Ficheru orixinal(698 × 1024 píxels, tamañu de ficheru: 407 kB, triba MIME: image/jpeg)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Descripción
Polski: Geralt z Rivii, wiedźmin, postać z prozy Andrzeja Sapkowskiego
English: Geralt of Rivia, witcher, a character from Andrzej Sapkowski's
Data
Fonte Flickr: Geralt
Autor Александр Степченков (Alexandr Stepchenkov)
Permisu
(Cómo reutilizar esti ficheru)
This image, which was originally posted to Flickr, was uploaded to Commons using Flickr upload bot on 3 de marzu de 2011, 20:26 by Arvedui89. On that date, it was confirmed to be licensed under the terms of the license indicated.
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
Este archivo se encuentra bajo la licencia Creative Commons Genérica de Atribución/Compartir-Igual 2.0.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
Otres versiones
Fan art Esta es una obra fan art (un trabajo realizo por un aficionado), es decir, una representación artística no autorizada de elementos o personajes de una obra original de ficción, como una película, programa de televisión, videojuego o historieta. Se cree no violar ningún derecho de autor en poder del titular de los derechos en el trabajo de ficción, pero la reutilización de este archivo puede estar sujeto a limitaciones legales en algunas jurisdicciones. En particular, el propietario de los derechos puede tener la protección de la marca, y también puede prevenir ciertos tipos de reutilización de las leyes de usurpación y/o competencia desleal.

Antes de usar este contenido, por favor, asegúrese de que tenga la libertad de hacerlo en virtud de las leyes que se aplican en las circunstancias de su uso. Usted es el único responsable de garantizar que usted no infrinja los derechos legales de otros. Véase nuestro aviso legal.

Está es una etiqueta no una licencia no hagas mal uso de ella. Usar solo cuando sea necesario junto a alguna licencia.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

fan art español

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual20:26 3 mar 2011Miniatura de la versión a fecha de 20:26 3 mar 2011698 × 1024 (407 kB)Flickr upload botUploaded from http://flickr.com/photo/45764022@N06/4594669917 using Flickr upload bot

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru:

Ver más usos globales d'esti ficheru.

Metadatos