X-Men: Apocalipsis ye una película d'aición, aventures y superhéroes de 2016 perteneciente a la saga fílmica de X-Men. Ta dirixida por Bryan Singer y la so distribuidora ye 20th Century Fox. El so estrenu foi'l 27 de mayu de 2016.

X-Men: Apocalypse
Datos
Títulu orixinal X-Men: Apocalypse (en)
Xéneru cine de ciencia ficción[1], cine de acción-ciencia ficción (es) Traducir, cine de superhomes, cine fantásticu y cine apocalíptico (es) Traducir
País d'orixe Estaos Xuníos
Estrenu 18 mayu 2016
19 mayu 2016 (Alemaña, Hungría)
Idioma orixinal inglés, rusu, alemán, árabe y polacu
Duración 131 min
Llugar de la narración El Cairu, Berlín Este, condáu de Westchester, Polonia y Alberta
Rodaxe Montreal
Color en color
Ficha téunica
Direición Bryan Singer[4]
Producción Bryan Singer
Productor executivu Stan Lee
Guión Simon Kinberg
Michael Dougherty
Dan Harris
Bryan Singer
Música John Ottman
Fotografía Newton Thomas Sigel
Edición John Ottman
Diseñador de producción Grant Major
Repartu Oscar Isaac[6], James McAvoy[7], Michael Fassbender[7], Jennifer Lawrence[7], Nicholas Hoult[7], Rose Byrne[7], Evan Peters[7], Josh Helman[7], Sophia Turner[7], Tye Sheridan[7], Lucas Till[7], Olivia Munn[7], Alexandra Shipp[7], Kodi Smit-McPhee[7], Ben Hardy[7], Lana Condor[7], Hugh Jackman[7], Stan Lee[7], Ally Sheedy[5], Anthony Konechny[5], Manuel Tadros[5], Tómas Lemarquis[5], Dan Lett[5], John Ottman[5] y Željko Ivanek[5]
Ver llista completa
Compañíes
Productora Marvel Entertainment, 20th Century Fox, Bad Hat Harry Productions (es) Traducir, La compañía de los Donners (es) Traducir y TSG Entertainment
Distribuidora InterCom[8], Netflix y Disney+
Costu 178 000 000 $
Recaldación 543 934 105 $ (mundial)
Calificaciones
CNC tolos públicos[9]
FSK FSK 12[10]
JMK 12 (es) Traducir
Medierådet pa mayores d'once años[11]
MPAA PG-13
Enllaces esternos
Ficha n'IMDb
Ficha en FilmAffinity
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El so guionista y productor, Simon Kinberg, aseguró que va ser la última entrega de la triloxía empezada con X-Men: First Class.[12]

Argumentu editar

Un poderosu mutante que se cree que foi'l primeru de la so clase, llamáu En Sabah Nur gobernaba'l antiguu Exiptu fai cinco mil años. Pa sostenese y enllargar la so vida, En Sabah Nur camudaba de cuerpu treslladando la so conciencia y la so alma a los cuerpos d'otros mutantes y consecuentemente adquiría los sos poderes. Por cuenta de eso foi sumando diversos poderes mutantes que consiguió al pasar de cuerpu en cuerpu. Cuando En Sabah Nur avieyó y tábase llevando a cabu un nuevu procesu pa tresferir la so conciencia al so últimu cuerpu'l cual tenía un factor de sanamientu, un grupu de soldaos inconformes col so mandatu, remóntense y traten d'evitar que la tresferencia complétese baltando'l templu onde s'atopaba. Los Cuatro Caballeros d'En Sabah Nur traten d'encalorar la rebelión pero muerren calteniendo'l so cuerpu mientres la tresferencia completar mientres el derrumbe y queda soterráu vivu so los escombros entrando nun estáu de coma.

