Two and a Half Men ye una comedia de situación d'Estaos Xuníos, protagonizada dende la novena temporada por Jon Cryer y Ashton Kutcher, y enantes por Cryer, Charlie Sheen y Angus T. Jones.

Two and a Half Men
Datos
Títulu orixinal Two and a Half Men
Xéneru comedia de situación d'Estaos Xuníos, comedia de situación y serie de televisión relacionada con el colectivo LGBT+ (es) Traducir
País d'orixe Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Idioma orixinal inglés
Duración 21 min.
Compositor Dennis C. Brown (es) Traducir
Númberu de temporaes 12
Llista de temporaes
Númberu d'episodios 262
Llista d'episodios Anexo:Episodios de Dos hombres y medio (es) Traducir
Repartu
Personaxes
Llista de personaxes Anexo:Personajes de Two and a Half Men (es) Traducir
Primer emisión 22 de setiembre de 2003
Última emisión 19 de febreru de 2015
Emisora orixinal CBS
Productora Chuck Lorre Productions (es) Traducir y Warner Bros. Television
Distribuidora Warner Bros. Television
Cambiar los datos en Wikidata
Actores principales de la temporada 9

La serie ganó'l People's Choice Awards en 2004, 2007, 2008 y 2009, y foi nomada al Emmy en 2006, 2007 y 2008. Emitir na cadena CBS. La serie tuvo una media de 13,4 millones d'espectadores n'Estaos Xuníos y foi una de les sitcom más vistes a nivel mundial.

Cuando la serie llegaba a la novena temporada, Charlie Harper, personaxe interpretáu por Charlie Sheen, foi despidíu de la comedia y foi reemplazáu por Ashton Kutcher, que fixo'l papel de Walden Schmidt.

Sinopsis editar

La serie tien 12 temporaes. La sinopsis ye la siguiente:

Temporada 1-8 editar

Charlie Harper ye un solteru alcohólico y muyeriego que vive una vida de luxu en Malibú, ye un compositor esitosu de musicales y jingles de anuncios de televisión. El so estilu de vida camuda radicalmente cuando'l so hermanu menor Alan divórciase y vase a vivir con él, tien problemes económicos pol so divorciu y ye una persona con muncha inseguridá, quiropráctico d'oficiu y bien solitariu, recibiendo les visites del so fíu Jake cada fin de selmana, pero no fondero Charlie ta contentu de que Alan y Jake tean na so casa, anque dacuando estos dos cáusen-y dellos problemes.

Charlie tamién ta resentíu cola so madre Evelyn, una millonaria de los negocios de bienes raíz yá que ésta causó-y dellos traumas na so infancia polos sos continuos divorcios, xuntos traten de solucionar los problemes que se presenten na so vida y eduquen a Jake, mientres va creciendo y aprendiendo más sobre la vida, Charlie tien que trepar cola so vecina acosadora, les novies que traten de comprometelo, los problemes del so hermanu y tamién ayudar a educar a Jake.

Temporada 9 editar

Tres la supuesta muerte de Charlie (realmente taba secuestráu por Rose), Alan vese obligáu a vender la casa y buscase un nuevu llar al pie del so fíu. Xusto nesi momentu, llega Walden, un magnate de la informática y millonariu que ta en plenu divorciu y en tratando de suicidase na sablera de Malibú, decide mercar la casa y, n'agradecimientu por ayudar a tratar de recuperar al so ex y con tal de nun tar solu, va decidir acoyer a Alan y al so fíu en casa. Pero él nun sabe que Alan va quedase pa siempres.

Temporada 10 editar

Esta temporada de Two and a Half Men foi la segunda para Ashton Kutcher, quien se sumó al repartu d'actores reemplazando a Charlie Sheen. L'episodiu 12 "Welcome to Alancrest" foi'l más vistu d'esta temporada con 15,41 millones de televidentes[1] ente que l'episodiu 21 "Another Night With Neil Diamond" foi'l menos vistu de la temporada con 11.32 millones,[2] cifra que sigue siendo bona y que-yos dexa siguir al aire una temporada más. Amás, llega un personaxe misteriosu que resulta ser la novia de Jake, interpretada por Miley Cyrus.

Temporada 11 editar

A finales d'abril de 2013 anuncióse que la CBS anovaría Two and a Half Men por una oncena temporada con una novedá: Angus T. Jones nun participaría nesa temporada, anque nun refugaron que'l so personaxe volviera en dalgún capítulu como estrella convidada. Oficialmente la salida de Angus T. Jones deber a qu'empecipiaría los sos estudios universitarios,[3] anque nun se refuguen otros motivos detrás d'esta decisión. La temporada sería la tercera pa Kutcher, que, a pesar de que nun llogró convencer a un sector del públicu (especialmente a los antiguos siguidores de la serie), llogró atraer a nuevos televidentes y caltener un rating considerable que-yos dexó asitiase nel segundu llugar dientro de les comedies más vistes n'horariu estelar.[4] A finales de mayu de 2013 anuncióse que s'incluyiría un personaxe más: Jenny, la fía perdida de Charlie Harper, que llega a la casa de Walden en busca del so padre. L'actriz qu'interpreta a Jenny ye Amber Tamblyn.

Nesta temporada xunir a la familia Harper desaxeradamente confundida cola apaición de la fía perdida de Charlie, quien al paecer llevóse un gran secretu a la tumba yá que él yera l'únicu que sabía que tenía una fía, a la que dexó de ver dempués de qu'ella cumpliera los 4 años d'edá.

Nesta temporada recordóse más que nunca a Charlie al traviés de la so fía, que non solamente heredó'l so apellíu, sinón daqué más, como'l so problema d'alcoholismu, drogadicción y l'interesáu gustu por prauticar sexu con cualquier muyer que se-y ponga enfrente, yá sía como un amieste nun chigre o la clásica llamada a una prostituta, que ye de preferencia sexual lesbiana. Esta diba volver llocu a Walden, porque cuando él endolcárase con una moza, la fía de Charlie facer dempués.

Temporada 12 editar

Esta temporada empieza por onde termina l'anterior temporada Walden desapaecíu pola murnia intenta adoptar un neñu con Alan y dempués de dellos intentos adopten a un neñu llamáu Louis. A la fin Alan y Walden atopen a la so pareya ideal: Alan (Jon Cryer) cola so ex-novia Lindsay (Courtney Thorne-Smith) y Walden cola encargada de los servicios sociales de Louis y tamién va haber tou un problema arreyáu cola regalías de Charlie y el fechu de que siga vivu. A la fin vamos poder guardar tou lo que vivimos nes temporaes pasaes coles principales ex-novies de Charlie, Alan y Walden y l'apaición de Jake Harper y l'épicu final de Charlie.

Personaxes principales editar

Personaxe Interpretáu por Oficiu del personaxe Temporaes Notes Semeya del actor
Charles Francis "Charlie" Harper Charlie Sheen Compositor de jingles comerciales, cantante de música infantil temp. 1-8, 9 (como una pantasma) y 12 (de forma animada y como un doble)  
Alan Jerome Harper Jon Cryer Quiropráctico temp. 1-12 Hermanu de Charlie Harper.  
Walden Schmidt Ashton Kutcher Informáticu temp. 9-12 Dempués de la muerte de Charlie merca la so casa. Ye amigu de Alan.  
Jake Harper Angus T. Jones Estudiante, cadete militar temp. 1-10, 12 Fíu de Alan y sobrín de Charlie  
Jenny Harper Amber Tamblyn Actriz temp. 11-12 Fía sumida de Charlie  
Louis Edan Alexander Estudiante temp. 12 Un neñu de seis años d'edá, quien adopta Walden.

Personaxes secundarios editar

Personaxe Interpretáu por Oficiu del personaxe Temporaes Notes Semeya del actor o actriz
Billy Stanhope Patton Oswalt Informáticu Temporada 9-10 Sociu de Walden. Char cola ex-esposa de Walden  
Bridget Schmidt y Tía Myra Judy Greer Ama de casa. Profesora d'economía nun Institutu

temp. 9-10 y 12. temp. 4 (un capítulu)

Ex-esposa de Walden. Hermana del Dr. Herb Melnick  
Judith Melnick Marin Hinkle Ama de casa temp. 1-12 Ex-esposa de Alan. Madre de Jake. Esposa del Dr. Herb Melnick  
Berta Conchata Ferrell Ama de llaves temp. 1-12 Ama de llaves de Charlie Harper dende temp. 1-8; ama de llaves de Walden Schmidt temp. 9-12  
Dr. Herb Melnick Ryan Stiles Pediatra temp. 2, 4-12 Home de Judith y padrastru de Jake.  
Rose Melanie Lynskey Psicóloga temp. 1-12 Vecina acosadora y postrera prometida de Charlie a la fin de la temporada 8, amás de la so secuestradora mientres les últimes cuatro temporaes de la serie hasta que consigue escapar. Tuvo una curtia rellación con Alan na sesta temporada y una con Walden na décima.  
Evelyn Harper Holland Taylor Vendedora inmobiliaria temp. 1-12 Madre de Charlie y Alan. Güela de Jake.  
Kandi April Bowlby Actriz temp. 3, 4, 10 y 12 Ex-esposa de Alan. Char na décima temporada cola novia de Alan.  
Mia Adams Emmanuelle Vaugier Maestra de baille temp. 3, 5-7, 9 y 12 Ex-prometida de Charlie.
Chelsea Christine Melini Jennifer Bini Taylor Empresaria temp. 1,6, 7, 9 y 12 Ex-prometida de Charlie.
Lindsey McElroy Courtney Thorne-Smith Ama de casa temp. 7-12 Ex-novia de Alan.  
Eldridge McElroy Graham Patrick Martin Estudiante, cadete militar temp. 7-9 Meyor amigu de Jake y fíu de Lindsey McElroy.

Participaciones notables editar

Como ye costume nes comedies d'Estaos Xuníos, delles estrelles de la música, el cine y la televisión fixeron participaciones especiales a lo llargo de la serie:

Temporada 1 editar

Temporada 2 editar

Temporada 3 editar

Temporada 4 editar

Temporada 5 editar

Kris Iyer como'l doctor Prajneep (5x01)

Brian Turk como Mike (5x01)

Monica Young como Julie (5x01)

Janeane Garofalo como Sharon (5x02)

Jennifer O'Dell como Margaret (5x02)

Michael Potter como Henry (Voz) (5x02)

Ming-Na Wen como la xueza Linda Harris (5x03, 5x04, 5x05 y 5x06)

Kimberly Quinn como Donna (5x03 y 5x11)

Jud Tylor como DeeDee (5x03)

Melanie Lynskey como Rose (5x04, 5x12, 5x14 y 5x16)

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (5x04, 5x15 y 5x19)

Elijah Michael Lee como Brandon (5x05)

Matt McKenzie como Gary (5x05)

Ernie Grungwald como'l clínicu (5x05)

Richard V. Licata como'l conceyal Stewart (5x06)

Robert Wagner como Teddy Leopold (5x07, 5x09, 5x16 y 5x17)

Jennifer Taylor como Nina (5x07)

Richard Kind como Artie (5x08)

Ion Overman como Vicki (5x08)

Tina Morasco como Summer (5x08)

Jenny McCarthy como Courtney (5x09, 5x16 y 5x17)

Justine Eyre como Gabrielle (5x10)

Laura McLauchlin como Charity Khisenbaum (5x10)

Eve Gordon como Brenda (5x11)

Sandra Dee Robinson como Georgia (5x11)

Gracie Maddox como Lily (5x11)

Cerina Vincent como Lulu (5x12)

Sun Park como la manicurista (5x12)

Ryan Stiles como Herb Melnick (5x13)

Christina Moore como Cynthia Sullivan (5x13)

Carrie Reichenbach como Alexis (5x14 y 5x17)

Kathryn Gordon como Jess (5x14)

Hayley Erin como Milly (5x14)

Emmanuelle Vaugier como Mia (5x15)

Anastasia Roark como Pepper (5x15)

Andrea Bogart como Gretchen (5x15)

Barry Livingston como Sam (5x15)

Steve Tom como'l cura (5x16)

Jamie Rose como Sloane Jagov (5x17)

Michael Lowry como Wes Tosterone (5x17)

Hope Allen como Jenna (5x17)

John Burke como'l detective Henry Ketchum (5x17)

Susan Blakely como Angie (5x18 y 5x19)

Coby Ryan McLaughlin como Jeremy (5x18 y 5x19)

Virginia Williams como Tricia (5x19)

Temporada 6 editar

Martin Mull como Russell (6x01 y 6x18)

Rena Sofer como Chrissy (6x01)

Brendan Patrick Connor como Clive (6x01)

Aaron Refvem como Chuck (6x01)

Meeghan Holaway como Brenda (6x01)

Ryan Stiles como Herb Melnick (6x02, 6x06, 6x07, 6x13, 6x19 y 6x24)

Lisa Jay como Ginger (6x02)

Bridget Flanery como Katie (6x03)

Helena Mattsson como Ingrid (6x03)

Nikita Ager como Stephanie (6x03)

Kelly Stables como Melissa (6x04, 6x10, 6x12, 6x14 y 6x24)

Alicia Witt como Dolores (6x05)

Brooklynne James como la baillarina. (6x05)

Sacheen Padilla como Maureen (6x06)

Shantel Wislawski como Kim (6x06)

Brittney Powell como Clair (6x07)

Daya Vaidya como Lucy (6x07)

Jennifer Taylor como Chelsea (6x08, 6x15, 6x16, 6x17, 6x18, 6x19, 6x20, 6x21, 6x22, 6x23 y 6x24)

Michael Clarke Duncan como Jerome (6x09 y 6x19)

Bellamy Young como Diane (6x09)

Tinashe como Celeste (6x09)

Jon Polito como'l señor Sharipa (6x10)

Melanie Lynskey como Rose (6x11 y 6x21)

Emilio Estevez como Andy (6x11)

James Earl Jones como él mesmu (6x11)

Charlie Dell como'l cura (6x11)

Carol Kane como Shelly (6x12 y 6x14)

Emily Rose como Janine (6x12)

Lilian Adams como la señora Freemantle (6x12)

Iqbal Theba como Don (6x13)

John Carney como Jerry (6x14)

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (6x15 y 6x17)

Diora Baird como Wanda (6x16)

James Edson como Bobby (6x17 y 6x21)

J.D. Walsh como Gordon (6x19 y 6x22)

Meagen Fay como Martha (6x20)

Emmanuelle Vaugier como Mia (6x24)

Joel Murray como Petey (6x24)

Ken Lerner como'l doctor Levine (6x24)

Temporada 7 editar

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (7x01)

Emmanuelle Vaugier como Mia (7x01 y 7x21)

Will Sasso como Andrew (7x01)

Kelly Stables como Melissa (7x01, 7x02 y 7x04)

Edward Van Halen como él mesmu (7x01)

Tinashe como Celeste (7x02 y 7x11)

Annie Pots como Lenore (7x03)

Ryan Stiles como Herb Melnick (7x03 y 7x12)

David Mattey como Lou (7x03)

Paulina Olszynski como Trudy (7x05)

Skyler Caleb como Serge (7x05)

Steve Hytner como'l doctor Schenkman (7x06)

Claudia Choi como la enfermera (7x06)

Katy Mixon como Betsy (7x07)

Arthur Darbinyan como Joe, el taxista (7x07)

Arturo Gil como Ed (7x07)

Tricia Helfer como Gail (7x08 y 7x18)

Jeanette O'Connor como Debbie (7x10)

Judith Drake como Cynthia (7x10)

Carl Reiner como Marty Pepper (7x11)

Ingrid Rogers como Keisha (7x11)

Julia Kelleher como Brianna (7x11)

Stacy Keach como Tom (7x13, 7x16, 7x17 y 7x22)

Meagen Fay como Marta (7x13)

Steven Eckholdt como Brad (7x14 y 7x17)

Lilli Birdsell como Louanne (7x14)

Mark Deklin como Marcus (7x14)

Erin O'Shaughnessy como la madre (7x15)

John Amos como Ed (7x16, 7x17 y 7x22)

Katy Mixon como Betsy (7x16 y 7x21)

Jeff Clarke como Sherman (7x16)

Frances Fisher como Priscilla (7x18)

Amy Hill como la señora Wiggins (7x18)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (7x19 y 7x20)

Graham Patrick Martin como Eldridge Mackelroy (7x19 y 7x20)

Steffani Brass como Amy (7x19)

Brooke Mackenzie como Beth (7x19)

Elizabeth Ho como Jasmine (7x20)

Melanie Lynskey como Rose (7x21)

Katherine LaNasa como Lydia (7x21)

Ming-Na Wen como la xueza Linda Harris (7x21)

Rachel Cannon como Chloe (7x21)

Folia Evans como Emily (7x21)

Justine Eyre como Gabrielle (7x21)

Madalena Holland como Svetlana (7x21)

Rebecca McFarland como Leanne (7x21)

Jodi Lyn O'Keefe como Isabella (7x21)

Missi Pyle como Dolores (7x21)

Rena Sofer como Chrissy (7x21)

ZZ Top como ellos mesmos (7x21)

Martin Mull como Russell (7x21)

Ronobir Lahiri como'l doctor Gollygupta (7x21)

Richard Whiten como l'oficial Bryant (7x22)

Eben Ham como l'oficial Doogan (7x22)

Temporada 8 editar

Ryan Stiles como Herb Melnick (8x01, 8x04, 8x11, 8x13 y 8x15)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (8x01, 8x02, 8x03, 8x04, 8x09, 8x11, 8x12 y 8x13)

Graham Patrick Martin como Eldridge Mackelroy (8x01, 8x02, 8x03, 8x04, 8x10, 8x12 y 8x14)

Amanda Gallu como Tiffany (8x01)

Caitlin Elizabeth Baunoch como Joanne (8x01)

Kelly Stables como Melissa (8x02 y 8x03)

Jim Grollman como'l caxeru (8x02)

Rodney J. Hobbs como'l cerraxeru (8x02)

Jesse Mackey como'l loru (8x02)

Judd Nelson como Chris Mackelroy (8x04 y 8x09)

J.D. Walsh como Gordon (8x04 y 8x15)

Katrina Nelson como Betty, la muda (8x04)

Steve Hytner como'l doctor Schenkman (8x05)

Erinn Hayes como Gretchen (8x05)

Sara Sanderson como Kendra (8x05)

Liz Vassey como Michelle (8x06 y 8x07)

Krista Kalmus como Shauna (8x06)

Melanie Lynskey como Rose (8x07, 8x14, 8x15 y 8x16)

Tom Virtue como'l cura (8x07)

Martin Mull como Russell (8x08)

Nadia Bjorlin como Jill (8x08)

Macey Cruthird como Megan (8x08)

Tonita Castro como Esmeralda (8x09)

Carl Reiner como Marty Pepper (8x10)

Jenny McCarthy como Courtney (8x10, 8x11 y 8x12)

Jamal Duff como James (8x10)

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (8x12)

Desi Lydic como Verónica (8x12)

Anna Easteden como Wanda (8x13)

JJ Snyder como Terry (8x13)

Dakin Matthews como'l padre Shaunassey (8x16)

Temporada 9 editar

Jenna Elfman como Dharma (9x01)

Thomas Gibson como Greg (9x01)

John Stamos como'l comprador de cases (9x01)

Tricia Helfer como Gail (9x01)

Katherine LaNasa como Lydia (9x01)

Jenny McCarthy como Courtney (9x01 y 9x04)

Jodi Lyn O'Keefe como Isabella (9x01)

Missi Pyle como Dolores (9x01)

Jeri Ryan como Sherri (9x01)

Jennifer Taylor como Chelsea (9x01)

Liz Vassey como Michelle (9x01)

Emmanuelle Vaugier como Mia (9x01)

Melanie Lynskey como Rose (9x01 y 9x11)

Ryan Stiles como Herb (9x01, 9x03, 9x09 y 9x24)

Joel Murray como Doug (9x01)

Alexis Krause como Kelly (9x01)

Angelique Cabral como Shannon (9x01)

Martin Mull como Russell (9x01)

Judy Greer como Bridget Schmidt (9x02, 9x03, 9x04, 9x06, 9x11, 9x13 y 9x20)

Stephanie Jacobsen como Penelope (9x02)

Nicole J. Butler como la madre (9x03)

Amira Elliby como la neña (9x03)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (9x04, 9x05, 9x09, 9x14, 9x16, 9x17, 9x19, 9x20, 9x21, 9x22, 9x23 y 9x24)

Grady Lee Richmond como Elmer (9x04)

Nicholas González como'l maese pasteleru (9x05)

Nikki Novak como Naomi (9x05)

Judy Greer como Danny (9x06)

Shon Little como'l caxeru (9x06)

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (9x06)

Joe Manganiello como Alex (9x06)

Monika Smith como Kiki (9x06)

Macey Cruthird como Megan (9x07, 9x08 y 9x09)

Taylor Cole como Melanie Laughlin (9x08)

Rebecca McFarland como Leanne (9x08 y 9x18)

Amanda Schull como Alicia (9x08)

Michael Bailey Smith como Dave (9x08)

Gary Busey como él mesmu (9x09)

Nicole Steinwedell como Verónica (9x09)

