Inxeniería del software

La inxeniería del software ye la disciplina d'inxeniería que se ocupa del desendolcu y mantenimientu de aplicaciones informátiques. Ente les sos xeres tan la xestión de proyeutos, el análisis y diseñu de programas d'ordenador, el estudiu del dominiu d'aplicación de que se trate, y munches otres coses.

Inxeniería del software
rama de la ingeniería (es) Traducir, especialidá, disciplina académica, especialidá y campu d'estudiu
ingeniería de sistemas (es) Traducir y Informática
Cambiar los datos en Wikidata

Frecuentemente créese que facer aplicaciones informátiques ye cenciellamente l'equivalente de programar. En realidá, la programación pue ser una de les xeres menos importantes nun proyeutu; cuandu falamos d'un sistema informáticu nel que'l software ye namái qu'una parte, y sicasí esi software tien millones de línies de códigu fonte, y esi sistema tien que funcionar cumpliendo condiciones muy estrictes de rendimientu, o una organización entera enfótase nél pal so funcionamientu, el problema nun ye tanto escribir los programas en sí mesmos como xestionar tola complexidá del desendolcu y el mantenimientu. Anguaño, los sistemas informáticos nun son obres d'artesanía que un aficionáu pue facer; va munchos años que los sistemas informáticos tan ente los artefautos más complicaos manexaos pola humanidá. Un sistema de ciertu tamañu o importancia nun pue facese sin aplicar téuniques d'inxeniería.

Según l'IEEE, nel so estándar 610.12, la inxeniería del software ye:

  1. La aplicación de un enfoque sistemáticu, disciplináu y medible al desendolcu, esplotación y mantenimientu del software, ye dicir, la aplicación de la inxeniería al software.
  2. El estudiu de los enfoques nomaos nel puntu anterior.

Referencies editar

Enllaces esternos editar