Sonia Grande

actriz asturiana

Sonia Grande (1964Uviéu) ye una diseñadora de vestuariu española, ganadora del premiu Goya al meyor vestuariu, en 1999, pola película La niña de tus ojos y concédese-y la medaya d'oru de Les Belles Artes nel 2015.

Sonia Grande
Vida
Nacimientu Uviéu[1]1964[2] (59/60 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Real Escuela Superior d'Arte Dramáticu
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz, presentadora de televisión, diseñadora de vestuariudiseñadora
Premios
IMDb nm0334826
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Matriculada na Real Escuela Cimera d'Arte Dramático, empezó trabayando en teatru con direutores de la talla de Miguel Narros, so que les sos órdenes participó nel montaxe de A Midsummer Night's Dream (1986), de William Shakespeare,[4] a la que siguiría un añu más tarde Los enredos de Scapin, de Moliére, nel Teatru Español. Fixo tamién, nos sos entamos, dalguna incursión delantre de la cámara, presentando'l programa cultural Tablón d'anuncios (1986), en Televisión española, xunto a Aurora Redondo.

A partir de los años 1990 dedícase dafechu al diseñu de vestuariu cinematográficu, siendo la responsable de bona parte de los títulos de la filmografía española nos dos últimes décades.

Destaquen la so collaboración colos direutores españoles más notables, como Alejandro Amenábar, Pedro Almodóvar, Fernando Trueba, Icíar Bollaín y José Luis Cuerda. Tamién Woody Allen cuntó con ella nos sos cuatro últimes producciones de Vicky Cristina Barcelona, Midnight in Paris, A Roma con amor y Magia a la luz de la luna.[5] James Gray " the los citty of Z " y Asghar Farhadi " Toos lo saben "

Tuvo nomada en nueve causes a los Premios Goya, consiguiéndolo por La niña de tus ojos (1999), de Fernando Trueba y concédese-y la medaya d'oru a les Belles Artes nel 2015 .

Filmografía editar

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar