Columbia Pictures.[14]

Skyfall
Datos
Títulu orixinal Skyfall (en)
Xéneru thriller de acción (es) Traducir, cine de espionaje (es) Traducir y cine d'aición
País d'orixe Reinu Xuníu y Estaos Xuníos
Estrenu 23 ochobre 2012 (Reinu Xuníu)
26 ochobre 2012 (Estaos Xuníos, Francia)
1r payares 2012 (Alemaña)
25 ochobre 2012 (Hungría)
Idioma orixinal inglés
Duración 143 min
Llugar de la narración Londres, Escocia, Estambul, Macáu y Shanghai
Rodaxe Estambul, Shanghai, Xapón, Londres[3], Old Royal Naval College (es) Traducir[3], National Gallery[3], Charing Cross (es) Traducir[3], St Bartholomew's Hospital (es) Traducir, The Old Vic Tunnels (en) Traducir, Glencoe (es) Traducir[3], Cadogan Square (en) Traducir, Royal Ascot (es) Traducir, Pinewood (es) Traducir[3], Turquía, Isla Hashima (es) Traducir y Hankley Common (en) Traducir[4]
Color en color
Ficha téunica
Direición Sam Mendes[5]
Producción Michael G. Wilson y Barbara Broccoli
Productor executivu Anthony Waye
Guión John Logan
Neal Purvis
Robert Wade
Música Thomas Newman
Fotografía Roger Deakins
Edición Stuart Baird
Diseñador de producción Dennis Gassner
Repartu Daniel Craig[5], Javier Bardem[5], Ralph Fiennes[5], Naomie Harris[5], Bérénice Marlohe[5], Albert Finney[5], Judi Dench[5], Helen McCrory[5], Ben Whishaw[5], Ola Rapace[5], Rory Kinnear[5], Nicholas Woodeson[7], Tonia Sotiropoulou[6], Michael G. Wilson[6], Michael Pink[6], Jens Hultén[6], Tom Wu[6], Ian Bonar[6], Daniel Adegboyega (es) Traducir[6] y Elize du Toit[6]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Eon Productions (es) Traducir, Metro-Goldwyn-Mayer, Columbia Pictures y United Artists
Distribuidora Fórum Hungary (es) Traducir y Netflix
Costu 200 000 000 $[8]
Recaldación 102 873 568 £ (Reinu Xuníu)
304 360 277 $ (Estaos Xuníos)
1 108 561 013 $ (mundial)
Premios y nominaciones
Premios
Nominaciones
Calificaciones
CNC tolos públicos[9]
FSK FSK 12[10]
JMK 12 (es) Traducir[11]
Medierådet pa mayores d'once años[12]
MPAA PG-13[13]
Quantum of Solace Skyfall Spectre
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Javier Bardem como Silva, el villanu principal de Skyfall.
Naomie Harris interpreta a Eve Moneypenny

La hestoria centrar en Bond qu'investiga un ataque al MI6; l'ataque ye parte d'una intriga pol ex axente del MI6 Raoul Silva pa humildar, desacreditar y matar a M como vengación contra ella por traicionalo. La película marca'l regresu de dos personaxes recurrentes de la serie tres una ausencia de dos películes: Q, interpretáu por Ben Whishaw, y Eve Moneypenny, interpretada por Naomie Harris. Skyfall ye la última película de la serie de Judi Dench, quién interpretó a M, un papel qu'interpretara nes seis películes anteriores. La posición ye darréu ocupada pol personaxe de Ralph Fiennes, Gareth Mallory.

Mendes foi encetáu pa dirixir la película dempués del llanzamientu de Quantum of Solace en 2008. El desenvolvimientu foi suspendíu cuando MGM atopar con problemes financieros y nun se volver# a entamar hasta avientu de 2010; mientres esti tiempu, Mendes caltúvose xuníu al proyeutu como consultor. El guionista orixinal, Peter Morgan, abandonó'l proyeutu mientres la suspensión. Cuando se volver# a entamar la producción, Logan, Purvis y Wade siguieron escribiendo lo que se convirtió na versión final del guión. La filmación empezó en payares de 2011 y llevóse a cabu principalmente nel Reinu Xuníu, con porciones más pequeñes filmadas en China y Turquía.

Skyfall estrenar en Londres nel Royal Albert Hall el 23 d'ochobre de 2012 y foi llanzada nel Reinu Xuníu el 26 d'ochobre de 2012 y los Estaos Xuníos el 9 de payares de 2012. Foi'l primer filme de James Bond que se proyeutara en sales IMAX, anque nun foi filmado con cámares IMAX. L'estrenu de la película coincidió col 50 aniversariu de la serie Bond, que s'empecipió con Dr. No en 1962. Skyfall foi recibida positivamente pola crítica, siendo emponderada pola so actuaciónsobremanera les de Craig, Bardem y Dench, la escritura del guión, la cinematografía, la direición de Mendes, la música de Thomas Newman, y les escenes d'aición. Foi la 14.° película en ganar más de $1 000 millones en tol mundu, y la primer película Bond pa faelo. Convertir na séptima película más taquillera nel momentu, la película más taquillera nel Reinu Xuníu, la película más taquillera de la saga Bond, la película de mayor recaldación en tol mundu, tantu pa Sony Pictures como MGM, y la segunda película más taquillera de 2012. La película ganó dellos premios, ente ellos dos premios BAFTA, dos premios Óscar y dos premios Grammy.

