Footix foi la mascota de la Copa Mundial de Fútbol entamada por Francia en 1998. Representa a un gallu, unu de los símbolos nacionales del país galu, coles pallabres France 98 (Francia 98) nel so pechu.

Footix
Creador/a/es Fabrice Pialot
Información
Raza gallu
Sexu Masculín
Edá 14 de xunetu de 1989 (34 años)
Nacionalidá Bandera de Francia Francés
[editar datos en Wikidata]

Historia editar

El diseñu d'esti personaxe surdió tres un concursu ente les más prestixoses axencies de diseñu de Francia, ganando'l diseñu de Fabrice Pialot. Darréu realizóse una encuesta a 18.500 franceses pa ver cual sería'l nome de la mascota. Les opciones yeren Footix, Zimbo, Houpi, Gallik y Raffy, ganando con un 47% de los votos la primer opción. Estos nomes fueren escoyíos según una serie de criterios previos, anque, sobremanera, tenía de tener una fácil pronunciación y nun tener una connotación negativa en nengún de los idiomes del mundu.

La primer apaición pública d'esti gallu, que según los sos creadores tien una "personalidá fuerte y distintiva, allegre, atrevida y deportiva", producióse'l 28 de mayu de 1998, na cadena de televisión TF1. Desque diose a conocer la mascota toes los franceses sintiéronse identificaos con él. Una encuesta realizada con neños d'ente 12 y 15 años reveló qu'éstos víen na mascota del Mundial una "imaxe radiante, d'allegría y prestu, con un calter apacible y cariñoso, qu'inspira enfotu".

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Striker
 Estaos Xuníos 1994
Mascota oficial de la Copa Mundial de Fútbol
 Francia 1998
Socesor:
Arreyo, Kaz y Nik
  Corea del Sur y Xapón 2002