La falla de Nigüelas ye una gran quebra del terrén producida nes cercaníes de la población española de Nigüelas, nel Valle de Lecrín (provincia de Granada). Esti accidente xeolóxicu corresponder con unu de los deslizamientos de la corteza terrestre, qu'aniciaron la depresión de Padul, nes faldes de Sierra Nevada, productu de les tensiones esistentes que rompieron la corteza y producieron un movimientu de los grandes bloques predresos.

Falla de Nigüelas
Situación
País España
Autonomíasimple Andalucía
Provincia provincia de Granada
Tipu falla
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

De resultes del desplazamientu del terrén anició un planu de falla que destaca pola intensa claridá de la so composición en mármoles y qu'amuesa bien claramente les estríes y fisuras producíes pola esfregadura de los bloques de materiales y que por cuenta de la relativa mocedá del procesu nun fueron borraes polos axentes erosivos.

Dende la mesma puédese acolumbrar el Valle de Lecrín, los pueblos de Nigüelas y Dúrcal, la sierra de Albuñuelas, el ríu Torrente y la depresión de Padul.

La Falla de Nigüelas foi declarada pola Xunta d'Andalucía monumentu natural d'Andalucía'l 23 de payares de 2001, con una área protexida de 7,6 hai.[1]

Referencies editar

Referencies editar

«4.4», Consejería de Mediu Ambiente de la Xunta d'Andalucía: Monumento naturales d'Andalucía. ISBN 84-95785-61-7. Consultáu'l 2 de febreru de 2015.

Enllaces esternos editar