Ficheru:Escut de la Pobla Llarga.svg

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 520 × 856 píxels nominales, tamañu de ficheru: 52 kB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
Català: Escut, sense oficialitzar, de la Pobla Llarga (la Ribera Baixa, País Valencià) i que utilitza l'Ajuntament des de 2004. A l'informe del projecte d'aprovació es feia la següent descripció: «Sobre camper truncat, ostenta al quarter superior els pals d’Aragó i a l’inferior el blasó dels Esplugues de la Pobla, que és, en camper de gules nou flors de lis d’argent posades en tres pals. Tot això, coronat amb la reial aragonesa oberta i les diademes que la cernuden. Com a ornaments anteriors, dues rames de llorer». No obstant aquesta descripció, a la versió que utilitza l'Ajuntament hi apareix una corona oberta (sense diademes) i no hi ha cap branca de llorer.
Español: Escudo, no oficial, de la Pobla Llarga (País Valenciano, España), que utiliza el Ayuntamiento desde 2004. Según el informe del proyecto tendría la siguiente descripción: «Sobre campo cortado, ostentando en el cuartel superior los palos de Aragón y en el inferior el blasón de los Esplugues de La Pobla, que es, en campo de gules nueve flores de lis de plata puestas en tres palos. El todo, coronado con la real aragonesa abierta y sus diademas que la ciernen. Como adornos anteriores, dos ramas de laurel.» No obstante, el escudo que usa el Ayuntamiento no tiene ni diademas en la corona, ni ramas de laurel.
Data
Fonte Original o elementos en dominio público & Trabayu propiu
Autor Macondo
Otres versiones Escut oficial des de 1958/ Escudo oficial desde 1958:

Llicencia

Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo la siguiente llicencia:
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
Este archivo está disponible bajo la licencia Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
Insignia Esta imagen representa una bandera, un escudo, un sello o alguna otra insignia oficial. El uso de estos símbolos está restringido en muchos países. Estas restricciones son independientes del estado de sus derechos de autor.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

tipo de archivo español

image/svg+xml

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual20:39 4 abr 2023Miniatura de la versión a fecha de 20:39 4 abr 2023520 × 856 (52 kB)Macondocolors
22:16 5 pay 2019Miniatura de la versión a fecha de 22:16 5 pay 2019520 × 856 (126 kB)MacondoColors segons Decret 72/2015 del Consell
09:02 30 och 2018Miniatura de la versión a fecha de 09:02 30 och 2018520 × 856 (126 kB)MacondoUser created page with UploadWizard

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Metadatos