Futuroscope ye un parque temáticu onde les atraiciones basar no multimedia, les últimes teunoloxíes cinematográfiques, audiovisuales y robótiques del futuru. Esti parque d'atraiciones ta asitiáu na periferia de Poitiers (Francia), nos conceyos de Chasseneuil-du-Poitou y de Jaunay-Cla.

Futuroscope
parque temáticu
Llocalización
PaísBandera de Francia Francia
Organización territorial Francia metropolitana
RexónBandera de Nueva Aquitania Nueva Aquitania
Departamentu Vienne
Distritu distrito de Poitiers (es) Traducir
Cantón Cantón de Poitiers-7 (es) Traducir
Comuña Chasseneuil-du-Poitou
Coordenaes 46°40′09″N 0°22′08″E / 46.669166666667°N 0.36888888888889°E / 46.669166666667; 0.36888888888889
Futuroscope alcuéntrase en Francia
Futuroscope
Futuroscope
Futuroscope (Francia)
Historia y usu
Apertura31 mayu 1987
Visitantes añales 1 850 000
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Futuroscope.

Les visites al parque establecer en más de 1,8 millones de visitantes en 2010. En xunetu de 2011 algamáronse los 40 millones de visitantes dende la so apertura en 1987. Con estes cifres, Futuroscope asítiase como'l segundu parque temáticu francés más visitáu dende la so apertura.

Historia editar

La construcción del parque empezó en 1984 cola allugamientu de la primer piedra por René Monory, padre del proyeutu y entós presidente del Conseil général de la Vienne.

L'apertura del parque al públicu tuvo llugar el 31 de mayu de 1987.

El númberu de cines presentes nel parque aumentó y les atraiciones anuévense regularmente. Anguaño ye l'únicu llugar que tien 6 sales forníes con teunoloxía IMAX, en toles sos versiones.

Dende principios de 2011, la Compagnie des Alpes ye'l primer accionista del Parque col allugamientu grandes parques, grandes marques”. El presidente de Futuroscope ye Dominique Hummel.

L'antiguu emblema del parque ye'l Pabellón de Futuroscope, una esfera asitiada sobre un prisma triangular, que representa l'arquiteutura moderna basada en formes xeométriques simples. Dende 2003, el símbolu más representativu del parque ye'l Kinémax, pabellón de múltiples colores que simboliza'l futuru, la imaxe, la sensación, la emoción y la conocencia.

Atraiciones editar

El parque clasifica les sos atraiciones en cinco ámbito distintes:

Únicu n'Europa editar

  • El Viaxe Estraordinariu: esta atraición, estrenada'l 17 d'avientu de 2016, basar nuna teunoloxía única. L'espectador asitiar nuna plataforma que s'inclina 90°, en posición vertical, colos pies al aire y ante una pantalla curva de 600 m². Con éses con estos efeutos envolventes, consíguese una inmersión total.

Sensaciones fuertes editar

  • Bailla colos Robots: 10 robots de la industria automovilístico de 7 metros de altor mover al ritmu de la música nuna sala con xuegos de lluces, videoproyecciones y mappings visuales.
  • Arthur, l'Aventura 4D: esta atraición combina una proyeición en MAX y en relieve, una pantalla hemisférica de 900 m² y un simulador de movimientos con efeutos.
  • La Vienne Dinámica: una proyeición dixital nuna pantalla de 300 m² ya imáxenes llaterales, acomuñaes a efeutos na sala, contribúin a la inmersión de los espectadores. Amás, los asientos, movíos por gatos hidráulicos, mover al ritmu de l'acción.
  • Aérobar: estructura metálica desapiega a 35 metros d'altor, nel interior de la cual hai una cabina de 4 metros de diámetru onde pueden sentase hasta 12 persones colos pies colgando.
  • Dynamic !: esta atraición ta inspirada nes téuniques de los simuladores de vuelu. Xune, d'una manera sincronizada, una proyeición dixital compuesta d'imáxenes médiques y el movimientu de los asientos gracies a 4 gatos hidráulicos. La película cunta col so propiu programa informáticu que dirixe los gatos hidráulicos y que traduz los movimientos de l'acción de la película.
  • El Balancín de los Forzudos: atraición na que pueden xubir dos persones que consiste nun carru que se llanza por una rampla y mece el visitante de lantre a tras.
  • El Splash de los Pequeñines: barcu que, n'algamando un altor de 8 metros, llanzar por una rimada que va acabar na agua.

Grandes espectáculos editar

  • Espectáculu nocherniegu La Forge aux Étoiles: nesti nuevu espectáculu nocherniegu imaxináu por Le Cirque du Soleil, un gran dispositivu téunicu desenvolver nuna escena acuática de 7000 m²: nuevos efeutos pirotéunicos y acuáticos, proyeiciones en pantalles xigantes d'agua y xuegos de lluz y de láser inéditu. La estructura orixinal ye de 35 metros d'altor y ta compuesta por una pantalla y una paré d'agua.
  • IllusiO, un destín máxicu
  • Los Misterios del Kube: videu mapping como telón de fondu. Esta teunoloxía multimedia, creada por programes informáticos creativos, dexa proyeutar a midida videos sobre los decoraos y sobre l'escenariu. El videu mapping crea universos visuales variaos, poéticos y envolventes vistiendo la escena con lluces ya imáxenes. Esti espectáculu foi creáu por Mu-Events.
  • Drone Academy

Descubrimientos editar

  • Thomas Pesquet, una mirada al universu
  • Futuru l'Expo: robots, oxetos coneutaos, vestidor intelixente, meses táctiles o imprentadora 3D. A lo llargo d'un trayeutu en redol a la tema de la comunicación, de la imaxinación y del consumu nun futuru próximu, esta esposición dexa esperimentar les innovaciones teunolóxiques que modificaron la nuesa manera de vivir al traviés de 10 esperiencies lúdiques y participatives.
  • El Mundo de lo Invisible: esta atraición contién nueves téuniques p'afayar mundos que nun se pueden ver a güeyu: p'apreciar lo que ye demasiáu lentu, ye necesariu pasar la grabación bien rápido; les cámares d'alta velocidá dexen invertir el ritmu del videu p'amosar lo que ye 1000 vegaes demasiáu rápidu y les imáxenes de lo infinitamente pequeñu llógrense gracies a un microscopiu electrónicu.
  • Güeyos que nun ven...: nesta atraición del espectador, empuestu por un animador invidente, esplora distintos universos nun percorríu na escuridá. A la entrada, solicítase una aportación económica pa financiar los equipos de persones con defectos visuales.
  • Choques Cósmicos: con seis proyector de 6.500 lúmenes cada unu, l'equipu dixital d'esta atraición optimiza la calidá de les imáxenes p'apurrir la ilusión de la teunoloxía 3D. Con una resolución de 1.400 x 1.500 píxeles, estes imáxenes producen una sensación d'inmersión terrible.
  • L'Arte en Futuroscope: Futuroscope desenvuelve una nueva temática acoyendo l'arte en toles sos formes: muestres fotográfiques, escultures, land art... L'arte contemporáneo apoderar de los xardinos y de los llugares más escondíos del parque, de tal manera que l'espectador puede afayar al traviés de los sos caminos.
  • Ciudaes de 2050: Una esposición de 57 fotografíes xigantes feches pol arquiteutu belga Vincent Callebaut.
  • El Xardín de les Enerxíes

Diversión editar

  • Ice Age: película proyeutada con efeutos 3D basada nos personaxes de Ice Age.
  • La Máquina del Tiempu: esta atraición dexa al espectador vivir un viaxe espaciu-temporal colos conocíos Rábida, un percorríu a bordu d'un tren con efeutos especiales, cinco escenes reconstruyíes con decoraos que se mueven y proyeiciones en 3D. Premiada como meyor atraición del mundu en 2014.
  • Aprendices de Bomberos: esti xuegu a escala real dedicáu a tola familia propón xubir de cuatro en cuatro a un camión de bomberos pa dir lo más rápido posible a escastar la quema d'una estación.
  • L'Arena: nesta atraición, un espaciu d'hasta 1.000 m² contién 8 desafíos distintos pa los visitantes del parque: I-Schuss, Z-Schuss, Go Sprint, Láser Estándar, Mind baille, Hit Pulsie, Reflexu y Memory.
  • Aprendices de Pilotos: atraición na que, al volante de vehículos non contaminantes, los neños más pequeños llanzar a la circulación urbana y aprienden, d'una manera lúdica, el códigu de la circulación ente que los sos padres faen d'esaminadores .
  • Les Máquines de Leonardo: nesti carrusel, inspiráu nes máquines voladores de Leonardo da Vinci, los más pequeños van tener que pedaliar pa ganar altor.
  • ¡Misión Refrescante!: a bordu d'una embarcación con cañones d'agua, el visitante del parque puede navegar ente remexos d'agua, disparar y enfrescase.
  • La Gyrotour: el visitante del parque puede xubir a bordu d'un observatoriu circular y alzase amodo a 45 metros del suelu pa disponer d'una gran visión panorámica de Futuroscope.
  • Xuegos al campu
  • Oxetivu Lyoko
  • Xuegos d'Agua

La tecnópolis de Futuroscope editar

Sol impulsu del Conseil général de la Vienne, desenvolvióse una tecnópolis de 200 hectárees en redol al parque. Sobre'l llugar instaláronse más de 200 empreses, y el so parque hoteleru, compuestu por hoteles d'una a cuatro estrelles, dispón de 2.000 habitaciones. La tecnópolis atraxo cerca de 3.000 estudiantes y daqué más de 700 investigadores. Amás dispón d'unes 50 sales de xuntes de dellos tamaños y capacidaes y un Palaciu de Congresos (http://www.futuroscope-congres.com/) de 8.000 m².

Referencies editar

Enllaces esternos editar