Toy Story 3 ye la tercer película de la saga d'animación Toy Story. La película foi distribuyida en cines en formatu analóxicu, dixital y Disney Dixital 3D. El filme foi producíu por Walt Disney Pictures y Pixar Animation Studios y llanzada al mercáu por Disney. Llogró dos premios Óscar nes categoríes de Meyor Película Animada y Meyor Cantar Orixinal. Amás, foi nomada a Meyor Película, Meyor Amiestu de Soníu y Meyor Guión Adautáu. Tamién llogró ganar el Globu d'Oru como Meyor Película Animada. La so fecha d'estrenu foi'l 17 de xunu de 2010 n'Arxentina, el 18 de xunu de 2010 nos Estaos Xuníos, Canadá y dellos países de Llatinoamérica,[11] y el 30 de xunetu n'España. Lee Unkrich, quien editó les películes anteriores y codirixió Toy Story 2, asumió'l cargu de dirixila. Ken Schretzmann ye l'editor. A mediaos d'agostu de 2010, un mes dempués del so estrenu, convertir na película más taquillera del añu y na tercera película d'animación más taquillera de la historia solo detrás de Frozen (película de 2013) y Minions.[12]

Toy Story 3
Datos
Títulu orixinal Toy Story 3 (en)
Xéneru buddy film (es) Traducir, comedia dramática (es) Traducir, cine de comedia y analepsis en el cine (es) Traducir
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 18 xunu 2010 (Estaos Xuníos)
29 xunetu 2010 (Alemaña)
27 agostu 2010 (Suecia)
12 xunu 2010 (Festival de Cine de Taormina (es) Traducir)
17 xunu 2010 (Hungría, Rusia)
14 xunetu 2010 (Francia)
Idioma orixinal inglés y castellanu
Duración 103 min
Color en color
Ficha téunica
Direición Lee Unkrich
Producción Darla K. Anderson y John Lasseter
Productor executivu John Lasseter
Guión Michael Arndt
Música Randy Newman
Edición Ken Schretzmann
Repartu ensin valor
Ver llista completa
Compañíes
Productora Pixar y Walt Disney Pictures
Distribuidora Fórum Hungary (es) Traducir[5], Netflix, ITunes, Disney+ y Walt Disney Studios Motion Pictures
Costu 200 000 000 $[6]
Recaldación 415 004 880 $ (Estaos Xuníos)
1 066 969 703 $ (mundial)
Premios y nominaciones
Premios
Nominaciones
Calificaciones
CNC tolos públicos[8]
FSK FSK 0 (es) Traducir
JMK Recomendado para mayores de 6 años (es) Traducir[9]
Medierådet apta pa l'audiencia en xeneral, pero non recomendable pa menores de siete años[10]
MPAA G (es) Traducir
Toy Story 2 Toy Story 3 Toy Story 4
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack, Don Rickles, Estelle Harris, John Ratzenberger, Wallace Shawn, Jeff Pidgeon, Jodi Benson, R. Lee Ermey, John Morris y Laurie Metcalf retomaron los roles que desempeñaren nes primeres películes. Ente que Jim Varney, quien fora la voz del perru Slinky nes primeres dos películes, según Joe Ranft, quien de la mesma fuera voz de Lenny y Wheezy, finaren tres el rodaxe de la segunda entrega. De tal suerte, la voz de Slinky foi asumida por Blake Clark y los que faía Ranft, según otros personaxes, fueron esaniciaos de la historia.[13]

Argumentu editar

La película empieza con una secuencia d'aición que Andy imaxina a la de xugar na que Woody, Jessie, Tiru al Blanco y Buzz ver na obligación de detener los planes del malváu Dr. Tocín (quien ye Hamm), el Sr. y la Sra. Cara de Papa y el tríu de aliens de Pizza Planeta.

Siete años dempués de los acontecimientos de Toy Story 2, en 2006, Andy, de diecisiete años d'edá, preparar pa dir a la universidá. Woody, Buzz Lightyear y el restu de los xuguetes esmolecer por un futuru inciertu yá que tienen d'aceptar la doliosa realidá de que'l so dueñu Andy yá nun ye un neñu y que dexó de xugar con ellos dende hai enforma tiempu, dellos amigos de Buzz y Woody yá nun tán con ellos (ente los cualos atopábase Betty, la ex-novia de Woody), por cuenta d'accidentes, ventes de jardin y perdes. Por si fora poco, les coses intensifíquense tan llueu cuando la madre de Andy empieza a entamar una nueva donación, esta vegada con destín a Sunnyside, una guardería, ufiertándo-y tanto a Andy como a Molly que donen unos xuguetes sos. Ente que Molly empaca unos cuantos xuguetes musicales y al so Barbie. Per otra parte, Andy escueye d'ente tolos sos xuguetes a Woody pa llevalo a la universidá con él y empaca al restu nuna bolsa de basura pa llevalos al áticu de la casa.

Sicasí, xusto cuando Andy atopábase cerca de guardar los sos xuguetes, ver na obligación d'ayudar a la so hermana menor a empacar, dexando la bolsa sola causando que la so madre piense que ye basura y decide refugala. Los xuguetes, creyendo que Andy namái quería desfacer d'ellos, llogren escapar primero que'l camión de basura llegue a ellos y tomen la decisión de colase a la guardería. Woody, que vio tol sucesu de la bolsa de basura, consigue llegar col grupu ya intenta informa-yos de la tarrecible equivocación que se produció. Sicasí los xuguetes, convencíos equivocadamente de que'l so dueñu yá nun los quier, introducir na caxa de Sunnyside obligando al vaqueru a dir con ellos hasta la guardería.

Una vegada na guardería los xuguetes de Andy reciben una calorosa bienvenida per parte de los xuguetes de Sunnyside, lideraos pol osu Lotso quien-yos amuesa tol llugar. Los xuguetes de Andy, maraviaos, convéncense darréu del so nuevu llar, por cuenta de que xeneraciones y xeneraciones de neños van tar xugando con ellos, viviendo ensin la esmolición de ser refugaos. Woody, pela so parte, nun se siente cómodu y sigue aportunando en que-y pertenecen a Andy y tendríen de tornar con él. Los otros aportunen en quedase, polo que Woody decide abandonalos y tornar solo con Andy. Poco dempués de que Woody dexar, los demás xuguetes afayen que los neños que Lotso asignáralos en salar Guxanu por que xugaren con ellos son demasiáu pequeños y hiperactivos, razón pola cual al xugar con ellos maltratar hasta un grau que los torturen y deterioren.

Más tarde, indignaos pola situación, Buzz sale de Salar Guxanu en representación d'él y los sos amigos pa buscar a Lotso y dici-y que los neños que los asignaron pa xugar nun tienen la edá indicada pa faelo y allugar nuna sala meyor. Cuando llega, atopar a Ken y a otros xuguetes de Salar Caparina (salar Caparina nel que taba Lotso) apostando al póquer usando bateríes, pieces y dineru de Monopoly como si d'asuntos monetarios tratárase y escucha que namái tienen intenciones de lo peor pa él y los sos amigos. Al ver esta delicada situación ye soprendido y atrapáu por Ken y los demás xuguetes, Buzz decide confrontar a Lotso pa una reubicación a Salar Caparina, que namái tenía neños "mayores". Sicasí, Buzz afaya que los xuguetes de Salar Caparina tratar d'unos egoístes y malvaos xuguetes que lu deseyen lo peor a los xuguetes de Andy y prindar y reprograman a una manera distinta. Mientres Buzz va con Lotso, la Sra. Cara de Papa ve a Andy buscándolos desesperadamente al traviés d'unu de los sos güeyos, que perdiera na casa, y aparentemente siguía tando na so habitación dándose cuenta que Woody tenía razón y Andy querer dempués de too, deciden tornar con él darréu. Nesi momentu Lotso y los sos secuaces (ente los que s'atopa Buzz, manipoliáu por Lotso) entren en Salar Guxanu y esplíquen-y el tracamundiu y la so decisión de volver, pero Lotso torgar y asitien a tolos xuguetes en canastes que son como celdes y tráilos a Buzz reprogramado como guardián espacial, col fin de xixilalos por cuenta de la fuga de Woody y p'evitar qu'escapen.

Mentanto, Woody que nun consiguió llegar bien lloñe, debíu qu'una neña llamada Bonnie atopar y llevar a la so casa. Esa nueche Woody cola ayuda de los xuguetes de Bonnie, consigue allugar la casa de Andy y afaya que ta mui cerca (doblando la esquina). Cuando ta a puntu de dise, Woody ménta-yos que vien de Sunnyside y los demás xuguetes sorprendíos pregúnten-y cómo llogró escapar y ye cuando-y revelen que Sunnyside ye en realidá una prisión de xuguetes, controlada déspotamente por Lotso. Rises, un xuguete payasu de Bonnie y ex-amigu de Lotso, cúntalu a Woody que dambos pertenecieren a una neña llamada Daisy y Lotso fuera'l so xuguete favoritu ya indixebrable, pero un día volvióse amarguríu y malváu depués de que la so dueña perder por accidente y reemplazáu por otru osu de peluche similar a él, tiempu dempués de ser abandonaos llegaron a Sunnyside y darréu Lotso apoderar del sistema y malvar por completu. Depués Woody pregúnta-y a Rises como llogró escapar de la guardería y este revéla-y que foi por cuenta de que un día rompióse y Bonnie atopar y llevar a la so casa consigo, revelando amás de que munchos otros xuguetes de Sunnyside nun tuvieron la mesma suerte qu'él y que los xuguetes nuevos nun van tener nenguna oportunidá contra Lotso. Dándose cuenta de que los sos amigos ta corriendo peligru, Woody decide tornar a rescatalos a pesar del riesgu qu'implica volver.

