Abrir el menú principal

Infancia y mocedáEditar

Ethel Barrymore nació en Filadelfia, Pennsylvania sol nome de Ethel Mae Blythe, siendo'l segundu fíu que los sos padres, Maurice Barrymore y Xeorxana Drews, tuvieren. Criar en Filadelfia y educóse nun colexu católicu.

Yera hermana de los actores John Barrymore y Lionel Barrymore, y tida-güela de la actriz y productor de cine productora, Drew Barrymore.

CarreraEditar

 
Ethel Barrymore en 1896.

Ethel Barrymore foi reconocida como una actriz encantadora y carismática na Ciudá Nueva York y como una gran actriz de Broadway. La so primer apaición en Broadway foi en 1901, nuna obra llamada Captain Jinks of the Horses Marines (El Capitán Jinks y los Marinos Caballos). Representó a Nora en A Doll's House d'Ibsen (1905) y una apasionada Julieta en Romeo y Julieta de Shakespeare (1922).

 
Barrymore interpretando'l papel masculín Carrots na obra homónima, 1902.

En 1926, actuó n'unu de los sos meyores ésitos como la cónyuge sofisticada d'un home nuna comedia de William Somerset Maugham, The Constant Wife. En xunetu de 1934, empezó a trabayar na obra Laura Garnett, de Leslie y Sewell Stokes, en Dobs Ferry, Estáu de Nueva York. En 1940 protagonizó la célebre obra The Corn is Green, d'Emlyn Williams.

Realizó la so primer película en 1914 y nos años 1940, camudar a Hollywood, California y empezó la so carrera como actriz de películes. En 1944, ganó un Óscar a la Meyor Actriz de Repartu pol so papel na película None but the Lonely Heart.

Tamién fixo otros clásicos como The Spiral Staircase (1946), y un thriller de Robert Siodmak, Pinky

Vida privadaEditar

 
Ethel Barrymore por Carl Van Vechten (12 d'avientu de 1937).

Winston Churchill propúnxo-y matrimoniu pero ella refugar. Sicasí, Ethel casóse con Russel Griswold Colt el 14 de marzu de 1909; divorciar en 1923.

Siendo una católica devota, non podía volvese a casar pola Ilesia. Arreyóse románticamente con más homes depués, pero nun se volvió casar.

Tuvo trés fíos con Colt, incluyendo a Ethel Barrymore Miglietta, quien apaeció en Broadway en Follies de Stephen Sondheim. Los fíos de Ethel, Samuel y John Drew Colt, tamién se dedicaron a l'actuación.

Ethel finó por entueyos cardiovasculares en 1959 na so casa en Hollywood, California, a dos meses de la so 80 cumpleaños. Foi soterrada nel Campusantu Calvary, en Los Angeles.

El Teatru Ethel Barrymore na Ciudá de Nueva York lleva'l so nome por ella.

Enllaces esternosEditar