Ficheru:Equilibrio puntuado es.png

Ficheru orixinal(960 × 720 píxels, tamañu de ficheru: 113 kB, triba MIME: image/png)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Descripción Representación gráfica de las difrencias conceptuales entre el gradualismo y el equilibrio puntuado en relación a la divergencia morfológica a través del tiempo
Data (UTC)
Fonte
Autor


Esta ye una imaxe retocada, lo que significa que foi modificada dixitalmente de la so versión orixinal. Modificaciones: traducción. La orixinal pue vese equí: Punctuatedequilibrium.png. Modificationes feches por CASF.

Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo la siguiente llicencia:
Esta imagen ha sido (por este medio) publicada en el dominio público por su autor, Example en el proyecto [[::Main Page| Wikimedia Commons]]. Esto se aplica mundialmente.

En caso de que no sea legalmente posible:
Example garantiza a todos el derecho de usar este trabajo para cualquier propósito, sin ninguna condición, excepto que dichas condiciones sean requeridas por ley.

Rexistru de xubíes orixinal

This image is a derivative work of the following images:

Uploaded with derivativeFX

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual23:30 20 xin 2010Miniatura de la versión a fecha de 23:30 20 xin 2010960 × 720 (113 kB)CASF~commonswiki{{Information |Description=Representación gráfica de las difrencias conceptuales entre el gradualismo y el equilibrio puntuado en relación a la divergencia morfológica a través del tiempo |Source=*File:Punctuatedequilibrium.png |Date=2010-01-20

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru: