Ficheru:Estandarte de Juan Carlos I de España.svg

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 500 × 500 píxels nominales, tamañu de ficheru: 1,07 MB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
English: Standard of king Juan Carlos I of Spain
Español: Estandarte de Juan Carlos I de España, creado según la descripción:Guión: Será un pendón cuadro, todo él rodeado de un cordoncillo de oro, del que arranca un fleco de hilo del mismo metal. El fondo será de color azul oscuro y, bordado sobre él, en su centro, escudo cuartelado: Primero, de gules, con un castillo de oro, almenado de tres almenas y donjonado de tres torres, cada una con tres almenas de lo mismo, mazonado de sable y aclarado de azur, que es de Castilla; segundo, de plata, con un león rampante de gules coronado de oro, lampasado y armado de lo mismo, que es de León; tercero de oro, con cuatro palos de gules, es de Aragón; cuarto, de gules, con una cadena de oro puesta en orla, en cruz y aspa, con un punto de sinople en abismo, que es de Navarra; entando en punta, de plata, con una hojada de dos hojas de sinople, que es de Granada. En escusón, de azur, tres flores de lis de oro, que es de Borbón. Lleva acolada la cruz roja de Borgoña y, a diestra y siniestra de la punta del mismo, el yugo, de gules, en su posición natural con cintas de los mismo, y el haz de cinco flechas, de gules, con puntas hacia abajo y cintas de lo mismo. El todo rodeado del Toisón de Oro y rematado de corona del mismo metal y pedrería, con ocho florones, visibles cinco, y ocho perlas intercaladas, cerradas con ocho diademas guarnecidas también de perlas, y rematadas por una cruz sobre un globo que es la de Real de España.

Estandarte: Será una bandera cuadra de igual color que el guión y con su misma composición, sin el cordoncillo de oro ni fleco.

Fuente: Guión y estandarte de S.M. D. Juan Carlos I - Portal de la Armada Española
Data
Fonte Own work based on Escudo del Monarca de España.svg
Autor EBNZ
Permisu
(Cómo reutilizar esti ficheru)
full use
Otres versiones
Insignia Esta imagen representa una bandera, un escudo, un sello o alguna otra insignia oficial. El uso de estos símbolos está restringido en muchos países. Estas restricciones son independientes del estado de sus derechos de autor.
Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo les siguientes llicencies:
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
Esti ficheru ta disponible baxo la llicencia Creative Commons Reconocimientu-Compartir igual 3.0 xenérica.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
GNU head Autorízase la copia, distribución y/o cambéu d'esti documentu baxo los términos de la Llicencia de documentación llibre GNU, versión 1.2 o cualesquier otra que nel futuru espublice la Free Software Foundation; ensin seiciones invariables, testos de portada, nin testos de contraportada. S'inclúi una copia de la llicencia na seición titulada GNU Free Documentation License.
Pues seleicionar la llicencia que prefieras.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual09:02 4 xun 2014Miniatura de la versión a fecha de 09:02 4 xun 2014500 × 500 (1,07 MB)Miguillen== {{int:filedesc}} == {{Information |Description={{en|1=Spanish Royal Flag}} {{es|1=Estandarte de Juan Carlos I de España, creado según la descripción:Guión: ''Será un pendón cuadro, todo él rodeado de un cordoncillo de oro, del que arranca un...

Les páxines siguientes usen esti ficheru:

Usu global del ficheru

Metadatos