Switched at Birth ye una serie de televisión d'Estaos Xuníos que s'estrenó en ABC Family el 6 de xunu de 2011, a les 9:00 ET/PT.[1] El drama con guión d'una hora xira en redol a dos adolescentes que fueron camudaes al nacer y crecieron n'ambientes bien distintos.[2] El debú de la serie foi'l de mayor audiencia d'una serie de ABC Family hasta la fecha.[3]

Switched at Birth
Datos
Títulu orixinal Switched at Birth
Xéneru serie de televisión dramática
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés y llingua de signos americana
Duración 45 min.
Compositor John Swihart
Númberu de temporaes 5
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 103
Llista d'episodios Anexo:Episodios de Switched at Birth (es) Traducir
Repartu
Llista de personaxes list of Switched at Birth characters (en) Traducir
Primer emisión 6 de xunu de 2011
Última emisión 11 d'abril de 2017
Emisora orixinal Freeform
Distribuidora Disney–ABC Domestic Television
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El 1 d'agostu de 2011, ABC Family anunció que taben pidiendo más episodios de la primer temporada de Switched at Birth, colo que la primer temporada llegó a un total de 30 episodios. La serie siguió con un estrenu d'iviernu'l 3 de xineru de 2012, terminando'l 20 de marzu de 2012, con 12 episodios.[4][5] La serie empezó a emitir los ocho episodios restantes de la so primer temporada a partir del 3 setiembre de 2012.[6] El 17 d'agostu de 2012, ABC Family anovó Switched at Birth pa una segunda temporada,[7] que foi estrenada'l 7 de xineru de 2013.[8] Más tarde, el 3 de setiembre de 2013, estrenóse la tercer temporada de Switched at Birth con 2'4 millones d'espectadores. El 13 d'agostu de 2014, ABC Family anovó la serie pa una cuarta temporada qué estrenó'l 6 de xineru de 2015 con una audiencia de 1.29 millones.

El 21 d'ochobre de 2015, ABC Family anuncio la renovación de la serie pa una quinta temporada. El 11 de marzu de 2016 la creadora y productora executiva de la serie Lizzy Weiss confirmó por aciu la so cuenta en Twitter que la quinta temporada va ser la postrera de la serie, con solamente diez episodios. Tamién revelo que l'últimu episodiu va ser un especial de televisión de 90 minutos.

Amás la creadora del show Lizzy Weiss revelo por aciu la so cuenta de Twitter que la última temporada nun va ser estrenada sinón hasta'l 2017.

Premisa editar

Bay Kennish (Vanessa Marano) ye una adolescente amante del arte que ta siendo criada pola so madre, una ama de casa llamada Kathryn (Lea Thompson) y el so padre, el ex-xugador de béisbol profesional John (D. W. Moffett), nos barrios ricos de Mission Hills, Kansas, xunto col so hermanu Toby (Lucas Grabeel). Dempués d'estudiar los tipos de sangre na escuela, Bay empieza a preguntar por qué'l so tipu de sangre nun coincide col de los sos padres. La familia fai les pruebes xenétiques que confirmen que Bay nun ta biolóxicamente rellacionada con ellos. Afayen que nel hospital camudaron por error al so naciellu con otra, Daphne Vásquez (Katie Leclerc), una adolescente sorda que vive cola so lluchadora madre soltera Regina (Constance Marie) y la so güela portorricana Adrianna (Ivonne Coll) nun barriu de clase obrera en Riverside, Missouri. Un casu de meninxitis causó que Daphne perdiera l'oyíu cuando tenía trés años, polo que garrasti a Carlton, una escuela pa sordos, onde se xuega al baloncestu y fálase tan solo en llingua de signos.

Cuando los dos families axúntense, les moces lluchen coles sos identidaes, mientres Bay enseña les sos habilidaes artístiques a Regina y Daphne les sos habilidaes atlétiques a John, dambes families lluchen por afaer se a la situación. Los Kennish enterar de que Regina tien problemes financieros y propónen-y treslladar se a ella y a la so madre, xunto con Daphne a la so casa de güéspedes. La nueva situación obliga a les moces, xunto colos dos families, a lluchar coles sos diferencies y abrazar les sos semeyances. Kathryn quier conocer a Daphne como la so madre, alloñar ensin querer de Bay, ente que Regina llucha contra la infuencia que Kathryn tien sobre Daphne y anque dacuando tien venceyos con Bay, nun quier camudar a les moces.

L'actriz ganadora del Oscar y defensora de los sordos Marlee Matlin[9] interpreta a una amiga de Regina y la madre de Emmett (Sean Berdy), el meyor amigu de Daphne y compañeru d'escuela.[10]

Repartu y personaxes editar

Repartu Principal editar

  • Katie Leclerc interpreta a Daphne Palombu Vásquez, la fía biolóxica de John y Kathryn Kennish. Ye la fía llegal de Regina Vásquez. Nació'l 22 d'ochobre de 1995 y quedóse sorda a los trés años, como resultáu de meninxitis bacteriana.
  • Vanessa Marano interpreta a Bay Madeleine Kennish, la fía biolóxica de Angelo Sorrento y Regina Vásquez. Ye la fía llegal de John y Kathryn Kennish. Tamién nació'l 22 d'ochobre de 1995 y ye un par de minutos mayor que Daphne. Bay ye una gran artista y pintó grafiti nes parés, los edificios y valles publicitaries.
  • Constance Marie interpreta a Regina Vásquez, la madre de Daphne y la madre biolóxica de Bay.
  • D. W. Moffett interpreta a John Kennish, el padre de Bay y Toby y el padre biolóxicu de Daphne.
  • Lea Thompson interpreta a Kathryn Kennish, la madre de Bay y Toby y la madre biolóxica de Daphne.
  • Lucas Grabeel interpreta a Toby Kennish, el fíu de John y Kathryn, l'hermanu mayor de Bay, y l'hermanu biolóxicu de Daphne.
  • Sean Berdy interpreta a Emmett Bledsoe, el meyor amigu dende hai enforma tiempu de Daphne que tamién ye sordu, y niégase a usar la so voz pa comunicase, inclusive con persones oyentes.

Repartu recurrente editar

  • Marlee Matlin interpreta a Melody Bledsoe, una orientadora sorda y una entrenadora de baloncestu suplente na Escuela pa Sordos de Carlton, la madre de Emmett, y la meyor amiga de Regina. Cuando Bay y Emmett empiecen a salir, Melody lo desaprueba, nun creyendo que les rellaciones Sordos/oyente puedan trabayar por cuenta de les diferencies culturales, y cree firmemente que Bay (a pesar de ser la fía de la so meyor amiga, Regina) ye una mala influencia pa Emmett. Pero cuando Bay llega a ella y confiésalu a ella sobre les sos esmoliciones alrodiu de Emmett, finalmente acepta a Bay, dándose cuenta de que Bay realmente esmolezse por Emmett.
  • Ryan Lane interpreta a Travis, un amigu sordu de Daphne y Emmett. Tuvo una curtia rellación amorosa con Daphne y vive con Emmett y Melody, yá que los sos padres nun aprendieron el llinguaxe de señes y nun caltién una bona rellación con ellos, lo que lo llevó inclusive a dormir nel Llavaderu Kennish.
  • Austin Butler interpreta a James "Wilke" Wilkerson III, el meyor amigu ricu de Toby, que ta nuna banda con él. Él namórase de Daphne, y tuvo saliendo con ella dende l'episodiu 15. Más tarde, ye unviáu a un internáu pol so padre y Daphne y él dexar y queden como amigos.
  • Gilles Marini interpreta a Angelo Sorrento, el padre biolóxicu de Bay Kennish y ex-noviu de Regina Vásquez. Cuando Daphne tenía trés años, fixéra-y la prueba d'ADN, que demostró los sos barruntos de qu'ella nun yera la so fía biolóxica. Creía Regina tuvo de tener una aventura amorosa y dexar criando a Daphne sola. Cuando s'entera del cambéu, torna y espera ser parte de la vida de Bay, de Daphne, y de Regina de nuevu, namái pa sumir de nuevu cuando la madre de Regina llama a la policía sobre él al afayar que yera un fuxitivu por cuenta de un incidente qu'asocedió va un tiempu.
  • Ivonne Coll interpreta a Adriana Vásquez, la madre de Regina, la güela de Daphne, y la güela biolóxica de Bay, que vive con Regina y Daphne na casa de güéspedes de los Kennish.
  • Maiara Walsh interpreta a Simone Sinclair, una antigua amiga de Bay y ex-novia de Wilke que se demuestra que ye remanadora y egoísta. Faise amiga de Daphne de primeres, en contra de los deseos de Bay, y dempués de delles fregadures finalmente dexen de selo.
  • Blair Redford interpreta a Tyler "Ty" Mendoza, un amigu íntimu de Daphne de East Riverside, y l'interés amorosu de curtia duración de Bay y agora ex-noviu en xuniéndose al exércitu y dise de misión nel episodiu cinco.
  • Sam Page interpreta a Craig Tebbe, l'abogáu recién nomáu de John y Katheryn pal so casu en contra del hospital.
  • Anthony Natale interpreta a Cameron Bledsoe, el padre de Emmett, quien tamién ye sordu. Él ye'l padre "irresponsable" en comparanza con Melody y el so estilu de crianza sobreprotectora. Él tamién tien una novia, Olivia, que ye una mala inflúi sobre Emmett.
  • T.L. Forsberg interpreta a Olivia, la novia de llibre espíritu de Cameron, que se revela más palantre que ye una negociante de mariguana.
  • Charles Michael Davis interpreta a Liam Lupo, l'antiguu ex-noviu de Bay y ex-noviu de curtia duración de Daphne agora. El so padre ye dueñu d'un restorán de la ciudá.
  • Meeghan Holaway interpreta a Amanda Burke, Esq., amiga y abogada de los Kennish, ayudó a John a demandar al hospital por neglixencia médica. Sicasí, John y Kathryn despidir dempués d'afayar ella ta saliendo con unu de los miembros de la comisión del Hospital.
  • Jason Brooks interpreta a Bruce, l'ex-home de l'amiga Kathryn ya interés amorosu de Regina, hasta que llega a la conclusión de qu'inda tien sentimientos pol so ex-esposa.
  • Oliver Muirhead interpreta a Geraldo, el dueñu de la peluquería local, frecuentáu por Kathryn y los sos amigos. Regina más tarde trabaya equí col fin de treslladar el so negociu a Mission Hills.
  • Christopher Wiehl interpreta a Patrick, el dueñu d'una galería d'arte local que mira'l trabayu de Bay y Regina, y amuesa un interés románticu en Regina.