Argumentu editar

James Bond entra a una habitación onde revisa un portátil al cual sustraxéren-y un discu duru cola información de los axentes del MI6 infiltrados n'organizaciones terroristes. Tamién se decata de que Ronson, un axente del MI6 ta mancáu, ya intenta salvalo, pero la so xefa ordenar siguir. Al salir a la cai, xube a una carroceta conducida pola so compañera Eve. Intenten siguir a otru automóvil, pero'l conductor decatar y empecipien una persecución peles cais d'Istambul. Depués de que'l conductor estrellárase, empieza un tirotéu contra 007 y Eve, pa depués escapar nuna moto de policía. Bond tamién roba una moto y empecipien una nueva persecución polos teyaos del Gran Bazar (Istambul). Cuando Eve acorrexa al mercenariu, esti llánzase enriba d'un tren en movimientu. Poco segundos dempués, Bond estrella la so moto contra un muriu baxu y cai sobre'l mesmu tren. Mientres 007 y el mercenariu combaten enriba de los vagones, Eve conduz hasta un puntu ventaxosu pa instalase con un rifle. Eve sufre de la presión de nun tener fixu'l blancu (yá que podía mancar a Bond) y la de la so xefa, que ordenar disparar definitivamente. La bala manca a Bond, mientres el mercenariu escapa enriba del tren. El cuerpu de Bond cai a un ríu y piérdese nuna cascada.

Arriendes de la fallida operación, M, la xefe del MI6, ye primida pa retirase y dexar el so puestu a Gareth Mallory, presidente del Comité d'Intelixencia y Seguridá del parllamentu británicu. Al so regresu de la xunta, los servidores del MI6 fueron hackeados y M recibe un mensaxe de burlla al traviés del ordenador antes de ver cómo esploten les oficines de la organización, causando la muerte a ocho emplegaos. L'MI6 treslladar a les sos oficines soterrañes d'emerxencia. Bond, dempués d'utilizar la so supuesta muerte pa retirase, enterar del ataque y torna a Londres.

A pesar de fallar una serie d'exámenes físicos y psicolóxicos, M aprueba'l so regresu al trabayu de campu. La muestra de la bala tomada de la firida nel costazu de Bond ayuda a identificar a Patrice y los servicios d'intelixencia asitiar en Shanghai, onde s'entama asesinalo. Bond recibe la orde d'identificar al emplegador de Patrice, recuperar el discu duru robáu y matar a Patrice.

Bond sigue a Patrice hasta un rascacielos, onde'l mercenariu entama un asesinatu. Una vegada que Patrice matu al so oxetivu, Bond apaez y enfréntase a él. Pero'l mercenariu resulta muertu na engarradiella ensin que Bond pudiera pescudar la identidá de la so emplegador. Rexistrando'l so equipu, Bond afaya una ficha de xuegu concebida como manera de retribución pol asesinatu, lo que lo lleva a un casinu de xuegu de Macáu. Ellí avérase a Sévérine, testigu y cómpliz nel últimu asesinatu de Patrice, y píde-y atopar se col so xefe, Raúl Silva. Ella alviértelu de que ta a puntu de ser asesináu pero comprometer a ayudar si él mata a Silva. Bond gana a los sos atacantes y xúnese a Sévérine nel so barcu. Mentanto, en Londres, l'ordenador de M ye hackeado y la xefa del MI6 afaya que se colgaron na rede cinco nomes de la llista del discu duru robáu.

Bond y Sévérine viaxen a una islla abandonada na mariña de Macáu, onde son prindaos pola tripulación y apurríos al emplegador de Sévérine. Silva ye un ex axente del MI6 que, en trabayando so les órdenes de M y ser traicionáu al ser apurríu a los chinos, dedicar al ciberterrorismo, y hai orquestado l'atentáu contra l'MI6. Silva matu a Sévérine pero Bond apodera a los sos guardies y prindar p'apurrilo a Gran Bretaña. Nel cuartel xeneral soterrañu del MI6, M visita al encarceláu Silva y lo desacredita. Silva entós quítase una prótesis de la so boca y enséña-y el dañu que-y fixo ella al apurrilo a los chinos: pa evitar dar información confidencial tomó la so pastilla de cianuru, pero en llugar de mata-y -y desfiguró la cara y estrozó el so cuerpu per dientro. L'amedranada M retírase confesándo-y depués a Bond que Silva en realidá llamábase Tiago Rodríguez y yera axente del so enfotu siendo ella xefe de seición en Ḥong Kong pero sicasí Silva esviar de les sos misiones atentando contra los chinos y tres la devolución de Hong Kong a China foi descubiertu y M apurrir salvando la vida de 6 axentes ensin afectar la transición. Depués, Q intenta desencriptar el portátil de Silva, pero ensin dase cuenta activar, dexándo-y a Silva aportar a los sistemes del MI6 y escapar anque non ensin antes da-y inadvertidamente la pista a Bond sobre una de les estaciones del Metro de Londres.

Silva entamara ser prindáu pa llegar hasta M y matala. Bond escorrer al traviés de la rede de túneles soterraños de Londres. En despistando a Bond, Silva llega hasta M, que nesos momentos taba declarando nuna sesión interrogatoria sobre la so xestión del robu del discu duru, y atacar. Bond llega a tiempu pa xunise a Mallory y Eve mientres l'asaltu de Silva y M entainar a salir del edificiu col so ayudante, Bill Tanner. Pero Bond llevar a M pa usala como cebu y asina prindar a Silva. En camudando'l coche d'empresa (el cual lleva un localizador) pol so Aston Martin DB5 (el mesmu que lu ganó a Alex Dimitrios en Les Bahames, na película Casino Royale), l'axente conduz a M hasta "Skyfall", llar de la infancia de Bond n'Escocia cola idea de tender una trampa a Silva, ya instrúi a Q pa dexar un rastru electrónicu que Silva pueda siguir, decisión que Mallory sofita.

Bond y M axuntar con Kincade, el guardabosque de la finca "Skyfall". El tríu cunta con poques armes pero improvisen una serie de trampes por tola casa. Cuando los homes de Silva lleguen, Bond, M y Kincade lluchen con ésitu contra'l primer asaltu, anque M resulta mancada. Sicasí Silva llega nun helicópteru con una segunda folada, y llanza granaes incendiaries al interior del edificiu. Bond españa granaes de gas con un cartuchu de dinamita antes de retirase por un túnel soterrañu tres M y Kincade. La esplosión resultante fai que l'helicópteru estréllese destruyendo la casa y matando a la mayoría de los homes de Silva. Ésti ve la lluz de la llinterna de Kincade nel esterior, sigue a Kincade y M a una capiya (llugar onde termina'l túnel), y pon la so arma na mano de M, tratando de faer que se mate xunto a ella. Bond, dempués d'arrezagase engarrando col postreru de los secuaces de Silva nuna batalla nel xelu, llega y matu a Silva clavándo-y un puñal pel costazu, pero finalmente M muerre por causa de la so firida. Dempués del funeral de M, Eve formalmente preséntase a Bond como Eve Moneypenny y retírase del trabayu de campu pa convertise na secretaria del nuevu xefe del MI6, Mallory, quien asume'l títulu de M. Dempués ufierta un nuevu espediente a Bond, que lo acepta diciendo que va ser un placer.

Parto editar

El repartu de Skyfall foi reveláu formalmente nuna conferencia de prensa que tuvo llugar nel Hotel Corinthia en Londres, el 3 de payares de 2011,[15][16][17] esautamente cincuenta años dempués del anunciu de que Sean Connery sería'l primer actor n'interpretar a James Bond.

Actor Personaxe Notes
Daniel Craig James Bond El sestu axente 007, ye la tercer vegada qu'interpreta al personaxe. Esta vegada Bond enfrentar cola aburrición, la depresión y el cansanciu pa faer el so trabayu.
Judi Dench M Ye la séptima y última película de Judi Dench. Vuelve interpretar a M, sicasí nesta película ella tiende a ser más sentimental con Bond.
Javier Bardem Raoul Silva/Tiago Rodríguez[18] Ye'l principal antagonista. Silva ye un ciberterrorista que busca vengación contra los que considera responsables por traicionalo. Al faer el casting del papel, el direutor Sam Mendes almitió que primió fuertemente a Bardem a aceptar el papel. Mendes vio'l potencial de la so naturaleza pa ser reconocíu como unu de los personaxes más memorables de la franquicia. Él siente que Bardem foi unu de los pocos actores al altor de convertise en "incoloru" y qu'esiste dientro del mundu del cine como daqué más qu'una función de la trama. Na preparación pal papel, Bardem tenía'l guión traducíu nel so país d'orixe (español) col fin d'entender meyor el so personaxe. Bardem se tiñó el pelo de roxu pal papel dempués d'una agua d'idees con Mendes pa llegar a un claru puntu visual del personaxe, que llevó a dellos analistes a reparar una semeyanza ente'l personaxe col fundador de WikiLeaks, Julian Assange.
Ralph Fiennes Gareth Mallory Presidente del Comité d'Intelixencia y Seguridá con control sobre l'MI6. Reemplaza a M dempués de la so muerte.[19]
Naomie Harris Eve Harris presentóse primeramente como Eva, un axente de campu del MI6 que trabaya n'estrecha collaboración con Bond. A pesar de la especulación en cursu nos medios de comunicación de que Harris fuera escoyida como Miss Moneypenny, esto nun foi confirmáu poles persones arreyaes na producción de la película. Acordies con Harris: "Eva cree que ye igual que Bond, pero ella ye realmente menor qu'él".
Bérénice Marlohe Sévérine Una muyer que foi salvada por Silva de la industria del sexu en Macáu, y agora trabaya como'l so representante. Marlohe describe al so personaxe como "curiosu y enigmáticu", y que s'inspiró nel villanu de GoldenEye: Xenia Onatopp (interpretada por Famke Janssen) pa interpretar a Sévérine.
Ben Whishaw Q Ye l'actor más nuevu n'interpretar a esti personaxe. Ye l'oficial d'intendencia del MI6.
Albert Finney Kincade[20] El guardia de la finca de la familia Bond. Los productores de volao consideraron averase a Sean Connery pa ufierta-y interpretar el papel nun chisgo a los 50 años de la serie de películes, pero dixo que non, al sentir que la presencia de Connery veríase como una fundición de dobles y desengancharía a les audiencies de la película.
Rory Kinnear Bill Tanner El Xefe del Estáu Mayor del MI6
Fola Rapace Patrice Un mercenariu que "ye un home de poques pallabres" y "ama la violencia".
Helen McCrory Clair Dowar Miembru del Parllamentu.

