Heliodoro Crespo

futbolista asturianu

Heliodoro Crespo (13 de febreru de 1951Caravia L'Alta), conocíu como Crespo, ye un ex-futbolista y entrenador de fútbol español. Anguaño, ye'l coordinador de los equipos de fútbol del Colexu de la Inmaculada de Xixón.

Heliodoro Crespo
Vida
Nacimientu Caravia L'Alta13 de febreru de 1951 (73 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Colexu de la Inmaculada
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu futbolista
Trayeutoria
  Equipu
Unión Popular de Langreo
Posición o especialidá defensa
Cambiar los datos en Wikidata

Trayeutoria editar

Crespo xugó nos equipos de fútbol base del Colexu de la Inmaculada, onde ganó un campeonatu d'España en categoría infantil en 1967. El tornéu celebró la so fase final nel estadiu de Castalia, en Castellón de la Plana, y l'Inmaculada aportó a ella en quedando campeón d'Asturies y ganar al Real Racing Club de Santander nel campeonatu del sector norte. Yá na fase final, vencieron al Ural Club de Fútbol de La Coruña, al C. A. Osasuna y al Real Madrid C. F., antes d'apostar la final frente al F. C. Barcelona, na que salieron victoriosos de la tanda de penaltis n'acabando la prórroga con un marcador de 0-0.

En 1970, pasó del Inmaculada al filial del Sporting, el Club Deportivo Xixón. La temporada siguiente xuega nel U. P. Llangréu, pa fichar pol Hércules C. F. na campaña 1972-73. Na temporada 1973-74 consiguió l'ascensu a Primer División col conxuntu alicantín. Apostó la temporada 1974-75 nel Club Deportivo Villena,[1] cedíu pol Hércules.[2] Terminó la so trayeutoria como futbolista nel Real Avilés C. F.

Referencies editar

  1. «Plantilla del Club Deportivo Villena 1974/75». Archiváu dende l'orixinal, el 3 d'avientu de 2013. Consultáu'l 22 de mayu de 2013.
  2. «El Villena, un rival alicantín pa les terceres catalanes» (25 d'agostu de 1974). Consultáu'l 22 de mayu de 2013.

Bibliografía editar

  • Boletín informativu AAA nº1. Avientu 2009, añu I. Asociación d'Antiguos Alumnos del Colexu de la Inmaculada de Xixón