Participaciones Especiales editar

Episodios editar

Producción editar

L'espectáculu cunta con un espertu en llingua de signos americana qu'ayuda a asegurase de que la llingua de signos utilizada polos cuatro habituales con fluidez (Katie Leclerc, Sean Berdy, Constance Marie, y Marlee Matlin), toos empleguen un dialeutu similar.[11][12]

Edición d'audio editar

Escenes con personaxes sordos que tienen namái una conversación (principalmente Daphne y Emmett) tienen los sos archivos d'audiu editáu pa esaniciar tol ruiu de fondu sacante pol ruiu ambiente. Esto fai por que los espectadores puedan centrase nes emociones y la naturaleza física de la llingua de señes, de la que-yos apurre una perspeutiva de lo que ye ser sordu.

Puesta n'escena editar

L'espectáculu desenvolver en Kansas City, anque'l programa ye grabáu en Los Angeles, California. Llocalidaes mentaes nel programa inclúin Mission Hills, KS, un suburbiu de Kansas City, Missouri, onde vive la familia Kennish, Riverside, Missouri, onde la familia Vásquez vivió antes de camudase a casa de güéspedes de los Kennish, y el Kemper Museum of Contemporary Art y Loose Park, tantu en Kansas City, MO.[13] Amás, l'establecimientu de disparos utilizar en dellos episodios de videu disponen del centru de Kansas City, MO, incluyendo una oportunidá de Liberty Memorial nel primer episodiu. Delles escenes tán filmadas en Santa Clarina, California.

Numberoses referencies en tola serie realizar nel fechu de que John Kennish xugó pal equipu de béisbol Kansas City Royals. Nun hai antecedentes de cualquier persona con esi nome que xugó pa los Royals.

Vehículos conducíos por miembros de la familia Kennish plaques d'osos de Kansas, pero que paez ser el 2010 "America's Heartland" de base utilizada namái pa plaques personalizaes en llugar de los 2008 "Ad Aspera/State Seal" base utilizada pal estándar de les plaques d'espedición de la llicencia. Na Temporada 1, Episodiu 5 un primer planu de la placa de llicencia de John Kennish ye claramente visible, qu'amuesa una placa de Kansas, pero la etiqueta del condáu na esquina cimera esquierda diz "SN", que significa del Shawnee county, Kansas, el condáu nel que'l capitoliu del Estáu de Topeka atópase, en llugar de "JO" pal Johnson County, Kansas, onde s'atopa Mission Hills.