Otros miembros del repartu inclúin a Nicholas Woodeson como Doctor Hall, l'esaminador psicolóxicu nel MI6, Bill Buckhurst como Ronson, un axente que ta mancáu de muerte por Patrice, y Elize du Toit como Vanessa, asistente M.

Producción editar

Desenvuelvo editar

La producción de Skyfall foi suspendida mientres tol 2010 por cuenta de los problemes financieros de MGM. Volvieron a entamar la pre-producción dempués de la salida de MGM de la bancarrota'l 21 d'avientu de 2010 y en xineru de 2011, la película recibió oficialmente una fecha de llanzamientu del 9 de payares de 2012 por MGM y la familia Broccoli, con una producción programada pa empezar a finales de 2011. De magar, MGM y Sony Pictures anunciaron que'l Reinu Xuníu y la fecha d'Irlanda adelantrar al 26 d'ochobre de 2012, dos selmanes antes de la fecha de EE.UU, que foi del 9 de payares de 2012. El presupuestu de la película envalorar en $ 150 millones y $ 200 millones USD. En comparanza colos $ 200 millones gastaos en Quantum of Solace (película). Skyfall coincidió nel so estrenu col 50° Aniversariu de la primer película de la franquicia James Bond, Dr. No. Según el productor Michael G. Wilson, un equipu de documentalistes taba programáu pa filmar la producción de la película pa celebrar l'aniversariu.

Pre-producción editar

A fines d'agostu de 2011, dellos sitios de noticies fixeron ecu d'un reportaxe del periódicu serbiu Blic qu'afirmó que la 23ª película Bond diba tener el títulu Carte Blanche y que sería afecha de la recién novela de Jeffrey Deaver. El 30 d'agostu Eon Productions oficialmente negó cualquier venceyu ente Bond 23 y Carte Blanche, declarando que "la nueva película nun va a sería llamada Carte Blanche y nun va tener nada que ver col llibru de Jeffery Deaver".[21] El 3 d'ochobre, un periódicu inglés sopelexó que quince nomes de dominiu ('jamesbond-skyfall.com' y 'skyfallthefilm.com', ente otros) fueren rexistraos de parte de MGM y Sony Pictures. Ente periodistes de farándula esti informe provocó'l camientu de que la película fuera titulada Skyfall («cayida del cielu»). Estos rumores nun fueron darréu confirmáu por Eon Productions.[22] Estos informes nun fueron confirmaos nel so momentu por Eon Productions, Sony o MGM. Skyfall foi confirmada más palantre na conferencia de prensa en payares, mientres la cual la co-productora Barbara Broccoli dixo que'l títulu "tien un contestu emocional que se revela na película". El títulu fai referencia al nome de la casa de la infancia de Bond "Skyfall", y l'escenariu del final de la película.[23]

Equipu editar

Skyfall foi dirixida por Sam Mendes, el primeru que robló un contratu pal proyeutu pocu dempués de que Quantum of Solace va estrenase y caltúvose a bordu como consultor. Mendes, quien yá trabayara con Daniel Craig en Road to Perdition (película), foi aceptáu dempués de ver a Craig nuna producción d'A Steady Rain. Los dos conocer ente bastidores dempués de la so primer emisión, onde Daniel Craig encetó la tema de dirixir una película de Bond per primer vegada. Mendes tuvo duldes nun principiu p'aceptar el trabayu de dirixir una película de Bond, yá que nun tenía curiosu pa él, pero nun refugó la ufierta de momentu por cuenta de la participación de Craig y entusiasmóse pol proyeutu; Mendes describe'l casting de Craig y el so desempeñu en Casino Royale como lo que precisa la franquicia Bond nel so actor principal. Él aceptó dirixir dempués d'axuntase colos productores Michael G. Wilson y Barbara Broccoli y ver cómo y cuándo rodaríen la película. Se rumoreaba[24] que Mendes encargó faer unes revisiones al guión pa suprimir escenes d'aición en favor d'interpretaciones centraes nel personaxe col enfotu de optar a los Óscar.[24] Sicasí, Mendes negó diches publicaciones y declaró que les escenes d'aición seríen una parte importante de la película. Peter Morgan foi orixinalmente l'encargáu d'escribir el guión, pero abandonó'l proyeutu cuando MGM dir a la quiebra y la producción de la película enllancóse. A pesar de la so partida, Peter Morgan indicó más palantre que'l guión final basar na so idea orixinal, calteniendo lo qu'él describió como'l "gabitu grande" de la película. Mendes negó, diciendo: "Non, n'absolutu. Definitivamente non, eso ye una mentira. Nun quiero faer una gran historia sobre ello, eso nun ye ciertu ... lleí que'l guión de Peter y nun cuadra nada. Escribió'l guión, pero refugar cuando llegué. Esi creitu nun ye xustu pa los escritores". El guión final foi escritu por Neal Purvis y Robert Wade, según John Logan, quien escribieron el guión na dómina de Pierce Brosnan. John Logan rellató la so introducción nel proyeutu pal so vieyu amigu Sam Mendes, que describe'l procesu ente Mendes y los guionistes como "bien cooperativu", y que Skyfall yera una de les meyores esperiencies nes que participara. Roger Deakins robló como direutor de fotografía, trabayando enantes con Mendes en Jarhead y Revolutionary Road. Dennis Gassner vuelvi como diseñador de producción, la diseñadora de vestuariu Jany Temime retirar del proyeutu, Alexander Witt foi direutor de la segunda unidá, el coordinador d'especialistes foi Gary Powell, y Chris Corbould supervisó los efeutos especiales, ente que'l supervisor d'efeutos visuales foi Steve Begg. Toos trabayaron en películes anteriores de Bond. Daniel Kleinman volvió diseñar la secuencia de la película faciendo a un llau Quantum of Solace (película) pa dexar que l'estudiu de diseñu gráficu MK12 creara una bona secuencia.

Llocalizaciones editar

Sam Mendes y Barbara Broccoli viaxaron a Sudáfrica pa buscar les llocalizaciones n'abril de 2011. Cola película entrando na pre-producción n'agostu, surdieron informes de que'l rodaxe llevar a cabu na India, con escenes que se rodaríen nel barriu Sarojini Nagar del distritu de Nueva Delhi y nes llinies ferroviaries ente Goa y Ahmedabad. L'equipu de producción enfrentó dellos entueyos nel llogru del permisu pa cerrar les víes del ferrocarril de Konkan. Hubo problemes similares mientres la producción de les películes The Dark Knight Rises y Mission: Impossible - Ghost Protocol. El permisu foi concedíu finalmente al equipu de producción de Bond, con delles restricciones adicionales establecíes a solicitú de les autoridaes de la India, sicasí, más tarde, l'equipu de producción informó que decidiera nun rodar na India.

Música editar

Thomas Newman, quien trabayó con Sam Mendes como compositor pa American Beauty, Road to Perdition, Jarhead y Revolutionary Road, sustituyó a David Arnold como compositor, convirtiéndose nel novenu compositor na hestoria de la saga Bond. Cuando se-y preguntar alrodiu de les circunstancies qu'arrodiaron la so salida de la filmación, Arnold comentó que Newman fuera escoyíu por Mendes pol so trabayu n'años pasaos y non porque él trabayó col direutor Danny Boyle como compositor pa la ceremonia d'apertura de los Xuegos Olímpicos de Londres 2012. La banda sonora foi llanzada'l 29 d'ochobre de 2012 nel Reinu Xuníu y el 6 de payares de 2012 nos Estaos Xuníos.

La película tamién cunta col cantar «Boum!», interpretada por Charles Trenet en 1938, mientres les escenes nes que Silva amuesa a Bond la redolada de la so islla abandonada, y «Boom Boom», popularizada por The Animals en 1964, que nesta ocasión foi versionada por John Lee Hooker, na secuencia na que Silva ataca a Skyfall a la fin de la película.

N'ochobre de 2012, la cantautora británica Adele confirmó qu'ella escribiera y grabara el cantar que se convirtió na tema principal de la película col so compositor habitual, Paul Epworth. La cantar llamóse igual que la película: «Skyfall». Más tarde publicóse la portada del senciellu en Twitter, mentándose a sigo mesma y a Epworth como compositores y a Epworth y J. A. C. Redford como arregladores de la orquesta. El cantar foi llanzada como descarga dixital el 5 d'ochobre de 2012 a les 0:07 hores, dando entamu asina al llamáu «Día Global de James Bond», que coincidió col cincuentenu aniversariu de la primer película Bond, Dr. No. El cantar asitiar nel primer llugar en dellos países, como Irlanda, Bélxica, Polonia, Corea del Sur, Reinu Xuníu, Suiza, Grecia y Estaos Xuníos,[ensin referencies] y vendió más de dos millones de copies alredor del mundu.[ensin referencies] El cantar foi llanzada sol sellu de Columbia Records.

