Güevu escalfáu

(Redirixío dende Güevu escalfau)

El güevu escalfado ye un métodu de somorguiar un güevu, xeneralmente de pita, n'agua bien caliente pero nun ferviendo. Na ellaboración d'esti güevu arrámase un pocu de vinagre na solución aguacienta caliente por que la clara caltener de color blancu, pero sobremanera por que esta calténgase pegada alredor de la yema. A esta preparación denomínase tamién güevu pochado o güevu poché (del francés œuf poché).

Güevu escalfáu
Nome Güevu escalfáu
Detalles
Ingredientes güevu
Materiales usaos güevu
Más información
Gastronomía gastronomía de Francia (es) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Preparación editar

Los métodos de preparación de los güevos escalfados varien enforma dependiendo del cocineru, pero en toos ellos paez que la duración de la cocción nun supera los 3-4 minutos. Nun cazu fondu fervemos agua y vertimos un remexu de vinagre o zusmiu de llimón na agua, al envís de caltener la clara blanca y que nun se dixebre de la yema. Asitiamos el güevu nuna taza y dexase cayer selemente na agua caliente dende la superficie por que nun se ruempa. Sacase con una espátula curiando de nun rompelo.

Usos editar

Los güevos escalfados emplegar nes recetes de los güevos Benedict, los güevos florentinos, los güevos a la Toupinel y los Œufs en meurette. Na cocina alemana ye bien clásicu tomar un güevu escalfado con espinaques.

Tamién pueden formar parte del famosu zuque peruanu o cocese xunto col caldu en delles sopes como la sopa d'ayu o en delles sopes de pollu. Amás sirvise en sopes conocíes como locros.


Referencies editar

Enllaces esternos editar