El Honda Accord ye un automóvil de turismu del segmentu E producíu pol fabricante xaponés Honda dende l'añu 1976. El Accord toma ocho generación, la postrera de les cualos foi llanzada nel añu 2017. Nos cuatro últimes xeneraciones, el Accord tuvo aspeutu y dimensiones totalmente distintos según el mercáu. El Accord esistió con carroceríes hatchback de tres puertes, familiar de trés y cinco puertes y sedán de dos y cuatro puertes.

Empresa matriz Honda Motor Co., Ltd.
Fabricante Honda Motor Co., Ltd.
Periodu 1976-presente
Tipu Automóvil de turismu
Segmentu Segmentu E
Paecíos Lexus ES
Mercedes-Benz Clase C
Mazda 6
Toyota Camry
Nissan Altima
Hyundai Sonata
Kia Optima
Mitsubishi Galant
Subaru Legacy
Ford Fusion
Honda 1300 Honda Accord
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

El nome Accord derivar del esfuerciu incansable de Honda por consiguir "accord" (alcuerdu) ente la xente, sociedá y l'automóvil al traviés de teunoloxía avanzada. Pa Honda foi l'empiezu del tresformamientu d'aquella empresa xaponesa que fai'l Honda Civic, nuna empresa principal siempres presente nel mercáu estauxunidense y global. Pa la industria, el Accord redefinió un nuevu tipu d'automóvil: práuticu combinando economía y valor con estilu deportivu y espíritu de competidor.

Ye'l modelu con mayor cantidá de nominaciones (22) y de victories na "Llista de los 10 Meyores Automóviles" de la revista estauxunidense Car and Driver.

Primer xeneración (1976-1981) editar

El primer Accord sale al mercáu estauxunidense en 1976. Primeramente l'únicu modelu yera'l hatchback de 3 puertes. Tenía un motor de 1,6 llitros que yera capaz d'apurrir 68 Caballos de Potencia. Costaba $3.995.

Los cilindros yeren d'aluminiu, la so tresmisión de 5 velocidaes ya incluyía dellos detalles tales como una radio AM/FM, apertura remota del maleteru y llimpia parabrís traseru con resistencia pa evitar el empañamiento. Pal añu 1979 yá se comercializaba la versión 4 puertes con un motor de 1,8 llitros y direición asistida. Yá pa la dómina Motor Trend resaltó la eficiencia del motor y el so aforru de combustible, un legáu dende siempres d'Honda.

Segunda xeneración (1982-1985) editar

La segunda xeneración del Accord naz en 1982, p'anguaño'l Accord foi dafechu rediseñáu con un xasis más llargu y una opción de tresmisión automática de 4 velocidaes qu'apaeció en 1983. Pal añu siguiente'l motor tien un nuevu aumentu de 1751 cm³ a 1830 cm³, qu'apurrieron 83 caballos de potencia. En 1985 asocede daqué bien importante: introducir por primer vegada l'usu d'inyeición de combustible nun vehículu Honda. Esto non yá dexa romper la barrera de los 100 caballos (llevándolo a 101 HP pa ser exactos), sinón qu'amás el consumu de combustible ameyoróse como nunca antes rexistrando 29/40 (ciudá/autopista) milles por galón, lo que ye equivalente a 12 quilómetros per llitru de combustible.

Tercer xeneración (1986-1989) editar

Cola introducción de la tercer xeneración del Accord, Honda diera nel clavu. Yá nun yera más el nuevu mozu nel vecinderu, el Accord cuntaba coles más qu'esitoses ventes consiguíes coles sos 2 xeneraciones anteriores. D'equí d'equí p'arriba empezó un enclín característicu del Accord: modelos cada vez con mayor tamañu, pero con aspeutu más deportivu y dinámicu. Introduzse la suspensión independiente delantera y trasera, báxase l'altor del vehículu llogrando meyor aerodinámica que resultaron no cabal: meyor desenvolvimientu y performance.

Una vegada más s'aumentar el motor, esta vegada a 2,0 llitros qu'apurría 98 HP (na versión carburada) y 110 HP (na versión a inyeición). Apaez amás una gama de versiones inclusive un hatchback (aerodeck), y un coupe de dos puertes (el primer Honda que se ensambló dafechu n'Estaos Xuníos na planta de Maryland.