A la mañana siguiente, Woody torna a Sunnyside nuna mochila de Bonnie y trata d'entamar una ruta d'escape y mientres repara como los sos amigos son torturaos hasta'l so llendes en Salar Guxanu polos neños pequeños, un xuguete telefonito afayar pero en cuenta de delatalo, alviérte-y que fizo mal en tornar, pero depués revéla-y tolos puntos claves de seguridá que Lotso punxo por tola guardería por que naide pudiera escapar, yá que dempués del so escape anterior doblaron la seguridá y depués ménta-y la única vía d'escape que tienen ye la puerta con conexón pal contenedor de basura, pero alviérte-y que seique puedan xubir les parés y burllar a los guardias, pero nun se desfacer del monu (quien tien accesu a les cámares de seguridá peles nueches) nun van poder salir. Dempués llogra axuntase colos sos amigos y realcuéntrense felices, y toos xuntos formulen un plan pa escapar de la guardería y tornar a la so casa primero que Andy dir a la universidá. Mientres el so escape, atrapen a Buzz y cola ayuda de Barbie (qu'ayudó a consiguirles el manual), traten de tornalo a la normalidá, pero por fuercia configurar al idioma español desenvolviendo una personalidá que nun correspuende cola suya.

Depués d'un plan bien complexu escurríu por Woody, onde se ponen en práutica toles habilidaes de los xuguetes, estos consiguen llegar a una puerta coneutada al basureru de la guardería, que ye la única salida y una vegada fuera cuando creen llogralo, Lotso y les sos secuaces apaecen y afayaren el plan de Woody, depués d'obligar al telefonito a revelalo tou. Los xuguetes de Andy señalen que Lotso usa a los xuguetes de Sunnyside namái porque él fuera reemplazáu y Woody diz-yos a toos la verdá de la so dueña; oyendo esto, los sos secuaces camuden d'opinión y Bebote (que tamién perteneciera a Daisy y a quien-y tuviera mintiendo) refundia a Lotso al basureru. Los xuguetes de Andy pasen percima de la tapa del contenedor de basura, pero unu de los aliens del tríu de Pizza Planeta quédase atorado contra la puerta. Al intentar ayudar, Woody ye abasnáu por Lotso a la basura. Los xuguetes de Andy, sacante Barbie que se queda con Ken, van al so rescate, y un camión pañador de basura atrapar. Nel camión, a Buzz cai-y enriba un televisión mientres salvaba a Jessie (de quién se namoró na so manera española) de ser entartallada pola basura y devolver a la normalidá dexando d'actuar como español. Los xuguetes son llevaos a un basureru y nel momentu de llegar, los aliens de Pizza Planeta son abasnaos por un camión xigante. El grupu, depués de reparar a los sos amigos dise, cai arrastráu por otru camión a un furacu nel suelu, ellí una placa móvil de metal lleva a los xuguetes a una trituradora. Desesperaos, reparen que los oxetos metálicos se "salven" de la trituradora al ser atraíos magnéticamente al techu con un magnetu, pero lleguen a una nueva placa metálica que los conduz a una fundidora pal reciclaje del metal. Atopen a Lotso y salvar d'estrozase na trituradora, pero na fundición, dempués d'ayudar por que pueda algamar el interruptor qu'apague la banda que los ta abasnando escontra'l fueu, este traicionar y fuxe ensin ayudar.

A pesar de los sos desesperaos intentos de salir del llugar, cuando tán cayendo direutu escontra'l fueu, yá nun pueden siguir lluchando, entós los xuguetes tomar de les manes, rindíos, llistos pa ser encenraos. Sicasí y afortunadamente, los aliens de Pizza Planeta, aparentemente vivos, manipolien una garra xigante de metal, cola que llogren sacar a los xuguetes de la fundidora y asitiar a salvo; enfurecidos pola traición de Lotso deciden buscalo pa poder afaer cuentes, pero Woody suxure nun faelo yá que según él "nun val la pena". Mentanto, unu de los trabayadores del basureru atopa a Lotso, quien trataba d'escapar medrosu de los otros xuguetes que traicionó y arreyar al mandu del so camión de basura, pa gran descontentu so, mientres otros peluches yá ataos dan-y la bienvenida al so nuevu y horrible llugar.

Los xuguetes esconder n'otru camión de basura, que los lleva de regresu a la casa de Andy. Los xuguetes, yá llistos pa dir al áticu empezar a despidir de Woody mientres él entra a la caxa de la universidá. Sicasí, pensando meyor la situación decide qu'él y los sos amigos xuguetes merecen un destín meyor que ser confinaos nel áticu, polo que-y dexa una nota al so dueñu cola direición de la casa de Bonnie. Faciendo casu a la nota, Andy conduz hasta onde indica la direición y empieza a regalar los sos xuguetes a Bonnie presentando a cada unu col so nome y les sos carauterístiques dende Jessie hasta Buzz. Creyendo terminar Bonnie averar a la caxa de los xuguetes y ve a Woody diciendo: "¡El mio vaqueru!" pa plasmu de Andy que nun sabe como ye que Woody llegó hasta ende. Cuando Bonnie ta a puntu de garralo, Andy negar. Tres un bien emotivu momentu, depués de reparalo unos cuantos segundos, presentar de la mesma forma como presentó al restu de los xuguetes, y regalar declarando: "Él foi'l mio amigu desque tengo memoria, ye valiente como tien que ser un bon vaqueru, llistu y xentil, pero lo que fai especial a Woody ye qu'enxamás te va abandonar; él va tar contigo pase lo que pase."

Andy xuega per última vegada colos sos xuguetes y con Bonnie y despídese de toos ellos diciendo "Gracies chicos". Toos lo reparen dise y Woody diz-y "¡Adiós, vaqueru!" mientres al igual qu'él, tolos sos amigos amuésense murnios por despidise de Andy pero tamién felices pol so nuevu llar y preséntense colos xuguetes de Bonnie.

Nos creitos amuésase que mientres tou ye feliz pa Woody y los sos amigos nel so nuevu llar, los xuguetes de Sunnyside tresformen la guardería nun nuevu llugar prestosu, yá llibres de Lotso. Con Ken y Barbie al mandu'l llugar que lu han tresformáu en tou un sitiu de retiru dignu pa xuguetes donaos o abandonaos, que reciben una atención escepcional dende una bienvenida calorosa en dambes sales, hasta velos trabayando n'equipu pa caltener a los neños de Salar Guxanu ocupaos: por aciu un sistema de veces, los xuguetes dexen que los neños de Salar Guxanu maltratar y depués d'un ratu tirar, momentu qu'aprovechen pa escondese nun llugar seguru nel qu'amás son trataos por que se recuperen, mientres otru grupu de xuguetes emprestar pa pasar por lo mesmo, calteniendo a los neños constantemente ocupaos. Caltienen al tantu a Woody y los sos amigos al traviés de cartes del so nuevu amigu Ken y del so anterior compañera Barbie. Rises recupera de pocu en pocu la so sorrisa y los sarxentos que fuxeron de la casa de Andy agora tamién tán en Sunnyside encargándose de la proteición y vixilancia.

Na parte final, los nuevos xuguetes de Bonnie celebren el so nuevu llar con Buzz y Jessie baillando la nueva versión en flamencu de la banda sonora principal de la película "Hai un amigu en mi".

Personaxes editar

Personaxes principales editar

  • Woody: Ye un vaqueru que confía enforma nos sos amigos y en Andy y siempres va pertenecer a él pase lo que pase.
  • Buzz Lightyear: Ye un gran superhéroe espacial que da tou polos sos xuguetes por que tean meyor pase lo que pase. Na película, ye pasáu a la manera española. Mientres ta nesa manera, por fuercia namórase de Jessie.
  • Jessie: Ye una vaquera bien fuerte, lluchadora y aventurera que confía enforma nos sos amigos. Buzz namorar d'ella mientres esta na so manera española.
  • Sr. y Sra. Cara de Papa: Ye una pareya de pataques que s'amar y pertenecen al grupu de xuguetes de Andy.
  • Rex: Ye un Tyranosauryus daqué cabileñu y espantín que tamién pertenez al grupu de xuguetes de Andy.
  • Hamm: Ye una alcancía de gochín que pertenez a Andy. A la de xugar casi siempres ye'l personaxe villanu llamáu "El Malváu Dr. Tocín".
  • Slinky: Ye un perru de resorte que tamién pertenez a Andy.
  • Barbie: Ye una muñeca tienra, risueña y soñadora que se namora de Ken y vase a vivir a Sunnyside xunto con él.
  • Hominos Verdes: Ye un tríu d'estraterrestres de Pizza Planeta que llogren ser adoptaos polos Cara de Papa.
  • Tiru al Blanco: Ye'l caballu de Jessie y unu de los munchos xuguetes de Andy.

Xuguetes de Sunnyside editar

  • Lotso: Ye un osu de peluche que güel a frutes. Puede paecer tienru per fora, pero en realidá ye malváu per dientro yá que piensa que los xuguetes son basura dempués de que la so dueña Daisy perder nel campu xunto con Rises y Bebote, creyendo que los reemplazara. Ye'l villanu principal y antagonista de la película. Apoderar de Sunnyside y engañó a Bebote y a los demás xuguetes a la de llegar. A la fin termina nun camión de basura.
  • Ken: Ye un moñecu perteneciente al clan de Lotso que se namora de Barbie y viceversa. Tien una casona qu'inclúi un vestidor que ye una habitación entera. Cuando Barbie afayó que tamién yera malváu, decidió dexalo. Al tar zarrada convencer de lliberar y reparar a Buzz por que dexe de tar comprometíu al so papel de guardián espacial. A la fin vuélvese bonu y termina viviendo con Barbie en Sunnyside ensin Lotso.
  • Bebote: Ye un moñecu de ñácaru bien gastáu. Tamién foi xuguete de Daisy xunto con Lotso y Rises. Ye bien agresivu y tien muncha fuercia, pero a la fin termina vengándose de Lotso por engañalo.
  • El monu: Ye un clásicu xuguete que fai sonar los platillos. Ye quien xixila que naide sala de Sunnyside por cámares de seguridá. Cuando daquién intenta salir fai sonar los sos berros por tola guardería con un micrófonu pa llamar a Lotso. A la fin decide ser bonu una y bones Lotso nun taba pa mandalo.
  • El Comelibros: Ye un guxanu de xuguete que tiende a ser bien gurniador. Vive na biblioteca, onde-yos da a los xuguetes los llibros que precisen.
  • Twitch: Ye un saltapraos de xuguete bien fuerte y otru secuaz de Lotso. Encargar de xixilar el patiu de xuegos.Sicasí depués decide ser bonu *

Stretch: Ye una pulpu morada de xuguete fecha de goma. Ye secuaz de Lotso, pero depués decide ser bona.

  • Chuck: Ye un xuguete con apariencia d'home de piedra. Tien 2 cares, una d'allegre y otra d'enoxáu, que camuda según el so estáu. Ye otru secuaz de Lotso que depués decide ser bonu.
  • Telefonito: Ye un teléfonu de xuguete antiguu y sabiu de Sunnyside qu'ayuda a Woody a escapar xunto colos sos amigos del llugar. Sicasí, cuando Woody y los sos amigos tán a puntu d'escapar, Lotso apaez con Telefonito, cutíu polos sos secuaces por ayudar a Woody.

Xuguetes de Bonnie editar

  • Señor Escayos: Un corcuspín de xuguete que ta vistíu de tirolés. Ye atentu y cariñosu y n'ocasiones chanciosa.
  • Trixie: Una triceratops de xuguete azul, que tiende a usar l'ordenador pa saludar a los sos vecinos. A la fin faise amiga de Rex.
  • Dolly: Una muñeca de trapu, ye bien bona pero Bonnie usar como antagonista nos sos xuegos. Faise amiga bien rápido de Woody.
  • Buttercup: Un unicorniu de xuguete, ye risonderu, pero tien la voz grave.
  • Rises: Un payasu de xuguete, que xunto con Lotso y Bebote, fueron los xuguetes que perdió Daisy. Depués de que la maldá apoderar de Lotso, él foi realcontráu ya iguáu por Bonnie. Pola so historia, siempres ta murnia, pero a la fin los sos sentimientos camuden.
  • Totoro: Un peluche grande y mudo el cual ta basáu nel protagonista de la película anime Tonari no Totoro..
  • Arbeyos: Son tres guisante de xuguete que viven dientro d'una cartuchera, qu'asemeya ser una vaina que contién arbeyos. Son infantiles y gústa-yos faer chancies de mal gustu.

Humanos editar

  • Andy Davis: Ye un mozu, yá de 18 años, que decide donar los sos xuguetes a Sunnyside, pero depués, al atopalos a toos nuevamente na so casa, regalar a Bonnie antes de dise a la Universidá.
  • Mrs. Davis: La madre de Andy y Molly.
  • Bonnie: Ye una neña d'aproximao 4 años bien cobarde y cariñosa, fía de la dirixente de Sunnyside. Se encariña enforma con Woody. A la fin, Andy regála-y a ella, tolos sos xuguetes.
  • Ma de Bonnie: Ye quien por cuenta de que taba buscando a Bonnie da-y la oportunidá d'escapar a Woody
  • Molly: La hermana menor de Andy, d'unos 12 o 13 años, quien decide donar a tolos sos xuguetes tamién, incluyendo a Barbie.
  • Sid: L'antiguu neñu torturador de xuguetes de la primer película, quien dempués de ser asustáu por Woody y otros de los xuguetes que torturo, foi internáu nun hospital psiquiátricu pero depués de casi 8 años de terapia pudo recuperase d'aquella esperiencia y agora ye un pañador de basura de aprox. 20 años d'edá. Apaez nun curtiu cameo.

Repartu editar

 
El direutor Lee Unkrich acompañáu de John Ratzenberger na Comic-Con del 2010.
Personaxe Actor orixinal
Woody Tom Hanks
Buzz Lightyear Tim Allen
Javier Fernández-Peña (manera española)
Jessie Joan Cusack
Hamm John Ratzenberger
Rex Wallace Shawn
Sr. Cara de Papa Don Rickles
Sra. Cara de Papa Estelle Harris
Barbie Jodi Benson
Slinky Blake Clark
Andy Davis John Morris
Madre de Andy Laurie Metcalf
El Señor Escayos o Barón Shoo Timothy Dalton
Ken Michael Keaton
Lotso Ned Beatty
Stretch Whoopi Goldberg
Dolly Bonnie Hunt
Rises Bud Luckey
Twitch John Cygan
Sr. Tony (Conserxe) Bob Peterson
Xuguete en guardería
"¡Xuguetes nuevos!"
Lee Unkrich

Producción editar

Les más de 100 ordenadores que Pixar tien nos sos dos edificios en California trabayaron lliteralmente 24 hores diaries mientres trés años pa sacar a flote la tercer parte de Toy Story.

