The Conjuring

película de 2013 dirixida por James Wan

The Conjuring ye una película d'Estaos Xuníos de terror de 2013 dirixida por James Wan y protagonizada por Vera Farmiga y Patrick Wilson nel papel de los parasicólogos Lorraine y Ed Warren.[12]

The Conjuring
Datos
Títulu orixinal The Conjuring (en)
Xéneru cine d'horror[1], cine de suspense y cine de fantasmas (es) Traducir
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 8 xunu 2013
1r agostu 2013 (Alemaña)
19 setiembre 2013 (Hungría)
Idioma orixinal inglés[5] y llatín[5]
Duración 112 min
Llugar de la narración Monroe (es) Traducir[5], Harrisville (es) Traducir[5] y Wakefield (es) Traducir[5]
Rodaxe Carolina del Norte
Formatu 2.35:1
Color en color
Ficha téunica
Direición James Wan[6]
Producción Peter Safran
Productor executivu Walter Hamada
Guión Chad Hayes
Carey Hayes
Música Joseph Bishara
Fotografía John R. Leonetti
Edición Kirk M. Morri
Diseñador de producción Julie Berghoff
Repartu Vera Farmiga[7], Patrick Wilson[7], Ron Livingston[7], Lili Taylor[7], Mackenzie Foy[8], Joey King[8], Hayley McFarland[8], Shannon Kook (es) Traducir[9] y Joseph Bishara[9]
Ver llista completa
Compañíes
Productora New Line Cinema y The Safran Company (es) Traducir
Distribuidora Warner Bros., InterCom[4], Netflix y HBO Max (es) Traducir
Costu 20 000 000 $[10]
Recaldación 318 000 000 $
Calificaciones
FSK FSK 16 (es) Traducir
Medierådet pa mayores de 15 años[11]
The Conjuring The Conjuring 2
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'argumentu ta basáu nun casu inspiráu na realidá, que tendría llugar nuna granxa, onde una familia empieza a ser testigu de fenómenos paranormales.[13]

Argumentu editar

En 1971, Roger y Carolyn Perron (Ron Livingston y Lili Taylor) son un matrimoniu que se tresllada colos sos cinco fíes a una granxa n'Harrisville. El primer día como propietarios resulta ser idílicu a esceición del estrañu comportamientu del so perru Sadie, que niégase a entrar y empieza a llatir; per otru llau, una de les fíes ruempe ensin querer un tablón de la paré y afayen un suétanu y una de les fíes (la menor) atopa una caxa musical estraña.

A la mañana siguiente empiecen a asoceder coses estrañes: Carolyn llevantar con moretones en brazos y piernes y afaya el cuerpu ensin vida del perru. Al cabu de los próximos díes, los fenómenos empiecen a manifestase con más fuercia, como exemplu: tolos relós parir a les 03:07 h. y empieza a escuchar ruios estraños (como palmetaes y rises) procedentes del suétanu, nel cual Carolyn quédase zarrada ensin posibilidá de salir, yá que naide oyer glayar y el so home colárase a Florida. Xusto nesi momentu, Andrea (Shanley Caswell) ve cómo la so hermana Cindy (Mackenzie Foy) paez tener una especie de sonambulismu hasta que se decata espantada de qu'enriba del armariu hai un espíritu que la afrella.

Tres los sucesos sufiertos, Carolyn consigue contactase con Ed y Lorraine Warren (Patrick Wilson y Vera Farmiga), dos parasicólogos a los que-yos pide ayuda cola "fuercia" qu'amenacia la so vida y la de la so familia. N'aceptando encantaos, empecipien una investigación pa axenciar pruebes de que la casa pueda tar tenida en casu de que fuera necesariu un esconxuru, previa autorización de la ilesia.

Mientres investiguen sobre'l pasáu de la propiedá, la pareya afaya que tiempu tras, la casa perteneció a Bathsheba (Joseph Bishara), una muyer acusada por bruxería mientres el sieglu XVIII y qu'ufiertó al diablu el so fíu como sacrificiu antes d'aforcase n'arrenegando a tou aquel qu'entrara na so propiedá, que tenía una estensión de 200 acres hasta que'l terrén foi estremáu en pequeñes parceles, nes que tamién se producieron sucesos como asesinatos y suicidios.

Una vegada tornen a la granxa pa siguir coles pruebes, Cindy vuelve caminar dormida y afaya un accesu secretu tres l'armariu de l'habitación d'Andrea al cual apuerta Lorraine, quien acaba cayendo por un buecu al suétanu onde s'atopa de frente col espíritu d'una muyer que paez ser Bathsheba. Per otru llau, Nancy (Hayley McFarland) ye atacada por una fuercia invisible que la tira y abasna con violencia del pelo.

Finalmente los Perron deciden colase a un motel mientres los Warren acaben cola investigación y lléva-yos les pruebes a los miembros de la ilesia cola esperanza de que dean el vistu bonu pa realizar un esconxuru, sicasí los párrocos coménten-yos qu'antes de faer nada, tienen de recibir órdenes del Vaticanu. Sicasí, los problemes siguen, esta vegada colos parasicólogos, yá que l'espíritu de Bathsheba pretende atacar a la fía d'estos (Sterling Jerins) al traviés d'Annabelle (una muñeca que foi vista de primeres de la película) hasta que Ed consigue salvala primero que reciba dalgún dañu.

Mientres, Carolyn, en siendo tenida poco primero de abandonar la casa, llevar a dos de les sos fíes: Christine y April (Joey King y Kyla Deaver) de nuevu a casa col enfotu de faer una ufrienda de sacrificiu, polo que tanto los Warren como'l restu de la familia Perron tornen a casa primero que Carolyn (fora de sigo) consiga matar a Christine, anque consigue escapar del cercu pa intentalo con April, polo que Ed decide realizar l'esconxuru pola so cuenta a pesar de nun tar autorizáu, pela so parte, Lorraine tamién ayuda nel procesu en pidiéndo-y a la muyer que recuerde "un momentu especial na so vida" pa debilitar la presencia del espíritu dexando que Ed consiga llevar a cabu'l ritual de manera satisfactoria, espulsando l'espíritu de Bathsheba, una bruxa que tuvo a Carolyn.

En volviendo a la so casa dempués del aurio, Lorraine coménta-y a Ed que'l cura acaba de recibir un mensaxe del Vaticanu na qu'aprueben l'usu del tan allampáu esconxuru a lo que Ed respuende con: "a bona hora...". Sicasí'l mensaxe nun termina ende, yá que tienen qu'ocupase d'otru casu en Long Island.

Repartu editar

Producción y estrenu editar

Desenvolvimientu editar

El desenvolvimientu empezó hai más de 20 años cuando Ed Warren punxo una cinta de la entrevista inicial de Lorraine con Carolyn Perron pal productor Tony DeRosa-Grund. DeRosa-Grund fixo una grabación de Warren de la reproducción de la cinta y del so posterior discutiniu. A la fin de la cinta, Warren díxo-y a DeRosa-Grund, "Si nun podemos faer esto una película, nun sé lo que podamos." DeRosa-Grund depués describió la so visión de la película de Ed.

DeRosa-Grund escribió'l tratamientu orixinal y tituló el proyeutu 'L'Esconxuru'. Por casi 14 años, trató de faer la película ensin nengún ésitu. Él consiguió un contratu pa faer la película cola productora Gold Circle Films, la compañía de producción 'The Haunting in Connecticut', pero'l contratu non pudo rematase y nun hubo alcuerdu.

DeRosa-Grund fixo un alcuerdu col productor Peter Safran, y los escritores hermanos Chad y Carey Hayes fueron llevaos a bordu de refinar el guión. Utilizando'l tratamientu de DeRosa-Grund y la cinta de Ed Warren, los hermanos Hayes camudaron el puntu de vista de la historia de la familia Perron al Warren. A mediaos de 2009, la propiedá convertir n'oxetu d'una guerra d'ufiertes de seis estudio qu'aterrizó la película en Summit Entertainment. Sicasí, DeRosa-Grund y Cume nun podíen concluyir la transaición y la película foi al cambéu d'enclín. DeRosa-Grund reconecta con New Line Cinema, que se perdiera na guerra d'ufiertes orixinal. El 11 de payares de 2009, un alcuerdu foi fechu ente New Line y Evergreen Media Group de DeRosa-Grund.

