Ficheru orixinal(2010 × 1434 píxels, tamañu de ficheru: 1,3 MB, triba MIME: image/jpeg)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
Español: Juan de Dios Ruiz-Cabello González (Granada, 15/03/1985), conocido en los corrillos futbolísticos granadinos como Juande Ruiz. Socio del Granada C.F. desde muy niño, comenzó su andadura en el mundo informativo como subdirector de “Voz Deportiva”, popular programa radiofónico de Radio Mayor, emisora local del colegio La Inmaculada Hermanos Maristas.

Tras culminar sus estudios de Gestión Comercial y Marketing, Juande Ruiz entra como redactor en el portal deportivo www.granadaenjuego.com para la temporada 2008/2009. Aunque su estilo fresco y directo no pasó desapercibido por nadie, fueron sus feroces artículos de opinión los que hicieron que su nombre estuviera en boca de todos. “Los Dioses del Foro”, crítica mordaz hacia algunos asiduos al Foro de los Aficionados del Granada C.F., hicieron temblar los cimientos de este concurrido lugar de encuentro para la hinchada rojiblanca.

Su trabajó y dedicación le puso en la órbita del Granada C.F. para su Departamento de Prensa en Febrero del presente año. El pasado 1 de Marzo, este joven granadino vio cumplido uno de sus sueños, al convertirse en Adjunto en el Área de Comunicación y Prensa de la histórica entidad. Pese a los enormes y favorables cambios vividos por el Club de la ciudad de la Alhambra en los últimos meses, Juande Ruiz continúa trabajando y esforzándose porque la actualidad rojiblanca llegue día tras día a todos los interesados. Motivos laborales provocan que Manuel Albendín abandone la jefatura del Gabinete de Prensa el pasado 18 de Febrero de 2010, haciéndose Juande Ruiz con las riendas de la parcela a sus tan sólo 24 años de edad.
Data
Fonte Trabayu propiu
Autor WikiGR

Llicencia

Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo les siguientes llicencies:
GNU head Autorízase la copia, distribución y/o cambéu d'esti documentu baxo los términos de la Llicencia de documentación llibre GNU, versión 1.2 o cualesquier otra que nel futuru espublice la Free Software Foundation; ensin seiciones invariables, testos de portada, nin testos de contraportada. S'inclúi una copia de la llicencia na seición titulada GNU Free Documentation License.
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
This file is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International, 3.0 Unported, 2.5 Generic, 2.0 Generic and 1.0 Generic license.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
Pues seleicionar la llicencia que prefieras.

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual19:11 24 may 2013Miniatura de la versión a fecha de 19:11 24 may 20132010 × 1434 (1,3 MB)Bashevis6920Ajustes
11:41 18 ago 2009Miniatura de la versión a fecha de 11:41 18 ago 20092048 × 1536 (798 kB)WikiGR{{Information |Description={{es|1=Juan de Dios Ruiz-Cabello González (Granada, 15/03/1985), conocido en los corrillos futbolísticos granadinos como Juande Ruiz. Socio del Granada C.F. desde muy niño, comenzó su andadura en el mundo informativo como su

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Estes otres wikis usen esti ficheru:

Metadatos