El cantar utilizóse como introducción de la película cuando Bond ye llanzáu al ríu. La introducción basar en figures y Animación por ordenador animaciones feches por ordenador que dan un resume de la película mientres los creitos iniciales apaecen na pantalla.

Banda sonora editar

  1. Grand Bazaar, Istanbul
  2. Voluntary Retirement
  3. New Digs
  4. Sévérine
  5. Brave New World
  6. Shanghai Drive
  7. Jellyfish
  8. Silhouette
  9. Modigliani
  10. Day Wasted
  11. Quartermaster
  12. Someone Usually Dies
  13. Komodo Dragon
  14. The Bloody Shot
  15. Enjoying Death
  16. The Chimera
  17. Close Shave
  18. Health & Safety
  19. Granborough Road
  20. Tennyson
  21. Enquiry
  22. Breadcrumbs
  23. Skyfall
  24. Kill Them First
  25. Welcome to Scotland
  26. She's Mine
  27. The Moors
  28. Deep Water
  29. Mother
  30. Adrenaline
  31. Old Dog, New Tricks

Allugamientu en llistes editar

De siguío l'allugamientu en llistes del cantar Skyfall (cantar) compuesta por Adele:

Selmanales editar

Plantía:Singlechart
Chart (2012) Peak
position
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
  Xunión Europea (Euru Digital Songs)[27] 1
  Finlandia(The Official Finnish Download Chart)[28] 1
  Francia (SNEP)[29] 3
scope="row" Plantía:Singlechart
  Grecia Digital Songs (Billboard)[30] 1
scope="row" Plantía:Singlechart
  Islandia (Tónlist)[31] 5
scope="row" Plantía:Singlechart
  Italia (FIMI)[32] 2
  Xapón (Japan Hot 100)[33] 20
  El Líbanu (The Official Lebanese Top 20)[34] 1
  Luxemburgu Digital Songs (Billboard)[35] 2
  Méxicu Ingles Airplay (Billboard)[36] 23
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
  Noruega (VG-llista)[37] 12
  Polonia Digital Songs (Billboard)[38] 1
  Portugal Digital Songs (Billboard)[39] 2
scope="row" Plantía:Singlechart
  Corea del Sur (Gaon International Chart)[40] 1
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
scope="row" Plantía:Singlechart
  Estaos Xuníos d'AméricaTriple A (Billboard)[41] 7

Estrenu y receición editar

L'estrenu de Skyfall foi'l 23 d'ochobre de 2012 nel Royal Albert Hall en Londres. L'eventu cuntó cola presencia de Carlos, Príncipe de Gales y la so esposa Camiya, duquesa de Cornualles. La película foi estrenada nel Reinu Xuníu tres díes más tarde, el 26 d'ochobre y en EE.UU el 8 de payares. Skyfall foi la primer película de Bond que se proyeutó en sales IMAX y foi llanzáu n'América del Norte un día antes de ser estrenada en cines normales.

Taquilla editar

Skyfall ganó $ 1108 millones en tol mundu, y convirtióse na película más taquillera de Sony Pictures y de la saga cinematográfica de James Bond hasta'l 2012. Na so primer fin de selmana ganó 80,6 millones de dólares. Nel Reinu Xuníu la película recaldó £ 20,1 millones na so primer fin de selmana, convirtiéndose nel segundu debú más importante de vienres a domingu detrás de Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2. Tamién llogró'l debú IMAX segundu más altu detrás de The Dark Knight Rises. La película marcó un récor mayor de siete con £ 37,2 millones, superando'l récor de Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 (£ 35,7 millones). El 9 de payares de 2012, la película ganara más de £ 57 millones de dólares y superó a Los Vengadores como la película más taquillera de 2012, y la más taquillera de James Bond de tolos tiempos nel Reinu Xuníu. Dempués de cuarenta díes dio un total brutu nel Reinu Xuníu de £ 94,28 millones, lo que fai a Skyfall la película más taquillera nel Reinu Xuníu, superando los £ 94,03 millones d'Avatar.

Skyfall estableció un récor na so fin de selmana en Suiza ($ 5,3 millones) y rexistróse nel primer fin de selmana como la segunda más taquillera de Bollywood ($ 5,1 millones). N'Austria llogró na so primer fin de selmana'l segundu máximu históricu ($ 3,4 millones) detrás de The Lord of the Rings: The Return of the King, ente qu'en Finlandia convertir na so primer fin de selmana en la más importante ($ 1.470.000). En Norteamérica, la película estrenar en 3.505 sales de cine, la mayor apertura pa una película de Bond. La película ganó $ 2,4 millones en proyeiciones de medianueche nel so día d'estrenu y en formatu IMAX ganó $ 2,2 millones. Una encuesta en CinemaScore reportó que los espectadores de grau mediu diéron-y a la película una "A" nuna escala d'A+ a F. Skyfall ganó $ 30,8 millones nel so día d'estrenu nos EE.XX. y Canadá, y ganó $ 88,4 millones nel fin de selmana de la so apertura, el mayor debú, entá pa una película de Bond.

