Super Mario 3D World

Super Mario 3D World (スーパーマリオ3Dワールド Sūpā Mario Surī Dī Wāaxatáu?) ye un videoxuegu perteneciente a la serie Super Mario desenvueltu por Nintendo EAD Tokyo y publicáu por Nintendo pa la consola Wii U . Foi llanzáu en payares de 2013, y ye el sestu xuegu de plataformes orixinal en 3D de la serie Super Mario. Trátase d'una secuela del xuegu de Nintendo 3DS de 2011, Super Mario 3D Land. Super Mario 3D World foi aclamáu pola crítica, quien citaron el diseñu de niveles y multixugador como aspeutos destacaos del xuegu.

Super Mario 3D World
Desendolcador EAD Tokyo Group No. 2 (en) Traducir
Distribuidora Nintendo
Compositor Tōru Minegishi, Mahito Yokota y Kōji Kondō (es) Traducir
Plataforma Wii U
Publicación 21 payares 2013
Serie Super Mario (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de plataformes
Mou un xugador y multixugador
Preséu d'entrada Wii U GamePad, Wii Remote y Wii U Pro Controller
Clasificaciones
CERO Toos
ESRB Toos
PEGI PEGI 3 (es) Traducir
USK USK 6
Más información
Páxina web oficial supermario3dworld.nintendo.com
' Super Mario 3D World '
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Mario y los sos amigos tán esfrutando d'una fastástica nueche de fueos artificiales nel Reinu Xampiñón cuando s'atopen con una misteriosa tubería de cristal, ¡y una princesa fada bien nerviosa!.

Poco tarden n'enterase de que Bowser fixo de les suyes. Esta vegada ta dedicándose a embotellar faes y depués se les queda como preses. Cuando Bowser vuelve faer actu de presencia y llévase a la so nueva amiga nes sos ñarices, Mario, Luigi, la princesa Peach y Toad llanzar pola tubería hasta'l Reinu Feri pa salvala y p'atayar una vegada más los planes de Bowser.

Xugabilidá editar

El xuegu sigue un estilu de xuegu similar a Super Mario 3D Land, que combina la xugabilidá llibre de itinerancia de los títulos 3D de Mario cola mecánica de los xuegos de plataformes de desplazamientu llateral en 2D de la serie, que van tan lloñe como pa incluyir un banderín y el temporizador en cada nivel. Cuatro personaje jugables distintos tán disponibles primeramente en Super Mario World 3D: Mario, Luigi, la Princesa Peach, Toad. Amás, Rosalina ye un quintu personaxe xugable desbloqueable. Al igual que les sos apaiciones en Super Mario Bros. 2, cada unu de los personaxes tien habilidaes y controles únicos: Mario tien una velocidá permediu en carrera y saltu d'altor; Luigi salta más altu y cai más lentu pero tien menor tracción; Peach puede saltar y llexar al traviés del aire por un curtiu periodu de tiempu, pero nun correr tan rápido; Toad ye quien cuerre más rápidu, pero nun puede saltar tan alto y cai más rápidu, y Rosalina puede utilizar el movimientu ataque xiratoriu como se ve nos títulos de Super Mario Galaxy, pero tien la velocidá de funcionamientu más lentu. El xugador puede escoyer cualesquier de los cinco personaxes pa utilizar antes d'empezar un nivel, y hasta cuatro xugadores pueden esplorar al mesmu nivel coles mesmes con cada personaxe, compartiendo un grupu de vides extra. Al igual que New Super Mario Bros. Wii y New Super Mario Bros. U, los xugadores son capaces de recoyer y llevar a unos a otros p'ayudar al traviés de ciertes árees. Los niveles apuértense al traviés d'un mapa del mundu, que los xugadores pueden esplorar llibremente p'atopar secretos ocultos o árees de bonificación d'accesu pa ganar más puntos o monedes. Cada nivel contién ocultu d'estrelles verdes, que son necesarios p'aportar a determinaos niveles, y cada nivel principal tamién contién un sellu ocultu, que puede ser utilizáu nos mensaxes escritos a mano a Miiverse dientro de la comunidá del xuegu. Los xugadores tamién pueden ver los mensaxes dexaos por otros xugadores, tantu nel mapa del mundu y dempués de la llimpieza d'un nivel, y pueden descargar les pantasmes Mii pa tar presente en niveles. Pueden ganase estrelles verdes adicionales en niveles del Xefe del Escuadrón Toad, onde'l xugadores controlen al Xefe del Escuadrón Toad nel Gamepad. Son etapes puzles- como l'usu de la funcionalidad del GamePad y Les Cases del Misteriu, onde'l xugadores tienen d'estenar una serie de desafíos a les llendes de tiempu curtios.

El xuegu cunta cola funcionalidad del Wii U GamePad, dexando a los xugadores estregar la pantalla táctil o soplar nel micrófonu pa revelar bloques ocultos o artículos, atrabancar enemigos, y activar los mecanismos, y tamién ye compatible con Off-TV Play. El xuegu tamién ye compatible col mandu de Wii, el Nunchuk, el mandu clásicu, y el Wii U Pro Controller. Una versión temática de Luigi de Mario Bros, tituláu Luigi Bros, pue ser desbloquiada yá sía terminando'l xuegu, o por tener datos guardaos de New Super Luigi U.

Oxetos y tresformamientos editar

Peque Mario: Ye'l tamañu más pequeñu de los personaxes. Cuando te cuten si yes Super Mario, te vas faer del tamañu que yo toi diciendo. Si te cuten d'esti tamañu, vas perder la vida.

Super Mario: Ye'l tamañu normal del to personaxe. Si yes Peque Mario y pases un banderín d'etapa o cueyes un superchampiñón, te vas volver al tamañu que yo toi diciendo.

Mega Mario: Cuando'l to personaxe cueye un xampiñón grande, va faese xigante temporalmente, y ye el más invulnerable. Puedes esaniciar a los enemigos por contautu y romper ciertos oxetos del nivel.

Mario felín: Cueye una supercampana pa convertite de lo que toi diciendo. Puedes engatar poles parés y dar zarpaes a los enemigos.

Mario de fueu: Cueye una flor de fueu pa convertite de lo que toi diciendo. Vas Tener la idea de llanzar boles de fueu qu'esanicien a los enemigos.

Mario Tanuki: Cueye una superhoja pa convertite de lo que toi diciendo. Puedes cutir a los enemigos cola cola y baxar amodo nel aire cuando saltes.

Mario Bumerán: Cueye una flor boomerang pa convertite de lo que toi diciendo. Vas Poder atacar a los enemigos llanzándo-yos un bumerán.

Mario Felín de la Suerte: Cueye una supercampana color bronce pa convertite en mario felín . Puedes faer lo mesmo que col Mario Felín normal pero cuando das el potaso recibes Monedes y si te quedes col potaso te faes invencible.

Caja helicóptero: Vas Poder volar a un gran altor propulsado por una héliz.

Caja cañón: Llanza cañonazos ensin parar.

Caxa de monedes: Mientres te mueves sueltes Monedes . Consiguir nos bloques normales saltandoles munches vegaes.

Receición editar

 Receición
Analís
Publicación Puntuación
Edge9/10[1]

Pre-llanzamientu editar

Polygon emponderó l'aspeutu de la manera de cuatro xugadores, pero la so única quexa ye que Nintendo tardó demasiao tiempu pa implementalo nun xuegu de Super Mario en 3D. Gamerologies describió'l xuegu como "entemez la filosofía de los xuegos clásicos de plataformes 2D col control y l'innovación qu'ufierta'l pasu a los trés dimensiones" puntuándolo con un 9/10.[2]

Dempués de probar la versión demo de la E3 2013, el llugar Jeuxvideo.com afirma que'l xuegu va ser un bon xuegu de plataformes ente Super Mario 3D Land y New Super Mario Bros. y que'l placer ta presente, pero nun hai abonda noticies sobre la xugabilidá anguaño [a fecha de xunu de 2013].

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar