Islla Bering

Islles del Comandante, Mar de Bering

La islla de Bering (rusu: Óstrov Béringa), ye una Islla que se alcuentra n'agües del mar Bering, frente a la peninsula de Kamchatka, que pertenez al grupu d'islles del Comandante.

Islla Bering
Остров Беринга (ru)
Situación
PaísBandera de Rusia Rusia
Krais Krai de Kamchatka
Tipu islla
Parte de Islles del Comandante
Asitiáu en Mar de Bering
Coordenaes 55°00′N 166°15′E / 55°N 166.25°E / 55; 166.25
Islla Bering alcuéntrase en Rusia
Islla Bering
Islla Bering
Islla Bering (Rusia)
Datos
Altitú media 755 m
Superficie 1600 km²
Población 613
Noamáu por Vitus Bering
Fusu horariu UTC+12:00
Llonxitú 91 km
Cambiar los datos en Wikidata

Alministrativamente, pertenez al krai de Kamchatka, de la Federación de Rusia.

Xeografía editar

 
Vista de satélite de la isla de Bering, dafechu cubierta de xelu (marzu de 1992).
 
Tumba de Vitus Bering.

Con 90 quilómetros de llargu y 20 d'anchu y una superficie de 1660 km², ye la más grande de les islles del grupu de les islles del Comandante. Enantes yera conocida como islla Avacha. A 4 km al noroeste d'isla Bering, atópase la pequeña islla Toporkov («Ostrov Toporkov»), una islla casi circular con un diámetru d'unos 800 m.

Ye un territoriu aislláu con un clima duru. El terrén ye irregular y nun hai árboles. Anque hasta 1819 nun hubo habitantes permanentes na islla, poblaronla grupos de cazadores marítimos y permanecieron nes islles muncho tiempu. Sábese que otros grupos de trabayu tuvieron ellí; dalgunos de los homes d'estos grupos taben casaos ​​con muyeres aleutas. Los documentos que daten de 1819 afirmen que nesi momentu, 15 persones moraben (temporalmente) nel sur de la islla Copper y otres 30 nel norte de la islla Bering, la cual sigue siendo poblada na actualidá, siendo'l único asentamientu Nikolskoye, con una población de 750 persones nel censu de 2005, 500 de orixe rusu y 250 de orixe aleutianu.[1] La principal actividá económica ye la pesca.

La islla tamién ye conocida como la islla flotante pola so llocalización llexando na llinia internacional de cambéu de fecha.

Les mariñes de la islla Bering formen un hábitat natural pa la llondriga de mar.[2] La islla ye tamién famosa pola so colonies marines.

Historia editar

En 1741 Vitus Bering, navegante danés al serviciu del Imperiu rusu, al mandu del Svyatoy Pyotr (San Pedro) naufragó y morrió d'escorbutu n'islla de Bering, xunto con 28 de los sos homes.

Referencies editar

Enllaces esternos editar