Team Rocket (ロケット団 Roketto Dan?, llit. traducíu: "Peada Rocket" o "Grupu Cohete"), ye una organización criminal ficticia d'entrenadores Pokémon del manga, anime y los videoxuegos Pokémon. Esta organización ta sol mandu de Giovanni.

Team Rocket
Personaxe de Pokémon Rojo y Pokémon Verde (es) Traducir
Universu universu Pokémon
Información
[editar datos en Wikidata]

Información xeneral editar

Nos videoxuegos editar

 
Símbolu del Team Rocket

L'orixe del Team Rocket ye desconocíu. Sicasí, la so base secreta taba alcontrada en Ciudá Azulona de la rexón Kanto, llugar onde cometió diversos delitos tales como l'asesinatu d'un Marowak (la madre de Cubone) en Pueblu Lavanda y el robu d'un craniu d'un Cubone. En ganando a Giovanni na sede de la compañía Silph S.A. y na Torre Pokémon, el líder del Team Rocket torna al ximnasiu de Ciudá Verde pa siguir trabayando como líder legitimo del ximnasiu. Al ganar a Giovanni nel ximnasiu, esta entrega la medaya correspondiente y fuxe del llugar ensin dexar rastru.

Tres años más tarde, el Team Rocket torna a Kanto pa robar una máquina de la planta d'enerxía llétrica, pero esti argumentu ye solo una pequeña escala y l'última apaición cronolóxica del Team Rocket nos xuegos. Yá que solo tratábase d'otros miembros que participaron na organización, que estremábense de los anteriores axentes que trabayaben pal so líder, ye posible que se tratara d'un grupu semi-independiente que nun oyó de la derrota de Giovanni.

En Pokémon Coloráu Fueu y Verde Fueya, el Team Rocket creó una sucursal na Isla Inta, en busca de la xoyes Rubi y Zafiru. Esta base ta asitiada nel prau de la isla y precísense dos contraseñes pa entrar. En ganando al alministrador de la sucursal, esti da cuenta que Giovanni foi ganáu en Kanto. Darréu, l'equipu retirar de les Islles Sete y nun foi vistu dende entós.

Tres años dempués de los sucesos enantes mentaos, el Team Rocket centró la so atención en Johto, llugar onde empecipien nuevos crímenes como'l secuestru d'un Slowpoke col fin de cortar la cola del Pokémon pa vendela nel mercáu negru. Finalmente creóse otra base debaxo d'una tienda en Pueblu Caoba, onde se construyó una máquina qu'emite ondes sonores d'alta frecuencia pa controlar al enfurecido a Gyarados que s'atopaba nel Llagu de la Roxura al norte de Pueblu Caoba. Cola ayuda de Lance, el campeón de la Lliga Indigo y el protagonista de la hestoria nos videoxuegos, llogren atayar los planes del Team Rocket. Nun postreru y desesperáu intentu de ponese en contautu col so ex líder, Giovanni, los miembros del equipu atacaron la Torre de Radiu) de Ciudad Trigal, pero fueron espulsaos del llugar.

Na manga editar

Na manga, el Team Rocket sigue los planes de los videoxuegos nel Mt. Moon y Silph S.A. Amás, suman a ello la intención de poblar les rutes de Kanto con Pokémon robaos d'altu nivel por aciu un complexu sistema al traviés d'Azafrán, Carmín, Fucsia, Canela y Verde, cola complicidá de los sos corruptos líderes de ximnasiu, coles mires de faese nun tiempu col control de la rexón. Otros oxetivos son axuntar les aves llexendaries y crear a Mewtwo. Como nos xuegos, la organización remanez trés años dempués en Johto.

Integrantes na manga editar

Giovanni editar

Líder coles mesmes del ximnasiu de Ciudá Verde y del Team Rocket. Ta especializáu en Pokémon de tipo tierra, anque nun son los únicos nel so equipu. La so personalidá puede dar llugar a falses impresiones, pos nun s'amuesa aparentemente como daquién malváu. Foi ganáu en Ciudá Verde por Colloráu. Na segunda temporada, eslleíu yá'l Team Rocket, anunció a los sos antiguos subordinaos Surde y Sabrina la so retirada, siquier temporal, lo cual nun terminaron d'aceptar. Remaneció na quinta temporada.

Koga editar

Líder del ximnasiu de Ciudad Fucsia y executivu del Team Rocket, especializáu nel tipu venenu. Participó nos sucesos del Mt. Moon y en Silph S.A., onde foi ganáu por Colloráu y Verde.

Lt. Surde editar

Antiguu llugarteniente del exércitu, líder del ximnasiu de Ciudad Carmín y executivu del Team Rocket, más conocíu como llugarteniente Surde. El so equipu compónse namái de Pokémon llétricos. Utiliza'l barcu SS Anne como cargueru de contrabandu pa la organización y tuvo presente en Silph S.A., onde foi ganáu por Colloráu. La so llealtá escontra'l Team Rocket ye infrayable, inclusive dempués de la disolución d'ésti.

Sabrina editar

Líder del ximnasiu de Ciudad Azafrán y executiva del Team Rocket. Dende neña tuvo poderes psíquicos, y como tal el so equipu ta especializáu nel tipu psíquicu. Lluchó en Silph S.A., onde foi ganada por Colloráu, Verde y Azul. Como Surde, nunca se penó de la so vida nel Team Rocket y caltién la so llealtá escontra Giovanni.

Blaine editar

Líder del ximnasiu d'Isla Canela y científicu y executivu del Team Rocket. Foi'l responsable direutu de la creación de Mewtwo nel xoril de Ciudá Azulona. El so equipu componer de Pokémon de tipu fueu. Foi'l primeru en desertar de la organización, primero que ésta cayera, y l'únicu n'esculpase poles sos maldaes.

=== Mázcara de xelu Líder del Neo Team Rocket, la refundación de la organización en Johto qu'él mesmu preparó trés años dempués de la cayida de Giovanni. La so verdadera identidá ye Fredo, el vieyu y paralíticu líder del ximnasiu de Pueblu Caoba. Ye l'entrenador Pokémon con más esperiencia de Johto y los sos colegues moteyar "Fredo el de los eternos murios de xelu". Ye solitariu y focicón, y apodera a la perfeición el tipu xelu, anque nel so equipu tamién hai pokémon especialmente escoyíos contra los tipos psíquicu y planta, pos el so únicu oxetivu ye la captura de Celebi.

Atles y Atenea editar

Executivos del Neo Team Rocket, criaos dende pequeños per Mázcara de xelu y dafechu fieles a ésti.

Mento y Karen editar

Miembros del Altu Mandu y aliaos de Mázcara de xelu, a quien siguieron dende mozos por mera diversión. La so pertenencia al Neo Team Rocket, sicasí, nun ta clara.

Nel anime editar

Nel anime, el Team Rocket orixinalmente ye de la rexón Kanto y sábese qu'esisten dellos grupos de la organización que s'atopen esvalixaos nes rexones Kanto y Johto. Giovanni ye'l líder de ximnasiu de Ciudá Verde mientres la primer temporada de la serie. La base secreta del Team Rocket atopábase allugada cerca de Pueblu Paleta y Ciudá Verde, pero foi destruyida por Mewtwo polo qu'agora se desconoz ónde ta allugada la so sede actual. Lo único que se sabe alrodiu de la so base actual ye que ta allugada nun gran edificiu construyíu a la fin d'un cañón y curiáu por munchos axentes de la organización. Esti fechu asocede cuando Jessie, James, y Meowth tornen de la rexón Hoenn pa informar a Giovanni sobre los scesos asocedíos en dicha rexón.

Integrantes nel anime editar

Giovanni editar

Plantía:Personaxe de Pokémon Giovanni, conocíu en Xapón como (サカキ? Sakaki) ye l'antiguu líder de ximnasiu de Ciudá Verde y actual xefe del Team Rocket. Como líder de dicha organización delictiva enfocar na alquisición de los pokémon más raros que puedan esistir nel mundu. Ye un tipu altu, de pelo curtio y mirada malvada, usa un traxe de dos pieces de color naranxa y frecuentemente ver en compañía del so fiel Persian.