Miles d'años más tarde en 1983, diez años dempués del ataque de Erik Lehnsherr a la Casa Blanca, el mundu empezó a ver a los mutantes con meyores güeyos arriendes de les aiciones de Mystique naquel incidente y Erik convirtióse nun fuxitivu buscáu en tol mundu col alies de Magnetu; el mutante que controla'l metal agora trabaya nuna fundidora, casóse y vive en Polonia cola so esposa Magda y la so fía pequeña, Nina quién al igual qu'él, ye una mutante que puede comunicase colos animales. Nuna escuela d'Estaos Xuníos, el mozu Scott Summers protagoniza un incidente yá que los sos poderes mutantes manifestar por primer vegada al disparar rayos ópticos. El so hermanu mayor Alex sabi lo que-y asocede a Scott y llevar al institutu educativu del profesor Charles Xavier nel condáu de Westchester, Nueva York, cola esperanza de que Xavier y Hank McCoy enséñenlu a controlar les sos habilidaes. Scott ellí conoz a la mutante telepática y telequinética, Jean Grey, y los dos desenvuelven una atraición. Depués Hank diséñalu a Scott unes gafes especiales que bloquien los sos rayos ópticos, pa evitar qu'estos se salgan de control.

Mentanto en Berlín del Este, la mutante metamorfa Mystique investiga un club soterrañu de lluches clandestines onde les persones apuesten por ver engarrar a los mutantes ente sigo y afaya al campeón mutante Ánxel qu'acaba de vencer fácilmente a Blob. Depués ye obligáu a lluchar contra otru mutante, un mozu d'aspeutu similar a un demoniu cola capacidá de teletransportarse llamáu Kurt Wagner, meyor conocíu como Nightcrawler, mientres lluchen, Raven apaez pa rescatalos. Ángel escapa quebráu y Raven sale d'ellí con Nightcrawler.

Per otru llau n'El Cairo, Exiptu, l'axente de la CIA, Moira MacTaggert, nuna misión, afaya un pasadizo secretu sol suelu d'una casa onde hai un cultu d'adoradores d'En Sabah Nur. Moira provoca l'espertar d'En Sabah Nur cuando intenta espialos yá que al aportar al llugar, dexó abierta la entrada dexando qu'ente la lluz del sol. La cama de la pirámide actívase gracies a la lluz solar y saca a En Sabah Nur del so estáu de coma. En Sabah Nur despierta faciendo esplotar les ruines, lo que causa un terremotu en tol mundu, inclusive causa disturbios onde Magnetu ta trabayando quién usa los sos poderes pa salvar a un compañeru de trabayu que taba a puntu de ser estrapáu, atrayendo l'atención de los demás y provocando que les autoridaes vaigan buscalo pa prindalo. De vuelta al institutu, Xavier afaya que Jean tuvo una visión del fin del mundu, y decide dir con Hank a Celebru pa pescudar d'ónde provieno'l temblón, entós atopa a Moira.

Na Polonia comunista, Erik decide escapar cola so esposa y fía pa evitar que les autoridaes polaques vengan por ellos, pero la so fía Nina aventurárase nel monte y unos policías polacos, armaos con arcos y fleches de madera, atopar primero que los sos padres, sicasí ellos dícen-y a Erik que namái vinieron por él yá que los sos compañeros de trabayu reportar coles autoridaes polaques sobre lo qu'asocedió na fundidora. Cuando Erik taba por apurrir se ensin resistencia dalguna, la so fía Nina desesperar por mieu a perder al so padre y convoca una bandada d'águiles colos sos poderes, pero metanes el tracamundiu, unu de los policías distrayer y dispáralos por fuercia una flecha de madera a la esposa y fía de Erik quien muerren nel actu. En represalia, Erik executa a tolos policías usando'l collar de metal de la so fía.

Cuando Raven lleva a Kurt col mercader negru Caliban solicitándo-y que-y apurra documentación y pasaporte pa viaxar a Estaos Xuníos, ésti infórma-y sobre la tráxica muerte de la familia de Magnetu. N'Exiptu, En Sabah Nur defende d'un vendedores armaos a la lladrona d'El Cairu, Ororo Munroe, quién puede controlar el clima, ella n'agradecimientu llevar hasta la so casa. En tocando una televisión y aprender sobre la hestoria del mundu mientres los postreros 5000 años dende'l so encierre, En Sabah Nur cree que la humanidá perdió'l camín ensin la so presencia. Coles mires de destruyir y refaer el mundu, él recluta a Ororo ameyorando los sos poderes y el so aspeutu estéticu.

Pa pescudar sobre la hestoria d'Apocalipsis n'Exiptu y el fin del mundu, Xavier y Alex van escontra la CIA a consultar cola axente Moira MacTaggert, quien tuvo investigando la lleenda de Nur. Depués nel institutu, Raven llega con Kurt y son recibíos por Hank. Scott convida a Jean, Kurt y Jubilation Llei al centru comercial pa prestase.

Mentanto n'Alemaña, En Sabah Nur en busca de los mutantes "más fuertes", recluta a la guardaespaldes de Caliban, Psylocke ameyorando la so poder, entós ella diz-y que conoz a la clase de mutantes qu'él busca y sabe onde topalos. Psylocke lleva a En Sabah Nur y Nube con Ángel quien quedó incapacitado depués de que Nightcrawler lletrocutó-y les ales emburriándolo contra una xaula electrificada pero En Sabah Nur ameyora los sos poderes, tresformando les ales de Warren en metal. Xavier y Alex lleven a Moira al institutu y atópense con Raven quien ta confundida porque Moira nun la reconoz por cuenta de que Charles borró la so memoria dende'l conflictu en Cuba va diez años. Raven infórmalu a Charles lo que pasó con Magnetu. Mentanto Erik torna a la fundidora pa vengase de los sos compañeros de trabayu por atrevese a delatalo coles autoridaes polaques, pero En Sabah Nur se teletransporta al llugar con Nube, Psylocke y Ángel y encárgase de matar a los trabayadores en llugar de Erik, fundiéndolos so tierra. Depués lleva al afaráu Erik al campu de concentración d'Auschwitz, onde'l poder de Erik manifestar por primer vegada. Persuadíu pola filosofía d'En Sabah Nur, los poderes de Erik son ameyoraos y destrúi'l campamentu enteru, xuniéndose a él.

Peter Maximoff, informar poles noticies sobre'l paradoriu de Magnetu, al saber que ye'l so padre biolóxicu y espera que Xavier pueda ayudar a atopalo. Nel institutu, Xavier, Raven, Hank, Alex y Moira entren a Celebru, un dispositivu d'amplificación d'ondes cerebrales que Xavier utiliza p'alcontrar mutantes y humanos, alcontrando a Magnetu y trata de convencelo de que nun se dexe llevar pol dolor de la so perdida. Pero En Sabah Nur, usa telepatía p'aportar de forma remota a Celebru y controla la mente de Xavier faciendo qu'obligue a les superpotencies globales llanzar los sos arsenales nucleares enteros al espaciu pa evitar que los gobiernos interfieran col so plan de destruyir y refaer el mundu. Xavier consigue salir del control mental per unos segundos y píde-y a Alex que destruya a Celebru colos sos poderes pa lliberar del control mental, pero Apocalipsis y los sos Cuatro Caballeros se teletransportan a la casona y secuestren a Xavier quien quedó esmorecíu. Intentando detenelos, Alex dispára-yos un rayu del so pechu pero por fuercia da-y al xenerador principal causando una esplosión que la mata y destrúi tola casona. Xusto nesi momentu llega Peter Maximoff; él usa'l so súper velocidá pa sacupar a los estudiantes y maestros primero que la esplosión destruya la casona, pero falla en salvar a Alex. Scott, Jean, Kurt y Jubilee lleguen a los pocos segundos y Scott llamentar pola muerte del so hermanu Alex. Sicasí apaez l'agora Mayor, William Stryker y les sos tropes, llanzando una onda sónica a tolos mutantes pa prindar a Hank, Raven, Peter y Moira dexando a los estudiantes más nuevos, darréu llevar a una instalación militar allugada nuna represa nel Llagu Alkali pa entrugalos.

Scott, Jean y Kurt siguir encubiertamente escontra la represa del Llagu Alkali, onde Hank, Raven, Peter y Moira espierten y tán siendo entrugaos por Stryker pa saber onde ta Xavier por cuenta de lo asocedío colos arsenales nucleares llanzaos al espaciu. Scott, Jean y Kurt entren a la base de la represa p'atopar a los sos amigos, nesi momentu Xavier secretamente unvia una llamada telepática d'auxiliu a Jean diciéndo-y que ta n'El Cairo. Los trés adolescentes son afayaos polos soldaos de Stryker quien ordena que los esanicien pero ellos despíntense nun contenedor, ellí escuchen los ruios d'un mutante zarráu'l cual ye un esperimentu de Stryker col celebru llaváu conocíu como Arma X, que resulta ser Wolverine, y lliberar de la so celda, con roxura, Wolverine asesina a tolos soldaos que se crucien nel so camín. Stryker enterar de que'l so esperimentu ta sueltu na base y decide escapar de callao, yá que ye consiente de que Wolverine va tres él. Per otru llau Scott, Jean y Kurt atopar con Wolverine, y Jean ayudar a restaurar parte de les sos alcordances primero que esti colar del llugar. Dempués, Scott, Jean y Kurt lliberen a los sos compañeros y dícen-yos ónde ta Xavier, ellos lleven un jet forníos con traxes negros y parten aldu al Cairo pa lluchar contra Apocalipsis y los sos caballeros.

Por orde d'En Sabah Nur, Erik usa los sos poderes pa controlar los polos magnéticos de la Tierra, causando la destrucción al traviés del planeta. En Sabah Nur desintegra gran parte d'El Cairu pa construyise una pirámide como templu y vivienda, onde entama tresferir la so conciencia al cuerpu de Xavier y usar el so poder pa esclavizar a cada persona na Tierra. Na batalla enfrentando a los Cuatro Caballeros, Kurt rescata a Xavier, pero él pierde'l pelo mientres avanzaba'l procesu de tresferencia. Toos escapen sacante Peter y Raven, quien se quedaron a convencer a Magnetu de que los ayudar. Ángel y Psylocke escuerren a los X-Men qu'escapen nel jet con Xavier pero Jean fai que'l jet bástiese escontra baxo mientres Nightcrawler trata de teletransportar a tol equipu xuntu fora de la nave, Ángel intenta detenelos pero los X-Men escapen y Ángel muerre al quedar dientro del jet cuando esti estréllase. En Sabah Nur apaez pa enfrentase a los otros, pero Magnetu traicionar y trata de ganalo. Cola ayuda de Scott, caltener ocupáu físicamente ente que Xavier combatir telepáticamente nel planu astral. Pero En Sabah Nur ye más fuerte, finalmente, Xavier afala a Jean a lliberar Fuercia Fénix tou la estensión de los sos poderes, y con ayuda de Scott, Magnetu y Nube, quién tamién se xune a ellos, incineran a En Sabah Nur, matándolo para siempres, mientres Psylocke escapa del llugar.

Xavier devuélve-y a Moira les sos alcordances sobre la batalla de Cuba de va diez años y aliquen la so rellación. Erik y Jean ayuden a reconstruyir la escuela, pero Erik refuga la ufierta de Xavier de quedase y ayudar a enseñar. Peter decide nun dici-y a Erik que ye'l so fíu y quédase na escuela como estudiante, al igual que Ororo. Usando unos Centineles confiscados, Hank y Raven entrenen a los nuevos miembros de los X-Men: Scott, Jean, Ororo, Kurt y Peter.

Nuna escena post-creitos, homes vistíos con traxes negros visiten la instalación abandonada de Stryker y recuperen datos del so esperimentu mutante, incluyendo unes radiografíes y una muestra de sangre etiquetada col nome “Arma X” pa la Essex Corporation.

Repartu editar

X-Men editar

  • James McAvoy como Charles Xavier/Profesor X: El telépata más poderosu del mundu, que finalmente reabrió l'institutu dempués de camudar el futuru. Ye'l fundador de la Escuela Xavier pa Nuevos Talentos y los X-Men. McAvoy afaitóse la cabeza pal papel.
  • Jennifer Lawrence como Raven Darkholme/Mystique: Una mutante cola capacidá de camudar de forma. Según Singer, Raven actúa pa sigo mesma, p'ayudar a los mutantes que son primíos o esclavizados, incluyendo Nightcrawler. Lawrence dixo "oi alrodiu de lo que lu pasó a Erik y ella quier dir buscalo y va ayudar."
  • Nicholas Hoult como Hank McCoy/Bestia: Un mutante de piel azul, pies prensiles y capacidaes físiques sobrehumanes. Hank actúa como maestru na escuela de Xavier y constrúi inventos pa los estudiantes con problemes. Tamién construyó'l X-Jet.
  • Rose Byrne como Moira MacTaggert: Una axente de la CIA que se namoró de Xavier, dempués de que se-y borrar la memoria en X-Men: First Class.
  • Evan Peters como Peter Maximoff/Quicksilver: Un mutante que puede movese, pensar y percibir a velocidaes inhumanes, y ye fíu de Magnetu. Al describir la rellación ente Quicksilver y Magnetu, Peters declaró: «Aprendí que ye'l mio padre nesti momentu y yo toi tratando de... nun sé lo que puedo dicir. toi intentando... Sí. ye como un fíu adoptivu o cualquier tipu de neñu que tien un estrañu padre tratando de... él sabe quién ye agora lo que ta tratando p'atopalo, él tuvo buscando pa él, pasaron 10 años y él nun lo atopó y depués daqué asocede».
  • Tye Sheridan como Scott Summers/Cíclope: Un mutante que dispara rayos ópticos incontrolables y destructivos y lleva una visera o gafes de sol pa estabilizar y contenelos, y ye l'hermanu menor de Havok.
  • Sophie Turner como Jean Grey: Una mutante que tien mieu de los sos poderes telepáticos y telequinéticos y ye una de les estudiantes más preciaes de Charles Xavier.
  • Kodi Smit-McPhee como Kurt Wagner/Nightcrawler: Un alemán mutante cola apariencia d'un ser azul que puede teletransportarse y ye unu de los nuevos estudiantes de Charles Xavier.

Caballeros d'Apocalipsis editar

  • Oscar Isaac como En Sabah Nur / Apocalipsis: Ye'l primeru y más poderosu mutante del mundu, nacíu na antigüedá d'Exiptu con una variedá d'habilidaes sobrehumanes, qu'amontó entá más a sigo mesmu dempués de la fusión con teunoloxía Celeste y un traxe especial de campu de batalla. Ésti mutante adquirió los poderes de diversos mutantes por aciu el traslamiento de la so consciencia a dichos mutantes. Isaac describe Apocalipsis como la "fuercia creativo y destructivo de la Tierra." Y añadió: "Cuando les coses empiecen a dir mal, o cuando les coses paecen que nun se tán moviendo escontra la evolución, Apocalipsis destrúi aquelles civilizaciones."
  • Michael Fassbender como Erik Lehnsherr / Magnetu: Un mutante cola capacidá de controlar los campos magnéticos y manipoliar el metal que se convierte nel postreru de los caballeros del Apocalipsis conocíu como Guerra.
  • Olivia Munn como Psylocke: Una mutante con habilidaes telepátiques, que se convierte nel segundu de los caballeros del Apocalipsis conocida como Peste. Les sos habilidaes inclúin tamién proyeuten la enerxía psíquica púrpura, usualmente na forma d'una espada d'enerxía que puede quemar al traviés del metal y un llátigu.
  • Alexandra Shipp como Ororo Munroe / Nube: Una güérfana mutante exipcia que ye una almiradora de Mystique, puede controlar el clima y atopa una figura paterna n'Apocalipsis. De primeres tenía'l pelo color negru que depués camuda a un blancu permanente cuando Apocalipsis ameyora los sos poderes, camudando tamién el so aspeutu estéticu y conviértese na primera de les sos caballeru conocida como Fame, contrariu al canon de los cómics onde'l color del so pelo ye daqué que provién de la so ascendencia. Shipp afaitóse la cabeza parcialmente y llucía un Mohawk pal papel.[13][14]
  • Ben Hardy como Warren Worthington / Ángel: Un mutante con ales y plumes d'un páxaru y ye el tercer caballeru en ser escoyíu, conocíu como Muerte ganando ales metáliques. Ángel muerre cuando intenta torgar que los X-Men escapen con Charles Xavier nun jet.

