Sofá

mueble emplegáu pa sentase dos o más persones

Un sofá ye un mueble utilizáu pa sentase confortablemente más d'una persona.

Sofá
Cambiar los datos en Wikidata

Atópense xeneralmente nel recibidor o'l salón y/o la sala de la casa. Un sofá clásicu consta d'una estructura de madera forrada de tela y acolchada en delles zones (por casu, nos apoyabrazos). A ella #añader almohadones de diversos rellenos que conformen l'asientu y el respaldu. Los sofás #comercializar nuna gran variedá de texíos y en cueru según en bien diversos diseños.Ente los tipos más habituales destaquen los de dos y tres #asiento y el esquinero.

Un sofá típicu acueye a dos a trés persones y tien apoyabrazos a entrambos llaos. Esisten dellos muebles similares al sofá: los más populares inclúin el diván, la chaise longue, el canapé o la otomana. Tamién, p'aforrar espaciu, dalgunos ábrense pa formar una cama como ye'l casu del sofá cama o'l futón. Un tresillo #componer d'un sofá de dos o tres places y dos butaques.

Historia editar

El sofá yera orixinalmente'l tronu de los árabes y exipcios la so esistencia ta constatada yá na antigüedá. Na sociedá romana'l sofá #atopar nel comedor, conocíu como triclinum. #Tres sofás yeren asitiaos alredor d'una mesa baxa y los homes folgaben mientres comíen (anque les muyeres #sentar en sielles convencionales).

El sofá yera orixinalmente un mueble elitista y nun foi hasta la dómina de la industrialización en que'l sofá #convertir nun artículu imprescindible de los muebles nes cases de clase media y baxa. A lo llargo de la so historia foi de cutiu oxetu de discutiniu, considerándolo una gran variedá de coses dende decadente hasta conformista.

El sofá amiéstase güei invariablemente a la vida familiar doméstica y a la cultura de la televisión. Asítiase de cutiu enfrente de la televisión nel cuartu de tar, y utilízase tamién pa dormir el pigazu. El sofá tamién se convirtió nel sofitu central pa munches comedies de situación de televisión y comedies. Esta simbiosis, cola cual el sofá pasó de lo privao a la esfera pública, representóse satíricamente na cultura popular, en series de televisión tales como Friends, Casaos Con Fíos, The Simpsons y Beavis and Butt-Head.

Ver tamién editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar