Snub Pollard (9 de payares de 1889Melbourne – 19 de xineru de 1962Burbank), cómicu australianu del cine mudo y sonoro.

Snub Pollard
Vida
Nacimientu Melbourne9 de payares de 1889[1]
Nacionalidá Bandera de Australia Australia
Muerte Burbank19 de xineru de 1962[1] (72 años)
Sepultura Forest Lawn Memorial Park
Causa de la muerte cáncanu
Estudios
Llingües falaes inglés
Oficiu actoractor de cine
Premios
IMDb nm0689444
Cambiar los datos en Wikidata

Nacíu col nome de Harold Fraser, incorporar na so mocedá a un grupu teatral qu'aportó en 1910 a los Estaos Xuníos. En 1911 empezó les sos apaiciones nel cine, siendo de volao unu de los policías de la Keystone, pa depués atopar el so primer papel destacáu na serie "Lonesome Luke", na que trabayó como actor secundariu de Harold Lloyd. Acompañó a ésti tamién en delles de les sos películes posteriores na primer metá de la década de 1920.

Los sos curtiumetraxes y los sos ocasionales llargumetraxes, dalgunu d'ellos empobinaos por Charley Chase, y nos que fixera pareya cola actriz Marie Mosquini, fueron güei escaecíos. Quiciabes el más conocíu nos cineclubes sea "It's a Gift" (Ye un agasayo) de 1923, onde Pollard caracteriza a un inventor, qu'ente otres coses remana un autu propulsado por un imán.

La llegada del cine sonoru llevó a Pollard a papeles bien menores en películes diverses, como westerns, comedies, o inclusive a participar en dalgún de los curtios de los Trés Chiflados. Tamién apaez como un músicu na película Candilexes (Limelight) de Charles Chaplin (1952). Trabayó práuticamente hasta la so muerte en 1962.

Güei Snub Pollard ye recordáu nel Paséu de la Fama de Hollywood por una estrella que s'atopa frente al 6415 1/2 d'esa avenida.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Biblioteca Nacional de Francia. «autoridaes BNF» (francés). Consultáu'l 10 ochobre 2015.

Enllaces esternos editar