Josefina Martínez Álvarez

Josefina Martínez Álvarez (11 d'abril de 1937San Cloyo) Catedrática de literatura española. Tien l'honor de ser miembru fundador de l'Academia de la Llingua Asturiana. Arriendes d'ello ye miembru de númberu permanente nel RIDEA, siendo anguaño presidenta de la Comisión 2ª (Historia, Xeografía, Antropoloxía, Folclor y Etnografía).

Josefina Martínez Álvarez
Vida
Nacimientu San Cloyo11 d'abril de 1937 (86 años)
Nacionalidá España
Llingua materna asturianu
castellanu
Familia
Casada con Emilio Alarcos Llorach
Estudios
Estudios Universidá d'Uviéu
Llingües falaes castellanu
asturianu
Oficiu profesora universitariaescritora
Miembru de Real Academia Española
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Magar de que dende finales de los años 80 dexó de desenrollar la so actividá dientro de l'asturianística, tien fecho monografíes dialeutales sobre la fala d'Uviéu d'abondo valir, tando considerada una de les mayores espertes nel dialeutu del conceyu capitalín asturianu.

Sicasí, dende esa fecha vien trabayando n'otres instituciones, faciendo'l so llabor de caderalga de lliteratura castellana, dientro d'asociaciones como la Sociedad Española de Lingüística y a l'Asociación Internacional de Historia de la Lengua Española. Ye la vilva del filólogu y Académicu de l'ALLA y la RAE Emilio Alarcos Llorach.

Nos últimos años, trabaya na normalización del asturianu como miembru de la Xunta Asesora de Toponima del Principáu d'Asturies.

Monografíes dialeutales editar

  • Bable y Castellano en el Concejo d'Oviedo, Josefina Martínez Álvarez (1967)

Referencies editar

Enllaces esternos editar