Sábese bien pocu alrodiu del so pasáu. Sicasí, ciertes coses conócense alrodiu de él. La so madre yera'l xefe del Team Rocket primero que él. Sicasí, esto presume nel canon del anime.

Les sos apaiciones son esporádiques, cuantimás cuando Jessie, James y Meowth repórtense ante él. La so primer apaición nel anime foi cuando'l tríu del Team Rocket recibió órdenes pa prindar a los Pokémon de los entrenadores convidaos a la fiesta del cruceru St. Anne. Enantes, la identidá de Giovanni yera desconocida yá que la so cara yera irreconocible a esceición del restu del so cuerpu. Sicasí en posteriores episodios amosóse la so verdadera identidá sobremanera ante Ash y los sos amigos nel episodiu especial Mewtwo Returns.

Jessie y James editar

Jessie y James son dos miembros bien determinaos y persistentes d'esta organización que viaxen con un Meowth parlante que'l so xefe asignólos. Meowth, a pesar de ser un Pokémon, paez ser el que más piensa d'estos trés, una y bones munchos de los planes son sos y él siempres opera la maquinaria pesada qu'usen pa robar Pokémon. Los sos nomes Jessie y James paecen ser tomaos del famosu foraxíu Jesse James.

En casi tolos episodios de la serie nos cualos apaecen tratando de robar al Pikachu d'Ash Ketchum o a los Pokémon qu'apaecen nel episodiu, pa presenta-y los a Giovanni. Tienen un globu d'aire caliente (el so principal mediu de tresporte) con aspeutu d'un Meowth, y un submarín con aspeutu d'un Magikarp o un Gyarados. Según Jessie menta nuna ocasión, a manera de chancia, han "escorríu tantu a Pikachu que son marca rexistrada".

Cada intentu termina nun fracasu, por cuenta de les aiciones de Ash y los sos amigos, los entrenadores y los sos Pokémon amosaos en cada episodiu, y la mesma incompetencia del tríu (amás de los fallos nos sos dispositivos mecánicos).

Como resultáu de les sos derrotes, el tríu yá nun tien el favor de Giovanni, y dacuando quédense ensin dineru teniendo que consiguir otros trabayos pa mercar los sos dispositivos o pagar les sos deldes cola organización (les cualos son cobraes por un simpáticu pero molestoso Delibird). Sicasí, por cuenta de la so incompetencia, inclusive los sos trabayos llexítimos son un total desastre.

A diferencia de los otros miembros del Team Rocket, que visten uniformes negros, Jessie y James diseñaron los sos propios uniformes en color blancu. Anque esto puede interpretase como qu'ellos tienen un rangu menor que los otros miembros, tamién suxure qu'ellos son meyores persones qu'otros miembros del Team Rocket. Esisten inclusive pocos episodios onde'l tríu son los protagonistes, ente que los personaxes principales son apostraos a roles secundarios (citando l'exemplu onde se rellata la hestoria de Meowth).

Jessie y James son presentaos como maestros del disfraz (inclusive cuando los sos traxes son pocu convincentes pa los espectadores), siempres llogren engañar a los otros personaxes; les úniques esceiciones fueron la primer vegada que s'amarutaron nel capítulu 14 pa dar sofitu a Pikachu na batalla del tercer ximnasiu, yá que se delataron al presentase; y cuando Jessie amarutóse como la Enfermera Joy, y el criador Pokémon Brock, que ta encegoláu cola familia Joy (y toles muyeres del mundu Pokémon), foi capaz de "sentir" qu'ella nun yera realmente Joy.

Nes películes Pokémon, el Team Rocket actúa como la parte risible, y n'ocasiones ayuden a los personaxes principales cuando los precisen. Nes últimes películes, sicasí, los sos roles fueron menguaos dacuando siendo personaxes que solo tán nel llugar equivocáu nel momentu equivocáu, a pesar de que la mayoría de les vegaes son los personaxes coles últimes llinies nes películes.

Na nueva temporada Pokemon Best Wishes, los personaxes de Jessie y James tomaron un tonu más seriu, llegando al puntu d'inclusive ser reconocíos por Giovanni como un importante equipu d'esploración y combate na rexón Unova. Jessie y James llograron completar satisfactoriamente una gran cantidá de misiones nun periodu de tiempu por demás curtiu, siendo les sos engarradielles direutes con Ash les sos úniques derrotes.

Nun episodiu especial d'una hora, Jessie y James enfrentar al Equipu Plasma. Sicasí, debíu al terremotu y tsunami de Xapón del 2011 tal especial quedó canceláu, siendo anunciáu como pospuestu y editáu, anque entá nun foi emitíu a un añu del sucesu. Créese qu'esti especial ye importante na temporada de Best Wishes, yá que ye'l desenllaz de la batalla ente l'Equipu Rocket y Equipu Plasma.

El conceutu del Team Rocket toma munches reminiscencies de los villanos de la serie d'anime Time Bokan, el tríu Doronbo.

Jessie editar

Plantía:Personaxe de Pokémon Jessie, conocida na versión xaponesa como Musashi (ムサシ Musashi?), ye'l miembru femenín del tríu del "Team Rocket". El so nome xaponés, Musashi, ye tomáu de Miyamoto Musashi. El so nome regular, Jessie, ye tomáu del famosu foraxíu Jesse James.

Jessie ye intelixente y sociable, pero tamién una cabeza dura que-y disgusta ser criticada o que lu llamen "vieya".

Esta moza tien un pasáu fríu; foi una neña probe, que la so madre Miyamoto taba atrapada nun ábanu cuando Jessie yera bien nuevu nuna espedición del Team Rocket pa intentar prindar al Pokémon llexendariu Mew, y al contrariu de la so fía ella taba nun rangu bien alto.

Nun se sabe enforma avera del pasáu de Jessie, pero, mientres llegaben a la rexón de Hoenn, ella fixo un comentariu murniu alrodiu del so pasáu, dexando entever que creciera ellí. Cuando James y Meowth quixeron esplorar más, ella nun los respondió. Jessie entró al Team Rocket dempués de fracasar nel so intentu de ser enfermera pokémon, en parte debíu al fechu de que la escuela d'enfermería Pokémon a la qu'asistió yera para Pokémon que queríen ser enfermeres (nesti casu les Chansey), non pa xente que quería atender a Pokémon.

Nos xuegos supónse que Jessie y James tienen la mesma edá que Ash. Sicasí, d'alcuerdu a un CD especial disponible solo en Xapón, Jessie y James anden rondando los 25 nel segundu episodiu del anime. Nun episodiu de la temporada La busca del maestru (Master Quest), una muyer vieya revéla-y que tien 180 años d'edá a Jessie. Jessie ablucada retruque que son 10 vegaes la so edá. Como obviamente Jessie tien más de 10 años, Meowth pregúnta-y qu'ónde aprendió matemátiques.

En Hoenn, Jessie empezó a competir como Coordinadora Pokémon, y a pesar de qu'ella nun tien ésitu, sigui participando en cada Concursu Pokémon que puede. Primeramente, ella faía trampa, usando asistencia teunolóxica ya intervenciones de James y Meowth, pero dempués empezó a competir limpiamente. Frecuentemente toma emprestáu Pokémon de James pa los concursos, y nuna ocasión usó a Meowth como unu de los sos Pokémon.

En Sinnoh, Jessie sigue compitiendo como Jessebell y na convención de Pueblu Solaceon gana limpiamente el so primer llistón dexando a Dawn fuera de la competencia y tamién el so segundu llistón en ciudá Mayólica (nesi concursu Dawn nun participa).

Por ser parte del Team/Equipu Rocket tien un traxe d'esta asociación (curiosamente, el d'ella y James ye distintu que'l de munchos otros miembros, teniendo de tener el negru como color principal nel traxe en vegada del blancu, anque esto tamién puede denotar que tienen menor rangu que los miembros comunes). Tien una chaqueta col logotipu del equipu: "R", y combinar con un top curtiu negru y dende el primer episodiu al paecer dexa ver el so embelicu, un micro-minifalda blanca, botes hasta les rodíes y guantes negros y bilortos redondos de color verde.

Los Pokémon de Jessie fueron un Ekans, qu'evoluciona en Arbok y que darréu dexó. Lickitung, qu'intercambió por un Wobbuffet, que resulta ser el Pokémon más singular de Jessie. captura a seviper, Wurmple, qu'evolucionó nun Cascoon (que Jessie creía equivocadamente yera un Silcoon) y qu'evoluciona de la mesma nun Dustox, (a pesar de que Jessie quería un Beautifly, al evolucionar Cascoon a Dustox Jessie cree que ye más formosu que Beautifly). Y qué tanto, mentar a Seviper (el sustitutu de Arbok). Tamién tuvo un provisional Charizard gracies al Delibird del Team Rocket que-yos cobra les mensualidaes. Tamién Dustox namorar d'un Dustox variocolor. Jessie dexa dir nel ritual d'apareyamientu de los Dustox. Depués pa recuperar suPpokemon que-y falta captura'l so primera Pokemon en Sinnoh un Yanma que foi debilitáu por un mozu, al querelo atrapar y atrapar ella y unviar a Giovanni por que lo viera, yera bien débil y unviar de vuelta, cuando ella sacar, él usó Poder Pasáu y convirtióse en Yanmega, col cual ganó'l so segundu llistón.

Pa la saga de Best Wishes, el papel de Jessie, según el del restu del so equipu volvióse más seriu, como personaxe ella haise convertíu nuna axente malina y calculadora que siempres llogra los sos oxetivos, sacantes estos tengan daqué que ver con Ash.

En Unova, Jessie prindó un Woobat y foi l'únicu pokemon qu'utilizó en dicha rexón yá que Giovanni solicíto-y evitar usar les sos Pokémon d'otres rexones pa evitar barruntos. Los detalles de la captura de Woobat son desconocíos.

James editar

Plantía:Personaxe de Pokémon James, conocíu na versión xaponesa como Kojiro (コジロウ Kojirō?, en xaponés) ye'l miembru masculín del Team Rocket. El so nome xaponés ta posiblemente tomáu d'un destacáu espadachín xaponés llamáu Sasaki Kojirō. El so nome James ye tomáu del famosu foraxíu Jesse James.

Esti mozu nació so circunstancies distintes. James, al contrariu de Jessie, tuvo un pasáu afortunáu económicamente, pero murniu n'otros aspeutos. Los sos padres dende pequeñu poner en compromisu con una rapacina insoportable llamada Jessebell (con un estrañu paecíu a Jessie), pero a James nun lu prestó la idea dende l'empiezu y mientres siguía la so vida, Jessebell faíase más insoportable (deseyaba que fuera formal y bien educáu, pero de manera risible y abusiva), asina que James decidió fugase, y tiempu dempués xúnese con Jessie nuna banda de motociclistes.

Darréu, los dos siguen distintos caminos y realcuéntrense nel Team Rocket, onde tamién conocen a Meowth.

Desque s'atoparon con Ash Ketchum pasáronse años siguiéndo-y, tratando de roba-y al so Pikachu, pero nun importa cuántu lo intenten, siempres terminen volando pel aire.

En ciertos capítulos podemos apreciar que caltién un ciñu especial y fondo pola so coleición de chapes, de les cualos paez sentise arguyosu, polo que la perda de dalguna d'elles ye causa d'una crisis pal probe mochachu.

En términos de personalidá, James ye demasiáu inútil pal so propiu bien; ye quiciabes el verdaderu comediante na serie, a diferencia de Jesse que quier tomase el trabayu más en serio o Meowth que ye entá más cínicu, non solo con él, sinón tamién con Jesse.