Anguaño la película pasó la barrera de los 1.000 millones de dólares, lo que la asitia nel puestu númberu 9 nel ranking de películes con mayores recaldaciones.[42]

Receición editar

Respuesta de la crítica editar

Skyfall recibió crítiques xeneralmente positives de los críticos; Rotten Tomatoes amosó a 278 evaluadores y dieron el 92% positivu a la película, ente que la película llogró de 81 sobre 100 en Metacritic basáu en 43 opiniones. Robbie Collin de The Daily Telegraph dixo que la película Skyfall ...es esllumante, y abondo coraxosu", y reparó que, amás d'escelentes secuencies d'aición, la película taba tamién "enllena d'humor y calidez". Collin predixo que la película sería "un ésitu estratosféricu". Kate Muir de The Times llamó a Skyfall "un bulldog británicu grande d'una película ... un regresu triunfal al Bond clásicu; ye una resurrección, y va ser recordáu como unu de los meyores de 007". Edward Porter de The Sunday Times considera les escenes d'aición como daqué "duru y crujiente ", anque tamién cree que "la esaltación de Bond consiguir con inxeniu y brillantez". Porter llegó a escribir que'l clímax de la película foi un pocu decepcionante, y que "les etapes finales nun son series, sicasí, l'epílogu curtiu de la película ye maraviyosu". Philip French, escribió en The Observer que Skyfall ye "posiblemente la meyor de les 23 películes d'Eon Productions", y llegó a la conclusión de que ye "almirable, y tien un aspeutu afechiscamente aveséu, y les escenes finales tienen una gracia y un sentíu tráxicu; el final d'Al Serviciu Secretu de La so Maxestá (On Her Majesty's Secret Service) solo suxúrese." Nel centru, Craig iguar pa salir de la solombra de Connery ", y dixo que "yera repetitivamente perezosu" y argumentó que "siempres ye la mesma historia de que Bond como de costume ye prindáu fácilmente y fácilmente escápase". Ryan Gilbey de New Statesman dixo que "hai una señardá que trescala la película", y que "dacuando les vieyes costumes son los meyores". Gilbey dixo que "Craig relaxó al antiguu Bond, pero nun perdió la so aición". El Daily Record tamién emponderó a Skyfall, diciendo que la película taba "enllena d'aición y emoción" y posiblemente, podría ser considerada como "lo que podría ser el meyor momentu del axente 007". Harkness Alistair, escribió para The Scotsman, diciendo que Mendes creara un "James Bond pal sieglu 21 y tamién fixo a un Bond con corazón" y al faelo, "había que reconfigurar la serie por que Bond tuviera de nuevu al frente, por que vean lo que Bond ye capaz de faer". El críticu d'Irish Independent considera que Skyfall pue ser "el meyor Bond de toos y de la lluna, tien un guión que "permedia l'humor y el suspensu cola habilidá" y que Craig, "paez más relaxáu y cómodu col papel", y concluyó que "Skyfall ye un monte rusu descomanadamente prestosu y fácilmente la meyor película d'aición d'anguaño".

Premios y nominaciones editar

5 nominaciones:

- Ganadora Meyor Cantar Orixinal (Adele y Paul Epworth, pola tema "Skyfall") - Ganadora Meyor Edición de Soníu - Nomada Meyor banda sonora - Nomada Meyor Fotografía - Nomada Meyor Amiestu de Soníu

2 nominaciones:

- Ganadora Meyor Cantar Orixinal (Adele y Paul Epworth, pola tema "Skyfall")

8 nominaciones:

- Ganadora Meyor Película Británica - Ganadora Meyor banda sonora - Nomada Meyor Actor de Repartu (Javier Bardem) - Nomada Meyor Actriz de Repartu (Judi Dench) - Nomada Meyor Fotografía - Nomada Meyor Edición - Nomada Meyor Diseñu de Producción Nomada Meyor Soníu

- Ganadora Meyor Repartu de Dobles de Riesgu - Nomáu Meyor Actor de Repartu (Javier Bardem)

