Ficheru orixinal(1024 × 570 píxels, tamañu de ficheru: 207 kB, triba MIME: image/jpeg)

Esti ficheru ye de Wikimedia Commons y puen usalu otros proyeutos. La descripción de la páxina de descripción del ficheru s'amuesa darréu.

Resume

Descripción
Español: Dos trenes Alstom Metrópolis aparcados en las instalaciones de La Isabela del Metro de Santo Domingo, mientras se realizan los trabajos de terminación de los Patios y Talleres que serán su morada definitiva. Los trenes son parte de las últimas partidas de vagones recibidos desde España para dar inicio a la operación comercial del nuevo medio de transporte masivo.
Data
Fonte http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=492510&page=10
Autor ORAD

Llicencia

© El titular de los drechos d'autor d'esti ficheru, ORAD, permite a cualesquier persona usalu pa cualesquier propósitu, mentanto se-y reconoza al titular d'esos drechos de mou afayadizu. La redistribución, les obres derivaes, l'usu comercial y tolos demás usos tan permitíos.
Reconocimientu:
ORAD

Pies

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a

tomada con español

Sony Alpha 300 español

Historial del ficheru

Calca nuna fecha/hora pa ver el ficheru como taba daquella.

Data/HoraMiniaturaDimensionesUsuariuComentariu
actual23:19 16 mar 2011Miniatura de la versión a fecha de 23:19 16 mar 20111024 × 570 (207 kB)Tenshow~commonswiki{{Information |Description ={{es|1=Dos trenes Alstom Metrópolis aparcados en las instalaciones de La Isabela del Metro de Santo Domingo, mientras se realizan los trabajos de terminación de los Patios y Talleres que serán su morada definitiva. Los tr

La páxina siguiente usa esti ficheru:

Usu global del ficheru

Metadatos