Cuarta xeneración (1990-1993) editar

Pal añu 1990 el Accord recibió un cambéu radical.
L'anchu y el llargu fueron aumentaos, convirtiéndolo nun verdaderu sedán de tamañu mediu.
Tocantes a la so mecánica trabayáronse dos nuevos motores: el nuevu motor 2.0 L qu'ufiertaba 133 HP a 5400 RPM y la versión 2.2 L qu'ufiertaba 150 HP a 6800 RPM. Habíen dos transmisión disponibles: Una manual de 5 marches y una automática de 4, cola modalidá de poder escoyer en que cola tar.
Pal añu 1992 recibió un restyling, un cambéu d'óptiques traseres, les sos versiones yeren: DX, LX, EX, EXS.
La EXS traía una opción de 4WS (Four Wheels Steering).
Nel añu 1993, Honda cumplía 10 años de tar fabricando Accords n'Estaos Xuníos.
Na planta de Marysville (USA) decidieron que poles sos 10 años ellí los Accord LX recibieren detalles del EX, como por casu ABS, Frenos a discu x4, Ruedes de 15", etc. Los colores yeren Kaschmirsilber metalizado y verde perlla de Xinebra.[1][2]

Quinta xeneración (1994-1997) editar

Lo principal d'esta xeneración que al fueron un xasis más anchu, y l'introducción d'un iconu nel mundu Honda: el VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control).(tires sizes 195 60 R15) La carrocería convertir nun "sporty seden" y apaez per primer vegada'l modelu V6 2,7 L con unos esaxeraos (pa la dómina) 170 caballos de potencia. El so arranque taba sofitáu en 165 lbf·pie de torque, incluyendo'l 2,2 l. con 16 válvules. Nel añu 1996, el Accord recibe un reacondicionamiento, modifíquense-y los faros traseros y la parte delantera.

Sesta xeneración (1998-2002) editar

Con dellos récores de ventes nos Estaos Xuníos, el Accord yera yá una referencia nel so segmentu. Yera hora de revolucionar el mercáu una vegada más: Camúdase'l motor, el xasis y la carrocería. El cupé recibe un tratu especial y ye diseñáu pol Departamentu d'Investigación y Desenvolvimientu Norteamericanu Honda. Los inxenieros y la crítica consideraron qu'esto representó'l cambéu más dramáticu del Accord tocantes a estilu y fortaleza. Afaciéndose a les últimes teunoloxíes en seguridá del momentu introduz el doble airbag cola opción de airbags llaterales. Tamién, como siempres comprometida cola ecoloxía y el mediu ambiente, la marca llanza'l so primera "Vehículu d'Emisiones Ultra Baxes" pal mercáu california. La seguridá y el cuidu del mediu ambiente son agora parte integral de la filosofía d'Honda.

Séptima xeneración (2003-2007) editar

El Accord cuntó una vegada más con más espaciu na so cabina. El modelu básicu cuntaba agora con un motor de 4 cilindros y 160 HP (cercanu a los 170 que produxera la primer versión V6 casi 10 años antes). Sicasí con cada vez más fanáticos de la so versión V6, Honda decidió consentir con un motor de 3,0 L y 240 caballos. La teunoloxía avanzara descomanadamente y Honda nun remacarió n'incluyir los postreros accesorios nel so modelu de luxu: navegación per satélite, amás de airbags llaterales tipu cortina en toles sos versiones. Este mesmu añu ye'l debú de la versión híbrida del Accord que con 253 caballos xeneró mires sobre'l futuru de los automóviles híbridos. Nel añu 2006, el Accord recibe un re-acondicionamientu, los faros traseros modificar a unos más modernos y la parte delantera tamién.

Octava xeneración (2008-2012) editar

 
La octava xeneración del Honda Accord con carrocería seden.

Mientres la nueche Honda dio a conocer oficialmente'l nuevu Honda Accord 2008 pal mercáu americanu, la octava xeneración del automóvil más vendíu de la marca xaponesa. Munchos son los cambeos que lleguen con esta nueva edición, que ta disponible en versiones sedán y coupé, con un diseñu más atrevíu y sofisticáu.Cabo mentar que'l modelu coupe tien al so más grande rival al altima coupe v6 pero según reconocíes revistes especializaes el accord coupe tien una seria ventaya ante esti pol so mayor teunoloxía y potencia.