Referencies editar

  1. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 17 agostu 2016.
  2. URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 3,4 3,5 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt1074638/locations?ref_=tt_dt_dt.
  4. URL de la referencia: https://hitek.fr/actualite/secrets-lieu-tournage-films_8518. Data de consulta: 2 avientu 2020.
  5. 5,00 5,01 5,02 5,03 5,04 5,05 5,06 5,07 5,08 5,09 5,10 5,11 5,12 5,13 URL de la referencia: https://www.siamzone.com/movie/m/6571. Data de consulta: 21 mayu 2016.
  6. 6,0 6,1 6,2 6,3 6,4 6,5 6,6 6,7 6,8 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  7. URL de la referencia: http://www.bbfc.co.uk/releases/skyfall-2012-3. Data de consulta: 21 mayu 2016.
  8. 8,0 8,1 «Box Office Mueyo» (inglés). Consultáu'l 13 mayu 2022.
  9. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/134856.
  10. URL de la referencia: https://www.spio-fsk.de/asp/filestream.asp?dir=karte&file=1210%5C135387K%2Epdf. Data de consulta: 2 payares 2022.
  11. URL de la referencia: https://jmkextern.bmb.gv.at/app/detail.aspx?FILID=17085.
  12. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  13. Afirmao en: Filmratings.com. Editorial: Motion Picture Association.
  14. «Eon Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios and Sony Pictures Entertainment Announce 7th November is Start of Production for 23rd James Bond Film 'Skyfall'» (inglés). Sony Pictures Entertainment (3 de payares de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 22 de febreru de 2012. Consultáu'l 8 de xineru de 2013.
  15. «http://www.guardian.co.uk/film/2011/nov/03/skyfall-next-james-bond-filme».
  16. «http://www.telegraph.co.uk/culture/film/jamesbond/8866666/James-Bond-23-to-be-called-Skyfall.html».
  17. «http://www.youtube.com/watch?v=bm1FGuX_SAw».
  18. «Javier Bardem Speaks». mi6-hq.com (7 d'abril de 2012). Consultáu'l 7 d'abril de 2012.
  19. «http://www.empirecinemas.co.uk/index.php?page=synopsis&filmid=3077».
  20. «http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=88991».
  21. «http://www.mi6-hq.com/news/index.php?itemid=9658».
  22. «http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2046172/James-Bond-23-title-revealed-Skyfall.html».
  23. «http://english.blic.rs/Culture-Showbiz/7958/Serbian-to-play-cello-in-Bond-movie».
  24. 24,0 24,1 «http://www.totalfilm.com/news/bond-23-axes-the-action-targets-an-oscar».
  25. «http://www.dailyrecord.co.uk/news/scottish-news/2011/10/07/goldenaye-scotland-s-oldest-inhabited-castle-to-star-in-next-james-bond-movie-86908-23472704/».
  26. «http://newsfromturkey.net/007-james-bond-to-return-to-turkey».
  27. «Chart Search Results - Euru Digital Songs 2012-10-20». Billboard.biz. Consultáu'l 11 d'ochobre de 2012.
  28. «Suomen Virallinen Latauslista – Viikko 41, ti 9.10 - ma 15.10.2012» (finnish). Musiikkituottajat – IFPI Finland. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2012.
  29. «Classement singles fusionnés (physique et numérique)». SNEP. Archiváu dende l'orixinal, el 26 de payares de 2015. Consultáu'l 31 d'ochobre de 2012.
  30. «Chart Search Results - Greece Digital Songs 2012-10-20». Billboard.biz. Consultáu'l 11 d'ochobre de 2012.
  31. «Netlistinn viku 43, 2012» (islandés). Tónlist. Archiváu dende l'orixinal, el 3 de payares de 2012. Consultáu'l 3 de payares de 2012.
  32. «Top Digital Download - Classifica settimanale WK 40 (dal 08/10/2012 al 14/10/2012)» (italianu). Federation of the Italian Music Industry. Archiváu dende l'orixinal, el 19 d'ochobre de 2012. Consultáu'l 19 d'ochobre de 2012.
  33. «Japan Billboard Hot 100» (xaponés). Billboard Japan (17 d'ochobre de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 17 d'ochobre de 2012. Consultáu'l 17 d'ochobre de 2012.
  34. «The Official Lebanese Top 20 Charts - Combined». Archiváu dende l'orixinal, el 3 de payares de 2012. Consultáu'l 3 de payares de 2012.
  35. «Chart Search Results - Luxembourg Digital Songs 2012-10-20». Billboard.biz. Consultáu'l 11 d'ochobre de 2012.
  36. «Chart Search Results - Mexico Ingles 2012-11-10». Billboard.biz. Consultáu'l 3 de payares de 2012.
  37. «VG-llista - Topp 20 Single uke 44, 2012» (noruegu). VG-llista. Archiváu dende l'orixinal, el 2 de payares de 2012. Consultáu'l 3 de payares de 2012.
  38. «Chart Search Results - Poland Digital Songs 2012-10-27». Billboard.biz. Consultáu'l 19 d'ochobre de 2012.
  39. «Chart Search Results - Portugal Digital Songs 2012-10-27». Billboard.biz. Consultáu'l 19 d'ochobre de 2012.
  40. «Search: Gaon International Download Chart - Issue date: 2012.10.07 - 2012.10.13» (coreanu). Gaon Chart. Archiváu dende l'orixinal, el 25 d'ochobre de 2012. Consultáu'l 25 d'ochobre de 2012.
  41. «Latest Music News, Band, Artist, Musician & Music Video News». Billboard. Consultáu'l 18 d'ochobre de 2012.
  42. .

Enllaces esternos editar