María da Graça Meneghel más conocida pol nomatu de Xuxa (27 de marzu de 1963Santa Rosa) ye una modelu, actriz, presentadora de televisión y cantante brasilana.

Xuxa
Vida
Nacimientu Santa Rosa27 de marzu de 1963[1] (61 años)
Nacionalidá Bandera de Brasil Brasil
Bandera d'Italia Italia
Residencia Rio de Janeiro
Familia
Casada con Luciano Szafir (1998 – 2009)
Junno Andrade (2012 – )
Pareyes Pelé
Ayrton Senna
Luciano Szafir
Fíos/es Sasha Meneghel
Estudios
Llingües falaes portugués brasilanu
portugués
italianu
Oficiu presentadora de televisión, cantante, empresaria, productora de cine, modelu, coreógrafa, actriz de cine, actriz de televisión, compositora de cantaresartista d'estudiu
Premios
Nominaciones
Seudónimos Xuxa
Xéneru artísticu pop
música infantil (es) Traducir
Instrumentu musical voz
Discográfica Som Livre
Sony Music Entertainment
RCA Records
PolyGram (es) Traducir
Philips
IMDb nm0579430
Cambiar los datos en Wikidata

Xuxa algamó ún de los más bultables ésitos de la televisión infantil nos países de fala castellana y portuguesa ente finales de la década de 1980 y entamos de los 90, especialmente col programa "El Xou de Xuxa" (1986-1992), de TV Globo y depués con "Xuxa Park" o "Xuxa", que s'emitieron y produxeron non solo en Brasil, sinón n'Arxentina, España o Estaos Xuníos, y que-y valieron el nomatu de "Rainha dos baixinhos" ("Reina de los baxinos").

Tien espublizaos una trentena de discos, de los que vendiera al rodiu de trenta millones de copies (27 d'elles en Brasil).

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0579430. Data de consulta: 14 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos editar