Esti artículu ta tituláu d'acordies a la onomástica xaponesa, na que l'apellíu precede al nome.

Gol D. Roger (ゴール・D・ロジャー, Gōru dī Rojā) más conocíu como Gold Roger (ゴールド・ロジャー, Gōaxatáu Rojā) ye un personaxe ficticiu del manga y anime One Piece. Foi'l rei de los pirates, el capitán de los pirates de Roger nel so únicu barcu l'Oru Jackson y dueñu del más grande y llexendaria ayalga, que dexó dafechu nuna sola pieza (d'ende'l nome de One Piece) na última isla del llexendariu océanu Grand Line pa quien lo llogre atopar. Él tamién foi'l padre de Portgas D. Ace, l'hermanu adoptivu de Monkey D. Luffy.

Gol D. Roger
Personaxe d'One Piece
Universu One Piece universe (en) Traducir
Creador/a/es Eiichirō Oda
Información
Sexu masculín
Ocupación pirata
Cónxuxe Portgas D. Rouge (en) Traducir
Fíos Portgas D. Ace
[editar datos en Wikidata]

Probablemente la so hestoria ta basada nel pirata Calico Jack y el so nome na forma de llamar a les banderes pirata: Jolly Roger. Tamién se pensó en que ta basáu nel pirata francés Olivier Levasseur. Sicasí'l so nome pudo ser inspiráu por dos pirates reales Benjamin Hornigold antiguu pirata inglés y Woodes Rogers antiguu corsariu inglés.

Apariencia editar

Roger yera un home altu que caminaba con orgullo antes de la so execución. Hasta'l capítulu 400 los sos güeyos siempres taben ocultos por una solombra na parte cimera de la so cara. Mientres la mayor parte de les sos apaiciones casi siempres apaez sonriendo. Tenía un pescuezu curtiu, pelo negru y abondosu, y un ampliu bigote negru curvado.

Al igual que munchos otros pirates d'altu rangu llevaba una capa llarga colorada de capitán. Debaxo llevaba una camisa verde y tenía una faxa azul alredor de la so cintura. Tenía una corbata blanca alredor del pescuezu, vistía pantalón azul escuru y, a diferencia d'otros pirates más vistu nel mundu de One Piece, llevaba lo que paecía ser botes de mar negres. Primero que él apurriérase, tamién usó un sombreru de pirata col so Jolly Roger nella más un pañuelu enllordiáu mariellu. Mientres la Batalla na Guerra de Ed, sicasí, uso un chalecu de color azul escuru y una faxa mariella. Foi unu de los pocos que calcan l'estereotipu d'un pirata.

Personalidá editar

Él foi conocíu como un home ensin medrana. Aquellos que tuvieron na so execución xuren que vieron a Roger sonrir ante la so muerte. Cuando Ace reveló'l so llinaxe a Barbablanca, el Yonkou señaló que la personalidá de Ace nun se paecía enforma a la del so padre. Por cuenta de la comparanza con Luffy créese que tenía la mesma personalidá que tien Luffy, una personalidá despreocupada, que tien en cuenta a los sos amigos percima del so propiu bien. Roger yera un home qu'amaba a los "grandes coses llamatives" y allantábase col so títulu de" Rei Pirata "a pesar de la so muerte próxima. Con too y con eso esto paez ser un enemigu implacable como él mató a tolos miembru de la tripulación de Squard personalmente, Roger enoxábase abondo rápido y él tomaba represalies por daqué tan simple como un insultu al so equipu por pequeñu que sía. Garp dixo qu'un Roger yera violentu, egoísta, de mal xeniu, pero que les sos aiciones fueren "pures y rectes, como un neñu" y que él estimó de sobrevivir y convertise nel Rei de los Pirates a pesar del so calter desaxeradamente imprudente.

Rellaciones editar

Tripulación editar

Al paecer, había un fuerte venceyu cola so tripulación. Rayleigh, el so compañeru, describir como un "home magníficu". Shanks y Buggy tamién paecíen murniu cuando se faló del día de la execución del so capitán (dambos lloraron enforma na so execución). Desconozse si dalgunu de la so tripulación sabía que Roger tuvo al so fíu, Portgas D. Ace.

Amigos editar

La mayoría de personaxes que falen de Roger solo pasen bonos comentarios alrodiu de él como se ve qu'él paecía faer munchos amigos nel so viaxe. Fízose amigu de Gan Fall, el Dios de Skypiea y dexar con alcordances maraviyoses. Tamién se fixo amigu de Tom y Kokoro, ganando l'almiración de Tom, que foi abonda pa considerar la construcción del so barcu, l'Oru Jackson. El Gyojin más tarde se jactaría con arguyu de construyir l'Oru Jackson pa los fines del Rei de los Pirates a pesar de que conduxera a la so muerte por faer esa declaración. Tamién se daba a entender qu'él taba en bonos términos col so rival Barbablanca como se ve que se conocieron y falaron como amigos. Tamién-y ufiertó a Barbablanca dici-y como llegar a Raftel.

Enemigos editar

Vio a un rival en Barbablanca y lluchó con regularidá col héroe marín Monkey D. Garp. Como últimu favor, Roger pidió-y Garp curiar del so fíu Portgas D. Ace, salvándolo d'un ser catalogáu como un criminal solu por nacer como fíu del rei de los pirates. Amás, Squard lleva un amargosu odiu escontra Roger por matar a tola so tripulación.

Sicasí, a pesar de los sos rivales y batalles, paecía tener enforma respeto inclusive de los sos enemigos (Barbablanca decidió adoptar Ace y protexelo; cuando Ace tamién reveló a Barbablanca qu'él yera'l fíu de Roger, Barbablanca nun falo mal de Roger, pero echar a rir alrodiu de cómo la personalidá de Roger, y del so fíu nun yeren iguales). Naide faló mal d'él, sacante Squard y el so propiu fíu Portgas D. Ace. Inclusive antes de la so muerte, Roger sintióse bien al tener a lo menos una conversación con Barbablanca y Garp antes de la so rindición.

En Capítulu 0, hai un flashback nel que Shiki el Lleón Doráu meter nuna engarradiella con Roger. Más tarde, al oyer la noticia de la próxima execución de Roger, Shiki intenta matar a Roger por sigo mesmu por respetu al so rival - Shiki creía que la muerte a manes de los débiles marinos nun sería honorable inclusive pa Roger.

Nel flashback de Ace, había matones qu'odiaben a Roger y falaben mal d'él. Ace tuvo que soportar una vida d'escuchar los comentarios malos del so padre y na so propia muerte, confirmó que Roger nun yera popular na escala d'unu a nivel mundial. Poro, paez que los que nun lo atoparon nel so momentu de vida a lo menos tienden a velo nuna mala retrospectiva.

Familia editar

Portgas D. Rouge editar

Rouge yera la madre de Ace, asina que por esto sábese que tuvo una rellación con Roger nel pasáu. Rouge inclusive guardó a Ace nel so banduyu mientres 20 meses, pa dempués morrer al momentu de dar a lluz, asina por que'l Gobiernu Mundial ignorara que yera fíu de Roger. Nel episodiu que lu confiesen a Ace que ye fíu de Roger, puede amosase un pocu la so hestoria, vése-y como una madre cariñoso y dedicao al so ñácaru qu'entá nun naciera.

Portgas D. Ace editar

Ace yera'l fíu de Roger. Como Roger nun quería que Ace naciera como un criminal por cuenta de los sos llazos sanguíneos, pidió-y a Garp curiar a Ace de callao, sicasí Ace nun vio esto como una prueba d'amor y repuno al so padre. A pesar del so odiu escontra'l so padre Ace paecía tener respetu por él como cutía severamente a cualesquier que falaba mal de Roger, sicasí, esto tamién puede ser debíu al fechu de que les persones, ofendieren y empezaren a echar llevantos "el fíu de Gol D. Roger", refiriéndose a Ace ensin sabelo.

Habilidaes y Poderes editar

Antes de la so muerte, él yera'l rei de los pirates, polo que ye seguro asumir que'l so poder físicu yera casi inigualable. Tamién foi capaz de batallar contra'l Vicealmirante Garp, que tenía fuercia sobrehumano, en munches ocasiones. Esta ye una gran pista a les capacidaes de Roger, como Garp afirma tar volviéndose vieyu, de magar, ensin dexar de tener increíble fuercia sobrehumano. Tamién ye'l responsable de dar a Barbablanca l'enorme repulgu que lleva nel so pechu. Puede suponese qu'él yera'l pirata más fuerte nel mundu. Ente que a Barbablanca dicíase-y que yera l'home más fuerte del mundu actual, Roger empataba con él. El fechu de que Roger foi capaz de lluchar nun terrén d'igualdá con Barbablanca, "un home que tien el poder pa destruyir el mundu", ye tamién un niciu importante escontra lo grande que fueron el so habilidaes (anque nun se sabe si Barbablanca tenía los poderes de la so Fruta del Diañu nesi entós). Otra indireuta escontra les habilidaes del Rei de los Pirates ye qu'él asumió y ganó a los exércitos de dellos países ensin ayuda de naide.

Gol D. Roger yera capaz de lleer Poneglyph y escribir na so llingua. Sicasí, en realidá nun sabía cómo descifrar el testu mesmu. Acordies col so primer oficial, Rayleigh, Gol D. Roger nun yera como la Cla de Ohara qu'utilizaben el so intelectu pa estudiar la Poneglyphs. Gol D. Roger podía lleer la Poneglyphs porque él tenía la capacidá de "escuchar la voz de toles coses"

Armes editar

Na llucha contra Shiki y la so gran flota, Gol D. Roger foi amosáu usando una pistola nuna mano y una espada na otra. Amás dizse que tenía les poderoses armes ancestrales, razón pola que Kinjishi non Shiki buscaba xunir fuercies con él.

Historia editar

=== L'Empiezu Nacíu en Loguetown, Roger foi famosu como l'home que fizo lo que naide creía posible, conquistó la Grand Line. Al paecer, tuviera alredor por dalgún tiempu, teniendo en cuenta que Brook referir a él como un novatu, 40-50 años antes de la hestoria orixinal.[1]

Destín inevitable editar

Ventiséis años tras (cuatro años antes de la muerte de Roger), Roger cayo por una enfermedá incurable. Decidió faer un últimu viaxe col so equipu na Grand Line. Al llegar al faru de Reverse Mountain a la entrada del Grand Line, reclutó a Crocus como'l so médicu que s'encargaría de caltenelo con vida hasta'l final del so viaxe.

Los sos viaxes llevar a Skypiea y dempués a Water 7, onde'l carpinteru Tom-San construyó-y un barcu llamáu l'Oru Jackson.[2]

Dos de los opositores más poderosos que Roger enfrento nel so viaxe fueron el marín Vicealmirante Monkey D. Garp y "el pirata Edward "Barbablanca" Newgate. El primeru dizse que lo acorrexar munches vegaes nel viaxe, y el postreru foi'l rival más cercanu al so títulu. Dizse que Barbablanca y Garp, fueron los únicos capaces de faer corresponder Roger en combate.[3]

Mientres unu de los sos viaxes, Roger conoció a Squad y mató a tol so equipu, ganando l'odiu de Squad.

Cerca de la so muerte, Roger tuvo una xunta final con Barbablanca, él diz-y del llamatu que-y dio'l gobiernu, Gold Roger, y el secretu de La Voluntá de D.

Últimos díes del Rei editar

Nos últimos díes del reináu de Roger, había alcanzáu más riqueza, poder y fama que naide podía imaxinar. Anque agora conocíu como'l Rei de los Pirates, Roger yera bien consciente de la so propia mortalidá. Como si viera'l fin, eslleió'l so equipu de callao. Antes de la so muerte, díxo-y a Rayleigh que nun diba morrer y apurrióse a la Marina. Tamién informó a Barbablanca que diba morrer antes de la so execución. Yá seya que se refería a la so enfermedá o apurrise a la marina, ye desconocíu. Equí tamién lu informa a Barbablanca del significáu de la xente que lleva la voluntá de D. En dalgún momentu antes de la so execución, pidió-y a Garp curiar de la so fíu cuando se fora, diciendo qu'un neñu de pocu tiempu nun tien de ser etiquetáu como un criminal polos sos venceyos familiares y, anque Garp dixo que nun tenía obligación de faelo, Roger sabía que diba faelo seya comoquier.[4]

Pensando que sería un exemplu d'él evitar qu'otros se conviertan en pirates, crearon de momentu la so execución en Loguetown. Pero cuando taba a puntu de morrer, Roger glayó les sos postreres y más famoses pallabres. A partir de les sos pallabres finales, posiblemente'l mayor llogru que Roger fixo foi pa empecipiar la "Gran Yera de los Pirates", denomináu por dellos personaxes como la "Yera de los Suaños". Estes fueron les sos últimes pallabres: "¿Les mios riqueces y ayalgues?, si deseyar voi dar ¡Atópenlo!¡Esconder tou nesi llugar!".

Referencies editar

  1. One Piece Manga y Anime- vol. 52Capítulu 507 y Episodiu 400, Brook recuerda oyer falar d'un novatu llamáu Roger.
  2. Unu Piece Manga y Anime- vol. 37 Capítulu 355 y Episodiu 249, ¿Quién construyó'l barcu de Roger?
  3. One Piece Manga y Anime- vol. 52 Capítulu 506 y Episodiu 400, la hestoria de Roger contada por Rayleigh.
  4. One Piece Manga - Vol. . 56 Capítulu 550, Roger pide a Garp curiar de Ace.