Promoción editar

Una selmana antes del estrenu, ABC Family, llanzó'l xuegu en llinia, "Switched at Birth: Hunt for the Code". Bay, una artista de grafiti, esténcil dexó la so imaxe de firma en 10 distintos sitios web y los usuarios buscaron la imaxe y el códigu correspondiente pa redimir a sneak peeks y entrar pa ganar $4,000.[14] Acaldía de la selmana, ABCFamily.com publico dos pistes faciendo alusión a un sitiu qu'ufierta la imaxe y los usuarios instruyíos pa escaniar el códigu con un Microsoft Tag Reader pal conteníu esclusivo.[15] Amás, cada códigu recibió dos cartes de los fans pa recoyer y entrar pa ganar al rematar el diez díxitos.

Emisión editar

Receición editar

L'espectáculu estrenar col más altu rating nunca antes vistu na rede d'ABC Family colos espectadores totales de 3,3 millones d'adultos compuestu por 1 millón, 18-34 18-34 más de 750.000 muyeres, adultos 18-49 1,7 millones y 1,7 millones de muyeres 18-49. La inclusión d'una repetición d'esa mesma tarde, l'estrenu foi vistu por un total envaloráu de 4,9 millones d'espectadores nel so día la primer emisión. Les temporaes 2, 3 y 4 tán disponibles nel serviciu Netflix's Watch Instantly.

Temporada Intervalu de tiempu (ET) # Ep. Estrenada Rematada Temporada de TV Espectadores
(en millones)
Fecha Estrenu
Espectadores
(en millones)
Fecha Final
Espectadores
(en millones)
1
Llunes 9:00PM (2011) {1A[1x01-1x10]}
Martes 8:00PM (2012) {1B[1x11-1x22]}
Llunes 8:00PM (2012) {1C [1x23-1x30]}
30
6 de xunu de 2011
3.30[16]
22 d'ochobre de 2012
1.78[17] 2011-2012 TBA
2
Llunes 8:00PM (2013) {2A [2x01-2x10]}
{2B [2x11- ]}
20
7 de xineru de 2013
TBA[18]
TBA
TBA 2013 TBA

Emisión en Llatinoamérica editar

Temporada # Ep. Estrenu Temporada en TV
Sony Spin Canal Sony
1 30
7 de payares de 2011 - 18 de payares de 2011(1-10)[19]
26 de marzu de 2012 - 9 d'abril de 2012 (11-22)[20]
27 d'ochobre de 2012 - 6 de xineru de 2013 (1-22)
9 de febreru de 2013 - 17 de marzu de 2013 (22-30)
2011-2013

Premios y nominaciones editar

Añu Premiación Categoría Nomaos Resultancia
2011
Teen Choice Award Choice Breakout Star Katie Leclerc Nomáu
Sean Berdy Nomáu
Choice Summer TV Show Switched at Birth Nomáu
American Scene Award Honored Switched at Birth Ganador
2012
Gracie Award Outstanding Female Actor in a Supporting Role in a Drama Series or Special Constance Marie Ganadora
Outstanding Producer - Entertainment Lizzy Weiss Ganadora
Television Critics Association Awards Outstanding Achievement in Youth Programming Switched at Birth Ganador
Imaxe Foundation Awards Best Primetime Program Ganador
Best Supporting Actress/Television Constance Marie Nomáu
2013 Teen Choice Awards Choice TV Show: Drama Switched at Birth Pendiente
Choice TV Actor: Drama Lucas Grabeel Pendiente
Choice TV Actress: Drama Vanessa Marano Pendiente
Peabody Award Ensin Categoría Switched at Birth Ganador

