Geox ye una marca italiana de zapatos transpirables y resistentes a los líquidos.

Geox
cadena de tiendas (es) Traducir, zapatería (es) Traducir, sociedá por acciones y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Montebelluna (es) Traducir
Direición Italia
Coordenaes 45°47′10″N 12°03′02″E / 45.786004°N 12.050606°E / 45.786004; 12.050606
Geox alcuéntrase n'Italia
Geox
Geox
Geox (Italia)
Forma xurídica sociedad por acciones (es) Traducir
Historia
Fundación1995
Fundador Mario Moretti Polegato
Sector
Industria Industria testil
Productos destacaos Calzáu
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Datos económicos
Parte de OTC Markets Group (es) Traducir GXSBF
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La compañía foi fundada nos años 1990 por Mario Moretti Polegato. El nome de la marca provién de la unión del griegu geo (tierra, la que triamos), y x, una lletra-elementu que simboliza teunoloxía..

Nun viaxe a Reno]] (Estaos Xuníos), pa promocionar los vinos producíos pola so familia nuna conferencia de la industria vitivinícola, Mario Moretti Polegato decidió salir a tomar una caminada. Con incomodidad xenerada pol sobrecalentamientu de los sos pies causáu polos sos zapatos de suela de goma que taba usando, él instintivamente afuracó soler con un cuchiellu. Al faer esto atopó una forma simple y efectivo pa lliberar l'escesu de calor de los sos zapatos. Al so regresu, Moretti Polegato desenvolvió la so idea intuitiva nun taller pequeñu d'una empresa de calzáu de la so familia y desenvolvió una nueva teunoloxía para suelas de goma. Patentar darréu y creó'l primer “calzáu respirable”. Dempués d'ufiertar ensin ésitu'l so inventu a compañíes de calzáu con bon allugamientu – y dempués de completar satisfactoriamente'l so propiu estudiu de mercáu col rangu de calzáu de neños – Moretti Polegato tomó'l primer pasu y empezó la producción a gran escala del calzáu so la marca Geox. El nome de la marca Geox ye una combinación de la pallabra “GEO” (en griegu “tierra”) y la lletra “X” (la lletra/elementu que simboliza la teunoloxía). L'orixe del Nome Geox remarca la vocación y l'ADN d'una compañía nacida d'una idea revolucionaria y que fizo del confort, bienestar ya innovación la so “tener de ser” corporativu. Nos siguientes años Moretti Polegato ameyoró la patente orixinal y estendió el so rangu de productos a calzáu p'adultos.

Espansión comercial y reforzamientu industrial del Grupu editar

Consolidando'l so primer ésitu n'Italia, ente 2000 y 2003 el Grupu espandióse internacionalmente, utilizando canales tanto multimarca como unimarca. El grupu estableció una organización de ventes pa cubrir el mercáu internacional, formada por axentes independientes, allugaos per área, quien remanen la distribución de los productos Geox. En tan solo unos años el Grupu inauguró Geox Shops en locaciones de compra de primera y l'entrada del zapatu respirable” a nuevos mercáu llevó a sorprendentes niveles de venta. La empresa con base en Montebelluna ganó una reconocencia oficial como una de les hestories con mayor ésitu na industria Italiano. La empresa creció rápido y la so constante inversión n'investigación dexó a Geox afayar nueves teunoloxíes y productos. El llaboratoriu del Grupu, en virtú de los sos estudios constantes de la trespiración del cuerpu humanu, patentó una idea pal bienestar de la indumentaria – indumentaria Geox. El proyeutu dexó l'aplicación del know-how (saber cómo) adquiríu nel estudiu de la trespiración tamién a indumentaria como chaquetes, anoraks y camperas deportives. Esto marcó l'empiezu d'una nueva era pal grupu de Montebelluna – la era de la “respirabilidad total”. Bien pocu dempués, completando satisfactoriamente una fase de prueba, geox entró al mercáu Italianu con un rangu de indumentaria patentáu.

Productos editar

El Grupu ye activu mayormente na producción y la comercialización nel rangu de precios mediu a mediu altu, de calzáu (94% de les ventes netes de 2006) y indumentaria (6% de la venta neta). En 2006 el Grupu Geox vendió aproximao 16 millones de pares de zapatos. La idea innovativa del Grupu Geox consiste en furar soler de los zapatos dexando que los pies alienden. L'actividá del Grupu aniciar del arriquecimientu de les patentes tanto nacional como internacionalmente. La investigación nel campu de la innovación teunolóxica tien un rol esencial nel desenvolvimientu de los productos Geox y ta empobinada a la unificación ente confort y estilu en llinia colos últimos enclinos. L'allugamientu “across-market” de los productos (al traviés del mercáu), en términos de la edá y sexu de los veceros, fai a Geox una marca familiar que ye abondo peculiar nel mercáu Italianu. Ello ye que el Grupu Geox crea tres tipos distintos de productos distinguíos acorde al consumidor final: productos pa neños, pa homes y pa muyeres. Los trés tipos de productos tán estremaos en tres árees:

Basáu nel ésitu de los productos footwear del Grupu, la Compañía empezó a aplicar la so solución teunolóxica pal desenvolvimientu de indumentaria qu'alienda.

Patentes editar

L'elementu distintivu del Grupu Geox ye identificar, patentáu ya implementáu soluciones innovativas y teunolóxiques que dexen la combinación calidable, respirabilidad y impermeabilidad al traviés del usu de materiales especiales. El Grupu identificó, ellaboráu y ameyoráu la metodoloxía detrás de la creación de los sos productos., protexéndolos con patentes n'Italia que depués fueron estendíes internacionalmente. Ameyorando y espandiendo la patente orixinal, el Grupu efectuó más de 40 distintes patentes aniciaes pola política de la empresa qu'apunta a ameyorar la innovación teunolóxica.

La patente de GOMA La primer

patente de goma foi desenvuelta nel sector del calzáu pa resolver el problema de la trespiración en soler de goma. La solución esclusiva de Geox consiste de trés partes: Una suela furada, una plantía furada y una tercer parte ente mediu d'elles definida na patente como “membrana permeable al vapor pero impermeable”. La combinación de la membrana carauterizada por poros selectivos, con furacos na plantía y na base dexa que sala'l vapor previniendo qu'ente l'agua.

La patente de CUERU L'oxetivu de la patente de cueru yera de desenvolver

una teunoloxía innovativa empobinada a faer de soler de cueru impermeable ensin torgar la so cualidá natural de trespiración. Nesti casu, el Grupu aplicó la metodoloxía constructiva enriba mentada usando la membrana pa impermiabilizar soler de cueru.

La patente de INDUMENTARIA

Esta patente foi creada pa solliviar la trespiración del cuerpu y ye mayormente utilizada nel área de los costazos. L'aplicación d'esta patente consiste nel usu d'un sistema constructivu de la prenda basáu na creación d'un cuévanu ente la tela y el cuerpu: esto dexa esplotar el movimientu natural del aire caliente, dexándolo que xuba y sala al traviés de la parte cimera de la prenda.

Referencies editar

Enllaces esternos editar