Otros editar

  • Lucas Till como Alex Summers/Havok: Un mutante que tien la capacidá d'absorber la enerxía y lliberar cola fuercia destructivo del so cuerpu, y ye l'hermanu mayor de Cíclope.
  • Lana Condor como Jubilation Lee/Allegría: Una estudiante china estauxunidense mutante na escuela de Charles, que tien la capacidá de crear enerxía psiónica plasmoides.
  • Josh Helman como William Stryker: Un militar con creencies anti-mutantes. Diez años dende X-Men: Days of Future Past, Stryker tuvo desenvolviendo'l so propiu plan de cómo quier proceder col "problema mutante".
  • Tomes Lemarquis como Caliban: Un mutante cola capacidá de detectar y realizar un siguimientu d'otros mutantes. Yera aliáu de Psylocke y tenía contactos con Mystique.
  • Carolina Bartczak como Magda Lehnsherr: Esposa humana de Erik Lehnsherr/Magnetu. Dambos tienen una fía llamada Nina.
  • Giant Gustav Claude Ouimet como Blob.
  • Monique Ganderton como Muerte: Foi'l parte del últimu grupu de caballeros que tuvo Apocalipsis hasta'l so regresu, amás de ser la so mano derecha nesi entós, foi la postrera en morrer, foi sustituyida por Ángel.
  • Rochelle Okoye como Fame: Foi'l parte del últimu grupu de caballeros que tuvo Apocalipsis hasta'l so regresu, foi sustituyida por Storm.
  • Warren Scherer como Peste: Foi'l parte del últimu grupu de caballeros que tuvo Apocalipsis hasta'l so regresu, foi sustituyíu por Psylocke.
  • Fraser Aitcheson como Guerra: Foi'l parte del últimu grupu de caballeros que tuvo Apocalipsis hasta'l so regresu, foi sustituyíu por Magnetu.
  • Hugh Jackman como James "Logan" Howlett/Wolverine (non acreditáu): Un mutante col poder de rexeneración, lo que lo fai avieyar más lentu y recuperase de les sos firíes de manera rápida. Amás, amestóse-y Adamantium (metal virtualmente indestruyible) a los sos güesos, sumando'l poder de sacar de los sos puños garres de dichu metal. N'España conózse-y como Llobatu.

Sinopsis editar

Al camudar la hestoria de la creación de les Centineles, un ser que foi adoráu como un Dios dende'l antiguu Exiptu, llega dende l'alba de la civilización. Apocalipsis, el primeru y más poderosu de los mutantes del Universu de los X-Men de Marvel, amasó los poderes de munchos otros mutantes, convirtiéndose n'inmortal ya invencible. Tres el so espertar dempués de miles d'años, ta desilusionáu col mundu qu'atopa y recluta a un equipu de poderosos mutantes, incluyendo a un descorazonado Magnetu (Michael Fassbender), pa esaniciar a la raza humana y crear un nuevu orde mundial, sobre'l qu'él va reinar. Como'l destín de la Tierra escolga d'un filo, Raven (Jennifer Lawrence), cola ayuda de Charles Xavier (James McAvoy), tien de liderar a un equipu de mozos X-Men pa detener al so mayor némesis y salvar a la raza humana de la completa destrucción.[15] A pesar de la so semeyanza, el guión, nun ta puramente basáu nos fechos de la Yera d'Apocalipsis, tratar d'una adautación, con desenvolvimientu y estructura temporal distinta.

Producción editar

El 5 d'avientu de 2013 Bryan Singer, al traviés de la so cuenta de Twitter, anunció una nueva película: X-Men: Apocalypse.[16] La revista Entertainment Weekly confirmó con 20th Century Fox que'l so estrenu ta programáu pal 27 de mayu de 2016. Pocos díes dempués, nuna entrevista con Empire, describir como «más una secuela de Primer xeneración», anque socedida tres Days of Future Past.[17] La película va suponer el regresu a la saga de los guionistes Dan Harris y Michael Dougherty, amás de Simon Kinberg.[18] El 11 d'abril de 2014, Entertainment Weekly reportó que James McAvoy, Michael Fassbender, Nicholas Hoult, Jennifer Lawrence y Evan Peters volverán repitir los sos papeles pa esta secuela,[19] tamién l'actor Guatemalianu Oscar Isaac na piel del villanu Apocalypse, y na que, amás, tamién van apaecer les versiones nueves de Cyclops, Jean Grey y Storm. Tamién s'entama incluyir a otros miembros del repartu orixinal.[20][21] El 22 de setiembre de 2014 confirmóse que el repartu orixinal y principal de X-Men: First Class y X-Men: Days of Future Past conformáu por James McAvoy, Michael Fassbender, Nicholas Hoult y Jennifer Lawrence volveríen. Tamién se confirmó que les versiones nueves de personaxes de Cíclope, Storm y Jean Grey apaeceríen na película. En xineru confirmar a los actores Tye Sheridan como Cíclope, Sophie Turner como Jean Grey y a Alexandra Shipp como Nube.[22] Finalmente afirmóse que Bryan Singer volvería como direutor.[15] Dientro de lo último tamién se dio a conocer que l'actor Hugh Jackman va remanecer como Wolverine anque con un papel non tan importante pero aun así volverá apaecer siendo l'únicu miembru del repartu de la primera trílogia en formar parte d'esta película.[23]

X-Men Apocalipsis empezó'l so rodaxe n'abril del 2015 en Canadá pa depués pasar a Montreal.[24] En mayu, a un mes de rodaxe, el direutor Bryan Singer anuncio que'l mutante Caliban formaría parte del repartu de la película[25] y l'actor Tomes Lemarquis foi l'escoyíu pa interpretalo.[26]

Promoción editar

El repartu de la película presentar na Convención Internacional de Cómics de San Diego 2015.[27] Ellí presentóse tol repartu sacante Rose Byrne, Josh Helman y Tomes Lemarquis. Mientres la convención presentóse un póster qu'amuesa la cara d'Apocalipsis y nél, l'Institutu Xavier destruyíu, tamién se presentó'l logo de la película y un teaser tráiler que se penerar na rede.[28] Díes dempués la revista Entertainment Weekly llibero delles imáxenes de la película incluyendo les güeyaes oficiales a personaxes como Cyclops, Jean Grey, Storm, Jubilee, Nightcrawler, Psylocke, Quicksilver, Magnetu, Mystique, el Profesor Xavier, Havok, Moira MacTaggert y del villanu Apocalipsis.[29]

Receición editar

Taquilla editar

La película recaldó $65.769.562 na so primer fin de selmana n'Estaos Xuníos y $200.400.000 n'otros territorios pa un total de $379.539.542 mundialmente.

Hasta'l 1 de setiembre de 2016, la película recaldó $155.442.489 na taquilla d'Estaos Xuníos y $387.419.201 na taquilla estranxera, recaldando asina un total de $539.719.896.

Respuesta de la crítica editar

La película recibió crítiques mistes a positives. En Rotten Tomatoes la película tien una aprobación de 52%, basáu en 131 crítiques, con una calificación permediu de 5.6/10. En Metacritic la película tien una puntuación de 52 sobre 100, basada en 47 crítiques, como indicador de "crítiques mistes o regulares".[30]

Mike LaSalle de San Francisco Chronicle dio-y a la película una crítica positiva, llamándola "una película d'aición pensante" y que se completaba polos sos grandes mires.[31] Bruce Kirkland de Toronto Sun dio-y a la película una crítica positiva, sabiendo "Pieza per pieza, Singer encaxa esta novena película na franquicia (qu'inclúi Deadpool) nel universu de los X-Men como una pieza maestra del ruempecabeces. Facer tan bien, siquier en términos de continuidá, que la franquicia de los X-Men inda tien un brengosu futuru."[32]

Mike Ryan de Uproxx dio-y a la película una crítica negativa, nada se sintió redundante y estáticu, escribiendo, "Entender: La vida ye difícil pa los mutantes. Toos lo entendemos. Ye lliteralmente lo único de lo que los mutantes paecen falar. Ye raru qu'otros superhéroes paecen prestase, pero nunca los X-Men. Equí tamos, 16 años dempués, y tolos arreyaos siguen murnios. Siéntese repetitivu."[33] Scott Mendelson de Forbes notó que la serie siéntese repetitiva, escribiendo, "X-Men: Apocalypse ye lo poco ensin pesu, ensin alma d'aburrición que fai de les películes de superhéroes paecer males y nun me fai pidir una próxima entrega."[34]