Referencies editar

  1. Andreeva, Nellie (7 de marzu de 2011). «ABC Family Expands Schedule To 3 Nights Of Orixinal Programming». Deadline.com. Consultáu'l 8 de marzu de 2011.
  2. «ABC Family Announces Pick-Up of "Switched at Birth," "The Nine Lives of Chloe King" and "The Great State of Georgia"». The Futon Critic (31 de xineru de 2011). Consultáu'l 7 de febreru de 2011.
  3. Barney, Chuck (29 de xunu de 2011). «Chuck Barney: 'Switched at Birth' another winner for ABC Family». San Jose Mercury News. Consultáu'l 16 de xunetu de 2011.
  4. «ABC Family Orders More Episodes of Switched at Birth». ABC Family (1 d'agostu de 2011). Consultáu'l 1 d'agostu de 2011.
  5. "Switched at Birth, Pretty Little Liars, The Lying Game: return." TVseriesfinale.com Retrieved 11/03/11.
  6. «'Switched at Birth' to Air Its Season Premiere Monday, September 3; Season Kicks Off With All Day Marathon - Ratings | TVbytheNumbers». Tvbythenumbers.zap2it.com. Consultáu'l 10 de xunetu de 2012.
  7. «ABC Family Renews 'Melissa & Joey', 'Baby Daddy', 'Switched at Birth' & Orders Additional Episodes of 'Bunheads' - Ratings | TVbytheNumbers». Tvbythenumbers.zap2it.com (17 d'agostu de 2012). Consultáu'l 23 d'ochobre de 2012.
  8. Michael Ausiello (28 de setiembre de 2012). «'Pretty Little Liars' Season 3b Return Date — Plus 'Bunheads' Return Date». TVLine. Consultáu'l 22 d'ochobre de 2012.
  9. Bobbin, Jay (6 de mayu de 2011). 'Switched at Birth': Katie Leclerc, Kristin Chenoweth have something in common. http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/2011/05/switched-at-birth-katie-leclerc-kristin-chenoweth-have-something-in-common.html. Consultáu'l 12 de mayu de 2011. 
  10. Ng, Phillana. Marlee Matlin Joins ABC Family's 'Switched at Birth'. http://www.hollywoodreporter.com/blogues/live-feed/marlee-matlin-joins-abc-familys-162453. Consultáu'l 12 de mayu de 2011. 
  11. «Q & A with Constance Marie from “Switched at Birth”». modoration.com (14 de xunetu de 2011). Archiváu dende l'orixinal, el 24 de xunetu de 2011. Consultáu'l 16 de xunetu de 2011.
  12. Yawn, Jacquelyne (15 de xunetu de 2011). «Special Interview with ABC Family “Switched At Birth” Katie Leclerc». San Diego Entertainer Magacín. Consultáu'l 16 de xunetu de 2011. «Katie Leclerc»
  13. ABC Family, Switched At Birth - Season 1, Episode 3
  14. Anne, Beth (26 de mayu de 2011). Switched at Birth Scavenger Hunt. http://nicegirlstv.com/2011/05/26/switched-at-birth-scavenger-hunt/. Consultáu'l 3 de xunu de 2011. 
  15. «Switched at Birth: Hunt for the Code». Hunt for the Code Game. ABCFamily.com. Archiváu dende l'orixinal, el 4 de xunu de 2011. Consultáu'l 3 de xunu de 2011.
  16. «Monday Cable Ratings: 'Pawn Stars' Tops Night; Plus 'WWE Raw,' 'Secret Life,' NHL Stanley Cup Finals, 'American Pickers' & More - Ratings | TVbytheNumbers». Tvbythenumbers.zap2it.com (7 de xunu de 2011). Consultáu'l 25 de setiembre de 2012.
  17. «Monday Cable Ratings: 'Monday Night Football' Triumphs + Presidential Alderica Ratings, 'On The Record', 'Monday Night RAW', 'SportsCenter' & More - Ratings | TVbytheNumbers». Tvbythenumbers.zap2it.com (23 d'ochobre de 2012). Archiváu dende l'orixinal, el 27 d'ochobre de 2012. Consultáu'l 1 de payares de 2012.
  18. «Monday Cable Ratings: College Football Dominates Night + 'WWE Monday Night RAW', 'Catfish', 'Love & Hip Hop 3', 'Teen Mom II' & More». TV by the Numbers (9 de xineru de 2013).
  19. «Switched at Birth: Estrenu 07/11/2011 Sony Spin» (castellanu). elbazardelespectaculo.blogspot.com (7 de payares de 2011). Consultáu'l 27 de payares de 2012.
  20. «NUEVOS EPISODIOS DE SWITCHED AT BIRTH» (castellanu). Sony Spin (26 de marzu de 2012). Consultáu'l 27 de payares de 2012.

Enllaces esternos editar