Pre-producción editar

Cuando Insidious salió y foi un ésitu, la historia de los Warren vieno a mi y yo taba como, "Oh, Dios mio, esto ye realmente xenial"[...] Pero yo non yá quiero faer otra historia de pantasmes o d'otra película sobrenatural. Una cosa que nunca esplorara foi la oportunidá de cuntar una historia que ta basada nos personaxes de la vida real, la xente de la vida real. Asina que eses yeren les coses que me llevó a L'Esconxuru

La pre-producción empezó a principios de 2011, colos informes apaeciendo a principios de xunu que James Wan taba en discutiniu pa dirixir la película. Esto foi confirmáu más tarde por Warner Bros, que tamién declaró que la película básase llibremente en fechos reales de los parasicólogos Ed y Lorraine Warren. En xineru de 2012, Vera Farmiga y Patrick Wilson fueron llamaos pa los personaxes de Ed y Lorraine Warren na película. Esi mes, Ron Livingston y Lili Taylor tamién fueron confirmaos polos sos papeles na película, que nesi momentu taba desenvolviéndose sol títulu de 'The Untitled Warren Files Project'. El títulu de la película camudóse temporalmente a 'The Warren Files' basáu d'una suxerencia de Wan, pero más tarde volvióse a camudar al títulu'l 'L'Esconxuru' antes del empiezu de la campaña de marketing de la película.

Dende la productora Warner Bros. declararon que'l filme taría llixeramente basáu n'unu de los casos investigaos por Ed y Lorraine Warren.[14] En xineru de 2012, Ron Livingston, Lili Taylor, Vera Farmiga y Patrick Wilson fueron los primeros actores confirmaos de manera oficial mientres el rodaxe siguía sol títulu-borrador de The Warren Files, hasta qu'optaron por camudar lo a The Conjuring a pocos díes del estrenu.[15][16]

El rodaxe tuvo llugar en marzu de 2012 en Wilmington, Carolina del Norte y la postproducción, n'agostu del mesmu añu.[15][17][18]

Nun principiu, la película diba estrenase a empiezos de 2013, pero la productora decidió retrasar l'estrenu hasta'l branu tres la bona acoyida que tuvo na emisión de prueba ante'l públicu. La película presentar na Comic-Con de 2012.

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.ew.com/article/2013/08/01/conjuring-movie. Data de consulta: 8 abril 2016.
  2. Afirmao en: Google Freebase Data Dump. Editorial: Google.
  3. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 17 agostu 2016.
  4. 4,0 4,1 URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 Afirmao en: The Conjuring. Data d'espublización: 8 xunu 2013.
  6. URL de la referencia: http://www.filmstarts.de/kritiken/203607.html. Data de consulta: 8 abril 2016.
  7. 7,0 7,1 7,2 7,3 URL de la referencia: http://www.metacritic.com/movie/the-conjuring. Data de consulta: 8 abril 2016.
  8. 8,0 8,1 8,2 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt1457767/fullcredits?ref_=ttspec_ql_1. Data de consulta: 8 abril 2016.
  9. 9,0 9,1 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  10. 10,0 10,1 URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=conjuring.htm. Data de consulta: 24 xunetu 2013.
  11. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  12. «'The Conjuring': First look at 'Insidious' direutor James Wan's new horror movie -- EXCLUSIVE». EW. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  13. «Vera Farmiga Spies Spirits In First The Conjuring Photos». Cinema Blend. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  14. «James Wan segue non paranormal. Agora é «The Conjuring»». C7nema. Archiváu dende l'orixinal, el 10 de xunetu de 2011. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  15. 15,0 15,1 «Ron Livingston, Lili Taylor Scare Up Roles In James Wan's The Conjuring». Cinema Blend. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  16. «James Wan's ‘Conjuring' Retitled To ‘The Warren Files'». Bloody Disgusting. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  17. «Yet Another Perspective On ‘The Amityville Horror' To Be Explored». Bloody Disgusting. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)
  18. «‘The Warren Files' to start filming». Star News Online. Consultáu'l 10 de marzu de 2013. (n'inglés)

Enllaces esternos editar