Los Pokémon de James fueron un Growlithe, que ye'l Pokémon que permanez na so casona. Koffing, qu'evolucionó nun Weezing y que dexaría tamién. Victreebell, que constantemente lo mordía cada vez que salía al combate, y qu'intercambió por un Weepinbell y el cual dexó tamién al evolucionar a Victreebell. Cacnea, que al igual que Victreebell da-y un besu cariñosu (anque doliosu pa James, yá que-y clavaba'l so escayos). Chimecho qu'antes d'atrapalo mercó un Hoppip amarutáu d'ésti, vendíu por un vendedor de Magikarp (que siempres termina engañar), al cual guarda un gran ciñu y que tuvo que dexar dempués de que careció. Acorique Jr. ye'l sustitutu de Chimecho. Nun pequeñu periodu, Delibird llevó-y un Aggron al ximnasiu de Ciudá Platiada, y el so postreru Pokémon ye un Carnivine que dexó na so casa de Sinnoh llevándolo cola mesma zuna del so propiu Victreebell o Cacnea. Tamién mercó na primer temporada un Magikarp al qu'abandonó por ser un inútil, y xusto entós evolucionó a Gyarados y ensin mentar a Acorique Jr. que se encariñó con él cuando visita a los sos güelos este toma'l llugar de Chimecho al quedase por tar un pocu enfermu. En Sinnoh conoció a la líder del ximnasiu Vetusta llamada Gardenia quien-y propunxo qu'ella podía sacar tol potencial de cacnea y James decide dexá-ylo.

Pa la saga de Best Wishes, el papel de James, según el del restu del so equipu volvióse más seriu. Como personaxe, él haise convertíu nuna axente seriu y escuru que siempres llogra los sos oxetivos, sacantes estos tengan daqué que ver con Ash. Xunto con Jessie llogró engañar a les oficiales de dellos pueblos, principalmente Striaton.

En Unova, James prindó un Yamask y foi l'únicu Pokémon qu'utilizó en dicha rexón, una y bones Giovanni solicíto-y evitar usar les sos Pokémon d'otres rexones pa evitar barruntos. James atrapó a Yamask atrayéndolo con comida.

Meowth editar

Plantía:Personaxe de Pokémon Meowth, en xaponés Nyarth (ニャース Nyāel so?) ye'l Pokémon qu'acompaña a Jessie y James. Por naturaleza ye egoísta y antipáticu, siempres s'engarra colos sos compañeros y siempres ta malhumoráu. La so vida yera como la de cualesquier otru Meowth, yá que antes andaba en cuatro pates y nun falaba, siendo de fechu un Pokémon caleyeru que robaba comida xunto a un grupu de Meowth caleyeros lideraos por un Persian. Pero cuando conoció a una Meowth fema (que la so dueña yera una señora millonaria) nel escaparate d'una tienda, decidió impresionala y por ello aprendió a falar como humanu y a caminar pa gusta-y y poder demostra-y que podía ser distintu, pero ella refugar. Col corazón estrozáu dexó'l pueblu y xunióse al Team Rocket conociendo a Jessie y a James. Puede paecer malváu pero tien bon corazón no fondero.

A pesar de qu'antes yera la mascota mimada del xefe, gracies al fracasu del so equipu, foi llueu reemplazáu por un Persian. El so mayor deséu ye poder compensar al xefe pa volver ser la so mascota mimada y faese ricu, inclusive quixo abandonar a Jessie y a James. Siempres que se pierde xunto a Pikachu demuestra ser un bon amigu, pero a la fin acaba traicionándolo con tal de prindalo. Meowth foi unu de los candidatos pa quedase con Togepi, cuando Ash, Misty y Brock taben compitiendo. Como yera d'esperase Meowth pierde, siendo Ash el que gana, pero Togepi escueye a Misty creyendo que yera la so madre.

Pa la saga de Best Wishes, el papel de Meowth, según el del restu del so equipu volvióse más seriu ya intelixente. Como personaxe, él haise convertíu nuna axente maquinalmente escuru y malváu, engañando asina a Ash y a los sos amigos nel episodiu 45 ( 705 (45)) d'esta saga, que viaxó con ellos hasta Ciudá Mayólica nel episodiu 50, llogrando asina'l so oxetivu principal, utilizar a Ash y a los sos amigos pa robar depués a los sos Pokémon y a los del centru de cura, pero depués foi deteníu por estos, primero que'l Team Rocket cumpliera'l so cometíu.

