Los rangos militares son un sistema de rellaciones xerárquiques nes fuercies armaes, policía, axencies d'intelixencia o otres instituciones entamaes a lo llargo de llinies militares. Los rangos militares y el sistema de rangos militares definen, ente otros, el dominiu, l'autoridá, según los roles y la responsabilidá nuna xerarquía militar. El sistema de rangos militares incorpora los principios del exerciciu del poder y l'autoridá, y la cadena de mandu militar -la socesión de comandantes cimeros a los subordinaos al traviés de los cualos exerzse'l comandu- constitúi un componente importante pa l'acción coleutiva entamada.

Polo xeneral, los uniformes indiquen el rangu del portador por aciu una insinia particular xuntada al mesmu. Los sistemes de clasificación fueron conocíos pola mayor parte de la historia militar como ventaxosos pa les operaciones militares, sobremanera no que fai a loxística, comandu y coordinación; a midida que pasó'l tiempu y les operaciones militares fixéronse más grandes y complexes, los rangos militares aumentaron y los sistemes de clasificación volviéronse más complexos.

Dientro de les fuercies armaes modernes, l'usu de rangos ye casi universal. Los estaos comunistes dacuando abolieron les files (por casu, l'Exércitu Colorado soviéticu 1918-1935, l'Exércitu Popular de Lliberación de China 1965-1988, y l'exércitu albanés 1966-1991), solo pa restablecelos dempués d'atopar dificultaes operacionales de comandu y control.

Referencies editar

Enllaces esternos editar