Gabumon ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Yamato Ishida y apaez en Digimon Adventure y Digimon Adventure 2.

Gabumon
Personaxe de Digimon Adventure
Información
[editar datos en Wikidata]

Gabumon tien l'aspeutu d'un reptil bípedu mariellu, col banduyu azul con signos rosados. Lo más destacable d'él ye la capa de piel que siempres lleva enriba, de color azul claro con rayes d'azul escuro, y garres fucsia, recordando a la piel de Garurumon. Tamién el cuernu que lleva sobre la frente, mariellu con marques rúniques.

Actuación en Digimon Adventure editar

Xunto al restu de los digimons escoyíos, Gabumon digievoluciona pa ganar a Kuwagamon nel primer episodiu. A partir d'entós llucha contra los Digimons escuros xunto al restu. En Digimon Adventure 02 vuelve apaecer pa siguir lluchando contra'l mal.

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon

Ñácaru | Punimon

Tsunomon

Infantil

Gabumon
Campeón

Garurumon

Megacampeón

Weregarurumon

Hipercampeón

MetalGarurumon/AncientGarurumon

ADN Fusión

(+ WarGreymon)

Omegamon(Segundu Líder de los Royal Knights)
Digievolución ADN Nivel 2 Fusion Transmetal II (+

Imperialdramon Fighter Mode)

Imperialdramon manera paladin (Fundador de los Royal Knights)

WereGarurumon editar

WereGarurumon(ワーガルルモン, Wāgarurumon) ye un personaxe ficticiu del anime o manga Digimon. Ye'l digimon y compañeru de Yamato "Matt" Ishida, apaez en Digimon Adventure y en Digimon Adventure 2.

WereGarurumon tien l'aspeutu d'un home llobu, ye igual que Garurumon solo qu'esti ye en forma humana y, ye por carauterístiques y ataques, más fuerte. Usa unos pantalones azules (Jeans) con una calavera, y nel pechu lleva un colgante.

WereGarurumon digievoluciona pa vencer a Digitamamon y Vegiemon, a partir d'ende yá empieza a lluchar con munchos digimons escuros. El so ataque especial ye garres de llobu.

Ataques editar

  • Garres de Llobu: ye la téunica por aciu la cual, emite coles sos garres, un fuerte poder cortante que manca gravemente a los sos oponentes, y destruyir.
  • Patada Garuru: anque solo utilizar una vegada, mientres lluchaba xunto a MetalGreymon en contra de VenonMyotismon, llanza una patada d'onde sale una enerxía en forma de medialluna y provoca una gran cortada a los sos rivales.


Referencies editar

Enllaces esternos editar