Sophie Winkleman como Zoey (9x10, 9x11, 9x12, 9x13, 9x14, 9x15, 9x16, 9x17, 9x20, 9x21, 9x22 y 9x23)

Jonathan Banks como'l dueñu de la tienda d'enfotos (9x10)

Karen McClain como Chrissy (9x11)

Jane Carr como Sharon (9x12)

Graham Patrick Martin como Eldridge Mackelroy (9x12, 9x14, 9x15, 9x19, 9x20, 9x21, 9x23 y 9x24)

Jim Piddock como Edward (9x12)

Mimi Rogers como Robin Schmidt (9x12 y 9x13)

Chuck Lacey como Martin (9x13)

Travis Van Winkle como Dylan (9x14)

Matthew Marsden como Nigel (9x15 y 9x17)

Talyan Wright como Ava (9x15, 9x20, 9x21 y 9x22)

Sara Erikson como Jennifer (9x17)

Patton Oswalt como Billy Stanhope (9x18 y 9x24)

Georgia Engel como Jean (9x19 y 9x20)

Brian Stepanek como Arthur (9x19)

Kathy Bates como Charlie Harper (9x22)

Vernee Watson-Johnson como la enfermera (9x22)

Jason Alexander como'l doctor Goodman (9x23)

Alicia Hannah como Lotus (9x23)

Richard Whiten como'l sarxentu Preston

Temporada 10 editar

Michael Bolton como él mesmu (10x01)

Sophie Winkleman como Zoey (10x01, 10x02, 10x03, 10x05 y 10x06)

Mimi Rogers como Robin (10x01 y 10x02)

Brit Morgan como Jill (10x01)

Judy Greer como Bridget (10x01 y 10x17)

Grant Geissman como'l guitarrista (10x01)

Patton Oswalt como Billy Stanhope (10x02, 10x11 y 10x14)

Taylan Wright como Ava (10x02,

Bre Blair como Rachel (10x03)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (10x03, 10x05, 10x08, 10x09, 10x11, 10x13, 10x14, 10x16, 10x17, 10x18 y 10x21)

Miley Cyrus como Missy (10x04 y 10x07)

Dorian Brown como Jennifer (10x05)

Melanie Lynskey como Rose (10x05, 10x06 y 10x16)

Rebbecca McFarland como Leanne (10x05)

Alex McKenna como Michelle (10x05)

Acocoro Palladino como Peter (10x05)

Jenny Robinson como Alissa (10x05)

Amanda Walsh como Dawn (10x05)

Lindsay Price como Whitney (10x07)

Steven Krueger como Sean (10x08)

Tricia O'Kelly como Shari (10x08)

Jon Cryer como Sid (10x08)

April Bowlby como Kandi (10x09)

Brooke D'Orsay como Kate (10x10, 10x11, 10x12, 10x13 y 10x16)

Rebecca Marshall como Susan (10x10)

Joel Murray como Nick (10x11)

Wayne Wilderson como'l padre (10x11)

Layla Crawford como la neña pequeña (10x11)

Martin Mull como Russell (10x12)

Sofia Mattsson como Inga (10x13)

Madison Riley como Britte (10x13)

Jared Murillo como'l camareru (10x13)

Ryan Stiles como Herb Melnick (10x14, 10x18, 10x19 y 10x21)

Willie Garson como'l doctor Staven (10x14)

Meredith Giangrande como Nancy (10x14)

Jaime Pressly como Tammy (10x15 y 10x20)

Charles Malik Whitfield como l'oficial de Policía (10x16)

Elizabeth Bogush como Emily (10x17)

Elaine Hendrix como Sylvia (10x17)

Alicia Coppola como TC Randall (10x17)

Jamie Hill como Nicole (10x18)

Mikaela Hoover como Morgan (10x19)

Jelly Howie como Kristen (10x19)

Kelly Rohrbach como Amber (10x19)

Scott Bakula como Jerry (10x20)

Emily Osment como Ashley (10x20)

Jessica Lundy como Allie (10x21)

Amanda Detmer como Megan (10x22)

George Coe como Victor (10x22)

Marilu Henner como Llinda (10x23)

Hilary Duff como Stacey (10x23)

Temporada 11 editar

Amber Tamblyn como Jenny Harper (11x01 y 11x02)

Lilah Richcreek como Keri (11x01)

Kelly Sry como Henry (11x01)

Carl Reiner como Marty Pepper (11x02 y 11x13)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (11x02, 11x04, 11x05, 11x07, 11x08, 11x12, 11x14, 11x15, 11x16, 11x17, 11x18, 11x21 y 11x22)

Shanti Lowry como Tanya (11x02)

Eddie McClurg como Helen (11x03)

Kimberly Hebert Gregory como Lisa (11x03)

Jennifer Chang como Colleen (11x03)

Jennifer Aspen como Stephanie (11x04)

Molly Stanton como Michaella (11x04)

Nicole Travolta como Heidi (11x04)

Tara Perry como Sarah (11x04)

Marianne Chambers como Kelly Monroe (11x05)

Camiya Greenberg como Leslie (11x05)

Tiffany Panhilason como Heather (11x05)

D.B. Sweeney como Larry (11x05, 11x08, 11x12, 11x14, 11x16, 11x17, 11x18, 11x21 y 11x22)

Lynda Carter como ella mesma (11x06)

Mimi Rogers como Robin (11x06)

Madison Dylan como Laurie (11x07)

Spencer Locke como Jill (11x07)

Jeff Probst como él mesmu (11x07 y 11x12)

Kim Shaw como Maria (11x07)

Melanie Lynskey como Rose (11x08)

Brian Stepanek como Arthur (11x08)

Paula Marshall como Paula (11x09 y 11x10)

Kate Miner como Nadine (11x09)

Craig Gellis como Mike (11x09)

Diane Farr como Rachel (11x10)

Alyson Michalka como Brooke (11x10, 11x11, 11x14, 11x15 y 11x17)

Odette Annable como Nicole (11x11, 11x12 y 11x16)

Clark Duke como Barry (11x11, 11x12, 11x16, 11x17, 11x18, 11x19 y 11x21)

Brooke Lyons como Gwen (11x12)

Austin Rogers como Mark (11x12)

Marion Ross como la vieya (11x12)

Kimberly Brooks como la voz del ordenador (11x12 y 11x16)

Tim Conway como él mesmu (11x13)

Steve Lawrence como él mesmu (11x13)

Garry Marshall como él mesmu (11x13)

Jonathan Palmer como James (11x13)

Andrea Carlisle como Canela (11x13)

Maria Zyrianova como Azucre (11x13)

Elle Evans como Cheyenne (11x14)

Melissa Denton como Amy (11x15)

David Grant Wright como Johm (11x15)

Kimberly Williams-Paisley como Gretchen (11x16, 11x17, 11x18, 11x19, 11x21 y 11x22)

Brooke D'Orsay como Kate (11x18 y 11x19)

Mila Kunis como Vivian (11x19)

Jane Lynch como la doctora Linda Freeman (11x20)

Ken Davitian como'l señor Mardirosian (11x20)

Jamie Luner como Tracy (11x20)

Alex Kapp Horner como Donna (11x20)

Sandra Purpuro como Cynthia (11x20)

Diedrich Bader como Dirk (11x21)

Brad Pailey como Derek (11x22)

Artt Butler como la voz del robot (11x22)

Temporada 12 editar

Aisha Tyler como Allyson (12x01)

Angela Lin como Laura (12x01)

Kris Iyer como'l doctor Prajneep (12x01)

Empecata Rose como Stacy (12x01)

Rachele Brooke Smith como Tracy (12x01)

Michael Bolton como él mesmu (12x02, 12x13 y 12x14)

Mimi Rogers como Robin (12x02)

Tom Virtue como'l cura (12x02)

Courtney Thorne-Smith como Lyndsey Mackelroy (12x03, 12x09, 12x12, 12x13, 12x14 y 12x16)

Maggie Lawson como la señorita McMartin (12x03, 12x04, 12x05, 12x06, 12x10, 12x11, 12x12, 12x13, 12x14 y 12x15)

Clark Duke como Barry (12x04)

Alessandra Torresani como Kathy (12x04)

Ryan Stiles como Herb Melnick (12x04 y 12x09)

D.B. Sweeney como Larry (12x04)

Jessica Lu como Jean (12x06)

Gwendoline Yeo como la voz del ordenador (12x06)

Michele Boyd como Nikki (12x06)

Deanna Russo como Lloréu (12x07, 12x09 y 12x10)

Laura Stone como Danielle (12x07)

Brenda Koo como Julie (12x07)

Rose Matheu como Lily (12x07 y 12x09)

Melanie Lynskey como Rose (12x08, 12x15 y 12x16)

