Evolución empobinada

La evolución empobinada ye un planteamientu téunicu de la bioteunoloxía que busca la xeneración y selección de variantes de proteínes d'interés industrial. Pa ello, emplega un enfoque de llogru artificial de felicidaes variantes basáu nos mecanismos evolutivos de selección los clones de más interés.

Evolución empobinada
método (es) Traducir y ingeniería de proteínas (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Pa ello, efectúase un protocolu que conceptualmente tien tres paso:

  1. El fomentu de la variabilidá nel ácidu nucleico codificante de la proteína d'interés por aciu mutagénesis o recombinación al azar. Les téuniques avezaes son la PCR en condiciones de baxa astringencia (esto ye, gustante a error) y el Baraxáu d'ADN (n'inglés, DNA shuffling).
  2. Evaluación de les variantes mutantes de mayor interés y posterior selección. Por casu, por aciu ensayos bioquímicos d'afinidá con un amestando.
  3. Amplificación de los mutantes d'interés. Puesto que la evolución empobinada suel realizase a gran escala y la xeneración de variantes a gran escala, ye precisu determinar el fundamentu molecular de la carauterística d'interés; esto ye, clonar y secuenciar l'ADN de los mutantes escoyíos.

Referencies editar