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt1502712/. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  2. URL de la referencia: http://movieplayer.it/film/x-men-apocalisse_39324/. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  3. «Kinopolis» (alemán). Consultáu'l 21 xunetu 2016.
  4. URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt3385516/. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  5. 5,00 5,01 5,02 5,03 5,04 5,05 5,06 5,07 5,08 5,09 Afirmao en: ČSFD. Llingua de la obra o nome: checu. Data d'espublización: 2001.
  6. «Meet the face of the X-Men's pocalypse - Oscar Isaac» (inglés). Wired (26 payares 2014). Consultáu'l 29 payares 2014.
  7. 7,00 7,01 7,02 7,03 7,04 7,05 7,06 7,07 7,08 7,09 7,10 7,11 7,12 7,13 7,14 7,15 7,16 URL de la referencia: http://www.imdb.com/title/tt3385516/fullcredits. Data de consulta: 7 xunetu 2016.
  8. URL de la referencia: http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx.
  9. URL de la referencia: http://www.cnc.fr/web/fr/rechercher-une-oeuvre/-/visa/144287.
  10. URL de la referencia: http://www.fsk.de/asp/fskkarte.asp?pvid=564106.
  11. Afirmao en: Filmografía Nacional Danesa.
  12. puntu final-la-nueva-trilogia-mutante/ X-Men: Apocalipsis va poner el puntu final a la nueva triloxía mutante
  13. Singh, Sonalee (17 de xunetu de 2015). «'X-Men: Apocalypse': First Look At Apocalypse And Psylocke's Costume; Storm Seen With A Mohawk». International Business Times.
  14. Martin, Michael. «News X-Men: Apocalypse: X-Men: Apocalypse hi-res images released». IGN Africa.
  15. 15,0 15,1 http://deadline.com/2014/09/bryan-singer-xmen-apocalypse-direutor-sequel-838588/
  16. Bryan Singer (5 d'avientu de 2013). «Bryan Singer Twitter» (inglés). Consultáu'l 5 de didicembre de 2013.
  17. Bryan Singer Talks X-Men: Apocalypse
  18. Bryan Singer (19 d'avientu de 2013). «Bryan Singer Twitter» (inglés). Consultáu'l 5 de didicembre de 2013.
  19. «X-Men Producer Lauren Shuler Donner Confirms Channing Tatum as Gambit» (inglés). ComingSoon. Consultáu'l 13 de mayu de 2014.
  20. http://m.blogdesuperheroes.es/cine-x-men-apocalipsis-el plan-ye-que-tornen-dellos personaxes-de-la-trilogia-orixinal-y-bryan-singer-como-direutor
  21. http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/x-men-days-future-past-707065
  22. http://www.cinepremiere.com.mx/40501-anuncian-actores-pa-storm-cyclops-y-jean-grey-en-x-men-apocalypse.html/
  23. http://www.melty.es/x-men-apocalipsis-hugh-jackman-fala-sobre-el so-ultima-pelicula-como-llobatu-a155629.html/
  24. http://www.cinemascomics.com/noticies/cine/44943
  25. http://www.cinemascomics.com/noticies/cine/44943/
  26. http://wegotthiscovered.com/movies/tomes-lemarquis-playing-caliban-xmen-apocalypse//
  27. http://www.sandiegored.com/noticias/65037/X-Men-Apocalypse-confirmáu-pa-Comic-Con/
  28. https://web.archive.org/web/20150716224131/http://www.culturaocio.com/cine/noticia-men-apocalypse-trailer-peneráu-cartelu-comic-san-diego-20150713123429.html
  29. http://es.ign.com/x-men-apocalypse/95050/news/x-men-apocalypse-imagenes-de-nube-psylocke-y-a/
  30. «X-Men: Apocalypse reviews». Metacritic. Consultáu'l 12 de mayu de 2016.
  31. «'X-Men: Apocalypse' a thinking person's action movie». Consultáu'l 12 de mayu de 2016.
  32. . Consultáu'l 13 de mayu de 2016.
  33. «'X-Men: Apocalypse' Is A Waste Of A Perfectly Good Oscar Isaac». Consultáu'l 9 de mayu de 2016.
  34. «'X-Men: Apocalypse' Review: It's A Franchise-Killing Disaster». Forbes.