Ficheru:Radiative-forcings.es.svg

Ficheru orixinal(ficheru SVG, 600 × 480 píxels nominales, tamañu de ficheru: 56 kB)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Descripción

Estimaciones de los forzamientos radiativos medios global y sus intervalos en 2005 para los gases invernadero antropogénicos y otros mecanismos y agentes importantes.

Comprender el calentamiento global exige entender los cambios en los forzamientos del clima que han ocurrido desde la revolución industrial. Estos incluyen forzamientos positivos debidos al aumento en la concentración de los gases invernadero, forzamientos negativos por el incremento de aerosoles de sulfato y forzamientos con gran incertidumbre como los producidos por la realimentación de aerosoles indirectos así como contribuciones menores de la variación solar y otros factores. La causa de la incertidumbre en el forzado de los aerosoles resulta de la limitada comprensión física de cómo interaccionan con la atmósfera y la falta de conocimiento de las concentraciones de los mismos durante el período preindustrial. Esto es una fuente significativa de incertidumbre cuando comparamos los forzamientos modernos del clima con estados pasados.

Al contrario de la impresión que puede dar esta figura, no es posible sumar simplemente las diferentes contribuciones al forzamiento radiativo de todas las fuentes y obtener así un forzamiento total. Esto se debe a que los términos de los diferentes forzamientos pueden interaccionar entre ellos, amplificando o interfiriendo unos con otros. Por ejemplo, en términos de gases de efecto invernadero, dos gases diferentes pueden compartir las mismas bandas de absorción, limitando así parcialmente su eficacia cuando se toman en combinación..
Data (UTC)
Fonte
  • Radiative-forcings.svg (Traducción de la imagen en catalán.) Las cifras utilizadas para generar esta figura han sido obtenidos del Grupo de trabajo I del IPCC Cuarto Informe de Evaluación Resumen para Políticos, página 4. 1
Autor
Otres versiones

[editar]


Esta ye una imaxe retocada, lo que significa que foi modificada dixitalmente de la so versión orixinal. Modificaciones: Traducir al español. La orixinal pue vese equí: Radiative-forcings.svg. Modificationes feches por Ortisa.

Yo, el titular de los drechos d'autor d'esta obra, la espublizo baxo les siguientes llicencies:
w:es:Creative Commons
reconocimientu compartir igual
Esti ficheru ta disponible baxo la llicencia Creative Commons Reconocimientu-Compartir igual 3.0 xenérica.
Ye llibre:
  • pa compartir – pa copiar, distribuir y comunicar públicamente la obra
  • pa remezclar – p'adautar la obra
Baxo les condiciones siguientes:
  • reconocimientu – Tienes de dar el créitu apropiáu, apurrir un enllaz a la llicencia ya indicar si realizasti dalgún cambéu. Puedes faelo de cualquier mou razonable ,pero non de manera que suxera l'encontu del autor pa ti o pal usu que faigas.
  • compartir igual – Si entemeces, tresformes o te bases nesti material, tienes de distribuir les tos contribuciones baxo la mesma llicencia o una compatible cola orixinal.
Esta etiqueta de llicencia s'amestó a esti ficheru como parte del anovamientu de la llicencia GFDL.
GNU head Autorízase la copia, distribución y/o cambéu d'esti documentu baxo los términos de la Llicencia de documentación llibre GNU, versión 1.2 o cualesquier otra que nel futuru espublice la Free Software Foundation; ensin seiciones invariables, testos de portada, nin testos de contraportada. S'inclúi una copia de la llicencia na seición titulada GNU Free Documentation License.
Pues seleicionar la llicencia que prefieras.

Rexistru de xubíes orixinal

This image is a derivative work of the following images:

Uploaded with derivativeFX

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo
Global average radiative forcing estimates and ranges in 2005 for anthropogenic greenhouse gases and other important agents and mechanisms.

Elementos representados en este archivo

representa a

tipo de archivo español

image/svg+xml

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual09:51 25 abr 2021Miniatura de la versión a fecha de 09:51 25 abr 2021600 × 480 (56 kB)BasquetteurChange font to Arial in title to display it more accurately
09:48 25 abr 2021Miniatura de la versión a fecha de 09:48 25 abr 2021600 × 480 (56 kB)BasquetteurI add title, and correct organohalógenos
14:03 16 may 2020Miniatura de la versión a fecha de 14:03 16 may 2020600 × 480 (62 kB)DeWikiManTypo fixed 0 -> O, which somehow caused N2O to be display as NO2 in the rendered version
17:48 9 set 2009Miniatura de la versión a fecha de 17:48 9 set 2009600 × 480 (62 kB)Ortisa{{Information |Descripción=Estimaciones de los forzamientos radiativos medios global y sus intervalos en 2005 para los gases invernadero antropogénicos y otros mecanismos y agentes importantes. Comprender el calentamiento global exige entender los cam

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Metadatos