The Conjuring 2 ye una película de terror estauxunidense de 2016 dirixida por James Wan. El guión ye de Chad Hayes, Carey W. Hayes, Wan y David Leslie Johnson. Ye la secuela de The Conjuring de 2013 y la tercer entrega de la serie de películes The Conjuring. Patrick Wilson y Vera Farmiga repiten los sos papeles como'l autores ya investigadores de lo paranormal Ed y Lorraine Warren de la primer película. La película sigue a los Warren mientres viaxen a Inglaterra p'ayudar a la familia Hodgson, que ta esperimentando actividá poltergeist na so casa de conseyu d'Enfield en 1977; que más tarde se conocería como'l Poltergeist de Enfield.

The Conjuring 2
Datos
Títulu orixinal The Conjuring 2: The Enfield Poltergeist (en)
Xéneru cine d'horror[1], cine de suspense y cine de fantasmas (es) Traducir
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 16 xunu 2016 (Alemaña)
9 xunu 2016 (Hungría)
Idioma orixinal inglés
Duración 134 min
Llugar de la narración Londres
Rodaxe Estación de Marylebone (es) Traducir[4], Warner Brothers Burbank Studios (en) Traducir[4], Carolina del Norte[4], Santa Clarita[4], Graeme Road (en) Traducir[4], Monrovia (es) Traducir[4] y Los Angeles
Color en color
Ficha téunica
Direición James Wan[1]
Producción Peter Safran
Productor executivu Walter Hamada
Guión Carey Hayes
Chad Hayes
James Wan
Música Joseph Bishara
Fotografía Don Burgess
Edición Kirk M. Morri
Diseñador de producción Julie Berghoff
Repartu Patrick Wilson[6], Vera Farmiga[5], Frances O'Connor[5], Simon McBurney[5], Franka Potente[5], Maria Doyle Kennedy (es) Traducir[5], Javier Botet[5], Shannon Kook (es) Traducir[5], Joseph Bishara[5], Madison Wolfe y Bonnie Aarons
Ver llista completa
Compañíes
Productora New Line Cinema
Distribuidora Warner Bros., InterCom[3], Netflix y HBO Max (es) Traducir
Costu 40 000 000 $
Recaldación 320 270 008 $
Calificaciones
CNC prohibido para menores de 12 años (es) Traducir[8]
FSK FSK 16 (es) Traducir[9]
Medierådet pa mayores de 15 años[10]
MPAA R (es) Traducir
The Conjuring The Conjuring 2 El conjuro 3: El diablo me obligó a hacerlo (es) Traducir
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

The Conjuring 2 foi estrenada en Norteamérica'l 10 de xunu de 2016. La película recibió opiniones positives de los críticos y recaldó más de $320 millones de dólares en tol mundu.[11][12] Una precuela/spin-off La monxa, ta programada pa ser estrenada en 2018 con Peter Safran y Wan como productores.

Argumentu editar

El filme empieza en Amityville, onde Ed y Lorraine Warren trabayen intentando solucionar un casu. Lorraine tresportar a un planu astral onde intenta atopar el motivu de por qué hubo tantos asesinatos nesa morada, pero al siguir a un neñu, atopar con una estraña entidá en forma de monxa dientro d'un espeyu qu'anuncia la muerte de Ed. Tres estos incidentes, Lorraine diz-y a Ed que nun ye capaz de siguir llevando más casos.

Darréu la hestoria centrar en Enfield, Londres, onde nuna escuela primaria, Janet Hodgson, una neña d'once años, ye sorprendida pola so direutora al vela sosteniendo un pitu ente los deos. Tres l'incidente, presentar al restu de la so familia: la so madre Peggy divorciada y acosada poles deldes, la so hermana mayor Margaret y los sos hermanos pequeños Johnny y Billy.

Antes de chase, Margaret y Janet usen un tableru de Ouija qu'una compañera de clase diéra-y a Janet y col qu'en delles ocasiones charraba con espíritus. Pela nueche, la moza tresportar a un planu astral al traviés de los sos suaños y ye acosada pola figura d'un vieyu de 72 años d'edá.

Mentanto, na casa de los Warren en Connecticut, Lorraine ablucar al afayar que Ed taba pintando un cuadru de la figura de la monxa qu'anunciara la so muerte en Amityville, atalantando que podría ser un poderosu ser demoníaco.

En casa de los Hodgson, los episodios paranormales empiecen a asoceder más frecuentemente, y en munches ocasiones puede trate a Janet sentada nun vieyu sillón colos güeyos zarraos. Una nueche, Billy, l'hermanu más pequeñu, que ye tatexu, ye receptor de l'actividá paranormal na residencia al oyer los berros d'un vieyu dientro de la so tienda de xuegos.

En casa de los Warren, Lorraine tien una visión, onde ve a la so fía Judy apuntando la figura de la monxa, que va escondese a una de les habitaciones. De siguío, la médium dirixir al cuartu intentando alcontrar a la entidá y alteriándose al ver el cuadru colgáu a los sos llombos. Les lluces apáguense, les cortines ciérrense y una fuerte música navidiega empieza a escuchase con fuercia, nesi momentu, la monxa surde dende'l cuadru y ataca a Lorraine. Judy saca del trance a la so madre qu'afaya que nel so trance destruyera la Biblia que tenía nes sos manes.

De vuelta en Enfield, Janet y la so hermana Margaret son víctimes d'una gran solmenada nes sos cames y cuerren asustaes a llamar a la so madre. Nesi momentu, la señora Hodgson ye testigu d'un gran mueble moviéndose pola so propia cuenta pa bloquiar la puerta. La familia abellugar na casa de los vecinos y reciben la visita de munchos miembros del departamentu de policía y unos cuantos espertos na tema. Ablucantemente, toos ellos son testigos de los episodios. Nun momentu, el vieyu qu'utiliza como conductor a la pequeña Janet fala siendo entrevistáu pola prensa y diz llamase Bill Wilkins, tener 72 años y morrer nel sillón de la residencia años tras.

Los fenómenos paranormales entá asoceden anque la familia Hodgson quédese en casa de los sos vecinos Peggy y Vic Nottingham yá que los eventos repitir de la mesma forma y con más violencia. Nuna ocasión, Billy ye escorríu por "l'home torcíu", un personaxe d'un cantar que solía cantar cola so hermana Janet.

La noticia llega a oyíos de los Warren pero Lorraine prefier nun interferir confesando a Ed que'l motivu pol que quería alloñar de los casos yera qu'en dos causes espíritus malinos predixeron la muerte de Ed siendo trevesáu por un tueru con punta.

Ed y Lorraine lleguen al llar de los Hodgson y duermen nuna de les habitaciones. Pela nueche, Janet levita nel techu del salón y puede ver claramente a Bill Wilkins sentáu nel sillón y depués xubiendo les escaleres con unos cafiantes xiblíos, una fuercia embúrrialo escontra'l pisu de riba, onde pasa a atopase na so habitación, onde fueren asitiaes múltiples cruces donaes polos vecinos pa "bendicir" el cuartu. Les cruces empiecen a invertise y Bill ataca a Janet. Colos berros de la neña, los Warren y Peggy Hodgson intenten abrir desesperadamente la puerta y al llograr atopar la llave, ven a la pequeña afogándose con una cortina. Peggy afirma ver a Bill Wilkins nel interior de l'habitación cola so fía.

Con too y con eso, Lorraine ye incapaz de sentir una presencia nel llar, solo puede sentir el mieu de Janet. Ed decide grabar el soníu d'una entrevista a Janet onde, pa refugar que Janet tea realizando ventriloquía, la neña tendrá de tener agua nel interior de la so boca. Janet diz-y a los presentes que Bill dixo que nun va falar mientres toos tean mirándola. Toos xírense y Bill empieza a comunicase al traviés de Janet intentando fadiar a los demonólogos, inclusive mentándo-y a Ed la forma en que'l so padre llamar. Ed enséñalu a Janet el so crucifixu, faciendo que se quexe de dolor y provocando que pronuncie delles vegaes les pallabres "Ayuda, dexa que vaya".

Ed y Lorraine deciden trabayar nel casu, pero soliciten l'ayuda de Anita Gregory, una escéptica trabayadora, y Maurice Grosse, un espertu na tema, yá que nun quieren tar dafechu arreyaos. Tres abondosos acontecimientos llaraos d'horror pa la familia, graben a Janet na cocina, intentando recrear la escena d'un eventu voltiando sielles y meses y doblando oxetos, polo que los Warren vense obligaos a interpretar tou como un fraude. Tres esto, Janet apaez encaxada nun armariu y pronuncia delles vegaes les pallabres "non... me..."

Ed y Lorraine vense forzaos a dexar la residencia Hodgson por ser axentes de la ilesia. Al dise, la familia empieza a ser víctima d'un fuerte ataque del espíritu que primía a Janet.

Yá nel tren nel que partíen, Ed afaya que les incoerentes pallabres de Bill Wilkins al quexase cuando-y enseñó'l crucifixu y les pronunciaes cuando Janet taba encaxada nel armariu enxareyar pa formar "Ayuda, nun dexa que me vaya". Al oyer l'enunciáu xuníu, Lorraine tien una visión onde puede ver a Bill Wilkins nel sillón onde finara años tras. Bill diz-y que volviera pa ver a la so familia pero que como yá nun taben, yá que finaren, trató de dise pero daqué retener. Lorraine ve que Bill ta siendo utilizáu como un peón pola monxa que la acosaba.

Los Warren afayen que lo socedío nun yera un fraude y deciden volver corriendo a la residencia p'ayudar a los Hodgson. Cuando intenten aportar a la vivienda, tolos accesos atópense bloquiaos, Ed decide romper el vidriu d'una ventana pero l'espíritu demoníaco bloquia'l buecu creáu con un sofá. Finalmente Ed llogra entrar pol suétanu, anque la puerta bloquiar tres el so pasu quedándose Lorraine fuera. Vic Nottingham, que llevara a los Warren a la estación de tren y traxéralos de vuelta a la residencia de los Hodgson alcuentra un hachu y empieza a trabayar en romper la puerta. Lorraine siente una gran congoxa, atalantando que nesi momentu'l so maríu va morrer. Ed ye atacáu pol espíritu demoníaco qu'abre un dúcil d'una tubería de forma que llanza un remexu de gas a los güeyos de Ed lo que -y imposibilita ver per dellos segundos. Lorraine llega a la conclusión de que sabiendo'l nome de la entidá puede tener poder sobre ella. Rescata la so Biblia del so equipaxe y xune les lletres qu'escribiera sobre ella cuando tuvo la visión de la monxa na so casa "V"..."A"..."L"..."A"..."K". Valak. Nel interior de la vivienda Ed atopa a Janet levitando na ventana y a puntu de cayer a un tueru estelláu en baltando un rayu l'árbol enfrente de la residencia de los Hodgson. Morrer trevesáu por una estiella d'esti calibre corresponder coles visiones que Lorraine tuvo de la muerte de Ed. Lorraine llogra entrar na casa al traviés del buecu que fixera Vic Nottingham col hachu. Al xubir al pisu de riba atópase con Ed suxetando a Janet nel cantu de la ventana pero agarráu a una inestable cortina que va venciendo adulces pol pesu de dambos, al so llau ve a Valak. Nesi momentu, Lorraine condena a Valak al infiernu, al pronunciar eses pallabres espulsa a la entidá demoníaca y llogra salvar al so maríu y a Janet. Janet diz-yos una frase especial a los Warren: qu'ella tien dos persones que faen la diferencia.

La familia Hodgson quédase viviendo nesi llar y los Warren vuelven al so llar en Nueva York ya inclúin a la coleición del so muséu la caxa musical del home torcíu qu'acoradara al pequeñu Billy.

Repartu editar

Producción editar

Desenvuelvo editar

En xunetu de 2013, antes de la lliberación de l'Esconxuru, Variety informó que New Line Cinema yá taba nes primeres etapes de desenvolvimientu d'una secuela, tres les proyeiciones de prueba positives y les revisiones esitoses de la primer película.[13] El guión inicial pa la secuela yera fechu polos escritores Chad y Carey Hayes y el direutor James Wan, que foi confirmáu por Eric Heisserer. Informar en xineru de 2015 que David Leslie Johnson fuera reclutado p'apurrir un re-escritura adicional del guión.[14] La película trata'l casu del Poltergeist de Enfield, que tuvo llugar nel distritu londinense de Enfield dende 1977 hasta 1979, y consistió nel presuntu embruxu de dos hermanes, de 13 y 11 años, na casa de la so madre.[15]

Pre-producción editar

"Tuvi trabayando bien fuertemente nel guión, y l'idea de siguir la saga de Ed y Lorraine Warren ye realmente bien emocionante. Asina que la idea de volver cultivar la clase de fíu que creé ye parte de la razón pola que voi volver a faer L'Esconxuru 2."
James Wan, esplicando les sos razones pa volver dirixir la secuela.[16]

En xunetu de 2013, informar de que Vera Farmiga y Patrick Wilson roblaren pa repitir los sos papeles del esconxuru.[17] Esto confirmóse en febreru de 2014.[18] El 21 d'ochobre de 2014, anuncióse que James Wan diba volver a dirixir la secuela, y la producción empezaría nel branu de 2015.[19] En marzu de 2015, Wan viaxó a Londres pa esplorar los llugares.[20] A principios de xunetu de 2015, los actores principales Farmiga y Wilson visitaron a Lorraine Warren nel Paranormal Research Center en Connecticut Nueva Inglaterra, en preparación pal so papel.[21] El 28 de xunetu de 2015, Wan empezó oficialmente la pre-producción de la película.[22] N'agostu de 2015, concedióse-y a la película $ 5,6 millones en creitos fiscales de la Comisión de Cine de California pa llevar la producción al Estáu.[23]

El 13 de setiembre de 2015, Don Burgess foi confirmáu como direutor de la fotografía de la película.[24] En setiembre de 2015, Frances O'Connor, Simon McBurney, el debutante Lauren Esposito, y Madison Wolfe xunir al repartu.[25][26][27][28] Franka Potente, Simon Delaney, Maria Doyle Kennedy, y los recién llegaos Patrick McAuley y Benjamín Haigh Tamién s'informó que se xunieren al repartu a finales de setiembre de 2015.[29]

Producción editar

La fotografía principal del esconxuru 2 empezó'l 21 de setiembre, 2015, en Los Angeles, California,[30] con un sacerdote bendiciendo'l set de la película.[31] La filmación tamién se llevaría a cabu en Londres. La producción terminó en payares de 2015.[32]

Distribución editar

Márketing editar

N'avientu de 2015, Entertainment Weekly llanzó la primer imaxe de la película, presentando'l personaxe interpretáu por Madison Wolfe.[33] El 6 de xineru de 2016, James Wan publicó un teaser clip nes sos cuentes de redes sociales revelando que'l primera trailer oficial debutaría a otru día.[34] Tamién el 6 de xineru, Yahoo! Movies llanzó puramente dos fotográmas de la película, amosando Vera Farmiga y Patrick Wilson.[35] El 26 de marzu de 2016, Wan estrenó'l trailer completu na WonderCon.[36] Nes selmanes previes al estrenu de la película, los anuncios de televisión empezaron a tresmitise.[37] Esto foi siguíu por un featurette tituláu Strange Happenings in Enfield, nel que les hermanes Hodgson y Lorraine Warren alderiquen les sos esperiencies col casu.[38] Dos selmanes antes del estrenu de The Conjuring 2, los aficionaos tuvieron la oportunidá de tomar una xira de 360 graos de realidá virtual del escenariu de la película, la Casa Enfield.[39] Dempués d'eso, otru featurette foi llanzáu, titulada Audiu Recordings, que cuntó con una grabación del demoniu qu'inspiró la película.[40]

Estrenu en cines editar

L'Esconxuru 2 taba orixinalmente programáu pa ser estrenada'l 23 d'ochobre de 2015,[41] pero n'ochobre de 2014, Warner Bros sacó la película del calendariu y afitó la película pa una fecha de llanzamientu ensin especificar 2016.[42] En payares de 2014, la película foi afitada con una fecha de llanzamientu pal 10 de xunu de 2016.[43] The Conjuring 2 tuvo'l so estrenu mundial d'alfombra colorada nel TCL Chinese Theatre el 7 de xunu de 2016, como parte del programa del Festival de Cine de Los Angeles, tres díes antes del so llanzamientu mundial.[44] El 17 de xunu de 2016, un home de 65 años morrió d'un ataque al corazón mientres miraba la película nun cine en Tiruvannamalai, India.[45]

Formatu caseru editar

The Conjuring 2 foi llanzáu como descarga dixital el 30 d'agostu de 2016, y en DVD y Blu-ray el 13 de setiembre de 2016.[46] Dientro de les carauterístiques especiales inclúyense detrás de cámares, featurettes y escenes esaniciaes.[47]

Receición editar

Taquilla editar

L'Esconxuru 2 convertir nun ésitu financieru enorme como la so predecesora, recaldando $102.5 millones n'Estaos Xuníos y Canadá y $224.8 millones n'otros territorios por un brutu total mundial de $327.9 millones de dólares.[11] Anque ganó menos n'América del Norte que la primer película, foi-y meyor a nivel internacional y global, faciendo un 0.5% más que la primer película.[48][49] La película foi, nel so xéneru, la de mayor recaldación del añu y la segunda película d'horror de mayor recaldación de tolos tiempos, solo detrás de The Exorcist de 1973 ($ 441,3 millones).[50][51][52] Atribúyese-y, en parte, a L'Esconxuru 2 l'ésitu de la película Lights Out de Warner Bros. que se publicar un mes dempués.[53][54] Deadline.com calculó que la ganancia neta de la película sería de 98,3 millones de dólares, al factorizar tolos gastos ya ingresos de la película, convirtiéndose asina nel 14ᵘ llanzamientu más rentable de 2016.[55]

Crítica editar

En Rotten Tomatoes la película tien un porcentaxe d'aprobación del 79%, basada en 220 revisiones, con una puntuación media de 6.7/10. El consensu críticu del sitiu diz: "L'Esconxuru 2: El Casu de Enfield pierde un pocu de los plasmos de la so predecesora, pero lo que persiste ye una bona hestoria de pantasmes cuntada con una téunica terrible".[56][57] En Metacritic, la película tien una puntuación de 65 de 100, basada en 38 críticos, lo qu'indica "xeneralmente crítiques favorables".[12] Les audiencies encuestaes por CinemaScore diéron-y a la película una calificación permediu de "A-" nuna escala de A+ a F, el mesmu grau llográu pola so predecesora.[58]

Na so crítica pa The Hollywood Reporter, Sheri Linden emponderó la película, diciendo, "Tres años dempués de The Conjuring solmenara'l multiplex con un horror de la vieya escuela, el direutor James Wan xube l'apueste con una escelente secuela".[59] Owen Gleiberman de Variety dio-y a la película una revisión mista, escribiendo: "Nun nivel, The Conjuring 2 ye namái una película de funhouse que nun ye mala, nin más nin menos; pero n'otru nivel ufierta a los sos fans potenciales una ayuda de tranquilidá pa dir xunto col mieu. Si hai demonios pantasmes perhí, entós Dios ten de tar ellí tamién. L'audiencia, que la probó hai enforma tiempu, pagará por ver dambes".[60] Alonso Duralde de TheWrap dio-y a la película una revisión positiva, afirmando: "Atemorizante, escasamente cute dos veces nel mesmu llugar, a pesar de los esfuercios de tantes remortines d'horror, pero inclusive si The Conjuring 2 nun apurre los deliciosos sacudiones de la so predecesora, caltién un fríu constante perdayuri, con una medrana lenta y constante que s'abasnar sobre ti col tiempu".[61]

Nuna revisión mista, Chris Nashawaty de Entertainment Weekly dio-y un B-, escribiendo: "Hai dellos plasmos sólidos (Wan ye demasiáu dotáu nel escuru arte de manipulación gotcha pa nun faete saltar un par de vegaes), pero nun hai nada al par cola brillosa escena de la primer película con Lili Taylor".[62] Jacob Wilkins de The Cavalier Daily emponderó la película, llamando a Wan un "maestru del horror" y comentó que la película yera "fresca, orixinal y esmolecedora".[63] Pete Hammond de Deadline.com escribió que taba "gratamente sorprendíu" pola secuela y polo que Wan llogró cola película, afirmando: "Wan conoz los trucos d'esti comerciu (aumentu de los efeutos de soníu, muebles en movimientu, esquines escures) pero de dalguna manera milagrosamente él realmente pon un xiru frescu en tou, equí. Ye daqué fascinante, anque sía nuna redolada cinematográfica familiar". Añadió:" Ye una película infame".[64]

Premios editar

Premiu Fecha de la ceremonia Categoría Nomáu (s) Resultancia Ref.

(s)

Empire Awards 19 de marzu de 2017 Meyor horror The Conjuring 2 [65]
Golden Tomato Awards 12 de xineru de 2017 Meyor película d'horror de 2016 5ᵘ Llugar [66]
Golden Trailer Awards 4 de mayu de 2016 Meyor horror New Line Cinema Nomáu [67][68]
Meyor spot pa televisión d'horror Ganador
People's Choice Awards 18 de xineru de 2017 Película thriller favorita The Conjuring 2 [69]
Saturn Awards 28 de xunu de 2017 [70]

Futuru editar

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt3065204/. Data de consulta: 1r mayu 2016.
  2. «Kinopolis» (alemán). Consultáu'l 21 xunetu 2016.
  3. 3,0 3,1 URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  4. 4,0 4,1 4,2 4,3 4,4 4,5 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt3065204/locations?ref_=tt_dt_dt.
  5. 5,0 5,1 5,2 5,3 5,4 5,5 5,6 5,7 5,8 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  6. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt3065204/fullcredits. Data de consulta: 1r mayu 2016.
  7. URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=conjuring2.htm.
  8. URL de la referencia: http://www.cnc.fr/web/fr/rechercher-une-oeuvre/-/visa/144534.
  9. URL de la referencia: https://www.spio-fsk.de/asp/fskkarte.asp?pvid=564700. Data de consulta: 19 payares 2022.
  10. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  11. 11,0 11,1 Error de cita: La etiqueta <ref> nun ye válida; nun se conseñó testu pa les referencies nomaes BOM
  12. 12,0 12,1 The Conjuring 2, http://www.metacritic.com/movie/the-conjuring-2, consultáu'l 24 de setiembre de 2017 
  13. McNary, Dave (16 de xunetu de 2013). «'Conjuring' Sequel in Development at New Line (EXCLUSIVE)». Variety.
  14. Sneider, Jeff (6 de xineru de 2015). «James Wan's 'Conjuring 2' Brings on 'Wrath of the Titans' Scribe for Rewrite (Exclusive)». TheWrap.
  15. Haynes, Britt (6 de xineru de 2015). «'The Conjuring 2' Getting a Rewrite From 'The Walking Dead' and 'Orphan' Scribe». ScreenCrush. Consultáu'l 23 de xineru de 2015.
  16. Chitwood, Adam (23 de marzu de 2015). «FURIOUS 7 Direutor James Wan Talks THE CONJURING 2 and the Prospect of Helming a DC Superhero Movie». Collider.com.
  17. «[Comic-Con '13 Vera Farmiga and Patrick Wilson Already Signed For 'The Conjuring' Sequel! #SDCC]». Bloody Disgusting (20 de xunetu de 2013). Consultáu'l 22 de xunetu de 2013.
  18. McNary, Dave (25 de febreru de 2014). «Patrick Wilson, Vera Farmiga Returning for 'Conjuring' Sequel». Variety.
  19. Fleming Jr, Mike (21 d'ochobre de 2014). «James Wan Back At New Line For 'The Conjuring 2' And Overall Producing Deal». Deadline.com. Consultáu'l 21 d'ochobre de 2014.
  20. Zimmerman, Samuel (3 d'abril de 2015). «James Wan: The Conjuring 2 'Set in England'». Shock Till You Drop.
  21. «Patrick Wilson teases the return of Ed & Lorraine Warren in The Conjuring 2!». Rhino's Horror (8 de xunetu de 2015).
  22. Squires, John (29 de xunetu de 2015). «James Wan Begins Pre-Production on The Conjuring 2: The Enfield Poltergeist». Dread Central.
  23. McNary, Dave (18 d'agostu de 2015). «California Film Tax Credits Go to 'Conjuring 2,' 'Chicken Soup for the Soul'». Variety.
  24. Caranicas, Peter (13 de setiembre de 2015). «Percancies Book Artisans on 'Code Black,' 'Sea of Trees,' 'Conjuring 2,' 'Benghazi' and other projects». Variety.
  25. Kit, Borys (15 de setiembre de 2015). «Frances O'Connor Joins 'The Conjuring 2' (Exclusive)». The Hollywood Reporter.
  26. Kroll, Justin (17 de setiembre de 2015). «'Harry Potter' Actor Simon McBurney Joins 'Conjuring 2' (EXCLUSIVE)». Variety.
  27. Lincoln, Ross A. (24 de setiembre de 2015). «'The Conjuring 2' Summons Newcomer Lauren Esposito For Co-Starring Role». Deadline.com.
  28. Kit, Borys (24 de setiembre de 2015). «'True Detective' Actress Nabs Lead in 'Conjuring 2' (Exclusive)». The Hollywood Reporter.
  29. «James Wan Begins Shooting New Line Cinema's Highly Anticipated "The Conjuring 2"». Business Wire (28 de setiembre de 2015).
  30. Williams, Owen (22 de setiembre de 2015). «First Pictures From The Conjuring 2's Set». Empire.
  31. Lesnick, Silas (21 de setiembre de 2015). «The Conjuring 2 Filming Begins!». ComingSoon.net. Consultáu'l 22 de setiembre de 2015.
  32. Northmore, Henry (3 de xunu de 2015). «Casting call for James Wan's The Conjuring 2». The List.
  33. (n'inglés) First Look: Movies. EW.com. 21 de xineru de 2000. http://www.ew.com/gallery/first-look-movies/2422103_conjuring-2-june-10. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  34. McNary, Dave (7 de xineru de 2016) (n'inglés). Watch: First Trailer for Vera Farmiga's 'Conjuring 2' Promises Plenty of Scares. Variety. http://variety.com/2016/film/news/first-trailer-conjuring-2-vera-farmiga-1201674552/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  35. (n'inglés) First Look: 'The Conjuring 2' Cast on Why They Needed an Exorcist on Set This Time (Plus Exclusive Photos). https://www.yahoo.com/movies/first-look-the-conjuring-2-cast-on-why-they-180127914.html?soc_src=mail&soc_trk=ma. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  36. Schwartz, Terri (26 de marzu de 2016). «The Conjuring 2 Trailer Debúes at WonderCon 2016» (inglés). Consultáu'l 24 de setiembre de 2017.
  37. (n'inglés) New TV spot for horror sequel The Conjuring 2. Flickering Myth. 6 de mayu de 2016. http://www.flickeringmyth.com/2016/05/new-tv-spot-for-horror-sequel-the-conjuring-2/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  38. (n'inglés) 'The Conjuring 2': Meet the real family behind the horror story. EW.com. 15 de mayu de 2016. http://www.ew.com/article/2016/05/15/conjuring-2-enfield-family-introduced-new-video. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  39. (n'inglés) Take a 360 degree VR tour of The Conjuring 2 house. Digital Spy. 24 de mayu de 2016. http://www.digitalspy.com/movies/news/a795231/take-a-360-degree-vr-tour-of-the-conjuring-2-house/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  40. (n'inglés) Listen to a Recoarding of the Demon That Inspired "The Conjuring 2" (and the Nightmares You'll Have Later). Cosmopolitan. 26 de mayu de 2016. http://www.cosmopolitan.com/entertainment/movies/news/a59051/conjuring-2-movie-ghost-recordings-demon-voices/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  41. Team, The Deadline (26 de febreru de 2014) (n'inglés). Warner Bros Scheduling Spree Continues With 'The Conjuring 2', 'Mean Moms', 2 Others. Deadline. http://deadline.com/2014/02/warner-bros-scheduling-spree-continues-with-the-conjuring-2-mean-moms-2-others/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  42. McNary, Dave (21 d'ochobre de 2014) (n'inglés). 'The Conjuring' Sequel Pushed Back to 2016. Variety. http://variety.com/2014/film/news/the-conjuring-sequel-pushed-back-to-2016-1201334951/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  43. McNary, Dave (12 de payares de 2014) (n'inglés). 'The Conjuring 2' Set for June 10, 2016. Variety. http://variety.com/2014/film/news/the-conjuring-2-release-date-1201353900/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  44. McNary, Dave (5 de mayu de 2016) (n'inglés). film-festival-1201767379/ Jonas Cuaron's 'Ermu' to Close EL Film Festival. Variety. http://variety.com/2016/film/news/jonas-cuaron-ermu-el film-festival-1201767379/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  45. (n'inglés) A man's corpse has gone missing after he died watching The Conjuring 2. The Independent. 18 de xunu de 2016. https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/the-conjuring-2-man-dies-vera-farmiga-james-wan-patrick-wilson-horror-a7089116.html. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  46. «'The Conjuring 2' Blu-ray Boasts Cool Extra Features, Including Deleted Scenes! - Bloody Disgusting» (inglés). Consultáu'l 24 de setiembre de 2017.
  47. (n'inglés) The Conjuring 2 Comes Home in September - Dread Central. Dread Central. 27 de xunetu de 2016. https://www.dreadcentral.com/news/179881/conjuring-2-comes-home-october/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  48. (n'inglés) Summer Box-Office Revenue Hits $4.48B Against the Odds: "It's Tough Out There". The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/news/summer-box-office-2016-hits-448-billion-revenue-cant-beat-2015-925594. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  49. Mendelson, Scott (n'inglés). Summer Movie Box Office Wrap-Up: Smaller Hits, Bigger Bombs And Disappointment For All. Forbes. https://www.forbes.com/sites/scottmendelson/2016/09/07/summer-movie-box-office-wrap-up-smaller-hits-bigger-bombs-and-disappointment-for-all/#44b34b08267y. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  50. D'Alessandro, Anthony (20 de xunetu de 2016) (n'inglés). 'The Conjuring 2' Crosses $300M & Becomes Third-Highest-Grossing Horror Franchise. Deadline. http://deadline.com/2016/07/the-conjuring-2-third-highest-grossing-horror-franchise-box-office-1201789474/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  51. McNary, Dave (20 de xunetu de 2016) (n'inglés). 'Conjuring 2' Tops $300 Million at Worldwide Box Office. Variety. http://variety.com/2016/film/news/conjuring-2-300-million-worldwide-box-office-1201818599/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  52. (n'inglés) Winner: Marvel Studios - Summer Box-Office Winners and Losers: From 'Finding Dory' to 'Ben-Hur'. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/lists/summer-box-office-winners-losers-925566/item/marvel-studios-925567. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  53. Busch, Anita (25 de xunetu de 2016) (n'inglés). 'Star Trek Beyond' $30M Debú; 'Lights Out' $8.5M; Jackie Chan's 'Skiptrace' Nails $64M Bow – Int'l Box Office Final. Deadline. http://deadline.com/2016/07/star-trek-beyond-lights-out-skiptrace-international-box-office-1201791877/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  54. Mendelson, Scott (n'inglés). Box Office: How 'The Conjuring 2' Helped Make 'Lights Out' A Horror Hit. Forbes. https://www.forbes.com/sites/scottmendelson/2016/07/26/box-office-how-the-conjuring-2-helped-make-lights-out-a-horror-hit/#57444abb60a5. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  55. Jr, Mike Fleming (23 de marzu de 2017) (n'inglés). Non. 14 'The Conjuring 2' Box Office Profits – 2016 Most Valuable Movie Blockbuster Tournament. Deadline. http://deadline.com/2017/03/the-conjuring-2-box-office-profit-2016-1202049196/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  56. (n'inglés) The Conjuring 2, https://www.rottentomatoes.com/m/the_conjuring_2/, consultáu'l 24 de setiembre de 2017 
  57. (en castellanu) Casu-de-Enfield L'Esconxuru 2: El Casu de Enfield, http://www.tomatazos.com/peliculas/67935/L'Esconxuru-2-El Casu-de-Enfield, consultáu'l 24 de setiembre de 2017 
  58. D'Alessandro, Anthony (14 de xunu de 2016) (n'inglés). 'Conjuring 2' Stabs Sequelitis; Was It Wise For 'Warcraft' To Rely On Videogamers? – Monday B.O. Postmortem. Deadline. http://deadline.com/2016/06/warcraft-conjuring-2-now-you-see-me-2-weekend-box-office-1201770307/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  59. (n'inglés) 'The Conjuring 2': Film Review. The Hollywood Reporter. http://www.hollywoodreporter.com/review/conjuring-2-film-review-898684. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  60. Gleiberman, Owen (2 de xunu de 2016) (n'inglés). Film Review: 'The Conjuring 2'. Variety. http://variety.com/2016/film/reviews/the-conjuring-2-james-wan-1201787480/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  61. (n'inglés) 'The Conjuring 2' Review: Sequel Raises Own Share of Goosebumps. TheWrap. 2 de xunu de 2016. http://www.thewrap.com/the-conjuring-2-review/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  62. (n'inglés) 'The Conjuring 2': EW review. EW.com. 2 de xunu de 2016. http://www.ew.com/article/2016/06/02/conjuring-2-ew-review. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  63. “The Conjuring 2” provides twice the scares. The Cavalier Daily. http://www.cavalierdaily.com/article/2016/06/the-conjuring-2-provides-twice-the-scares. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  64. Hammond, Pete (6 de xunu de 2016) (n'inglés). 'The Conjuring 2' Review: Sequel Has Genuine Scares, But Why Doesn't This Family Just Move?. Deadline. http://deadline.com/2016/06/the-conjuring-2-review-james-wan-patrick-wilson-vera-fermiga-endfield-1201767940/. Consultáu'l 24 de setiembre de 2017. 
  65. Pape, Danny (7 de febreru de 2017). «Star Wars: Rogue One Leads Empire Awards 2017 Nominations». Consultáu'l 3 de marzu de 2017.
  66. «Golden Tomato Awards – Best of 2016» (12 de xineru de 2017).
  67. Kilday, Gregg (4 de mayu de 2016). «'Spotlight' Trailer Wins Best of Show at Golden Trailer Awards».
  68. «The 17th Annual Golden Trailer Award Nominees». Consultáu'l 27 d'ochobre de 2016.
  69. Sollutes, Patrick (15 de payares de 2016). «[http://deadline.com/2016/11/peoples-choice-awards-nominees-2016-full-list-captain-america-kevin-hart-1201854910/ People's Choice Awards Nominees Set]».
  70. McNary, Dave (2 de marzu de 2017). «Saturn Awards Nominations 2017: 'Rogue One,' 'Walking Dead' Lead». Consultáu'l 3 de marzu de 2017.

Enllaces esternos editar