Pasu a pasu editar

La teunoloxía pura complementar col trabayu manual, cada personaxe ye moldiáu en magre. Depués cada figura ye escaniada pa la so digitalización, dempués de lo que pasen a les meses de diseñu dixital de Pixar, onde van ser montaos sobre 49.000 esbozos dixitales que recreen tola película y nos cuál va dáse-yos movimientu. Los animadores diseñen nos ordenadores cuadru a cuadru a los personaxes hasta completar cada unu de los sos movimientos. Siete hores toma faer un cuadru (un filme tien 24 cuadros per segundu), ente que los más complexos pueden retrasar 39.

Puntos de movimientu editar

Pa sentir que cada personaxe muévese y lluz como si fuera real, Pixar creó los puntos de movimientu. Woody, el protagonista de la historia, tien namái na so cara más de 229, ente que cada personaxe tien en permediu mil.

Mercadotecnia editar

La primer meyora de la película foi llanzáu con Disney Dixital 3-D versión de la película Up el 29 de mayu de 2009. El 2 d'ochobre de 2009, Toy Story y Toy Story 2 rellanzáronse como un programa doble en Disney Dixital 3-D. El segundu avance d'intriga axuntóse como un "sneak-peek" a la función doble de Toy Story. El primer meyora completu foi llanzáu'l 12 d'ochobre de 2009. Mattel, Hasbro y LEGO tán ente los que van faer los xuguetes pa promocionar la película. Disney Interactive Studios tamién produció un videoxuegu basáu na película.

Crítica editar

Toy Story 3 recibió aclamación de la crítica universal. El sitiu web de l'agrupación de reseñes Rotten Tomatoes informó que'l 99% de los críticos diéron-y a la película una crítica positiva basada en 238 comentarios, con una puntuación media de 8.9/10. El consensu de la crítica ye: "Un arteru amiestu de comedia, aventura y una emoción honesta, Toy Story 3 ye una segunda rara secuela que realmente funciona". Ente'l Top "Cream of the Crop" de Rotten Tomatoes, que consiste de les crítiques más populares y notables de los principales periódicos, sitio web, televisión, y programes de radio, la película caltién un índiz d'aprobación xeneral de 100% basáu en 37 comentarios. Otru sitio web de reseñes, Metacritic, asignó-y una calificación valorada pol permediu de 100 comentarios de críticos mainstream, calculada una puntuación resultante de 92 basáu en 39 comentarios.[14]

AO Scott del "The New York Times" diz: "Esta película, esti conxuntu de trés partes, la épica de 15 años de les aventures d'un montón de basura tonta de plásticu resulta ser tamién una llarga meditación, de la murria de la perda, la impermanencia y de la noble, daqué terca, y necia cosa llamada amor". Owen Gleiberman del Entertainment Weekly dio a la película una A, diciendo: "Inclusive cola barra n'alto, Toy Story 3 encantóme y trescalóme tan fondamente que quedé asoráu de qu'una comedia animada dixital sobre xuguetes de plásticu pueda tener esti efeutu". Gleiberman tamién escribió na siguiente edición que, xunto con munchos otros homes adultos,[15] lloró a la fin de la película. Michael Rechtshaffen de The Hollywood Reporter tamién dio a la película una crítica positiva, diciendo: "Woody, Buzz y los sos compañeros de xuegu faen un perfectamente enganchable, emocionante y satisfactoriu regresu". Mark Kermode de la BBC dio a la película, y a la serie, una crítica favorable, indicando que Toy Story ye agora "la meyor triloxía d'una película de tolos tiempos". El críticu de cine Roger Ebert, del Chicago Sun-Times, mientres premiaba a la película con 3 de 4 estrelles, escribió que ye "una allegre comedia bufona, escareciendo de la humanidá casi sobrenatural que infundieron les sagues anteriores de Toy Story, animada con aición y chistes que colos personaxes y les emociones". Escribiendo la so opinión pal USA Today, Claudia Puig dio a la película un total de 4 estrelles completes comentando "Nesta entrega, la meyor de los trés, ye tou lo qu'una película tien de ser: hilarante, conmovedora, emocionante ya intelixente". Lou Lumenick, críticu de cine del The New York Post, escribió: "Toy Story 3 (que ye ensin sentíu amosada en 3-D.[16] na mayoría de les llocalidaes) puede nun ser una obra maestra, pero inda me fixo llorar a la fin". Michael Phillips dio-y a la película 3/4 estrelles comentando que "En comparanza coles riqueces de too tipu nes últimes obres maestres de Pixar como Ratatouille, WALL-E y más, Toy Story 3 vese y amuésase como un productu escepcionalmente atélite y confiable, a diferencia del máxicu amiestu de comerciu y l'arte popular". Orlando Sentinel, el críticu de cine del Roger Moore, quien dio a la película 3 1/2 de 4 estrelles escribió "esllumante, atemorizante y sentimental, Toy Story 3 ye la[17] escura y emocional conclusión a la serie de películes que fixeron famosa a Pixar".[18]

Disney confirmó que va faer campaña publicitaria por que la película facer col Óscar, lo cual facer la tercer película d'animación nomada pa esta categoría detrás de Beauty and the Beast y Up.

