Guilmon ye un personaxe de la tercer temporada de la serie Digimon, Digimon Tamers. Ye un Digimon tipu reptil, el compañeru de Takato Matsuda. Ye interesáu ya inocente, el más nuevu de los compañeros Digimon. Sicasí, ye valiente y siempres protexe a los sos amigos.

Guilmon
Información
[editar datos en Wikidata]

Guilmon paecía ser relativamente pequeñu pol dibuxu de Takato (más o menos del tamañu d'Agumon), pero cuando se crea ye bien alto, daqué más grande que Takato cuando ta argutu.

Ye increíblemente rápidu y resistente, como puede reparase nel so enfrentamientu con Renamon nel episodiu 3 (primero que se convirtieren n'aliaos).

Guilmon yera un Digimon que nació de la imaxinación de Takato; foi traíu a la vida gracies a la Blue Card. De primeres Guilmon llamaba al so Tamer Takatomon, pos nun entendía les diferencies ente humanu y Digimon. Pero col intre del tiempu, Guilmon maureció y aprendió a falar con normalidá (anque casi siempres fala sobre sí mesmu en tercer persona). Denota un gustu especial pol pan, sobremanera el de la panadería Matsuda. Pero detrás del so inocente calter escuéndese un Digimon fieru; les sos neñines vuélvense pequeñes y puede percibir a los sos enemigos, y mientres tou este proceso nun para d'urniar (como asocedió per primer vegada con Renamon, a Guilmon camudó-y el calter, considerar la so enemiga y quería lluchar con ella). Él ye de normal juguetón y amistosu, demostrando ser absolutamente popular ente los compañeros de clase de Takato por ser un Digimon real, vivu.

Evoluciones editar

Guilmon supuestamente foi creáu por Takato el cual diseñar como un digimon en nivel de "crecedera" polo tanto nació nesa forma. Sicasí a la fin de la serie Guilmon torna a la etapa de "neñu II" el cual ye un pequeñu digimon con cola y oreyes en forma d'ales. En Digimon Frontier apaez un digimon bebe coloráu y coles mesmes ales de Guilmon diciéndonos qu'esa ye la so etapa bebe. Guilmon puede evolucionar en Growmon (anque por pocu nun vuelve ser Guilmon) y en Megalogrowmon con ayuda de la Blue Card que lo creo. Na etapa "peracaba" paso un casu similar al de Digimon Adventure (onde Agumon evoluciona en SkullGreymon) guilmon evoluciona en Megidramon que se supón que sería la so forma orixinal por ser un virus dempués de que Beelzebumon mató y absorbió a Leomon pero depués cola ayuda de Takato llogra tresformase en Dukemon. Depués pasa a Dukemon, un Digimon con aspeutu de caballeru blancu y colloráu, cuando se funde con Takato. Ésti apaez nel interior de Dukemon desnudu, y rellumando de lluz nuna esfera de datos colorada, y controlar como si fuera él. Dukemon puede algamar la so manera Carmesí al fundise colos datos del Zero ARMS Grani.

Otres apaiciones editar

Amás de digimon tamers battle evolution, Digimon Rumble Arena 2 y Digimon Data Squad (de PlayStation 2) y el futuru Digimon World DS (de Nintendo DS). En Digimon World 4, Guilmon porta como arma la espada Kurenaimaru, que ye homenaxada en Mugen por un personaxe que la usa.

Referencies editar

Enllaces esternos editar