Cassidy y Butch editar

Otros miembros del Team Rocket son Cassidy y Butch, muncho más malvaos que Jessie y James amás de ser los sos peores enemigos. Los sos nomes paecen tomaos del famosu lladrón de trenes y bancos estauxunidense Butch Cassidy.

Estos miembros del Team Rocket, a diferencia del tríu orixinal, consiguieron tener más ésitu que los sos compañeros yá que nun se pasen demasiáu tiempu con una sola meta. Sicasí, al intentar faer daqué demasiáu esaxeráu (como intentar controlar a tolos Pokémon) tamién terminen siendo derrotaos y, los que nun escapen, terminen puestos na cárcel pola Axente Mara, la xefa de policía.

Faen una de les sos grandes apaiciones nel episodiu nel que Silver, el Lugia ñácaru d'un neñu llamáu Silver de les Islles Remolín, ye prindáu, xunto con Ash, Brock, Misty y Ritchie pol Team Rocket, cola consecuente roxura del padre, que tamién ye prindáu. Nesti episodiu apaecen una especie de cintes electróniques que enfurecen a los Pokémon, y Giovanni cree que-yos faen más fuertes. Jessie y James apaecen y ayuden a los protagonistes a salvar a los Lugia.

Cassidy editar

Plantía:Personaxe de Pokémon Cassidy y Jessie son rivales: llanzándose indireutes con muncha inocencia pero qu'amuesa como s'ofienden mutuamente, tou ello desque yeren nuevos. Especúlase que los dos fueron amigues una vegada, lo cual podría ser lóxicu, una y bones dambes saben de la otra claramente y dambes decidieron xunise al Team Rocket, lo cual tien sentíu con Cassidy, y amás foi similar a Jessie, que tenía un pariente que yera miembru de los Rocket.

Butch y Cassidy son preferíos pol xefe, Giovanni. Una vegada fueron lliberaos de la cárcel por él en persona, ablucando a Jessie y James, que nunca recibieren esi tratu. Sicasí, ye bonu notar que'l tríu raramente ye metíu a prisión, y nes rares ocasiones en que lo taben, fueron capaces d'escapar por sigo mesmos casi darréu.

Los Pokémon que Cassidy usó son:

Butch editar

Plantía:Personaxe de Pokémon Nun se conoz enforma alrodiu de la vida de Butch. Sábese que tuvo entrenando pa ser un Rocket coles mesmes que Jessie, James y Cassidy. Cassidy y Butch fueron asignaos xuntos y agora trabayen como un equipu, prindando Pokémon pal Team Rocket.

Extrañamente, Butch nun apaez con un Pokémon propiu hasta la so tercer apaición; antes d'ello, Cassidy yera la única en combatir cola so Pokémon. Butch, sicasí, tenía otres habilidaes típiques de los Rockets, incluyendo amarutar y delles proezas físiques. Foi capaz de sostener y llanzar a Jessie a una paré.

Casi tolos personaxes dicen el nome de Butch de manera equivocada, llamándolo con otros nomes como Hutch, Biff, Chuck, Bart, Clutch, Boffy y Batch. El so nome foi dichu correutamente una vegada, por Cassidy na so primer apaición. Nun episodiu, entós que Cassidy dixera'l nome de Butch de manera incorreuta una vegada más, él dixo que lo diba camudar.

Los Pokémon que Butch usó son:

Atila y Juno editar

Probablemente la pareya más malvada y poderosa dientro de los axentes en terrén del Team Rocket (el so nome vien del líder Atila l'Hunu). Esti dúu ta a les órdenes del Profesor Sebastian y apaeció en Raikou, La Lleenda del Truenu de les Cróniques Pokémon. Na versión orixinal, estos dos personaxes fueron homes, llamaos "Bashou" y "Buson". Desconocer por qué'l doblaxe americanu de 4Kids decidió camudar el xéneru d'unu d'ellos, quiciabes pa caltener la consistencia d'otros equipos hombre-mujer na serie.

Referencies editar

Enllaces esternos editar