Premios editar

Premiu Óscar[19]
Añu Categoría Direutora Resultancia
2010 Meyor película Dala K. Anderson Nomada
2010 Meyor cantar orixinal «We Belong Together» Randy Newman Ganador
2010 Óscar a la meyor película d'animación Meyor película animada Lee Unkrich Ganador
2010 Meyor edición de soníu Tom Myers
Michael Silvers
Nomada
2010 Meyor guión adautáu Michael Arndt Nomada
Premiu Globu d'Oru[20]
Añu Categoría Resultáu
2010 Meyor película animada Ganador
Premios BAFTA
Añu Categoría Direutora Resultancia
2011 Meyor película animada Lee Unkrich Ganador
National Board of Review Awards
Añu Categoría Nomáu Resultancia
2010 Meyor Película Animada Lee Unkrich Ganador
2010 Top 10 de los meyores Toy Story 3 Ganador
Premios Annie
Añu Categoría Nomáu Resultancia
2011 Meyor Película Animada Lee Unkrich Nomáu
2011 Meyor direición nuna película animada Lee Unkrich Nomáu
2011 Meyor guión nuna película animada Michael Arndt Nomáu
Premios Grammy
Añu Categoría Nomáu Resultancia
2011 Meyor banda sonora Randy Newman Ganador

Desenvolvimientu editar

Acordies colos términos del alcuerdu revisáu de Pixar con Disney, tolos personaxes creaos por Pixar pa les sos películes yeren propiedá de Disney.[21] Amás, Disney acútase'l derechu de faer remortines de cualquier película de Pixar, anque Pixar acuta'l derechu de primera opción pa trabayar nestes remortines. Pero nel 2004, cuando les negociaciones contencioses ente los dos empreses fixeron una división pocu probable, el presidente de Disney naquel momentu, Michael Eisner, pon en marcha los planes pa producir Toy Story 3 nun nuevu estudiu de Disney, Círculu 7 Animación. Tim Allen, la voz de Buzz Lightyear, indicó que taba dispuestu a tornar anque Pixar nun s'atopara a bordu.[22]

Jim Herzfeld escribió un guión pa la primer versión de la película. Centrar nos otros xuguetes al unviar a Buzz a Taiwán (onde foi fábricado) por un mal funcionamientu. Pero enterar de que la compañía fixo una retirada masiva. Ante la medrana de la descontinuación de Buzz, el grupu de xuguetes de Andy (Woody, Rex, Slinky, Sr. y Sra. Cara de Papa, Hamm, Jessie y Tiru al Blanco) diríen rescatar a Buzz.

En xineru de 2006, Disney mercó Pixar nun alcuerdu que ponía a Pixar y los sos xefes Edwin Catmull y John Lasseter al cargu de toles animaciones de Disney. Poco dempués, Círculu 7 Animación foi cerrada y la so versión de Toy Story 3 dexada de llau. El diseñu de personaxes foi a los archivos de Disney. Al mes siguiente, el CEO de Disney, Robert Iger, confirmó que Disney taba nel procesu de tresferir la producción a Pixar. John Lasseter, Andrew Stanton, Pete Docter y Lee Unkrich visitaron la casa onde per primer vegada llanzóse Toy Story y asocedióse-yos la historia de la película mientres una fin de selmana. Stanton escribió entós un script. El 8 de febreru de 2007, Catmull anunció que'l co-direutor de Toy Story 2, Lee Unkrich, sería l'únicu direutor de la película en llugar de John Lasseter y Michael Arndt. La fecha de llanzamientu foi treslladada a 2010. Unkrich dixo que sentía la presión d'evitar la creación de "el primer fiascu" de Pixar, yá que a partir de 2007 toles películes de Pixar fueron un ésitu comercial y críticu.

Nes etapes de desenvolvimientu tempranu, diéronse cuenta de que podíen abrir los archivos antiguos del Toy Story orixinal, pero nun podíen modificar los modelos 3D y tuvieron que volver crear tou dende cero. Pa ser capaces de crear tol caos y la complexidá nel basureru del final, invirtióse más d'un añu y mediu con cuenta de crear tolos sistemes de simulación de distintos sistemes na secuencia.

Dolby Laboratories anunció que Toy Story 3 sería la primer película que va cuntar con sales d'audiu envolvente 7.1. Poro, inclusive la versión Blu-ray tien la carauterística orixinal d'audiu 7.1, a diferencia d'otres películes que fueron re-entemecíes en 7.1 pal formatu Blu-ray.

Música editar

Tolos cantares escritu y componer por Randy Newman.

NᵘTítuluCompositor/aDuración
1.«We Belong Together»Randy Newman4:02
2.«Hai un amigu en mi» (pa Buzz español)Nicolás Reyes, Tonino Baliardo2:14
3.«Cowboy!»Randy Newman4:10
4.«Garbage?»Randy Newman2:40
5.«Sunnyside»Randy Newman2:20
6.«Woody Bails»Randy Newman4:40
7.«Come to Papa»Randy Newman2:05
8.«Go See Lotso»Randy Newman3:36
9.«Bad Buzz»Randy Newman2:22
10.«You Got Lucky»Randy Newman5:58
11.«Spanish Buzz»Randy Newman3:31
12.«What About Daisy?»Randy Newman2:07
13.«To The Dump»Randy Newman3:50
14.«The Claw»Randy Newman3:56
15.«Going Home»Randy Newman3:22
16.«So Long»Randy Newman4:55
17.«Zu-Zu» (Tema de Ken)Randy Newman0:35
18.«Hai un amigu en mi» (versión extra)Reinventada por Gipsy Kings 

Amás de les temes incluyíes na banda sonora, la película tamién utiliza "Dream Weaver" de Gary Wright, "-y Freak" de Chic, y la versión orixinal de Randy Newman de "You've Got a Friend in Me".[23]

Amás, les pistes de "Cowboy" y "Come to Papa" inclúi material del puntaje refugaos Newman a Air Force One. El cantar "Losing You" del álbum "Newman's Own Harps" y "Los Angeles" tamién s'utilizaron nel primer tráiler de la película.

El cantar de Judas Priest "Electric Eye" foi utilizada nel marcador temporal pa la escena d'apertura de Toy Story 3. Los aliens de Pizza Planeta son l'arranque del cantar nel so auto deportivu. Pero'l cantar foi sustituyida finalmente por otra pieza de música.

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=toystory3.htm.
  2. «Internet Movie Database» (inglés). Consultáu'l 20 agostu 2016.
  3. URL de la referencia: http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=70522&type=MOVIE&iv=Basic.
  4. URL de la referencia: http://www.d-zine.se/filmer/toystory3.htm.
  5. 5,0 5,1 URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/158992/2010_filmbemutatok_osszes.xlsx.
  6. 6,0 6,1 «Box Office Mueyo» (inglés). Consultáu'l 14 mayu 2022.
  7. Afirmao en: Box Office Mueyo. Data de consulta: 7 marzu 2019. Llingua de la obra o nome: inglés.
  8. URL de la referencia: https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/126562.
  9. URL de la referencia: https://jmkextern.bmb.gv.at/app/detail.aspx?FILID=16101.
  10. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  11. «Bien Bona Película, Bona Receición.». Box Office Mojo. Amazon.com. Consultáu'l 16 d'agostu de 2010.
  12. historia_5SFIR7SSUJUToTL0Xm90c7/ Toy Story yá ye la película más taquillera de la historia. http://noticias.lainformacion.com/arte-cultura-y-espectaculos/cine/toy-story-3-yá-ye-la-pelicula-de-animacion-mas-taquillera-de-la historia_5SFIR7SSUJUToTL0Xm90c7/. Consultáu'l 17 d'agostu de 2010. 
  13. Sperling, Nicole (20 de xunu de 2010). «Box office report: 'Toy Story' breaks records; 'Jonah Hex' lands in eighth place». Hollywoodinsider.ew.com. Archiváu dende l'orixinal, el 26 de payares de 201523 de xunu de 2010. Consultáu'l Agostu 16, de 2010.
  14. Ben Fritz (8 de febreru de 2007). «'Toy Story' sequel set». Variety. Consultáu'l 28 d'agostu de 2010.
  15. Steve Daly (16 de febreru de 2007). «Toys Out of the Attic». Entertainment Weekly. Consultáu'l 6 de marzu de 2007.
  16. Jim Slotek (13 de xunu de 2010). «'Toy Story 3': Despues de la Era d'Oru». Toronto Sun. Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  17. «Disney Set to Debú Special Limited Engagement, Double Feature, of Disney-Pixar's 'Toy Story' and 'Toy Story 2' Exclusively in Disney Dixital 3D(TM) on October 2nd». PR Newswire. Archiváu dende l'orixinal, el 22 de mayu de 2009. Consultáu'l 1 d'abril de 2009.
  18. Name:Pixar
  19. Llográu del Siguiente Enllaz
  20. Consultáu nel siguiente enllaz
  21. Medsker, David (16 de xunu de 2010). «A chat with Lee Unkrich, Lee Unkrich interview, Toy Story 3, Pixar». Bullz-eye.com. Consultáu'l 6 de mayu de 2011.
  22. Apple Inc.. «Apple – QuickTime – Abril de 2010 Eventu Especial d'Apple». Events.apple.com.edgesuite.net. Consultáu'l 13 de xunu de 2010.
  23. Wilcox, Jon (Febreru de 2008). «De nuevu usárase Friend With óbrame=Total Video Games». Archiváu dende l'orixinal, el 27 de setiembre de 2009. Consultáu'l 14 d'agostu de 2009.

Enllaces esternos editar


Predecesor:
The Karate Kid
  Llista de Númberos 1 na Taquilla en 2010
18 de xunu-20 de xunu
25 de xunu-27 de xunu
Socesor:
The Twilight Saga: Eclís


Predecesor:
Up, Una Aventura d'Altor
Películes de Pixar
Socesor:
Cars 2