Richard Riehle como Santa (12x08)

David Denman como Jack (12x11)

Nikki Leigh como Heidi (12x11)

Jason Mesches como Brian (12x11)

Bill Smitrovich como Rick (12x11)

Gary Anthony Williams como Leo (12x11)

Michael Patrick McGill como Joseph (12x13)

Vernee Watson-Johnson como Karen (12x13)

Sarayu Blue como Emily (12x14)

Matthew Jordan como Louis adolescente (12x14)

Chris Coppola como Douglas (12x15)

Missi Pyle como Dolores (12x15)

Jennifer Taylor como Chelsea (12x15)

Emmanuelle Vaugier como Mia (12x15)

April Bowlby como Kandi (12x16)

Roger V. Burton como'l rei Rupert (12x16)

Judy Greer como Bridget Schmidt (12x16)

Angus T. Jones como Jake Harper (12x16)

Chuck Lorre como él mesmu (12x16)

Arnold Schwarzenegger como l'axente Wagner (12x16)

Christian Slater como él mesmu (12x16)

John Stamos como él mesmu (12x16)

Sophie Winkleman como Zoey (12x16)

Charlie Harper como dibuxu animáu y como un doble.

Polémiques editar

 
Chuck Lorre, co-creador y productor de la serie.

Chuck Lorre, polémica y despidu de Charlie Sheen editar

N'anunciando en febreru de 2010 que Charlie Sheen atopar en procesu de rehabilitación, la filmación del programa suspendióse temporalmente.[5] Volviendo a entamar el rodaxe de la serie 16 de marzu de 2010.[6] El 1 d'abril de 2010, People.com anunció que, tres 7 temporaes, Charlie Sheen taba considerando dexar el programa.[7]

Dempués de filmar l'episodiu final de la temporada 7, y tres meses de conxetures, Charlie Sheen anunció per mediu del so axente qu'había anováu contratu cola CBS pa les temporaes 8 y 9 acabando asina colos rumores sobre la so partida.[8]

Una de les comedies más esitoses de los últimos tiempos, foi suspendida a metá de la so octava temporada, cuando l'actor Charlie Sheen faltó al creador de la serie, Chuck Lorre, llamándo-y fata.[9] Los estudios de la CBS decidieron la cancelación de la serie, anque s'esperaba que se volver# a entamar el rodaxe'l 28 de febreru. Sheen tuvo en rehabilitación nuna clínica de Los Angeles, y finalmente, el día 7 de marzu de 2011, foi despidíu pola cadena de televisión por aciu un comunicáu de prensa.[10][11]

Ingresu de Ashton Kutcher y salida de Angus T. Jones editar

D'alcuerdu al últimu contratu robláu pola CBS, la serie estender hasta l'añu 2013 con un total de 10 temporaes. Sicasí, por cuenta de les constantes disputes ente Charlie Sheen y la productora, ésti foi despidíu y la serie suspendida.

El 13 de mayu de 2011, confirmóse que Ashton Kutcher incorporar al repartu de Two And A Half Men[12] na so novena temporada, na que'l personaxe de Charlie Sheen finó en cayendo a les víes del tren. Al morrer, la so casa foi puesta en venta por deldes de xuegu y demás. Ente que Alan y el so fíu tán murnios pola perda del so hermanu y tíu respeutivamente, el personaxe d'Ashton Kutcher merca la casa y, al conocer la so traxedia, dexar vivir con él. La novena temporada estrenóse'l 19 de setiembre de 2011.

En 2012, l'actor Angus T. Jones, quien interpreta a Jake dende l'entamu de la serie, publicó un videu nel sitiu web de Forerunner Christian Church onde encamentaba a l'audiencia a dexar de ver Two and a Half Men. En pallabres de Jones, el conteníu del programa atenta colos sos fervosos valores cristianos y daba a entender que Satán taba arreyáu col show. L'actor, que se volvió cristianu prauticante dempués d'años d'usu de drogues mientres el colexu secundariu, dixo que nun se puede ser una persona medrosa de Dios y tar nun programa asina. (Yo) sé que nun puedo. Nun me siento bien colo qu'apriendo, colo que diz la Biblia y tando coles mesmes nel show». Tamién confesó que nun quier tar más na repartu de la sitcom.[13] Sicasí volvió pa participar nel últimu episodiu de la serie.

Referencies editar

Enllaces esternos editar