Trés son los motores que podemos atopar nel nuevu Accord, de mayor potencia y eficiencia, pero tamién con unos niveles d'emisiones inferiores. La versión sedán ta disponible con un motor cuatro cilindros de 2,4 llitros que produz 180 caballos (14 más que'l modelu 2007); un motor 2,4 L de 200 caballos (34 más) y caxa mecánica de cinco velocidad (siendo opcional una automática de cinco coles); o un motor V6 3,5 L de 273 caballos los cualos son alministraos por una caxa automática de cinco velocidad. Pela so parte el Accord Coupe ye ufiertáu con un cuatro cilindros de 200 caballos (34 más) y cambéu manual de cinco coles; o col motor V6 de 273 caballos (29 más) y una caxa manual de seis velocidad. Pa los que nun quieran trepar col embrague nesti cupé, una tresmisión automática de cinco velocidad tamién ta disponible.

Los niveles d'acabáu pal sedán son el LX, LX Premium (LX-P), EX, EX-L y EX V6. Pal Coupe les opciones son LX Sport (LX-S), EX, EX-L y EX V6. Batallando nun segmentu onde los compradores busquen un automóvil que-yos dea'l máximu de seguridá, per primer vegada pa Estaos Xuníos la gama Accord incorpora de manera estándar frenos de discu con ABS nos cuatro ruedes, sistema de distribución electrónica de frenada, sistema de control de presión de los neumáticos, control d'estabilidá y seis airbags. Otra meyora ye'l centru de gravedá del vehículu, que ye 1,7 cm más baxu, una suspensión ameyorada, una distancia ente exes más grande, mayor anchu de vía y neumáticos más anchos pa ufiertar mayor estabilidá. Gallery: Honda Accord 2008 (modelu americanu) Nel interior, más ampliu, l'equipamientu inclúi según la versión un sistema de navegación activáu por voz, sistema de telefonía manes llibre Bluetooth, sistema de soníu de 270 W de potencia con siete altavoces, llector CD/MP3 y climatizador de dos zones.

Honda presentó nel Salón de Xinebra la última versión de la so berlina media, el Accord 2009, nos sos dos versiones, sedán y tourer. El coche foi diseñáu partiendo de cero, nun se trata d'un restyling de la versión actual. El diseñu sigue les llinies maestres del modelu precedente pero foi puestu al día dotándolo d'un aspeutu muncho más estilizado y musculosu, siendo esti nuevu modelu notablemente más anchu y daqué más baxu que'l modelu actual, lo que-y infier un aspeutu más deportivu, bien acorde cola filosofía d'Honda.

La ufierta de propulsores inicial inclúi dos motores gasolina y un diésel qu'inaugura la segunda xeneración pa la marca. Ente los gasolina atopa un 2 llitros i-VTEC de 156 cv a 6300 rpm y un 2,4 llitros de 200 cv a 7000 rpm. La mecánica diésel, denomada i-DTEC, apurre 150 cv a 4000 rpm y un par máximu de 350 N·m a 2000 rpm, y según Honda tien el mesmu grau de refinamientu que'l so predecesor. Hai de solliñar que tola gama cumple cola estricta normativa anticontaminación Euro 5.

Tolos modelos van incorporar de serie una tresmisión manual de 6 velocidaes, pudiendo escoyer n'opción una caxa automática de 5 velocidaes nes versiones de gasolina. Los modelos con cambéu manual incorporen un pilotu indicador nel cuadru de mandos que marca'l momentu óptimo pa realizar los cambeos de marcha, ayudando a amenorgar el consumu hasta nun 5 per cientu.

Según Honda, el nuevu modelu ameyoró notablemente'l so comportamientu gracies a l'amenorgamientu del centru de gravedá, a la medría de dambes víes y a la mayor rixidez estructural. En materia de seguridá activa'l Accord inclúi un gran númberu de sistemes de serie y otros n'opción, dalgunos d'ellos inéditos na marca.

Una de les innovaciones ye'l funcionamientu de la so direición llétrica adaptativa, que n'unión col control d'estabilidá (de serie en tola gama) detecta cuando'l coche empieza a esmucir nuna curva, y convida al conductor a xirar nel sentíu correutu suxuriendo la maniobra lo suficiente por que reaccione intuitivamente.

El sistema avanzáu d'asistencia a la conducción (ADAS), que s'ufierta como opción na versión diésel y nel 2,4 de gasolina, encargar d'evitar un accidente y dexar una conducción más relaxada. Basa'l so funcionamientu en tres sistemes: una cámara delantera que llee les llinies de la carretera y detecta esviaciones na trazada, un rádar que dexa caltener la distancia col coche precedente y un sistema qu'ayuda a amenorgar los efeutos d'un choque por algame, sollertando al conductor si la distancia col coche precedente ye peligrosa y preparando los frenos.

Nel interior hai que destacar el diseñu deportivu con que quixo dotalo Honda. Incorpora unos asientos con gran suxeción, un volante multifuncional de cueru de radiu amenorgáu y un pomo pa la palanca de cambeos bien pequeñu.

L'equipamientu de serie inclúi elevalunas llétricos, climatizador dual, equipu de música con llector de CD y 6 altavoces (les versiones más altes de gama inclúin un equipu con cargador de CD na consola, 10 altavoces y 8 canales de 45W) y conexón iPod na consola. N'opción inclúyese un sistema de navegación per satélite (de serie nel acabáu Executive) con una pantalla de 8 pulgaes y control vocal.

Novena xeneración (2013-presente) editar

 
La novena xeneración del Honda Accord con carrocería sedán.

Les dimensiones esteriores amenorgar en casi tolos sentíos con 70 mm menos de llargu total, 24 mm en distancia ente exes, 11 mm d'altor. Namái gana cinco nel anchu total y sigue dexando que se sienten con comodidad cinco pasaxeros con espaciu de piernes, costazos y cabeza de sobra. La cajuela ye de 447 llitros en total y agora tien una xeometría más regular que facilita l'aprovechamientu del espaciu.

Hai teunoloxía de sobra, nuevu sistema d'accesu intelixente ensin llave (Smart Entry Keyless) y d'encendíu del motor por aciu un botón (Smart Start Engine) disponibles a partir de les versiones EXL. Y en la so versión V6 cuenta con nuevos faros de LED tipu proyeutor.

La nueva xeneración de Accord Sedán cunta colos motores L4 con inyeición direuta DOHC con i-VTEC® de 2,4 llitros, o'l motor V6 SOHC con i-VTEC® de 3,5 llitros, dambos motores sufren meyores como'l refinamientu de la inyeición multipunto (los cuatro cilindros estrenen inyeición direuta), sistema i-VTEC actualizáu, Xestión Variable de Cilindros (VCM®) de segunda xeneración y nuevos puertos d'almisión ente otros p'apurrir agora 278 cv de potencia y 341 N·m de torque, controlaos por una tresmisión automática de seis rellaciones. Amás, en cuestión ambiental Honda caltener con teunoloxíes de punta que busquen amenorgar les emisiones dañibles a l'atmósfera, como'l sistema Ecu Assist, disponible en toles versiones, que dexa al conductor adoptar un manexu más eficiente que se traduz en meyor aprovechamientu del combustible. Coles mesmes, la versión V6 cuenta cola teunoloxía de Xestión Variable de Cilindros (VCM®), que dexa al motor desactivar o activar los cilindros según les necesidaes de manexu pa optimizar el consumu de combustible.

El conductor tien al so algame los controles intuituivos de diversos sistemes a bordu: dende la interfaz HandsFreeLink® pa teléfonos móviles con teunoloxía Bluetooth®, hasta la pantalla táctil Multi-información (ODMD) On Demand Display, onde pueden controlase el sistema d'audiu, el GPS satelital controláu por comandos de voz, ente otros. El GPS namái en versiones atope.

En cuestión de seguridá'l nuevu Accord Sedán incorpora elementos pasivos y activos onde destaquen el nuevu monitor de cámara de reversa con tres ángulos de visión incorporáu en pantalla y el monitor d'asistencia de cambéu de carril (Honda Lane Watch™), dispositivos qu'aumenten el campu de visión del conductor y collo la seguridá de tolos pasaxeros los cualos namái tán disponibles nes versiones atope.

Les versiones son LX, EX, EX-L L4 y EX-L V6 Navi.

Referencies editar

Enllaces esternos editar